HCL.HR

Igre otvorenog svijeta jako su naporne za ponovni prelazak

Zoran Žalac 08.02.2019.   •   50 komentara


Većina nas igrača voli kada nam igra ne postavlja granice nego nam daje slobodu u kretanju virtualnim prostranstvima. No, ima to i svoju lošu stranu.

U ovoj kolumni otkrivam toplu vodu, no molit ću vas da mi to ne zamjerite. Potaknut viješću da Assassin’s Creed Odyssey dobiva New Game+ konačno sam se odvažio na pisanje teksta o tome kako me veliki i prostrani svjetovi u igrama iskreno počinju plašiti. Ne bojim se ja da ću izgubiti interes da ih istražujem ili da će me kvadratura neke mape odbiti od igranja. Bojim se da ću izgubiti interes da se takvim igrama jednog dana ponovno vratim – znate, onako, da se prisjetim kako je to bilo prije nekoliko godina… dok još nismo imali raytracing u svim igrama, jadni i neuki.

Počeo sam spominjanjem zadnjeg Assassin’s Creeda pa ću tu igru uzeti za primjer. Ista je nakon izlaska dobila neke zgodne sadržaje i korisne promjene. Tko god da tu igru sad zaigra moći će reći da je bolja nego je bila prije četiri mjeseca. No, od same pomisli da se ponovno upustim u igranje pada mi mrak na oči. Svijet te igre toliko je ogroman i ispunjen raznim preprekama da se jednostavno ne mogu prisiliti na povratak u njega. Da, New Game+ opcija olakšava stvari, ali svejedno – kad se sjetim koliko mi je vremena trebalo za prvi prelazak (a tad sam se još i žurio za recenziju!) pravo me strah da opet provedem toliko vremena uz tu igru, iako želju za igranjem zapravo imam.

I nije u pitanju samo Odyssey jer slično mogu reći i za hrpu drugih igara. Prošle sam godine završio Red Dead Redemption 2 i tko zna kad ću ponovno s obzirom da me to koštalo sedamdesetak sati. Optimistično računajući da u prosjeku dnevno imam četiri slobodna sata za igranje (iako pretjerujem s time) mogao bih pola mjeseca igrati samo tu igru. Ili s druge strane, mogu odigrati desetak manjih igara u istom vremenskom rasponu.

Ovo je sad svojevrsno prenemaganje jer gdje piše da ja igre moram igrati ponovno. Ako ti je naporno – nemoj igrati i gotova stvar? To je jednim dijelom istina, no u isto vrijeme daje mi jasniji pogled na problem u dizajnu kakav imaju igre s otvorenim svjetovima. Ako želite ponovno igrati i završiti AC Odyssey, Red Dead Redemption 2, The Witcher 3 ili brojne druge igre sličnog tipa, vi izričito morate slijediti zacrtani put te igre, a posljedica je ta da za te prelaske morate izdvojiti desetke sati. Da, slobodni ste ići gdje vas je volja, ali da biste negdje išli s ciljem i smislom morate „plesati“ onako kako vam igra kaže da „plešete“.

Ovih dana ponovno sam krenuo igrati The Legend of Zelda: Breath of the Wild i očekivao sam sličan napor – trebat će mi sati i sati da ponovno prijeđem kraljevstvo Hyrule. No, onda mi je sinulo zašto je zadnja Zelda fenomenalnog dizajna. Za razliku od igara s linearnom progresijom u otvorenim svjetovima, u Zeldi nemam taj „nevidljivi lanac“ oko nogu. Već nakon jednog sata igranja (početnog tutoriala) mogu se zaputiti prema završnom obračunu s glavnim negativcem. Nemam baš mnogo izgleda za pobjedu, ali samo smišljanje taktike dovoljno je da mi drugi boravak u Hyruleu bude podjednako zabavan kao i prvi.

Dakako, kod Zelde se rješavanjem problema linearne progresije u otvorenom svijetu došlo do sasvim drugog problema – fragmentirane priče ispričane u prošlom vremenu na koju igrač nema nikakvog utjecaja. Problem je time tek djelomično riješen jer trenutno nemamo i ovce i novce. Nadam se da će u budućnosti više proizvođača raditi na tome da igračima daju smisleniji povod za povratak u otvorene svjetove svojih igara bez da to vraćanje bude naporno. Grindanje nikome nije motivirajuće, a sloboda se ne mjeri u kvadratnim kilometrima mape nekog svijeta.

Komentari (50)

  • mili1985

    08.02.2019 - 20:10

    Rijetko kada odigram ponovno igre otvorenog svijeta., izuzev Witchera. Jednom kad sve istražim i završim sve questove, neda mi se ponovno istraživati sve iznova, pogotovo kada je ogroman svijet. Izgubim volju nekako.
    Zato najviše uživam u linearnim igrama, s dobrom pričom i replayability-em, poput starijih MGS naslova, TLOU i najsvježiji RE2.

  • fajer dregon

    08.02.2019 - 20:12

    kada god prelazim neku igru ako mi se svidi u prvom igranju pokušavam odigrati sve što se nudi ( od najveće težine, sve frakcije, sve skrivene i opcionalne boss-ove, itd. ). prvi prijelaz po mom mišljenju i najbolji prijelaz 🙂

  • Head Hunter

    08.02.2019 - 20:14

    Uz sve igrice koje imamo ponuđene na tržištu, na raznim konzolama i uređajima (VR itd…) igrica bi morala biti apsolutno besprijekorna i interesantna da bih ju ponovo prošao… Svi mi znamo da broj takvih igrica na jednu ruku stane.

  • bozicni_zeko

    08.02.2019 - 20:14

    Tw3 sam prošao 2x, Skyrim sam opet nedavno prošao, HZD ću krenuti 3. put. Da ima više igara otvorenih svijetova koje su ovako dobre i njih bi prošao više od jednom. Rdr2 recimo neću proći više nego jednom, to je sigurno. A dobra je igra. Ali dosadna i naporna. Zeldu možda, makar ju tehnički nisam prošao niti prvi put. Reći ću to ovako: radije bi prolazio Skytim ili TW3 ili Zeldu ili HZD novih 100 sati nego rdr2 10 sati. AC nisam stigao odigrati ali iz gore navedenih igara vidi se da volim RPG žanrove ( da budem jasan gta v sam prošao na x360, na PCu i kasnije na ps4). Znači, one meni dobre i ne dosadne/naporne igre otvorenog svijeta mogu igrati više od jednom, hzd želim krenuti 3. put, makar sam odavno prešao onaj level cap koji je došao sa FW ekspanzijom

  • SimpleHR

    08.02.2019 - 20:19

    A gle, nekada su igre bile kratke, pa malo duže, pa kratke pa sad opet malo duže. Meni osobno smeta u ac novom serijalu, što sam navikao u starijim igrama prvo proći main pa tek onda side questove. Od Originsa sam prvi puta odustao jer me je igra tjerala da rješim side questove koje nisam htio kako bih išao dalje. Planiram zaigrati rdr2 ali sam si to ostavio za dane kada budem imao vremena jer znam da je igra dugačka. Nekome odgovara tolika dužina, nekome je to odličan omjer uloženog-dobivenog ali meni je iskreno 70 sati na jednoj igri da bih prešao kampanju smor. I zato vjerojatno neću nikada odigrati Odyssey jer neću davati novac za nešto što me umara a ne opušta. I mislim da jedino GTA ima rješenje kako da nekoga drži prikovanoga za igru čak i ako ne prelaziš kampanju. Optimalno trajanje kampanje bi trebalo biti 30-35 sati za ovakve tipove igara, možda griješim ali meni je ponavljam sve iznad toga smor.

    • jastreb

      @SimpleHR, 11.02.2019 - 10:52

      Slažem se, u zadnje vrijeme radije igram linearne igre koje kratko traju ali ispričaju dobru priču nego OW igru, naročito ako joj je umjetno produženo trajanje elementima tipa “skupi svo perje na mapi”. Od Mass Effect Andromeda sam odustao kad mi je četvrti planet na kojem sam sletio bio pustara sa bazama u kupolama i nisi smio izlaziti iz vozila jer bi te atmosfera ubila. Znači cilj je bio vozikati se od kupole do kupole, a moraš ih sve proći. Naporno i dosadno!

  • Tony Ghost 1811

    08.02.2019 - 20:24

    Jedinu open world igru koju sam prosao cijelu je bila days gone. Cak ni horizon zero down, witcher 3, skyrim, itd, nisam zavrsio do kraja, za sada. Jednostavno su naporne, nemaju bogat sadrzaj ni raznolikost, niti mastovitost u questovima da bi je zavrsio a pogotovo prelazio drugi put.

    • Tony Ghost 1811

      @Tony Ghost 1811, 08.02.2019 - 20:25

      Days gone mozda prodjem u buducnosti, mislio sam na dying light.

    • marjanovicut

      @Tony Ghost 1811, 08.02.2019 - 20:36

      Bukvalno, najgora stvar u OW igrama su repretitivni side quest-ovi ili generalno repetitivan sadrzaj koji nije zanimljiv, bolje mi daj jedinstvenih 10sati gameplay-a nego 50 sati necega cega sam vec video..

    • bozicni_zeko

      @marjanovicut, 09.02.2019 - 08:04

      Ko da kažeš da je bolje gledati jednu epizodu dobre serije nego 10 sličnih epizoda. Postojimo i mi koji možemo pogledati tih deset epizoda, više puta. Da ne bude nejasnoća, ovisi od čovjeka do čovjeka, ali svi se žale kada ima previše repetativnog sadržaja i kada ima prekratko trajanje a deset sati je stvarno ništa. Tako da…tebi najgora stvar je meni najbolja kada je igra interesantna a najgora postaje kada je dosadna. Ja tu ne mogu generalizirati, ovisi mi od igre do igre. Ima serija koje sam gledao milijun puta i opet ću. Filmova isto. Igre ne mogu milijun puta odigrati ali mogu nekoliko desetaka sati, pa i troznamenkaste brojke ako su mi dobre. I, zašto ne bi? Ja sam takav a vjerojatno nas ima još. 😀

    • Loghain

      @marjanovicut, 09.02.2019 - 17:15

      Upravo to, ja osobno puno vise radi toga preferiram Mafiu 2 od Mafie 3, Dragon age Origins u odnosu na Inquisition ili ME trilogiju u odnosu na Andromedu.

    • symbi0n

      @Tony Ghost 1811, 09.02.2019 - 15:30

      Znaci upravo si naveo sve stvari koje ne volis kod OW igara i svrstao tu Witchera kojemu su tvoji nabrojani minusi zapravo neke od najjacih strana same igre. Bravo! Ne branim witchera, ali bar mi je on i recimo sad Rdr 2 primjeri dobro osmisljenih questova i opcenito bogatih igara. I tko spada u moju kategoriju, a ta je da ne mogu kupit svakih 10 dana novu igru, vec kupim jednu, predjem, onda gledam koju cu iducu, a nekad i ne kupim vec mi se igra opet neka stara. Tako da obozavam ovu vrstu igara bas zato sto ih ima dosta sa odlicno osmisljenim svijetom koji treba istraziti detaljno. Kod Witchera sam u 3. prelasku i dalje otkrivao nesto novo.

  • Darac83

    08.02.2019 - 20:27

    Nije toliko do velikih mapa, koliko do istih, repetitivnih sporednih misija kojih imas nekad nekoliko desetaka na karti. Po meni je zadnji Spiderman idealno pogodio dužinu igre, broj i tipove sporednih misija

  • Tommygun

    08.02.2019 - 20:31

    Neznam,ja ponovo igram rdr2..i dalje mi je zanimljiv kao i prvog puta..

  • karlod1997

    08.02.2019 - 20:36

    zavisi kako gledaš. kad pređeš GTA, opet ćeš ga igrat, možda ne dovršit, al ne možete reć da vam nije gušt radit piz***ije po gradu ili vozit se po gradu, ali po pravilima hahha

  • Dilo_trasul

    08.02.2019 - 20:40

    Open world igre prelazim detaljno da im se više ne vraćam jer uzimaju jednostavno previše vremena.

  • MatejBro

    08.02.2019 - 21:18

    Definitivno problem je što izalzi previše dobrih igara da bi se vračalo na stare.

    • Aaa Aaa

      @MatejBro, 11.02.2019 - 19:36

      Ja tu ne vidim problem 😀
      Znam šta si hteo da kažeš, ali nmvz 🙂

  • filjo09

    08.02.2019 - 21:38

    Volim OW igre i svaku više manje prođem uzduž i poprijeko, ali vraćat se npr. AC Odyssey-u u koji sam ubio 140 sati bila bi potpuna ludost. Ovak i onak imam barem 10 igara koje samo čekaju ko zapete puške da ih krenem prelazit a još dvije koje sigurno kupujem izlaze za tjedan dana. ?

  • vragec25cro

    08.02.2019 - 21:39

    Prvi fv prešo sva 3 barem dva puta svaki,oblivon jednom,sve fc osim dvojke prešao jednom(ovih dana počeo fc 5),gta serijal čim noviji to manje prelaska ali neki prosjek mi od gta 3,vice city,san andreas,gta 5 dva prelaska do tri po igri osim san andreas jedno 10 puta.Skyrim,witcher 3,horizon zero dawn,mgs 5 sve počeo i u prvih 10h odustao(nisam sve počeo u isto vrijeme).Jc 3 prešao cijeli s svim dlc ali nemam namjere da prolazom ponovno,rdr 2 mi bio dovoljan i prvi put(jedan dio mape još ostao neotkriven ali priča 100%.U biti sve ovisi o igri,ako mi legne mogu ju preči i više puta s guštom,a neke jedva završim i prvi puta ili odustanem.

  • SMECHAR

    08.02.2019 - 22:02

    Sve sam prošao po tri puta i Skyrim i Witcher i zadnja dva Assassin’s-a. Nađe se uvijek nešto novo ili na drugačiji način odigrati. To mi je bolje nego odigrati neku igru koja mi se u startu ne sviđa kao to je zadnji Battlefield kojeg sam igrao sat vremena uz ogroman napor da ne odustanem i eto sada je na kompu instaliran i ne igra mi se. Trenutno nema ništa interesantno jer je Fallout zadnji najblaže rečeno katastrofa i ne budem ga kupovao. Dakle mogu jedino čekati da sa konzola stigne RDR2 a do onda odigrati nešto drugačije ako mi se svidi.

  • Ovcaodnovca

    08.02.2019 - 22:29

    Bas i nema veze sa temom, al da se nadovezem sa starijom temom popusta na Nintendo Switch, kako je receno da 300€ nije realna cijena nintenda Switch sa bilo kakvim paketom…. ovo su uobicajene cijena snizenja konzola u EU zemljama

  • Ovcaodnovca

    08.02.2019 - 22:30
  • Vass

    08.02.2019 - 22:33

    Njaveći problem kod igara otvornog sveta jeste previše sporednog sadržaja koji se suviše ponavlja i previše dobrih igra koje izlaze svako mlo.Za to je pravi primer AC Origins ( Odyssey nisam igro) igra jednostavno ima previše sadržaja,a najgora stvar je što mora da se odigra neka sporedna misija da se povećo level na nivo protivnika.Kao na primer pređem onaj deo kad upznaješ sa Kleopatrom na 12 levelu,a za sledeći glavnu misiju treba 15 level. A mali milion puta sam pokušao da pnovo pređem igru,al ne mogu jednostvno je predosdno(pogotovo meni koj sam sve sporedne stvari pršo u prvom prelasku),evo recimo danas pokušao i odusto u roku od pola sata.Dok recimo Uncharted 1-3 ili TLOU koje sam uživo prelazeći po kozna koliko puta,i ako je razmak od prošlog prelaska nije bio ni nedelju dana.

    • Ovcaodnovca

      @Vass, 08.02.2019 - 23:09

      Tesko je vise naci vremena za te sve igre, nemam vise vremena ni da odigram nesto sto traje 15 min, a kamoli izdvojiti sate i dane za isto

  • invictum

    08.02.2019 - 22:39

    GTA 5 sam odigrao 3x, mafia 2 isto toliko. Rdr2 cekam godinu dana do iduceg igranja. Ostale ugl nisam igrao vise puta, narocito AC serijal nisam ni pokusavao, iako volim serijal.

    • svraka12_LIX

      @invictum, 11.02.2019 - 16:15

      Ehe GTA 5 odigrao nebrojivo puno puta, najvjerojatnije oko 15 puta.

  • Cros70

    08.02.2019 - 22:58

    Skyrim prosao pola. Izbrisao slucajno save game i tko ce sad sve opet prelaziti… prelazio sam i ja igre vise puta. Valjda sam tada bio mladji

  • burgi

    09.02.2019 - 01:26

    repriziram zeldu, sigurno cu odisey(isto neka fora new game+), isto tako znam da du legici imali 2 prelaska…. to mi je kao sa dobrim filmom ili serijom (sopranos) prvi put prelazim drugi put pazim na detalje i sotnice….. pod uvjetom da je igra kvalitetna:)

  • Tudum

    09.02.2019 - 09:16

    Odustao sam potpuno od tih otvorenih igara. U vrijeme kad je MGS5 već bio vani, ja sam ponovo prešao jedinicu. Witchera sa došao do pola Blood & Vinea dok nisam kupio novi komp i nikako da ponovo instaliram i završim.

    Zadnju otvorenog tipa koju sam završio je Horizon, i ta mi je uzela preko 80h. I zato, nemam namjeru ni kupit RDR2, niti ikada završiti GTA5, niti me ikada zanimao Assassin’s Creed, a u isto vrijeme prelazim RE7 po četvrti put.

    Daj mi levele i dobru priču, jer igranje u pijesku me više je zanima

  • BONZO

    09.02.2019 - 09:18

    Zato se Bloodborne prelazi i po ko zna koji put, živija From Software!

    • Mah

      @BONZO, 09.02.2019 - 11:53

      Hah i ja sam ga tek sad prvi put zaigrao… Ne mogu proći prvog boss-a. Mnogo mi je teži od sva 3 dark soulsa nezz zašto, možda jer sam ove na pc prošao, a bloodborne sad na ps4.. Eh tko zna

    • departed1983

      @Mah, 09.02.2019 - 13:14

      Ako ti je Cleric Beast prvi boss, i na njemu si zapeo, mozes ga preskociti posto nije obavezan. Ali prelagan je. Nafarmas koktela i sa njima ga ubijes. Uhvatis ga 2-3 puta na Visceral i to je to.
      Ako si isao kod Father Gascoignea, prvo nadji njegovu kcerku, I uzmi Music Box. Nemoj je koristiti na pocetku vec kad se on transforma. A za poctnu fazu, dobro tempiraj pistolj i samo visceral. Bukvalno 4-5 njih i doci ces do zadnje faze kad se transformise.Ili ako koristis hunter axe, mozes ga zglicati iza nekog spomenika i udaratu sa heavy kad ti je axe u 2H obliku.

    • Mah

      @departed1983, 09.02.2019 - 21:23

      Evo, oboje ih sredio, Beast-a sam sredio s koktelima i visceralima kao što si rekao, a Fathera sam napadao preko grobova i onda kad se transformirao zapalio molotovima i gg 😉

    • departed1983

      @Mah, 09.02.2019 - 21:32

      Ko sto rece Bonzo. Ja sam je preso jedno 7-8 puta.. i jos jedno 50 sati proveo istrazivajuci lore.. ako se navuces bas, ima i knjiga gdje je lik vecinu stvari objasnio na nekih 100injak strana.. mislim da se zove Paleblood hunt ili tako nesto… Znam da zvucim ko fanboj, ali igra je savrsena xD

    • BONZO

      @departed1983, 10.02.2019 - 00:11

      Ohhh whats that smell, fanboying all over the shop…

    • BONZO

      @Mah, 09.02.2019 - 16:25

      Samo nemoj odustati, jer jednom kad “klikne” igra postaje neopisivo imerzivna i zarazna.

      May the good blood guide your way fellow hunter.

  • kuky90

    09.02.2019 - 10:25

    Istina. Jedino što sam prešao više puta je Mafia 1,Mafia 2 i LA noir. Ali opet nisu baš otvorene igre kao druge, pa se možda ne računa

  • Zloco

    09.02.2019 - 12:13

    Jedinu igru koju sam 4 puta presao je kirby squek squad na nds-u,vise sam za arcade igre tipa tetris i taiko no tatsujin ali volim linarene igre sa dobrom pricom.sad sam na kingdom hearts 3,a narucio sam sad dragon quest heroes II.

  • Mah

    09.02.2019 - 12:23

    Više stotina sati kroz par prolazaka za Skyrim, Witcher 3,Dark souls 1 i 2, ali mislim da sam najviše puta prelazio igre iz LoK serijala

  • DINEK

    09.02.2019 - 14:29

    Sto se tice open world igara, osobno nikad ne pocinjem ng+, vise se baziram na post game sadrzaj ako mi je privlacan, dok s druge strane imamo polu otvorene svijetove u igrama poput Nier automate i Soulsborna gdje je vise prelazaka nekad potrebno da se dozivi potpuno iskustvo. Isto tako je sa linearnim igrama u kojima odluke utjecu na ishod price te nije problem kasnije utuci jos 5 do 10 sati kako bi vidjeli alternativne zavrsetke. Uglavnom kada potrosim 60+ sati na neku igru otvorenog svijeta i detaljno pocistim mapu, ne pada mi napamet prolaziti opet samo zato sto su naknadno ubacili ng+ u kojem je novi sadrzaj najcesce podizanje razine tezine i ubacivanje nkakve nove opreme ili oruzja.

  • robertino1985

    09.02.2019 - 15:12

    Meni se više sviđaju otvoreni svijet nego one misije s ograničenjima u kretanju

  • Jokerhere

    09.02.2019 - 16:28

    Zato sam ja odigtao cod ghosts kampanju..glupa prica ali lagana i sve prsti i leti i to je to zavrsio sam nesto za 8 sati. Ne moze se vise po 100 sati igrati a kamoli ponovo

  • Saren

    09.02.2019 - 18:02

    Sto se open worlda tice Skyrim sam odigrao bar 1001 put i Kingdoms of Amalur, Fable Remastered, kao i dosta drugih RPG-ova iako tehnicki nisu open world bili svi. A zavisi, ako mi se igra svidi i mislim da nisam otkrio sve sto se jos dalo onda cu ju zaigrati jos koji put dok mi ne dosadi. Al kako sam rekao sve manje i manje igara danas mi nema taj nekakvi feeling da me zaista navuce pa da nista drugo neigram.

  • lliquid_

    10.02.2019 - 13:14

    Logicno

  • moordrak

    10.02.2019 - 18:20

    Granica između dosadnog i zanimljivog je vrlo tanka i još nitko nije uspješno definirao kada se dogodi taj prijelomni trenutak kada nešto prijeđe na “tamnu stranu” dosade. Neki spominju brojne misije, repetativnost, previše dodatnih, ustvari nepotrebnih sadržaja itd. Mislim da su svi u pravu.
    Jako je teško izdvojiti 200 sati za igranje samo jedne, jedine igre. Neke osnovne mehanike RPG-ova se nisu mijenjale već desetljećima, samo su dobile na širini u bokovima i to su sada već pozamašne guzičetine.
    Hoću li nešto igrati samo jednom ili više puta ne ovisi isključivo o vremenu nego ima li smisla odigrati nešto dvaput, triput, četiri puta. Ako je gameplay brz, intenzivan i umjeren sa vremenskim zahtjevima, a novi prijelaz nudi neki drugi kut sagledavanja igre kao cjeline, da, zašto ne. Igrati ću takvu igru više puta.
    Konkretno, zadnje dvije AC igre su masivne. U jednu i drugu sam do sada utukao preko 400 sati i neću ih prelaziti opet. Znate zašto? Zato što sam ih prešao 100% (dobro, malo se hvalim, Odyssey još peglam ali doći ću do 200 sati ). Svaka kombinacija koju sam mogao odraditi sam odradio. Zato mi je trebalo toliko sati za prijelaz. Isto tako, mogao sam kroz obje igre projuriti za nešto više od dvadeset sati. Ljepota današnjih igara je što ih možemo prilagoditi svojem stilu igranja. Neke od njih. Recimo RDR2 me ubio u pojam. Neka se nitko ne uvrijedi, ali mislim kako većina mlađe publike nije sposobna održati fokus stotinama sati koje su potrebne za potpuni prijelaz nekih modernih igara. Nisu krivi igrači nego vrijeme u kojem živimo. Današnja publika nema vremena, volje ni želje igrati nešto tjednima, mjesecima, godinama ako ne vidi jasan cilj, rekli bi interesantan kraj. Izdavači nas bombardiraju sa svih strana izbacujući hrpe novih igara, a većina publike doslovno guta sve novo i popularno. Nisam ni ja ništa bolji što se nabave tiče, ali eto, ono što kupim imam običaj završiti barem jednom. Prije ili kasnije 🙂

  • Goran1234

    11.02.2019 - 07:58

    Od navedenih igara jedino sam Skyrim više puta igrao i jednom sam ga prešao.
    Uglavnom sam proveo lutujaći s lukom i strijelom, gradio svoj Role play.
    Xenoblade Chronicols 2 nisam završio baš zbog tog problema koji si naveo, postane prenaporno tračati za pričom od točke A do točke B u otvorenom svijetu. Plus rješavanje milijun qustova koji nemaju često baš nekog smisla. Breath of the Wild je donio tu nekakvu slobodu, žrtvovali jesu priču, ali eto to je Zelda priča je uvijek skoro ista… Igra je predugačaka ipak, pitanje je kada ću je opet igrati, možda s sinom jednog dana.Možda. ?

  • SanKa

    11.02.2019 - 09:34

    mislim da je ovo jako individualno..jednostavno nekim ljudima neke igre iznimno pašu. meni osobno iz nekog razloga far cry 4. tu sam igru prešao 3 puta, i mislim da ću opet. zašto ? ne znam..atmosfera, krajolik, priroda, životinje, sve mi je zabavno u toj igri te svaki put nešto drugo otkrijem, lokaciju, side quest nezz…na drugaciji način prođem igru…isto tako za neke igre sam ful emotivno vezan. Assassins Creed II mi je daleko najdraza igra ikad, presao sam ju 5 puta, jos je uvijek tu i tamo zaigram. Vrati me u neki nostalgični mod gdje sam smiren i gušt mi je igrati.

  • svraka12_LIX

    11.02.2019 - 16:14

    Evo ja sam odigrao Skyrim po prvi put prije par tjedana i još ga igram (inače jedna od najboljih igara ikad po mom mišljenju). Za sad imam oko 156 sati u igri a ako budem završavao sve side questove trebat će mi preko 200. A za par mjeseci ću sve to opet…

  • Adam Jensen

    11.02.2019 - 23:27

    Nekad dok sam imao dosta slobodnog vremena sam ih volio a sada jednostavno nemam više vremena da se zajebajem sa tonom dosadnim side-questova u igri koja traje 100h a ima 40h zanimljivog sadržaja, a svaka čak i one najbolje onen-world igre imaju tonu dosadnog sadržaja samo da ispune taj svijet i vještački produže trajnost. Sada mi mnogo više pašu kraće i linearnije igre.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?