HCL.HR

Oznaka: Kina

Popularna igra o širenju virusa sada je uklonjena iz prodaje u Kini

Lovro Maroševac 28.02.2020.

Samo tjedan dana nakon što je igra dobila na popularnosti u toj zemlji, uklonjena je iz App Storea za kinesko tržište.

Gaming postaje sve popularniji u Kini, zbog koronavirusa

Zoran Žalac 18.02.2020.

Prema izvješću CNN-a, Kinezi se sve više okreću gamingu kako bi se nosili s prisilnim boravkom u karantenama zbog koronavirusa.

Tvorci igre Plague Inc. obogatit će se od pojave koronavirusa

Zoran Žalac 24.01.2020.

Mobilna igra Plague Inc. ponovno se popela na vrh ljestvice najpopularnijih igara, i to zahvaljujući pojavi koronavirusa.

Konan bi uskoro mogao prijeći u vlasništvo Kineza

Zoran Žalac 22.01.2020.

Kineski gigant Tencent zainteresiran je za kupnju norveške tvrtke Funcom, čime bi između ostaloga dobio prava i na igre u franšizi Conan.

“Kineska Zelda” najavljena je i za Nintendo Switch

Zoran Žalac 14.01.2020.

Kineska igra Genshin Impact, koja je inspirirana naslovom The Legend of Zelda: Breath of the Wild, pojavit će se i na Nintendo Switch konzoli.

Engleski više nije najčešće korišteni jezik na Steamu

Zoran Žalac 08.01.2020.

Prema statistici istraživanja provedenog u 12. mjesecu 2019. godine, najveći broj korisnika Steam koristi na kineskom jeziku.

Mesut Özil izbačen iz PES-a 2020 za kinesko tržište

Zoran Žalac 19.12.2019.

Nogometaš Mesut Özil zbog izražavanja svog stava o političkom pitanju uklonjen je iz eFootball PES-a 2020 u Kini.

Igrač potrošio više od milijun dolara za svog lika u igri pa su mu ga ukrali i prodali za siću

Zoran Žalac 26.11.2019.

U Kini je nedavno zaključen pomalo bizaran sudski spor koji se vodio oko vlasništva nad skupocjenim likom iz videoigre.

Ovogodišnja PlayStation ChinaJoy prezentacija prikazala nam je šarolike trailere za igre u razvoju

Stjepan Fikter 02.08.2019.

S nedavno održane prezentacije PlayStation igara u Kini vidjeli smo nove naslove, nove trailere za već najavljene naslove kao i potvrđene izlaske za zapadno tržište.

Kinezima bi igranje igara u budućnosti moglo zagorčati živote

Zoran Žalac 25.07.2019.

U Kini se trenutno provodi ograničavanje količine vremena provedenog u igranju pojedinih videoigara, no budućnost je još mračnija od toga.

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?