Bivši GTA developer kaže kako je ljepša grafika u GTA igrama bitnija od 60 fps-a
Bivši tehnički direktor Rockstara poručio je da GTA igrama nije nužno da ciljaju na glatku izvedbu u 60 sličica po sekundi jer nisu kompetitivne akcijske igre.

Sad kad znamo da će GTA 6 postojati i da bi igra trebala izaći u petom mjesecu 2026. godine, jedno od preostalih pitanje je: hoće li se izvoditi u 60 sličica po sekundi ili ćemo morati vratiti na danas rjeđe viđenih 30 fps-a?
Gotovo sve ukazuje na ovaj drugi scenarij – od Rockstarove tradicije do promotivnih trailera za GTA 6, a raspravi oko toga pridružio se i bivši tehnički direktor Rockstaraa, Oobe Vermeij.
Na pitanje zašto je teško očekivati da GTA 6 dosegne 60 sličica po sekundi, Vermeij je odgovorio kako to za GTA igre zapravo nije ni ono što bismo željeli u kompromisnom rješenju.
“Stvar je kompromisa. Pri izvedbi od 30 sličica po sekundi moguće je prikazati dvostruko više poligona naspram izvedbe u 60 fps-a. Za kompetitivne akcijske igre uvijek je bitno ciljati na visoki framerate, ali za GTA igre bitniji su vizualni detalji.” – napisao je Vermeij na X-u.
Što se tiče tih vizualnih detalja, GTA 6 u do sada prikazanim materijalima nije razočarao. Od mjehurića u pivu preko izgorene kože do fizike za odjeću – sve upućuje na to da bismo mogli dobiti igru najrealističnijeg izgleda do sada. Makar i u 30 sličica po sekundi.
vragec25cro
29.07.2025 - 10:56Bolje da se oni fokusiraju na moderniziranje gameplay,a ne da me igra vodi po zutoj linini i da lik kad pada i slicno izgleda koda je od gline
Smike
@vragec25cro, 29.07.2025 - 15:25Eto ti reci rockstaru kako ce napraviti igru..
kreos911
@Smike, 29.07.2025 - 16:55Pa u pravu je. Za jednu open world igru misije su generalno bile previše linearne.
Čim se malo odmakneš od zacrtanog puta odma te ispale sa wasted.
Smike
@kreos911, 29.07.2025 - 20:35Ne laži,malo koja igra open world ima tako raznolike misije.
kreos911
@Smike, 29.07.2025 - 21:05Raznolikost i linearnost su različiti pojmovi
Smike
@kreos911, 29.07.2025 - 21:18Hoces reci da su misije u GTA linearne. Wtf.. očito je igramo iste igre
MD2
@Smike, 29.07.2025 - 22:21Ajde nećemo se lagati. Dizajn misija je već godinama glavni prigovor Rockstaru. RDR2 je jedna od mojih omiljenih igara i ne sumnjam da će i ovdje svijet i atmosfera biti top, ali misije bi trebale biti bolje po pitanju gameplaya. Igra ne treba biti imersive sim, ali misije koje funkcioniraju po principu vozi se do ove žute lokacije i stani na ovu žutu točku su iste kakve su bile u San Andreasu prije sto godina i šteta što u to nije uloženo truda koliko u grafiku, glumu itd.
Smike
@MD2, 29.07.2025 - 22:48Stvarno mi nije cilj da trolujem,ali zanima me na koji drugi nacin da osmislis misije u open world igri. Meni u GTA misije su stvarno raznolike ( ima ih dosta naporni,to ne sporim). Evo gledam GTA 5, ronis i variš 😊, onda vozis lika na svadbu koji je bio svezan za banderu,zatim snimas lika kako plese i stavljas ga net da ga osramotiš,onda se budis iz mrtvačke vrece i šunjas se po bolnici,ubijas vanzemaljce kad koristis narkotike…stvarno su misije raznovrsne
MD2
@Smike, 29.07.2025 - 23:58RDR2 je u cijeloj igri imao svega dvije misije sa slobodnijim pristupom. Jedna je bila ukradi kočiju iz onog kompleksa punog stražara, a druga je bila vrati Indijancu onu religijsku stvar na koji način želiš, s time da je prva vrlo smotana jer je stealth u toj igri nepostojeći kad nije vrlo skriptiran. Mislim da su po tom aspektu Rockstarove igre zapravo ipodprosjećne (po svemu ostalome su daleko iznad većine konkurencije). Igra ti, uglavnom, umjesto da zada cilj misije, zada točno kako to moraš obaviti (u suprotnom fail). To je pogotovo “glupavo” u RDR2 u kojoj su moralne ili nemoralne radnje bitne, a taj aspekt gameplaya je jedva upotrebljen u gameplayu u glavnim misijama. Npr. The last of us 2, koji je linearna igra, ima puno više slobode u pristupu zadacima od RDR2.
vragec25cro
@Smike, 30.07.2025 - 07:50Evo dolje u komentarima ti kolege objasnili.Ne bunim se na igru nego rekoh da mi bitniji gam3play od grafike.Kretnje lika,padanje na maloj uzbrdici(pjeske),misije previse linearne za open world igru(cim se maknes malo od zacrtane linije restart) i slicno.Inace kak se tive njihovih igara samo Gta San Andreas i Rdr 2 mi vrhunske,a igrao sve njihove igre osim Gta 1 i 2
blacklist0907
@vragec25cro, 29.07.2025 - 19:23Presmiješno da neko ko obožava Ubisoft ide pametovat rockstaru🤣🫣
vragec25cro
@blacklist0907, 30.07.2025 - 07:45Pa logicno da ne pametujem njima jer je komentar ostavljen na hcl,ali budimo realnu pa reci da ne trebaju promjeniti kretnje lika i zastarjeli pristup misijama?
blacklist0907
@vragec25cro, 30.07.2025 - 07:52Kretnja u red dead 2 je meni jedna od najboljih
vragec25cro
@blacklist0907, 30.07.2025 - 15:09Ok.meni je smjesno jer izgleda ko pijanac kad je na uzbrdici
Cipelcug
@blacklist0907, 30.07.2025 - 08:11Kakve veze ima što čovjek voli ako su mu argumenti valjani?
Dick Johnson
29.07.2025 - 11:19O cem lik prica? Njihove igre se jedva vrte u 20. Jel probo igrat kad gta v na x360 il ps3?
Danilo Boljevic
@Dick Johnson, 29.07.2025 - 12:42Da jesam i vrtio se u vrlo stabilnih 30FPS, a i da nije koliko ljudi igra GTA V na PS3/Xbox 360 u 2025? Cak i novija igra kao RDR2 na PS4 se vrti u stabilnih 30FPS a kamo li na PC-u.
IceQ
@Danilo Boljevic, 29.07.2025 - 14:43Nebi se baš složio da se RDR2 vrti na PS4 u stabilnih 30FPS. Igrao sam na slim modelu i u Saint Denis-u znalo je pasti dosta ispod 30 FPS.
Darac83
@IceQ, 29.07.2025 - 15:40Slažem se. Standardni PS4, RDR2 i Saibt Denis su znali biti ubojiti za fps. Pogotovo ako padne kiša i krene fajt na konjima…
Dick Johnson
@Danilo Boljevic, 29.07.2025 - 20:10Ma vrtio si ga ti mozda po ustima u 30 fpsa, kom lazes stari moj, igro gta v na x360 na releasu.
Igor Belan
@Dick Johnson, 29.07.2025 - 21:18Ja sam ga snimao na Xboxu 360 na releaseu. I nije se vrtilo u jedva 20 fps-a. Igralo se skroz OK, dizajniran je s time na umu. Kao što čovjek gore u članku kaže.
PrydaCro
@Dick Johnson, 29.07.2025 - 21:50Igra se vrtila dobro za ono vrijeme i hardware na kojem se vrtila, također igrao na releaseu i nije toliko loše koliko ti tvrdiš.
TheCaptainCrash
@Dick Johnson, 29.07.2025 - 23:16ne samo da se vrtila u 30, vec je vece cudo da se uopce gta 5 mogao vrititi na tako starijim konzolama. Znaci igra je tehnoloski masterpiece kao i gta san andreas i kako je mogao stat na ps2. Ocito ti je konzola bila u kurcu ili nesto ako ti se nije vrtilo kako treba.
Dick Johnson
@TheCaptainCrash, 30.07.2025 - 18:41Naravno da sam preuvelicavo kad velim jedva 20. Neznam jel mogu pasteat link al imas na yt digital foundry x360 vs ps3, odi pa vidi debelu vecinu vremena je fps 2*, a ne 30 lock kak lik gore trkelja.
TheCaptainCrash
@Dick Johnson, 31.07.2025 - 08:09https://www.youtube.com/watch?v=_fbYyMq4cGU sigurno mislis na ovaj, i evo. Obje konzole idu oko 27-30 fpsa, sto je sasvim realno za to doba igara, i ovolika igra na tako stare konzole je bilo crna magija za napravit. Ista stvar sa opet spomenutim san andreasom i ps2, sto ako cemo realno, to je najbolja verzija igre.
Dick Johnson
@TheCaptainCrash, 31.07.2025 - 08:25Je to je taj video, al neznam kaj ti znaci stare konzole? GTA 4 i 5 kad su izasli to su bile aktualne konzole. Ovaj lik prica o nekih 30fpsa a igre im se vrte 20+ s tu i tam na 30, pa mozes vidjet u videu da veliku vecinu vremena je tak, u akciji x360 ima 18 fps-a, maltene duplo manje neg kaj ovaj trkelja. Jel pijem ja jedini lude pilule tu il kaj?
TheCaptainCrash
@Dick Johnson, 31.07.2025 - 09:07pa stare konzole sada mislim, logicno da su tad bile aktualne. koliko vidim za xbox je dosta bolje bila optimizirana, mada te dropove sto spominjes dogode se bas na xboxu vise puta nego na ps3, pogotovo na eksplozijama. Inace je solidnih 25-30 80% videa, i jos na kraju xbox drzi 30 stabilno dok se ps3 muci jos uvijek iako je let avionom dosta manje zahtjevan. gle, kontam na sto mislis i sve ali opet kazem, ova igra je imala 0 ucitavanja tokom gameplaya ili full minimalno u fuckin 2013 godini, zato kazem da je crna magija sto ovo uopce vrti na spomenutim konzolama.
Hadvar
29.07.2025 - 11:54Tako nesto moze reci samo los developer ili netko tko uopce nije gamer i ne zna sto je gamerima bitno.
NastyGT
29.07.2025 - 11:58Njegovo ime često koristim kad želim da zaobiđem Microsoft Account verifikaciju prilikom instalacije Windowsa. 🙂
MAJSTOR RINGO
29.07.2025 - 13:01Neke glasine kruze da se ipak moze ocekivati 60 fps na Pro. Ali se nista ne zna pouzdano. Sve zavisi da li ce ovi Rockstara resurse usmeriti i fokusirati se na GPU. Ako bude bilo tako, onda je vrlo moguce i da se igra izvodi u 60 fps-a na PRO. Ako pak se bude vise oslanjalo ka CPU, onda pisi propalo, zna se da je CPU bottleneck konzole. Mnogo mnogo ce znaciti i ako u medjuvremenu bude izasao i implementirao Pssr2 ili Fsr4, kako god ga nazvali, onda nema sumnje da cemo imati 60 fps barem na PRO konzoli. Ostaje nam samo da cekamo.
Iceman73
@MAJSTOR RINGO, 29.07.2025 - 13:22Ma nemaš brige kolega,bude išlo u 60 fps-a na Pro,garantiram!
Iron666
29.07.2025 - 14:0930fps-a u 2025. godini je apsurd apsurda. Tu priča staje, pa makar i blaženi GTA bio u pitanju. Makar igrao najcasual igru na svijetu, to je jednostavno preloše i premalo.
Cygarone
@Iron666, 29.07.2025 - 21:09Apsolutno se slažem! 30 FPSa je bilo dopustivo do PS2 i XBOXa koji su se vrtili na starim CRT TV. U vrijeme NTSC i PAL standarda. Ovo što lupeta stara budala Vermeiji samo dokazuje činjenicu kako i koliko rapidno propada kvaliteta gaming industrije. U trailerima GTA6 se vidi kako kosa “treperi” u isječcima, ili pak ograda na ulazu/izlazu u zatvor. Pored svega toga, oni imaju muda reći, predivno izgleda, dovoljno dobro je 30FPSa. Propadanje kvalitete bih spomenuo počevši od forsiranja UE5 u sve današnje igre, do lijenih dizajnera koji nemaju vremena (čitaj volje) posvetiti se detaljima kvalitete prikaza. Pa nam tjeraju DLSS, FSR, XESS, PSSR i ostale “umjetne” pizdarije niz grlo, pritom mantrajući rečenice “Choke on it! Stoko sitna zuba. Ionako ste naše ovčice za šiškanje.” To mi je isto kao kada vidim žensku vani svu našminkanu sa više pudera na licu nego cementa u jednoj oldschool vreći 50ki (ne ove današnje 25ice po zaštiti na radu)…
U jednom od prethodnih postova sam stavio ovaj link, međutim nisam siguran koliko je naših članova bacilo oko, pa evo ga ponovno. Dobar video, valjalo bi ga cijelog pogledati, no između ostalog ovo je srž problema u 15 sekundi objašnjen. https://youtu.be/WOQbEBcQ0bo?si=FOuDwc2kzgn1-PLh&t=618
TheCaptainCrash
@Cygarone, 29.07.2025 - 23:37koliko vidim u videu sto si prikazao, nigdje se ne spominje rockstar u “losem svijetlu”, nego cak gta 4 kao primjer dobrog dizajna….tako da ne znam sto si isao postic s ovim. Ovo ostalo ima smisla, samo uzmi u obzir da te starije igre su zahtjevale dosta manje resursa da bi dobio ono sto si prikazao u videu. Ako si ikad u zivotu pogledao gta trailer, pa zatim igrao tu istu igru, vidio bi da traileri ne prodavaju igru kako treba. Jedan rdr2 je imao predivnu grafiku u traileru, onda kad je izasla, pogotovo za PC, ti traileri su bili samo dasak onoga sto igra nudi. Lako je pricat zasto ovo nisu a a a zasto ovo nisu kad 99% ekipe ovdje nema pojma sto ide sve u game development, ne kazem da ja znam ali imam programersku pozadinu i ako je meni tesko ovo sto radim, mogu zamislit sto treba sve za jedan obican gta klon.
Cygarone
@TheCaptainCrash, 30.07.2025 - 14:04U tome je i bit, ne razumijem kako ne shvaćaš poantu? Osvrnuti ću se na tvoj komentar. nigdje se ne spominje rockstar u “losem svijetlu”, nego cak gta 4 kao primjer dobrog dizajna….tako da ne znam sto si isao postic s ovim. Upravo to, od GTA 4 do danas i prikaza GTA 6. Razvoj igara je nazadovao, U trailerima GTA6 se vidi kako kosa “treperi” u isječcima, ili pak ograda na ulazu/izlazu u zatvor. Upscaling pošast koje nije bilo u GTA 4, i prikaz kako taj isti upscaling funkcionira u igrama očigledno iz trailera za zadnju iteraciju serijala. Spomenuo si RDR2, igrao sam ga na PS4 pro i igrao sam ga po izlasku na PCu. Od uvođenja DLSS i FSR kroz ažuriranja, u igri se počeo prikazivati ghosting efekt, kod jahanja konja izgleda kao da vozim kočiju a ne upravljam jednim pastuhom. Prvo sam mislio da je problem u lošem monitoru ili TV, slab odziv i slično… Međutim starije igre nemaju tih problema, a pojavom upscalinga (CP2077 kao primjer) sve više ghostinga ima u igrama. Pa navesti ću GTA 5 E&E za PC. Pogledaj treperenje na detaljima u igri. Sa i bez upaljenog skaliranja, kako god okrenuli, imamo lošu kvalitetu detalja. Ja ne želim umanjivati trud koji programeri daju, na kraju niti grafički dizajneri. Međutim ako ti kao grafički dizajner spomeneš nešto poput ovog papka iz videa, onda bi bolje bilo otići čuvati ovce, po mogućnosti one na papiru nacrtane. Ako ti kao programer smatraš da je u redu raditi polovičan posao, onda jao onome tko bude koristio tvoj razvijeni program. Na fakultetu i kolegiju programskog inženjerstva, iako se nisam slagao sa profesorom, moram mu priznati da je bio u pravu kada je rekao kako programski inženjer predviđa probleme i otklanja ih uz konstantnu komunikaciju sa korisnikom, međutim završni proizvod treba imati temeljnu funkciju koja je tražena od korisnika uz minimalni broj bugova. Pitanje je sada glavno, koji je njihov cilj u R* po pitanju izrade igre. Ako je to FPS i fluidnost ili maksimalna kvaliteta prikaza detalja? Kompromis od “mogućih 60 FPS” uz treperenje prikazanih detalja je po mome mišljenju, loše. Slažem se djelomično sa pojedincima koji spominju da im je 30 FPSa dovoljno ako je prikaz slike vrhunski. Problem nastaje kada konzolu reklamiraš 60 FPS 4K, a ne postižeš niti tih 60 FPS niti nativni 4K, već je to skalirano pa dobivamo mrlje po ekranu, u 30 FPS. Shvaćaš poantu?
TheCaptainCrash
@Cygarone, 31.07.2025 - 01:08shvacam poentu, ogorcen si s time sto developeri rade half assed posao i uzimaju pare na osnovu svojih reklama gdje su reklamirali da ce igra biti puno bolja nego ono sto su oni izdali. Te probleme sto si spominjao ja u zivotu se nisam susreo u Rockstarovim igrama, osim gta 4 na tadasnjoj masini. Ne razumijem se najbolje u upscaling tehnologiju pa necu tu vele pricat jer ne znam. Kazes da ti je red dead 2 imao ghosting efekt, koliko vidim jako mala grupa ljudi je imala takvo nesto slicno. Meni je igra letila bez problema, i cak kad sam imao znatno slabiju graficku, na low je islo sve 60 fpsa bez problema, jest da je igra izgledala kao smece ali to znaci da je igra optimizirana. To sto ti je profesor rekao je absolutno u pravu i to bi trebao biti default, a ne rijec hvale.
Cygarone
@TheCaptainCrash, 31.07.2025 - 12:00Otprilike smo se razumjeli. Međutim ne bih rekao da sam ogorčen ili razočaran poslom proizvođača, nego samo konstatiram kako je sve oko nas postao jedna veliki money grab. Postali smo društvo bez emocija, zombi ljušture. 8+ milijardi ljudi na planetu, a kritičko razmišljanje ljudi brojimo u promilima. To bi bilo nešto oko čega sam razočaran. Zadovoljavamo se eye candy glupostima kao mjehurićima u pivi iz trailera, a ne vidimo širu sliku i hair/fence flickeringa zbog AI indirektno upravljanog LOD. Istovremeno mi je žao i sretan sam što ne vidiš problem u R* igrama. Drago mi je zbog tebe jer možeš uživati u tim igrama bez primjećivanja loše kvalitete detalja. Spomenuo si GTA4 i problem na tvojom “mašini” pa pretpostavljam da si igrao na PCu. U to vrijeme sam imao slab GPU Nvidia 8600GTS 256MB i LOW postavke pa problema nisam imao. Nadogradnjom na HD4850 1GB i povećanjem postavki shvatio sam gdje je minus (sjene najveći problem). Prvotno sam RDR2 igrao na konzoli (nisam imao problema). Također na PCu sa 5700XT po izlasku (nisam imao problema). Nadogradio sam monitor, GPU i CPU u međuvremenu. Skok sa 1440p na 4K nigdje problema, 4K lockanih 60FPS sa vrlo rijetkim padom do min 54FPS, praktički seamless. Sve do uvođenja FSR i DLSS opcija u igru. Sa 6700XT nadogradio na 6950XT, bez uključenog FSRa ghosting na nekih 80+ FPSa. Sa FSRom ghosting na 90-110 FPS. Dakle long story short, dodavanjem gimmick funkcija koje su tu da “povećaju performanse” na štetu kvalitete detalja i izvođenja prikazanog nije pravi smjer koji bi trebali imati u R* obzirom na budžet igre i početne pretpostavljene cijene od 80-120 eura. Daj mi lockanih 30FPS bez dodatnog PSSR/FSR, TAA i ostalih pizdarija, bio bih zadovoljan. Pa igrao sam tako RDR2 na PS4pro, mogao bih i GTA6 SP na oriđiđi PS5 dok ne izađe za PC. A ovo za profesora, bila je mala digresija na njegovo učenje od prije 15-ak godina koje sam tek shvatio došavši po prvi put na pravi posao u struci, a dan danas me vodi u svakome poslu kojega obavljam.
TheCaptainCrash
@Cygarone, 31.07.2025 - 12:42ne moramo se sloziti, bitno je da razumijemo odakle tko dolazi tj iz kojeg ugla gleda situaciju i ja mislim da smo ok s time. iskreno nisam primjecivao da je bas u tome problem, tj upscaling tehnologiji jer kazem ti ne razumijem se u to koliko bih mozda trebao, ali bas to sto kazes, daj mi 30 fpsa da je stabilnih 30 ako bas ce performance patiti radi ostalih “điđa” u settingsima. tako ce ti i bit kad izade sestica, prvo ps5 dok ne izade za pc. pozdravi profesora!
TheCaptainCrash
@Iron666, 29.07.2025 - 23:39to mi nikad nije imalo smisla, isto kao ekipa koja ima hard on za Ghz na monitoru. Kaze 120 mu premalo, hoce jos…. 120 FPSa mu premalo kaze, zasto nije 150. Jesi li ti jebeno ozbiljan ono. Ja doslovno ogranicavam igre na 60fpsa i to je to, nema se tu sta vise vidjet u singleplayer igri.
Iron666
@TheCaptainCrash, 30.07.2025 - 06:06Gle. Te priče kako nema razlike između 60 i 120fps-a su davno izkomentirane i pls nemoj biti jedan od onih koji govori kako je 120+ Hz na monitorima glupost, kako ljudsko oko ne vidi razliku i slično, please, nemoj. Preseravanja kako se vidi ogromna razlika od 240Hz i ne znam, pa na 360Hz su drugi par opanaka, al o tome nitko ovdje ni ne priča. Pričamo o 30fps-a u 2025. godini. Danas pišljivi telefon od 100€ dolazi sa zaslonom od 90+ Hz. O čemu mi dalje imamo pričati onda?
TheCaptainCrash
@Iron666, 30.07.2025 - 07:02doslovno nide nisam rekao da nema razlike od 60 i 120 fpsa, niti je to tema. Govorim da meni osobno to je totalna glupost i gubljenje resursa, i na kraju krajeva preseravanje. Sto ti imas to vise i bolje vidit sa 120fpsa nego ja sa 60? Igra nam je ista. To je samo moje misljenje, radi s njime sto hoces. Opet, na tom telefonu sigurno ne igras gta 6 ili sta vec, logicno je da ce mobiteli danas bit bolji jer je totalno drugacija industrija od video igara, logicno zar ne? Uostalom ovaj lik em sto vise nije u rockstaru i em sto nide nije receno da ce se igra vrtit u 30, bar koliko sam ja vidio.
Cipelcug
@TheCaptainCrash, 30.07.2025 - 08:16Nije stvar u tome “što ti imaš to više i bolje vidit”, nego da je igra značajno responzivnija na višem broju sličica po sekundi. “Glađe” se igra, reklo bi se.
TheCaptainCrash
@Cipelcug, 30.07.2025 - 10:53ok, responzivnije je. To mogu shvatit za multiplayer live service igre gdje je to bitno tipa Valorant ili slicno, ne za jednu singleplayer igru. Imao sam frenda koji je igrao LoL i bunio se sto ima “samo” 120 fpsa a ne vise..i ja gledam ono sinko jesi ti normalan, sta ce ti vise? I dobio sam ono klasican graficko entuzijnasticki odgovor i ok, ako si entuzijanist opet mogu donekle razumjeti, ali vecinom ti ljudi nisu gameri nego samo zele se hvalit masinama.
Iron666
@TheCaptainCrash, 30.07.2025 - 11:07Nisi uopce upravu. Igra je kud i kamo responzivnija i samim time još bolje izgleda. Tebi koji si možda locka igre na 60fpsa to apsolutno ništa ne znači, ali doslovno svakom drugom čovjeku itekako znači. Primjerice Elden Ring je lockan na 60fpsa na PC-u. Momentalno isti dan je tražen mod za otključavanje FPS-a i pronađen je i skinut u nebrojeno primjeraka. Zašto? Da se ljudi preseravaju? Prvenstveno je lakše za igrati, doslovno bez obzira što je SP igra, ugodnije i lakše je bit skilfull, pogotovo ako igraš neku teži igru poput navedene, akcijsku igru, ili slično. Jednom kad vidiš iznad 60fps-a, zapravo vidiš koliko to sve “šteka” i koliko je neresponzivno. Mislim ajde, 60 je oke, ali 30? Stari moj, pa oči bi si iskopao kad bi tako morao igrat igre, tipa igrar novog Spidermana 2 na 30fps-a? Užas. Bolje si onda nemoj ni kvarit doživljaj i otključavat igre na više od 60fps-a jer ćeš se sjebat 😀 Ali please, nemoj to nazivat preseravanjem, jer jedino što je preseravanje da na “next gen” konzoli igraš igre na 30 sličica. Ja igram igre od doba pixela i crno bijelog, nije da sam razmažen, nije da nisam igrao igre i u manje od 30fps-a, ali ne živimo u prošlosti i neke stvari trebaju postat standard, a 30fpsa je davnih dana trebalo otić u prošlost što se tiče gejminga
TheCaptainCrash
@Iron666, 30.07.2025 - 11:25haha a dobro imas me, mozda je preseravanje bila prejaka rijec. sva moja iskustva sa tom temom su bili uglavnom entuzijasti sto su se preseravali i to mi je ostalo na umu i ovdje. igrao sam mozda par igara po par puta preko 60 da sam znao, a vjerovatno i igram koje imam na kompu sad preko 60 i da ne obadam. ja takoder sam poceo sa dosta starijim konzolama i igrama od NESa pa nadalje i skupljao pare za pc i nikad mi nije bilo presudno u kojem framu igra runna, i kad sam vidio prvi put 60 bilo je ono ok ovo je cool i igrat cu na tome ako mogu, ali ne moram. but yeah sorry nisam mislio ubost te u tocku xD iskreno nisam imao pojma da je potraznja toliko ogromna sto si naveo za elden ring, tako da priznajem da sam ja u krivu tu.
Iron666
@TheCaptainCrash, 30.07.2025 - 12:11Ma nisi me brate ubo’ fala Bogu nigdje 😛 No sikiriki, pa malo komentiramo i kenjkamo, zato i služe komentari. Svako tjera svoje jbg, ali na kraju priče bitno da nema vrijeđanja i sličnog. Ugl. drž se i uzdravlje 😛 Još dva dana i odo na more, a onda me boli pena i za GTA i za frejmove i sve ostalo haha
TheCaptainCrash
@Iron666, 30.07.2025 - 12:34a bas to sto kazes brate. nek ti je sretan put i uzivaj, ja sam vec na moru ima 20 godina pa preporucam da se pripremis na guzve masivne xD barem ovdje u dbk tokom sezone je uzas
Cipelcug
@TheCaptainCrash, 30.07.2025 - 14:47Svaka čast na normalnom razgovoru, rijetko se to viđa.
TheCaptainCrash
@Cipelcug, 31.07.2025 - 01:11ja kad sam u krivu uvijek cu priznat, kad znam da govorim istinu, ic cu do kraja pa makar sam bio. covjek mi je dao primjer i istrazio sam temu malo vise i shvatio da nemam pojma o cemu pricam. nema tu mjesta za ego.
Skif
29.07.2025 - 14:16Za online 60 i više frejmova, ispod ne dolazi u obzir. Za singl, kampanju, prelaženje mi ne treba više od 30. Ako je prezentacija brutalna meni 30 fps dovoljno. Ma samo izadji, ono što su prikazali je NEXT LEVEL… Je*o frejmove
TheCaptainCrash
@Skif, 29.07.2025 - 23:40upravo to, jebo frameove.
Nikokapovci30
29.07.2025 - 15:24Nisam stručnjak , ali mislim da bi na Ps pro trebalo ići u 60 jer koji je onda smisao pro konzole. J… ih mjehurići u pivi dajte nam 60 jer je velika razlika 60 ili 30 sličica. Kada to kužim ja koji nisam stručnjak onda znamo kolika je razlika. Ima PC za ray tracing i takva iživljavanja uz visoki fps.
Nightyx
29.07.2025 - 15:41znači pucaju na 30fpsa što se tiće ps5, pa bolje pripremiti nego iznenaditi.
stajaznam
@Nightyx, 29.07.2025 - 19:50Svi upućeni kažu da se GTA 6 radi za standardni PS5, čini mi se da smo dobili odgovor šta to znači.
Kris7yburado
29.07.2025 - 15:42Ma nema brige nikakve. Ako ne bude, biti će sigurno u Remastered verziji za PS 6! ✌🏼
VitMeR
29.07.2025 - 19:43Onako mi nikad mi nije smetalo 30fps
mamojebac
29.07.2025 - 21:18Nego kad će za PC? 😁
game0wer
29.07.2025 - 21:22Da u danasnje vrijeme, s novom generacijom, 60fps-a nije standard za ama bas svaku igru je kriminalno. Ova generacija konzola svakim danom sve vise dokazuje da je napravila mizerno malen korak naprijed. Al sve pet, bitno da ove godine izadje jos barem 5 remastera TLOU igara.
Soulforged
29.07.2025 - 23:29“Nije bitno da su tenisice pravi broj, bitno je da su lijepe i skupe.”
TheCaptainCrash
@Soulforged, 30.07.2025 - 07:04totalno nide veze usporedba, al ok
Soulforged
@TheCaptainCrash, 30.07.2025 - 10:57Skupa igra = skupe tenisice
Impresivna grafika = lijepe tenisice
Premali broj tenisice (zulja) = premali broj FPS-a (nije smooth gameplay)
Ne pricamo o 60 vs 120 FPS-a. 30 FPS-a je tuga u 2025, kako god igra izgledala. Ali na kraju krajeva, to je sve subjektivno. Tebi je mozda 30 FPS-a super, meni defnitivno nije. 🙂
TheCaptainCrash
@Soulforged, 30.07.2025 - 11:09hvala na objasnjenu usporedbe, shvatio sam ja sto si ti htio reci. ali malo je nerealno ocekivati da svaka igra vrti 60 ili vise radi razloga sto sam naveo ljudima gore. nije svaka kompanija ista, nije svaki raspon igre isti niti je isti zanr, a ni budget nije isti. ok svi znamo da ce gta 6 ic u 60 jer ce izaci za pro sto je logicno, mozda ne na launchu s obzirom kolika ce biti igra, a tek onda za pc. razumijem tebe i ostale ali jbg ja sam malo vise skromniji s obzirom da sam gameao na NES-u od pocetka xD
Djelo_Jerboa
30.07.2025 - 20:53Ja se slazem s njim, pljujte me, kamenujte….
TheCaptainCrash
@Djelo_Jerboa, 31.07.2025 - 01:12zasto bi to radili? imas svoj stav i to je to.
ruya
01.08.2025 - 05:44I meni je, ja sam zadovoljan sa konzolaskih 30 stabilnih fps-a.