BioWare je htio remaster starih Dragon Age igara, Electronic Arts je to odbio financirati
Bivši voditelj serijala Dragon Age otkrio je kako je izdavačka kuća Electronic Arts odbila financirati remaster trilogiju Dragon Age igara za aktualne platforme.
Ne bi li bilo lijepo da se Dragon Age: Origins te Dragon Age 2 mogu igrati i na današnjim konzolama? Tako je razmišljala i ekipa iz BioWarea, ali se sve na kraju svelo na sanjarenja.
Kako je u nedavnom intervjuu otkrio bivši voditelj Dragon Age brenda, Mark Darrah, u BioWareu su bili zainteresirani remasterizirati prve tri Dragon Age igre jednako kako su to učinili za Mass Effect s Legendary Editionom. Međutim, ta ideja nije naišla na entuzijastičan odgovor izdavačke kuće Electronic Arts.
“Jedna od stvari koje smo u jednom trenutku predložili bila je da retroaktivno rebrendiramo prve tri igre u trilogiju i nazovemo to Champion’s Trilogy.” – otkriva Darrah, navodeći kako su financije bile problem u toj ideji.
“Prva stvar bi bila prebacivanje igara u Frostbite i pronalaženje talentiranog studija kojemu bismo platili da odrade Dragon Age Origins. Bilo je puno prijedloga, ali mislim da je stav Electronic Artsa bio: ‘Može, ali napravite to s novcem kojeg smo vam već dali’. A nismo to mogli napraviti jer nam je budžet bio potreban za druge stvari na kojima smo radili.” – otkrio je Darrah.
Kako je onda Mass Effect remaster trilogija bila odobrena? Za pretpostaviti je da je ista bila jeftiniji projekt jer su sve tri igre bile rađene u istom Unreal Engineu. Kod Dragon Agea su stvari ipak kompliciranije jer su prve tri igre imale tri različita enginea: Eclipce, Lycium i Frostbite.
vlatko2003
11.08.2025 - 10:49steta, pogotovo za prvi