HCL.HR

Zašto je Nemesis najstrašnije čudovište Resident Evil serijala?

Zoran Žalac 09.12.2019.   •   5 komentara


Prema svemu sudeći, Resident Evil 3 dobit će svoje modernizirano izdanje, a to znači jednu stvar – čudovišni Nemesis upoznat će novu generaciju igrača s istinskim strahom.

Sutra nam, vrlo vjerojatno, stiže najava prerade Resident Evil 3: Nemesisa. Jedini je to stari Resi koji još nije dobio takav tretman, a nakon vrlo kvalitetne prerade Resident Evila 2, očekivanja su od Nemesisa vrlo velika. Naime, i nakon dvadeset godina otkako se Nemesis pojavio, Resident Evil serijal nije imao tako pamtljivog protivnika kao što je unakaženi Nemesis-T Type. Pokušao je Capcom replicirati nešto slično u Resident Evilu 6 sa čudovištem zvanim Ustanak, ali ono nije imalo Nemesisovu „karizmu“.

No, što je to specifično kod Nemesisa da ga spominjemo i dvadeset godina kasnije? Odgovori na to pitanje ujedno ukazuju i na zastrašujući potencijal njegovog povratka u preradi.

Nemesis je u suštini isto što i Terminator – neprijatelj koji ne staje dok ne obavi svoju misiju. No, za razliku od drugih čudovišta u Resident Evilu, Nemesis ima malo napredniju inteligenciju. U stanju je prepoznati svoje mete (članove S.T.A.R.S. tima) i razdvojiti ih od sekundarnih, zna baratati vatrenim oružjem i koristi različite taktike za napad (proganjanje, zaskakanje iz zasjede, trovanje itd.). Nije to bogzna kakva inteligencija, ali definitivno predstavlja veću prijetnju nego Tyrant iz Resident Evila 2.

Nemesis je u stanju prepoznati svoje mete, zna baratati vatrenim oružjem i koristi različite taktike za napad.

Veći raspon sposobnosti Nemesisa mogao bi doći do izražaja upravo 20 godina kasnije, kada imamo kompleksniju umjetnu inteligenciju od one kakvu smo imali u eri prvog PlayStationa. Mogućnosti za napredak su brojne. Zamislite da Nemesis prati i proučava kakvu taktiku koristite protiv njega pa postaje sve brži ako od njega stalno bježite, ili postaje sve otporniji što ga više rušite. Zamislite da je cijelo vrijeme prisutan na mapi i da vas traži po zvuku. Ili da igrač mora osluškivati odakle dolazi ono njegovo trabunjanje riječi „S.T.A.R.S.“ kako bi znao iz koje mračne ulice dolazi. To bi bilo zastrašujuće.

Nemesis je svoju reputaciju stekao kao iznimno žilav protivnik koji s vremenom postaje sve opasniji. Tijekom igre mutira nekoliko puta i dobiva nove sposobnosti, a u naknadnim adaptacijama dodan mu je i prošireni arsenal kroz minigun (s pet tisuća metaka, ni više ni manje). Nadolazeća prerada mogla bi njegovu ubojitost odvesti na novu razinu, na primjer da mu aktivira mutacije svaki put nakon što ga porazimo.

Nemesis je svoju reputaciju stekao kao iznimno žilav protivnik koji s vremenom postaje sve opasniji.

Međutim, specifičnost Resident Evila 3 je u tome što nisu svi susreti s Nemesisom automatski boss bitke. U određenim dijelovima igre moglo se tako birati između dva poteza, a neki su potezi značili izbjegavanje Nemesisa ili pak instantno rješavanje prijetnje. Ne očekujem da će se to vratiti u preradi, ali bi bilo dobro da se pojavi u interaktivnom obliku. Primjerice, umjesto poruke „Upotrijebi žicu“ bilo bi super kad bi igrač sam naslutio koje su mu opcije.

Boss bitke su po mom mišljenju bile najslabiji dio prerade Resident Evila 2 pa bi Nemesis došao kao naručen. Tyrant kojega nazivaju Mr. X mnoge je igrače naježio, ali meni uopće nije predstavljao veliku prijetnju ni opasnost. Kako sam i napisao u recenziji, da se s njim lovite oko stola on bi vječno išao u jednom smjeru i nikada mu ne bi palo na pamet da krene drugim putem, prevrne stol ili ga preskoči. Od Nemesisa u novoj preradi očekujemo upravo to – da me iznenadi kad ga prokužim, da me novim trikom kazni kad ga podcijenim.

Hoću li takvo što dočekati, doznat ćemo iduće godine, najvjerojatnije. Kako god bilo, veselim se izglednom povratku mrskog mi protivnika, nakon toliko godina dođe mi da sjednemo za stol i ispričamo se kao ljudi, a onda se sjetim on nije čovjek niti je od puno riječi.

Komentari (5)

  • nemessis

    09.12.2019 - 15:34

    Zato sto je kratko receno pravo cudoviste koje izgleda kao da je rađeno u nekom zloglasnom bio laboratoriju, ima jos par serijala tipa dead aim di i onaj morphius jezivo izgleda kada si rokne t- virus i jos nekih par bossova iz starih residenta, a ovi novi bossovi meni barem izgledaju smijesno vrludava crijeva pomijesana sa katranom…

  • marko1106

    09.12.2019 - 15:40

    Najdrazi Resident Evil iz djetinjstva. Pogotovo verzija kad predjes igru nakon 5 minuta kad helikopter dosje i spasi te haha. Sjecam se kupio cd na kirbaju nekom od nekog brke sa dva zuba koji misli da se cd vjesa po disco klubovima radi ugodjaja. Dosao kuci sta sam mogao, a nista objesit cd da bude kao u disco klubu.

  • mili1985

    09.12.2019 - 16:01

    Ja se nekako nadam da će ostaviti mogućnost izbora u nekakvom obliku prilkom krizne situacije. Priča i lokacije bi se lagano promijenile sa svakim izborom i to mi je tada bilo legendarno.

  • SeLjAnCuRa94

    09.12.2019 - 20:21

    Zoki hval šoto si mi ubio svaku volju za igranjem Re3

  • PsiHoGujaR

    11.12.2019 - 00:09

    Zato sto ima 30god i jos uvek ga se bojim ?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?