HCL.HR

Recenzija

Medal of Honor: Warfighter

Igor Belan

Moderni ratni FPS je već neko vrijeme podžanr za sebe. Karakteriziraju ga obično tri stvari – linearna i atraktivno režirana singleplayer kampanja, detaljno razrađeni sustav multiplayera s nagradama za napredovanje i eventualni kooperativni mod neke vrste dizajniran i implementiran samo da malo podigne vrijednost cjelokupnog paketa. Iako je Medal of Honor velika franšiza koja vuče korjene još iz vremena dok su World War 2 pucačine bile na vrhu popularnosti, u podžanr modernog ratnog FPS-a nije se dobro uklopio kada ga je izdavač EA prije dvije godine rebootao. Na Warfighter stoga gledamo kao na pokušaj broj dva za EA, studio Danger Close i Medal of Honor kao serijal, a već u startu ove recenzije mogu reći da se nisu dobro prilagodili novim zahtjevima tržišta.

Kao što je običaj u ovom žanru, igrajući singleplayer Medal of Honor Warfightera vidjet ćete neke atraktivne i zgodno smišljene trenutke. Zgrade će eksplodirati, helikopteri će padati, zli momci biti će herojski uhvaćeni, a Frostbite 2 engine učiniti će da sve to izgleda krasno, fino i blještavo. Zaista, na PC-u to izgleda fenomenalno – kao još jedan rani primjerak next-gen igre. No kao što znate, nije sve u izgledu. Nešto je vrlo trulo u načinu na koji vas Warfighter kroz cijelo svoje singleplayer iskustvo liši slobode i povlači za ruku. Navikli smo već na linearnost kod ovakvih igara, dapače, ona je ovdje često i potrebna radi akcije i pričanja priče, ali ne u ovolikoj mjeri i ne na ovakav način. Dok je konkurencija već odavno našla razne načine da kamuflira svoju linearnost scenografijom i kroz priču pruži dobro opravdanje kada vas požuruje i zabranjuje da istražujete levele, Warfighter ponekad djeluje kao da je zakasnio na zabavu i nema pojma što se događa ni kako se neke stvari rade. Vrlo slične probleme imao je i Battlefield 3 u svojoj kampanji, ali tamo kao da su manje smetali, a tada je i Frostbite 2 bio impresivnija pojava no sada.

Warfighter će vam prečesto oduzeti kontrolu i natjerati vas da samo gledate točno u neku pomno izrežiranu eksploziju, a ukoliko u drugoj situaciji igru ne poslušate i ne ubijete točno “onog“ neprijatelja pa tek onda „onog drugog“, šanse su da će vas igra ubiti i natjerati vas tako da ponavljate taj segment levela bez nekog opravdanog razloga. Takvih situacija ima previše, a riječ je o jeftinim i podmuklo izvedenim idejama gameplay dizajna. Premalo je tu stvarne interakcije i nekakvog zadovoljstva postignutim, a previše čistog gledanja ili banalnog, pojednostavljenog pritiskanja tipki. Na to se nadovezuje mehanika probijanja vrata koju teškog srca prozivam „mehanikom“ i koju igra previše forsira. Gotovo sva bitnija vrata u igri treba probiti kako bi se napredovalo kroz level, pri čemu vi kao igrač jednostavno birate na koji način će vaš suborac to probijanje obaviti. Doslovno kliknete na jednu od opcija probijanja i onda se izvrti animacija. Hoćete li da ih se razvali nogom ili da prije toga kolega propuca bravu? Apsolutno je svejedno – sve što dobijete je drugačija animacija probijanja i uvijek isti rezultat – par sekundi „bullet timea“ kada uletite u novu prostoriju kroz friško probijena vrata i kada možete fino naciljati glave nespremnih neprijatelja koji su se iza krili.


Baš kao i Medal of Honor iz 2010. godine, Warfighter svojim likovima i misijama želi prikazati surovu realnost ratovanja, teži ka nekakvoj autentičnosti i realizmu, što je dovelo do toga da su određene misije bazirane na stvarnim događajima. U suštini je to itekako dobra ideja, ali ne i kada zbog toga misije djeluju nepovezno, a ponekad i konfuzno u pogledu veze s pričom – pogotovo kad se likovi tijekom cutscena počnu razbacivati skraćenicama za neke američke vojne termine koje ne možete odmah razumjeti. Priču je teško pozorno pratiti djelomice i zbog toga što nije zanimljivo prezentirana i ostavlja dojam kao da smo sličnu priču o terorizmu i snažnim eksplozivima već čuli, vidjeli i proživjeli u nekim ipak bolje realiziranim igrama. Pokušaj da se kroz priču da uvid u obiteljski život vojnika i određeni sukob sa suprugom ne uspijeva djelovati emotivno. Iako je intrigantan u početku jer se radi o elemenut kakav se ne viđa često u FPS žanru, vrlo brzo pada u vodu i postaje potpuno beznačajan element koji je trebalo bolje razraditi jer je zapravo imao potencijala.

Neke neoprostive greške u gameplay dizajnu prečesto pokazuju svoje ružno lice.

Misije se odvijaju na raznolikim terenima i vremenskim uvjetima diljem planete, pucanje je dosta zadovoljavajuće (bar kad vam igra dopusti da u potpunosti sami malo pucate), a za pohvalu je i jedan segment u kojem sjedate za volan automobila i upuštate se u napetu, iako dosta skriptiranu potjeru. Taj dio igre barem je istinski napet, a skriptiranost je većim djelom dobro prikrivena. Osim toga i model vožnje bolji je od nekih drugih FPS igara koje su pokušale ubaciti u svoju kampanju neku voznu dionicu. No većim djelom kampanja Warfightera djeluje kao nešto što smo već vidjeli, a neke neoprostive greške u gameplay dizajnu prečesto pokazuju svoje ružno lice i čine nekoliko dijelova kampanje frustrirajućima. Sve je to i dalje igrivo, a čak bi se mogli i zabaviti uz singleplayer, ali samo pod uvjetom da ne pitate previše pitanja, ne razmišljate previše o tome što se događa i pustite da vas igra vodi po traci po kojoj je dizajnirana. Možda je zbog toga čak i dobra stvar što ćete biti gotovi s kampanjom za okvirno šest sati.

Multiplayer, srećom, nije toliko loš. Sličan scenarij imali smo i Battlefieldom 3 koji također nije imao bajan singleplayer (bio mi je doduše bolji od ovoga), ali je zabava u multiplayeru bila specifična i to je ono što je prodalo igru. No Battlefield 3 imao je ogromne mape, vozila, letjelice i podršku za do 64 igrača – djelovao je kao da ulažete novac u nešto epsko, nešto što ima gomilu sadržaja. Warfighter s druge strane već na prvi pogled djeluje nešto manje, konzervativnije i skromnije od toga. Nije problem što je ovo igra manje skale, što nema vozila i ogromne mape – na kraju krajeva – Call of Duty je sličan tome u svom multiplayeru. Problem je što ova igra ne radi ništa dovoljno svježe da odvuče igrače sa servera konkurencije, a u ovom trenutku i u ovome žanru generičnost multiplayera je apsolutno pogubna stvar za jednu multiplayer igru. Osim toga, neoprostivo je da u tako snažnoj konkurenciji ne postoji poseban kooperativni mod da barem povisi vrijednost ulaganja u igru.


S osam mapa, pet modova te šest klasa ne može se reći da multiplayer obiluje sadržajem, ali iskreno – nije ni da nešto osobito nedostaje u odnosu na konkurenciju. Dizajn mapa je u najbolju ruku osrednji – same lokacije nisu pretjerano zanimljive, a gotovo svaka mapa ima par dijelova na koje nitko nikad ne ide, dok se na nekim dijelovima ekipa prečesto skuplja. No veći problem od toga su česti nevidljivi zidovi na mapama koji lako mogu neprirodno usporiti tempo igranja i dovesti do užasno frustrirajuće smrti dok prilikom reloadanja bježite od napadača. Pet modova na ponudi ne predstavljaju nikakve značajne inovacije – u već standarnoj maniri za igre ovog tipa postavljati ćete bombe na taktičke lokacije na mapi, krasti zastave i nositi ih u svoju bazu te pokušati kontrolirati određena područja mape, sve dok prigodno pokušavate eliminirati članove suparničkog tima.

No određene razlike u samom gameplayu postoje i pomažu učiniti ovo blago drugačijom multiplayer igrom od ostalih. Igrom u kojoj čak postoji onaj dobar osjećaj zadovoljstva nakon teško izborene pobjede za koju znate da je presudna bila dobra timska igra i osobni skill, umjesto puke sreće. Za početak, posebnost ovdje je što nikad ne igrate sami, već vas igra uvijek grupira s još jednim igračem iz vašeg tima. Vas dvoje ste onda Fireteam partneri, a vaš partner (odnosno „buddy“, kako to igra zove) je krucijalan za vaš duži opstanak na bojištu i uspjeh na kraju meča. Partneri se međusobno mogu izlječiti i podariti si dodatnu municiju, a kada jedan partner umre može se brzo respawnati na lokaciju svog buddya ako je isti još živ i nije pod paljbom. Način na koji Warfighter forsira igrača da koristi taj sustav timskog partnera čini bitnu razliku u odnosu na neke ostale FPS-ove, otvara zanimljive taktičke mogućnosti i stvara jednu zanimljivu mješavinu kooperativne i kompetitivne igre.

Zanimljiva mješavina kooperativne i kompetitivne igre.

Samo pucanje je odrađeno malo neobično, ali daleko od toga da je “pokvareno” kako ćete čuti da neki navode. Nije direktno kao u Call of Dutyu, a iako se i ovdje nagrađuje pažljivo pritiskanje okidača umjesto neprestanog držanja prsta na tipki, nije baš ni kao Counter-Strike. Igrači Battlefielda 3 trebali bi tranziciju na Warfighterov način pucanja najlakše obaviti, ali i njima će trebati neko vrijeme da se u potpunosti naviknu. Stvar je u tome da neke puške imaju tendenciju sijati metke u smjerovima u kojima zapravo ne želite, ali sve to da se riješiti navikavanjem na osjećaj svake puške i jednostavno rečeno – trening, a mislim da to nije nešto što igri kao takvoj treba zamjeriti. Jednostavno, ako planirate trčati po mapi bez jasnog cilja te bez imalo taktike i opreza, očekujte slabe rezultate i frustracije za koje ste ponajviše sami krivi.


U multiplayeru Frostbite 2 ne servira toliko atraktivnu grafiku kao u singleplayeru, vjerojatno zbog optimizacije mp iskustva, a destrukcija na mapama rijetko je prisutna i uglavnom je kozmetičke prirode, što nakon Battlefielda 3 djeluje kao propuštena prilika. Ali, iako se radi o detalju, treba pohvaliti audiovizualni efekt koji igra stvara kada vaš metak pogodi neprijatelja i kada jedan takav pogodi vas. Naime, kada vas pogađaju protivnički meci zvuk je strašno specifičan i nekako uznemirujuć (i ekran se naravno prikladno zacrveni), a kada vi uspješno pogađate u tijelo neprijatelja čuje se vrlo ohrabrujuć i zarazan zvuk. Uz to, svidio mi se i način na koji igra prezentira svaku vašu smrt – uspori se vrijeme dok vaše beživotno tijelo pada prema podu, a kamera se okrene prema onome tko vas je ubio kao tek mala pomoć za detekciju eventualnih campera. Pohvalan je i širok raspon mogućnosti za prilagodbu oružja gdje ne dobivate priliku izmijeniti samo optiku već i razne druge detalje na oružju, što uključuje i stvari poput prigušivača i saržera, a tu su i razne boje koje na oružje možete primijeniti ako vam je do šminkanja.

Baš kao što smo navikli i u ostalim pucačinama, tu su i posebne ofanzivne i defanzivne mogućnostim, tzv. pointstreakovi, koji obično pomažu cijelom timu i koji se dobivaju usred igre kako igrač reda killove, odnosno osvaja bodove. Dakle naredajte par killova i dobivate na izbor opcije poput navođenog projektila, blokiranja neprijateljskog radara pa čak i upravljanja te pucanja iz Apache helikoptera – sve ovisi o tome s kojom klasom igrate. Iako će s njima bolji igrači izazvati brdo frustracija kod onih lošijih, to opet nije nešto što Warfighteru kao igri treba zamjeriti, jer na kraju krajeva svi imaju iste mogućnosti. Mogu samo reći da je izbor takvih pointstreakova mogao biti i ponešto širi, ako ne i maštovitiji.

Malo papra na gameplay dodaje i posebna mogućnost svake od igrinih klasa. Dok jedna u bilo kojem trenutku može izvaditi bacač granata, druga može pojačati svoju pušku posebnim magazinom streljiva, a jedna čak može na oko dvije sekunde vidjeti poziciju neprijatelja kroz zidove. Sve se to obavlja pritiskom na jednu tipku, a iako se u početku ne čini tako, klase i njihove posebne mogućnosti su zapravo solidno izbalansirane (da, čak i gledanje kroz zidove). Igra je naravno spojena s Battlelogom, a pohvalno je što se mečevi mogu birati i iz sučelja same igre umjesto samo iz vašeg internet preglednika usmjernog na Battlelog. Matchmaking sustav radi zaista brzo, a i filter servera unutar igre je dobrodošao prizor na PC-u.

Medal of Honor serijal zaslužuje bolje od Warfightera. Kao franšiza koja je jednom inspirirala stvaranje Call of Dutya, sada se nalazi u ironičnoj situaciji gdje sama pokušava kopirati konkurenciju, ali bez da pritom razumije zašto je zapravo konkurencija toliko uspješna. Iz same igre sasvim je jasno da je uloženo mnogo novca u produkciju kampanje, koja uz lijepu grafiku i dobru zvučnu podlogu ima svojih svijetlih momenata, ali gotovo ni jedan koji će zaista dugo ostati u sjećanju. Impresivni trenuci u kampanji mogu se pripisati isključivo engineu, a čak i neke zabavne dionice u globalu su zasjenjene jeftinim dizajnom gameplaya na drugim mjestima. Multiplayer je svjetla točka paketa, a da je samo malo sadržajniji i maštovitiji mogao bi sam po sebi držati igru u jednoj iznadprosječnoj poziciji. Ali čak i tada bi nekakav co-op mod morao postojati da bolje opravda cijenu koju EA traži. Warfighteru nedostaje sadržaja, mašte i zanimljivosti, ali možda najbitnije od svega – nedostaje mu osobnost, a to je nešto zbog čega ga je tako lako brzo zaboraviti.

Jeste već zaboravili na ovu igru? Igrate li još multiplayer? Ostavite nam svoje mišljenje o Warfighteru u obliku ocjena i komentara.

VIDEO RECENZIJA – Ima li mjesta na tržištu modernih ratnih pucačina za još jednog velikog igrača? Medal of Honorov pokušaj broj dva podsjetio nas je da ima, ali ne na ovakav način.

67 Naša ocjena
  • Frostbite 2 čini čuda
  • multiplayer je solidan
  • generično i nedorađeno
  • manjak sadržaja

Igor Belan

Već 18 godina vodi ovaj portal ravno u propast. Vrijeme provodi u VR-u, kupuje igre iz hira, cijeni stari Nintendo i PC avanture Tima Schafera, ali zapravo iz gušta igra samo Quake Live. E i one dinosaure.

Komentari (53)

  • civiks33

    21.11.2012 - 17:12

    ne slažem se,igra je zaslužila barem 80.

    • tony_krivic

      @civiks33, 21.11.2012 - 17:21

      ma je kurac(oprostite),kao sto je receno u recenziji frostbite i osrednji multiplayer je spašavaju a sp je smeće -.-

    • movie

      @civiks33, 29.11.2012 - 16:08

      Slažem se, barem 80. Meni je sp jako zabavan… ne znam kaj svi toliko seru?
      U sp koja je razlika između ovog i novog coda? Meni je to isto…

  • Pandzinho

    21.11.2012 - 17:24

    pito bi samo hocete vi pravit cs:go recenziju ?

    • Ementaler

      @Pandzinho, 21.11.2012 - 17:52

      Ma ne, prekasno je za to već.

    • Kralj bizmisa

      @Pandzinho, 21.11.2012 - 18:48

      hoćete napraviti molim vas black ops 2 i hitman absolution video recenziju?Evo ako nemre za obje igre video recenzija onda barem za hitman jer sam baš fan hitmana pa,ako bi mogli…

    • Pandzinho

      @Pandzinho, 21.11.2012 - 18:57

      ma nije za cs-a nikad pre kasno, a ipak je to kanter, grijeh je ne recenzirat 🙁

  • l)oolvl

    21.11.2012 - 17:46

    brate smanjite malo volume razliku u videu između naracije i gameplay momenata

    • Ementaler

      @l)oolvl, 21.11.2012 - 17:51

      Uvijek se to normalizira, nisam primjetio da je prevelika razlika u nekim dijelovima ovdje. Doduše, novi je mikrofon (glasniji), a i slušalice su nove pa nisam više kalibriran kao prije.

    • -Aragorn-

      @l)oolvl, 21.11.2012 - 23:03

      i ja sam to osjetio

  • carl

    21.11.2012 - 17:52

    singleplayer kampanja prekratka a mp jos nisam isprobao jer imam portasku verziju

  • Dishonored

    21.11.2012 - 17:55

    Da li da igram ili ne??

    • Kralj bizmisa

      @Dishonored, 21.11.2012 - 18:56

      ma nemoj na ovo trošit novce,rađe skini sa onlinea

  • Apocalypse4987

    21.11.2012 - 18:03

    taman za odigrat poslin blops 2

  • Mr Newization

    21.11.2012 - 18:57

    Nezz, igra je ok, ali ne više od toga. Po meni jedina dobra stvar u ovoj igri je grafika i MP, a sve ostalo je loše. 🙁

  • xXDolawegaXx

    21.11.2012 - 19:30

    igra je solidna…onako fifty-fifty

  • mokrEE

    21.11.2012 - 19:30

    ukoliko cu nastojati biti iskren moram reci da mi se ne svidja nacin na koji recenzirate fps igre a POSEBNO battlefield, cod i MOH iz razloga sto vise od pola recenzije lajete o ionako nebitnom single playeru koji je tu reda radi. to je kao da komenitras ligu prvaka i zakljucis da je smece jer primjerice dinamo igra xD neovisno, mislim da i sami znate da likovi koji vole sp ionako ce sa piratebaya po kratkom postupku nastimati igru da radi a oni koji se vole napucavati online kupiti ce igru prema tome mislim da je logicno posvetiti vise prostora onom dijelu radi kojega se kupuje ili ne kupuje igra. osobno poznajem brdo ljudi koji godinama igraju i cod i bf i moh a nikada nisu niti jedan sp prosli (evo, i dajem svoj glas) unatoc tome sto su svaku igru su posteno kupili. isto tako vecina ljudi koja uglavnom komentira sp kampanju uredno koriste kopije i onda jos imaju obraza histerizirati jer im je prica 'linerarna' i nema neki srceparajuci zavrsetak. kod recenziranja ovakvog tipa igara na sp bi trebao biti iskljucivo kratki osvrt pa koga zanima prica neka proba sam, a vise se orjentirati na multiplayer, primjerice, malo o klasama, mapama, modovima, oruzjima, zvuku, serverima, fluidnosti igre, damage-u itd itd. mislim da je svima jasno da se fps igre igraju radi multyplayera a ne single playera.

    • maxim.x

      @mokrEE, 21.11.2012 - 19:43

      Pricas gluposti.

    • xPh4rIm

      @mokrEE, 21.11.2012 - 20:11

      Bravo majstore…Pogotovo ove zadnje recenice +5

    • Apocalypse4987

      @mokrEE, 21.11.2012 - 20:40

      ako te zanima multiplayer igraj armu i cs, ima ljudi koji vole dobru priću i kampanju

    • xPh4rIm

      @mokrEE, 21.11.2012 - 21:11

      Na pogresnome mjestu trazis tu "priću i kampanju". Da imalo pratis znao bih da je on odavno prestao mariti za SP, jer ima MP, Zombie, Coop. -.- IMAO

    • xPh4rIm

      @mokrEE, 21.11.2012 - 21:14

      Ono o Cod-u rekoh, a ovaj MOH ok SP, MP tesko sranje, isto jedno veliko nista u krivini. Pored buggova, problema opcenito, ta usporenost i to sve, kao sto jedan recezent rece "skoro neigrivo"

    • adycro

      @mokrEE, 26.11.2012 - 09:35

      Definitivno sve sto si rekao stoji…ali iskreno dojma sam vise da se posvetilo u MH W na Single kampanju i grafiku nego na multiplayer. Ali opcenito i onome kome je do dobre price nece igrati samo Single MH CoD ili BAT a kome je do multi ja kupit ce igru. A vecina njih skine igru jer igraju vec dugo serijal i imaju bar jednu u kolekciji igara za multi. I naravno vise posvetiti vremena Multi ju jer ionako Single je tu stvar da je igra kompletnija dozivis koji WoW efekat i prebacujes se na Multi !! ali iskreno zasto bi se ljudi toliko trudili da naprave dobar Single player kad ima toliko piraterija..onda se naravno okrecu Multi ju !!!

    • movie

      @mokrEE, 29.11.2012 - 16:11

      vidiš, meni se jebe za mp i igram samo sp… mp mi je čista debilana koju mogu igrati desetak minuta i odoh…

    • haha.xd

      @mokrEE, 10.01.2013 - 02:54

      evo citam malo starije recenzije i sad spominjes taj mp ja volim odigrat sp i mp .
      ali koju god igru da sam igrao mp-a cs ili cod u svakoj je bilo citera i uvjek ce ih bit iako ne kuzim te ljude ali dobro svaka budala ima svoje veselje ali zbog toga meni dosadi igrat uopce igru i onda nakraju shvatim da sam bzvz bacio novce … i mislim da se fps moze igrati i zbog spa i ima mnogo dobrih fps-a koji su deset puta bolji po sp-u primjer (farcry)(crysis)

  • Maximum

    21.11.2012 - 20:55

    Da igra nema Frostbyte engine i da grafika zvuk i pucanje nije tako dobro uradjeno stvarno kampanja bi stvarno bilo smece. Ovako makar se vadi na vizuelnu stranu.
    Ali slazem se, Battlefield,MoH i Homefront (nisam igrao KIllzone,socom…) jednostavno previse zele da budu kao CoD kampanja , linearno i explozivno al to nikom neuspeva za rukom… Igre poput Crysisa,Far Cry i Borderlands imaju svoj identitet i slobodu pa jedino za njih mogu reci da su bolji od CoD kampanje.

    • SonnYYY

      @Maximum, 21.11.2012 - 21:58

      Far Cry vjerojatno da ali Crysis sigurno ne…daleko je on od nekoga ozbiljnog naslova ( njega spasava GRAFIKA )

    • vojnovic4

      @Maximum, 21.11.2012 - 22:15

      zato ja jedva cekan far cry 3

    • Maximum

      @Maximum, 21.11.2012 - 22:40

      Crysis 2 a pogotovo Crysis 1 pruzaju veliku slobodu i to vise cenim nego da ti stalno neko drzi ruku i govori kako da dodjes do tacke B u vec veoma linearnom okruzenu.

    • -Aragorn-

      @Maximum, 21.11.2012 - 23:10

      +1 Svi kopiraju SP COD-a i onda naprave lošiju kopiju isto kao što svi "kopiraju" Colu pa "kopija" bude isto loša-samo što za "kopiju" Cole platiš manje od originala ,a kopija COD-a košta jednako.

    • Threeslex

      @Maximum, 22.11.2012 - 00:42

      far cry 3 bi trebala konkurirati za igru godine u svom žanru ako je vjerovati ubisoftu i njihovim gameplay filmicima,tekstovima itd.

    • MaliMicek

      @Maximum, 22.11.2012 - 11:21

      Crysis 2 ne pruža veliku slobodu.

  • -Aragorn-

    21.11.2012 - 23:11

    Zanima me ovo s vožnjom-koliko toga ima tijekom kampanje?

  • Jure

    21.11.2012 - 23:47

    lose..kad se igra imas osjecaj da je sve automatizirano…npr. pucas po nekom sa snajperom..kasnije taj snajper ne mozes upotrijebit za ubivanje protivnika….glupo je jos sta imas beskonacno mnogo metaka, znaci uvijek mozes pitat kolegu suborca da ti da metke,dok u CoD-u moras malo pripazit kako ces trosit metke..stoga moja ocjena je 70

  • mokrEE

    21.11.2012 - 23:58

    recenzija: MOH: W
    tema komentara citatelja : cod4

    😉

    • Jure

      @mokrEE, 22.11.2012 - 00:13

      cod 4 je zvijer prema ovome

  • ZgodanElegantanŠarmantan

    22.11.2012 - 08:13

    Meni je igra neloša, mada imate i pravo u vezi mnogih stvari, priča je kratka, nedovršena, multiplayer li la, i tema isforsirana… Moja ocijena je 80…

  • piydek

    22.11.2012 - 10:36

    Meni je SP kampanja u FPSu bitna. I tu mi je najveći problem u tome što ovakve igre ipak "postavljaju standarde" ili cementiraju već postojeće standarde u pogledu dizajna SPa. Ove tendencije potpune skriptiranosti, sasvim apsurdnog "redosljeda" i načina na koji se stvari moraju riješavati u FPSu, potpuna linearnost i u pogledu mapa (sve sami hodnici) i u pogledu "režije" i snažan fokus na "priču" (bez izuzetaka lošu) doprinose potpunoj smrti SP FPSa. Sve se pretvara u film, interaktivnost je sve manja, sve manje se radi o IGRAMA. Ne želim u igri gledati privlačne eksplozije i ostale skriptirane događaje. Želim da to bude IGRA. Ove tendencije je u sebi imao još prvi MOH, još prije prvog Call of dutya, ali tamo je stvar imala mjeru. Od COD2, stvar je počela sve više imati naglasak na toj "cinematičnosti", nego na FPS gameplayu. Danas, a pogotovo u ovoj igri je to dovedeno do grotesknog apsurda. Unatoč nekim drugim manama npr. "Serious Sam"-a, mislim da je to jedini popularni moderni FPS kojem je filozofija dizajna na mjestu.

  • MaliMicek

    22.11.2012 - 11:23

    Svaka čast na reci HCL jako je dobra.
    Warfighter nisam igrao i mislim da ni nećui iako izgleda fenomenalno. Ali to je problem, to što samo izgleda a nije.

  • snooker

    22.11.2012 - 12:30

    Frostbite 2 čini čuda? Skužajte, ali ovdje je neko ćorav…

    • Ementaler

      @snooker, 22.11.2012 - 12:37

      Skužaj ali, igra ti ne izgleda lijepo? I jasno je naravno da se to odnosi na singleplayer, u multiplayeru je grafika očito lošija, što je isto spomenuto.

    • snooker

      @snooker, 23.11.2012 - 07:00

      nije lipa uopće, svaki nivo je mrak, mračno sve, užasno loše…

    • Apocalypse4987

      @snooker, 23.11.2012 - 09:34

      podigni brightnes, problem rješen

  • Me666

    22.11.2012 - 16:54

    Evo ja ću ovako kratko. Grafički igra prekrasna. Napucavanje užasno loše – metak ne odaje osjećaj sile, igra vas doslovno vodi za ruku pucaj tu pucaj tu. Breach opcije bespotrebne. Vožnja odlična za jedan FPS i zbilja ugodno osvježenje od pucanja. Priča – tako/tako uz očit promašaj sa Sarajevom. Akcijske scene su okej. Sve u svemu dao sam 75, iako nakon malo razmišljanja mislim da je realnije igri dati nekih 71 – nešto. Dodatan plus je što mi je kao naručen napokon došao FPS s kojim mogu baciti mozak na pašu.

    • -Aragorn-

      @Me666, 22.11.2012 - 18:24

      ima Sarajevo?

  • civiks33

    22.11.2012 - 23:46

    ima.

  • shakesfeaR

    23.11.2012 - 16:17

    Ja sam joj dao ocjenu 82 jer mislim da je to realno za igru ove kvalitete. Jedina mana mi je, opet, vrlo kratka kampanja i to što nema split-screena. Meni je to ipak najbolji dio MP-a dok gledam poraženog prijatelja kako razbija sve oko sebe zbog poraza kojeg sam mu upravo nanio!

  • armin221186

    23.11.2012 - 20:28

    nesto mi zao ovog MoH-a zalomi se na njemu a slicne igre (veoma) COD MW 3 i BF3 dobijaju po 90+,al takav je zivot 😀

  • Moke

    25.11.2012 - 13:22

    vožnja je bolja od današnjih nfs mw 2012 i sličnih novih igara

  • PR0MATRAC

    25.11.2012 - 23:16

    ova igra je sranje

  • Nane

    27.11.2012 - 17:07

    Losa kopija COD + BF i to losa… tesko da ce ostat zapamcenija igra..

  • Danny_HR

    03.12.2012 - 10:24

    Bili ste i preblagi IMO. 🙂

  • HyPo

    07.07.2023 - 20:35

    Budem priznao da priča je konfuzna ako nisi igrao Medal of Honor 2010 prije ove igre, jer ova i ta igra su povezane. Sam MOH 2010 i MOH Warfighter imaju dobro ali okej priču ali zajedno imaju jednu of najboljih ratnih priča u FPS žanru. Multiplayer je mrtav koliko sam čitao tako da je singleplayer jedini način za iskusiti igru. I ako imate višak vremena odigrajte MOH 2010 i MOH Warfighter back to back jer zajedno te igru čine bolje iskustvo nego zasebno. Priča je lijepo povezana i dobra za pratiti i ja ni jedno nisam bio zbunjen tijekom kampanje, meni je igra samo SP jer je MP mrtav 7.5/10- Fenomalna igra koja poboljšava na prijašnjoj igri i zajedno sa MOH 2010 čine super iskustvo koje meni bilo bolje of Modern Warfare serijala

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?