HCL.HR

Blacklight: Tango Down – Zombie Studios intervju

Duje Kozomara 11.05.2010.   •   0 komentara


Popričali smo sa voditeljom projekta i glavnim dizajnerom igre Blacklight: Tango Down, o ovom zanimljivom FPS naslovu koji u downloadable obliku stiže ovoga ljeta.

Jared Gerritzen iz Zombie Studiosa, voditelj projekta i glavni dizajner igre Blacklight: Tango Down, popričao je sa nama o ovom FPS-u, koji osim zanimljivim konceptima unutar igre i lijepom grafikom, pažnju privlači i vrlo zanimljivom cijenom. Naime igra će vas koštati samo 15$, izaći će na PC, Xbox 360 te Playstation 3 i to samo putem download kanala. Par informacija o ovoj igri čitali ste u našoj nedavnoj vijesti u kojoj smo vas obavijestili o najavljenom co-op modu, a u današnjem intervjuu saznajte još više o tehnologijama unutar igre poput HRV-a, modificiranja oružja te igrinoj pozadinskoj priči.

Za početak, vaš izbor da Blacklight: Tango Down izbacite samo putem download kanala doista je interesantan, pogotovo ako uzmemo u obzir činjenicu da se čini kako bi igra mogla ići rame uz rame sa „velikim dečkima“. Kako ste donijeli ovu odluku, što vas je natjeralo da prekrižite standardnu distribuciju?

Jared Gerritzen - voditelj projekta o glavni dizajnerDownload distribucija i Downloadable Content (DLC) uskoro će postati standard za kupovanje igara. Vidim bolje prilike s njim nego s onim koje dolaze sa standardnim izdanjima. DLC daje igračima goleme prednosti. Previše puta sam potrošio sate i sate u „lovu“ na igre, samo zato što sam ih zaboravio unaprijed naručiti. Također, MRZIM čekanje u dugom redu ispred nekog parkirališta u Washingtonu dok lagano pada noć, sve kako bih se dočepao željene igre; prehladno je, a često i kiši. Radije bih jednostavno sjedio na svom kauču i kliknuo „download“. No, osim mojih problema s nabavljanjem igara u dućanima, DLC je doista jednostavan. Ne moram svugdje tražiti disk koji je jedno od moje djece spremilo u krivu kutiju. Opet pričam o osobnim problemima. Oprostite.

Ali ozbiljno, DLC kao sistem distribucije ima smisla za male studije koji nemaju stotine milijuna za bacanje na marketing i kupovanje prostora u dućanima. To je izvrstan način za izbacivanje proizvoda bez potrebe da se proda 7 milijuna kopija kako bi se potpisao ugovor za izbacivanje druge igre. Smatram kako će DLC dopustiti malim studijima da narastu i donesu više inovativnih ideja.

Dakle, igra će imati interesantnu i futurističku tehnologiju, na primjer HRV (Hyper Reality Visior), koji se koristi za sakupljanje lokacija neprijatelja i prijateljskih vojnika i daje mogućnost da vidite stvari koje inače ne možete vidjeti. Nadolazeći Ghost Recon: Future Soldier podosta se hvali svojom tehnologijom, koja će biti potpuno nova i futuristička, ali bazirana na modelima koji se ustvari trenutno koriste ili razvijaju. Jeste li i vi to tako zamislili?

HRV (Hyper Reality Visor) dopušta igračima da uskoče u tip virtualne realnosti; vide kroz stvarni svijet oko sebe kako bi skupili informacije o neprijateljskim lokacijama. HRV ne samo da daje Blacklight: Tango Downu brži ritam već pomaže i promociji jedinstvenog tipa timskog rada. To i sistem oružja su samo dvije stvari koje padaju napamet, a odvajaju nas od konkurencije.

Tehnologija u Blacklightu je nešto na što smo potrošili mnogo vremena i truda. Ideja igre je da bude „sci-fact“. Nisu sve stvari realne, ali su uvjerljive. Nismo napravili laserske smrtonosne zrake ili nešto tako ludo. Želimo da igrač osjeti svijet koji bi mogao biti realan. Bazirali smo većinu našeg svijeta na realnim lokacijama i dodali smo određene detalje kako bi bio što genijalniji. Većina naših oružja bazirana je na činjenicama, kao i naš HRV. Ideja iza njega je skupljanje svih električkih detalja iz okoline i spremanje u jedan vizir.


Možete li podijeliti s nama stvar ili dvije o samim oružjima u igri? Modificiranje oružja biti će jedan od ključnih faktora, bili bi sretni da doznamo više detalja o njemu.

Blacklight: Tango Down imati će sedam različitih klasa oružja sa tisućama mogućih kombinacija. Modificiranje oružja uključuje sve dijelove oružja, što omogućuje opcije koje su mnogo više od samo estetskih. Dodali smo i Weapon tag sistem koji će, kada se jednom doda na oružje, omogućavati raznolike mogućnosti i igraču i samom oružju.

Što je s pričom? Moram priznati da je bilo zanimljivo čitati kako ste zamislili Blacklight kao potpuno novi svijet. Jeste li imali kakve uzore u kreiranju svijeta, neku SF knjigu ili film?

Ideja za Blacklight: Tango Down u našim je glavama već otprilike dvije godine, a igra je u razvoju već preko godinu dana. To je brzi FPS u zanimljivom svijetu s novom tehnologijom koja je „nalijepljena“ preko starih zgrada, sa miksom zanimljive priče, intenzivnog gameplaya, jako efektivnim okružjima te bogatim sadržajem.

Bladerunner je imao golem utjecaj. Osim toga, pažljivo smo promatrali ulice u velikim gradovima za referencu u našem svijetu. Realističan svijet je bio naš cilj – uzimanje postavki iz stvarnog svijeta te njihovo transformiranje nekih 60 godina u budućnost. To je bio ekstremno zabavan te kreativan proces i završio je mnogo bolje nego što sam očekivao.


Čuli smo da čak namjeravate napraviti Blacklight multimedijalnom franšizom, koja uključuje video igru, film te trilogiju stripova. Mislim, doista? Trilogiju stripova? Zvuči predobro da bi bilo istinito 🙂

Da, strip i film trenutno su u produkciji. Radio sam dosta blizu scenarista filma, a jedan sam od pisaca romana, tako da sam se trudio održati oboje fokusiranima, dosljednima te tehnički zvučnima. Imam i neke buduće projekte. Biti će još sličnih stvari…

Tango Down će imati experience sistem poput, na primjer, Modern Warfarea. Kako će se multiplayer razlikovati od drugih modernih FPS-ova? Čitali smo nešto o dodavanju mini igara kako bi učinili igru zanimljivijom i zahtjevnijom.

SVI se trude napraviti nove game modeove, a većina od njih se nikad ne igra. Napravili smo neke modeove za koje smatramo da ne uništavaju faktor zabave u igri. Uzeli smo vremena da promijenimo standardne modeove dodavši nove sisteme u igru. Na primjer, možete stajati u radijusu kontrolne točke ili možete hakirati čvorište igrajući brzu mini igru. Jako je kul i zabavno kako su taktike ustvari evoluirale iz mini igara.

Što je sa frakcijama? Hoće li dečki iz Blacklighta i Ordera imati ista oružja i opremu?

Postoje dvije frakcije u igri, no one su tu čisto kozmetički, o igraču ovisi na koji će način prilagoditi svog lika vlastitom stilu igranja. Postojati će dijelovi u kojima će se igrači moći baviti modificiranjem i konfiguriranjem svojih oružja. U tim dijelovima neće se baviti samo oružjima, već i armorom koji žele staviti na lika te kamuflažom. Sistem modificiranja doista dopušta igračima da razviju lika kako god žele, radije nego da sadrži nekakve predefinirane opcije.

Jedno uobičajeno pitanje: hoće li kvaliteta svih verzija igre biti jednaka? Imamo mnogo PC gamera na našem portalu, nadamo se da neće dobiti loš PC port.

Svaka verzija igre je balansirana za platformu na kojoj izlazi. PC će naravno imati drukčije postavke i izaći će sa grafikom veće rezolucije jer PC može skalirati teksture. Uzeli smo vremena da podesimo iskustvo i kontrole za PC. Također, igra je razvijana na sve tri platforme simultano, tako da PC nije ni u kojem pogledu zapostavljen. Imamo i mnogo PC gamera u studiju, tako da smo uistinu osigurali da oni nisu zapostavljeni na bilo koji način.


Cijena igre biti će uistinu niska, oko 15 američkih dolara, što je iznenađenje, s obzirom da je to skoro cijena nekih download contentova određenih igara. Budite iskreni, smatrate li da će niska cijena te neke inovativne ideje biti dovoljno da se osigura dobra prodaja igre, s obzirom na tešku konkurenciju na tržištu?

Da to ne mislim, ne bi radio igru. Mislim da će vrijednost koju naslov sadrži te faktor zabave koji igra nudi biti nešto što ljudi neće moći propustiti. Blacklight: Tango Down izgleda dosta poznato, no dovoljno jedinstveno da bude zasebna igra. Nitko ne može konstantno čitati, slušati, gledati ili igrati istu stvar iznova i iznova. Velika imena to znaju i zato konstantno izdaju map packove i slično. Ne očekujemo da će igrači nužno zbog nas bojkotirati sljedeći Call of Duty, iako bi to bilo sjajno. Ono što očekujemo je da traže nešto novo i jedinstveno za svoju knjižnicu igara, a Blacklight: Tango Down je upravo ono što im treba.

Na kraju, pročitali smo na vašem websiteu da Zombie zapošljava. Koja bi znanja i vještine morao posjedovati dizajner ili programer iz Hrvatske da dobije posao u vašem studiju?

Ljubav prema igrama. I prema igranju i prema izradi. Doista nam je cilj zapošljavati ljude koji vole igre, koji igraju igre, koji mogu cijeniti ono što gameri žele i ne žele. Također, mi ne pričamo hrvatski jezik, tako da bi engleski bio dobra vještina.

Hvala vam na vašem vremenu, nadamo se da će Blacklight: Tango Down biti pravi dragulj.

A što vi mislite gospodo gameri? Ne čini li vam se da je Blacklight: Tango Down, savršen jeftini naslov za dugotrajnu multiplayer zabavu? Nama se svakako sve više sviđa, a možete očekivati i našu recenziju čim igra izađe ovoga ljeta. Recite nam što vi mislite o ovoj igri u komentarima ispod.

If you don`t understand all this crazy Croatian, the English version of this interview is just a click away.

ENGLISH VERSION: Blacklight: Tango Down – interview

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?