Battlezone II: Combat Commander – između pucačine i strategije
Na današnji dan prije 25 godina PC igrači igrali su hibrid pucačine i strateške igre zvan Battlezone II: Combat Commander te se u tenkovima borili protiv vanzemaljske rase Cthoniansa.
Prije nego je ekipa Pandemic Studiosa stekla slavu igrama kao što su Star Wars: Battlefront, Mercenaries i Destroy All Humans, važne su lekcije naučili prije 25 godine sa svojom debitantskom igrom zvanom Battlezone II: Combat Commander. Bio je to nastavak Activisionovog hibrida pucačine iz prvog lica te strateške igre, smješten u alternativne devedesete godine prošlog stoljeća.
Igra nam je predstavila klasični sukob Sjedinjenih Američkih Država i Sovjetskog saveza, ali su se dvije strane u alternativnoj povijesti sukobile oko takozvanog bio-metala koji je na zemlju došao padom meteora. Kako je bio-metal bio izum vanzemaljske rase Cthoniansa, brzo je došlo do međurasnog sukoba pa su se SAD i SSSR udružili te oformili koaliciju ISDF kako bi porazili vanzemaljce.
Battlezone II: Combat Commander igrao se primarno s pogledom iz kabine letjelica i tenkova. Imao je prostrane 3D levele u kojima se povremeno moglo izaći iz vozila te se, također u prvom licu, pješke prošetati po terenu. Moglo se prebaciti i na stratešku kameru te na taj način izdavati naredbe, a za navigaciju se koristio i radar u donjem lijevom kutu ekrana.
Igra je bila dizajnirana kao stvar koja bi spojila dva različita žanra u jedan ambiciozan hibrid. Međutim, unatoč pristojim ocjenama, prihvatio ju je tek manji dio igrača. Nije pomoglo ni to što je svojedobno bila vrlo zahtjevna po hardver. U konačnici je ovo bio zadnji nastavak Battlezone serijala, premda, premda je 2018. uslijedio neočekivani remaster (bez dvojke u nazivu) zahvaljujući ekipi Rebbellion Developments koja je od Activisiona preuzela prava na ovaj serijal.
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!