HCL.HR

Intervjui

Gameri okruglog stola #09: Intervju s Filipom Nedukom – hrvatskim boardgame dizajnerom

Erna Fučić 10.06.2017.

U ovom članku donosimo vam ekskluzivni intervju u kojemu ćete doznati mnoštvo informacija o procesu i izazovima dizajniranja jedne društvene igre.

INTERVJU: Pričali smo s ekipom koja svoj vojni rok služi u videoigri

Zoran Žalac 25.05.2017.

Razgovarali smo s domaćom udrugom Hrvatski vojnik koja spaja vojne situacije iz stvarnosti s virtualnim temeljem Arme 3 te kroz videoigru simulira kako je to služiti u vojsci.

INTERVJU: Otkrivamo kako će izgledati prva horor avantura u Gorskom kotaru

Zoran Žalac 21.03.2017.

Popričali smo s voditeljem hrvatskog studija Tanais Games koji u Gorski kotar planira smjestiti fiktivni psihološki horor po uzoru na Twin Peaks i Stranger Things.

INTERVJU: S kreatorom Mafia serijala pričali smo o njegovom novom projektu – Kingdom Come: Deliverance

Žarko Ćurić 10.08.2016.

Dobili smo priliku ugodno proćaskati s bivšim tvorcem popularnog Mafia serijala koji sada radi na povijesnom RPG naslovu Kingdom Come: Deliverance.

INTERVJU: Patrice Désilets, čovjek koji je stvorio Assassin’s Creed serijal

Žarko Ćurić 16.05.2016.

Na Reboot Developu imali smo priliku pričati s Patriceom Désiletsom, čovjekom koji je kreirao prve tri Assassin’s Creed igre, a trenutno radi na ANCESTORS: The Humankind Odyssey.

Croteam o razvoju i uspjehu njihove nove igre – The Talos Principle

Juraj Bevandić 12.02.2015.

Popričali smo se jednim od osnivača Croteama o njihovom novom hitu. Saznajte kako su igru radili, kada stižu verzije za druge platforme i što je sa Serious Samom 4.

Awakening of Heroes – developeri o prvoj MOBA igri iz Srbije

Stjepan Fikter 05.02.2015.

U moru raznoraznih MOBA igara teško se istaknuti, no srpski COFA Games studio možda ima idealnu formulu – prgave bakice i vatrene ćufte!

Mobilne igre, SeaCraft, multiplatform development i više: intervju s Lukom Jandrićem

Dominik Bošnjak 02.03.2014.

Kako istovremeno programirati za tri različite platforme, na koji način nadograditi igru bez tjeranja korisnika na update i čime Microsoft potkupljuje developere na razvijanje aplikacija za Windows Phone? Otkriva nam hrvatski developer Luka Jandrić.

thechineseroom intervju

Zoran Žalac 20.03.2013.

Razgovarali smo s voditeljem razvojnog tima koji nam sprema novu horor avanturu – Amnesia: A Machine For Pigs. Saznajte čime nas to thechineseroom planira zastrašiti i po čemu će se nova Amnesia razlikovati od prethodne.

World of Warplanes – intervju s voditeljom projekta (Wargaming.net)

Stjepan Fikter 25.02.2012.

Pričali smo s Alexanderom Zezulinom, voditeljom projekta World of Warplanes, nove igre iz studia koji nam je donio MMO zarazu World of Tanks.

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?