Little Deviants

Među lansirnom postavom spin-off igara i portova za PS Vitu našao se i Little Deviants – sasvim novi, originalni naslov koji je svoj gameplay u potpunosti podredio hardverskoj specifičnosti spomenute konzole. Točnije rečeno, ovaj svojevrsni tech demo orijentirao se prema jedinstvenim kontrolnim mogućnostima Vite te ih kroz trideset mini igara predstavio u šarmantnom i šaljivom tonu.

Little Deviants nema pozadinske priče za koju biste marili. Dovoljno je znati da kontrolirate pet različitih šaljivaca u borbi protiv robota i zombija, a sve ostalo je sporedna i nebitna smetnja. Srećom, koncept mini igara je takav da vam nedostatak prave priče neće smetati. Pravi fokus „Story“ kampanje ionako je borba za što veći highscore. Kao što smo već rekli, igra broji 30 različitih mini igara podijeljenih u šest tematskih cjelina, odnosno svjetova. Kad kažemo različitih mini igara, to shvatite uvjetno. Iako se svaka u suštini razlikuje jedna od druge, pola njih su zapravo varijacije na ponuđene modele. Ponekad su to prihvatljive promjene formule, no ponekad je riječ o minornim dodavanjima novih neprijatelja ili izmjenama okoline, što i nije nešto čime se igra može pohvaliti.

Međutim, ona originalna polovica mini igara dobro koristi hardver PS Vite pa ćete s njima dobro zabaviti. Ima tu zaista svega i svačega – od manipulacije terenom stražnjim touchpadom, odbijanja objekata korištenjem glasa i mikrofona, ciljanja u augmentiranoj stvarnosti pomoću kamere pa sve do naginjanja konzole i sl. Sve u svemu, mini igre su zabavne dok traju. Jednom kada ih sve prođete nema mnogo razloga za vraćanje ako niste lovac na trofeje. Osvajanjem medalja po mini igrama otključavate trivijalne sadržaje u galeriji (slike, glazbu, video isječke i slične stvari), no taj segment nije dovoljno privlačan da bi vas uz igru ostavio duže vremena.

Kada završite sve mini igre vratit ćete im se samo ako ste lovac na trofeje.

Značajan je i izostanak multiplayera u pravoj formi, pa se jedini oblik kompetitivnog natjecanja svodi na nadmašivanje rezultata koje su postigli vaši prijatelji. I to na drugim konzolama jer igra ne podržava više profila. No najveći minus u čitavoj ovoj priči jest cijena. Little Deviants veličinom spada pod kategoriju download naslova, ali cijenom je duplo „teži“ pa se prodaje za nekih 180 kn, što je ipak malo previše, pogotovo u usporedbi s nekim sadržajnijim igrama za Vitu.

Dakle, Little Deviants je u suštini malo skuplji tech demo. Nije dvojbeno kako se uz njega može zabaviti (pogotovo u društvu kojemu su hardverski dosezi PS Vite neviđena znanstvena fantastika!), ali treba znati da ta zabava nije dugog vijeka. Već pri sredini kampanje mini igre se počinju reciklirati, a po završetku nema nekog pravog razloga za ponovno igranje. Little Deviants stoga vam preporučamo jedino ako ne možete čekati neku bogatiju igru koja će na sličan način iskoristiti hardversku specifičnost Sonyeve prijenosne konzole.

FORUM: PlayStation Vita podforum

Kolekcija mini igara pod imenom Little Deviants zapravo je pravi mali tehnološki demonstrator mogućnosti PS Vita konzole. No je li to samo po sebi dovoljno za dobru i zanimljivu igru?

• nekoliko zanimljivih mini igara