HCL.HR

Deck 13 – Njemački game studio

Igor Belan 20.04.2008.   •   5 komentara


Jan Klose iz Njemačkoga game studia Deck 13 popričao je s nama o ovome razvojnome timu, njegovoj budućnosti i prošlosti te o igrama koje su nedavno izdali, avanturi Jacke Keane te Ankh serijalu.

Deck 13 je razvojni tim koji nas je u zadnje vrijeme počastio sa par dobrih avantura koje su nas pomalo vratile u doba dok Lucas Arts još nije otkrio kako je unosan biznis raditi Star Wars igre. Jan Klose iz ovoga studija popričao je s nama o njegovoj budućnosti, prošlosti te o igrama koje su nedavno izbacili na tržište. Što ova skupina Njemaca planira sljedeće, koji su im uzori u nedavno izdatim avanturama Ankh i Jack Keane… sve to i još više saznajte u sljedećih par redaka.

HCL: Deck 13 je poprilično nepoznat game studijo u Hrvatskoj. Možete li nam reći nešto više o svojem radu i o ekipi koja radi na igrama?

DECK 13: Deck 13 se trenutno sastoji od otprilike 30 zaposlenika. Nalazimo se u Frankfurtu i volimo raditi velike i skupe igre sa humorističnim sadržajem koji često i nema baš puno smisla.

HCL: Počnimo sa nekoliko pitanja o Ankh, vašoj igri koja je upravo dobila svoj treći dio. Gdje ste dobili ideju za takvu igru i koje igre su vam koristile kao uzori u njenu stvaranju. Jeste uopće imali kakav uzor?

DECK 13: Ideju za Ankh dobili smo još 1997. godine, kada sam bio na avanturističkom putovanju kroz Južnu Afriku zajedno sa dva prijatelja ( jedan od njih je bio Florian Stadlbauer, suosnivač kompanije Deck 13 ). Ležali smo pokraj jezera gledali na mali otok sa strane i pomislili «Ne podsjeća li ovo nekako na Monkey Island»! I tada smo počeli miješati sve to zajedno: Afrika, Monkey Island, blesavi likovi… i voila: Rođen je Ankh.

HCL: Treći dio Ankha, imena Ankh: Batlle of the Gods nedavno je izašao u Njemačkoj. Kada možemo očekivati Englesku verziju? Koje su razlike između Battle of the Gods i njegovih prethodnika?

DECK 13: Prije svega, mi zaista imamo odlično sređenu lokalizaciju igre na engleski jezik sa odličnim glumcima koji su posudili glasove. Stvarno će vam se svidjeti ovo. S tehničke strane gledano, Battle of the Gods koristi novu verziju PINA Frameworka, i što se tiče sadržaja u igri pokušali smo ovaj put likove i humor učiniti nešto više pokvarenim i podlim, pa se stvarno imate čemu veseliti.

HCL: Hoće li Ankh ostati triologija ili je u planu još koji nastavak?

DECK 13: Ovo još nećemo otkrivati 🙂

HCL: Jack Keane je upravo udario na police dućana. Je li na ovu igru utjecao legendarni Monkey Island serijal i kako?

DECK 13: Sasvim malo. Ali samo zato što se radnja odvija na nekom misterioznom otoku ne znači automatski da je nasljednik Lucas Artsovog klasika. Ali opet, kao što ste mogli iz mojih prijašnjih riječi zaključiti, te odlične igre su doista utjecale na sve naše posljednje uratke.

HCL: Je li lik Jack Keanea napravljen prema nekoj stvarnoj osobi?

DECK 13: Baš i ne. Trebao je biti nekakav mladi Indiana Jones koji još nije pravi avanturistički heroj već bi mogao postati u ovoj avanturi…

HCL: Prve recenzije Jack Keanea dobile su prosjek od 70% na Gamerankingsu. Jeste li zadovoljni? Planirate li napraviti nastavak i možete li nam reći nešto više o tome?

DECK 13: Mislim da taj prosjek i nije u potpunosti pošten jer mješa jako dobre stvari sa jako lošima.. Očito je da se nekim recenzentima igra jako svidjela dok ju neki nisu mogli podnijeti. To je OK što se tiče mene i bolji feedback nego 70% prosjek iz svih ukupnih recenzija. U Njemačkoj je igra dobila vrlo povoljne recenzije što je možda i povezano sa odličnom ekipom koja je igru sinkronizirala. Što se tiče nastavka, to još ne mogu komentirati.

HCL: Vaš sljedeći projekt zove se Seven Symbols. Iako nema baš informacija o ovome naslovu na vašoj stranici, možete li nam otkriti barem nešto o njegovoj priči, lokacijama u kojima će se ista odvijati ili bilo što drugo?

DECK 13: Ne mogu vam reći puno o ovome osim da trenutno radimo na RPG naslovu koji još nije predstavljen te koji već ima izdavača i biti će zaista velika stvar!

HCL: Koji su vaši budući planovi? Planirate li raditi i dalje na avanturama poput Ankha i Jack Keanea ili ćete se okušati na nečemu drugačijem?

DECK 13: Da, svakako ćemo raditi na novim avanturama. Trenutno se puno radi u Deck13 i siguran sam kako ćete u sljedećih par mjeseci čuti neke novosti od nas.

Eto pokušali smo od Jana izvući što je više moguće al čovjek se jednostavno nije dao. Ipak zadovoljni smo, iako naša glad za informacijama tu ne prestaje. Samo čekamo da dečki najave Jack Keane 2, Ankh 4 ili pak kakvu novu avanturu koja će nas podsjetiti na Grim Fandango, Full Throttle i slične igre. A bogami nas zanima i što su naumili sa ovime nadolazećim RPG-om Seven Symbols. Sve u svemu, očekujemo nove informacije od ovih dečki koji iako nemaju nezamislivu tehnologiju stvaraju sasvim solidne i zabavne igre za mase. I to nam se sviđa.

Za još više informacija posjetite službenu stranicu ovog tima – www.deck13.com

Ako vam se sviđaju igre ovoga studija, želite malo dublje prokomentirati ovaj intervju ili nešto tome slično, dođite nam na forum, registrirajte se, otvorite temu i pričajte do mile volje.

Komentari (5)

  • Seengeer

    21.04.2008 - 12:09

    Nije se baš dao pustiti u razgovor shy.
    Pa saznali smo neke nove informacije. Inače, oće biti ovakvih razgovora više?

  • Protector

    21.04.2008 - 14:24

    Good job.:)

  • Ementaler

    21.04.2008 - 17:47

    Ma biće biće ovakvih članaka još ne brinite se ;)… Šteta što Jan nije htio otkriti ništa o ovome njihovom RPG-u. Valjda će dobro ispast čini mi se da su malo neiskusni u tom području.

  • Under

    21.04.2008 - 18:06

    Lep intervju. Nije puno otkrio, ali je reko dovoljno da im se s vremenom opet javimo. 🙂

  • Duksy

    21.04.2008 - 19:09

    urban intervju. Momci su ocito dosta ambiciozni, i moglo bi se ocekivat jos dobrih stvari od njih.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?