HCL.HR

Call of Duty: Black Ops 3 uči vas kretanju, jer o tome nemate pojma

Zoran Žalac 14.08.2015.   •   29 komentara


Proučite kako funkcionira novi sustav kretanja u Black Opsu 3, ujedno i najveća promjena otkako je Call of Duty multiplayera.

Black Opsu 3 definitivno treba priznati jedno – to da u multiplayeru izgleda miljama daleko od svega što je Call of Duty ranije predstavljao. Zasluge za to idu novom sustavu kretanja koji se fokusira na izgradnju momentuma, a za kojega će fanovima definitivno trebati određena doza privikavanja.

Kao što u sljedećem tutorialu možete vidjeti, sprintanje u Black Opsu 3 bit će neograničeno, imat ćemo produljene skokove, brzo uklizavanje i mogućnost trčanja po zidovima. Zvuči ludo, a tako nekako i izgleda. Doduše, po razini originalnosti ovo je novo tek za Call of Duty serijal dok smo slične ideje viđali već godinama, od Brinka do Titanfalla.

Call of Duty: Black Ops 3 stiže 6. studenog / novembra na PC, PS4, XBO, PS3 te X360 platforme.

Komentari (29)

  • Vailent

    14.08.2015 - 12:20

    SAMO COD 2 I COD 4 MW1 posebno COD2 ovo realno nije COD više ovo je sprdancija kada bi bar napravili COD 2 WW2 radnja il bar vietnamsko doba isti gameplay da bude kao u COD2 potpuno isti samo puno bolja grafika,to bi bila najbolja igra.ovo više ko Quake izgleda xD

    • mdino

      @Vailent, 16.08.2015 - 11:36

      to bi bio totalni debakel, prvo zato jer je cod bazinaran za konzole i ne možeš biti tolko precizan i opce igrat taj način igre na konzoli ko na pcu cod2, drugo Cod na PC je izumro posle promoda na cod4. A treće ljudi koji igraju cod zele igru u kojoj imaš perkove, izbor puno wepona itd.. pogledaj samo cod aw osim exo suita ljudi se najviše žale jer u igri vrijede samo 2 puške. Isto tako bi bilo sa WW2 codom. Jer realno mogli bi stavit 4 puške i to je to.

    • tryon

      @Vailent, 16.08.2015 - 14:40

      daj se prispodobi

  • IaMarmageddoN

    14.08.2015 - 12:29

    Igra koja ima svoj stil, koja ima svoje igrače i koja je uvijek zabavna. Mislim, od nastavka do nastavka se mijenja samo carevo ruho, ali car je svakako živ. Da naprave WW2 ili nešto slično meni i sigurno mnogima bi odgovaralo ali nekako sam dojma da mnogi igrači ne bi bili oduševljeni kada bi takvu igru probali jer kada jednom imaš toliko gadgeta i svega kako da se napravi igra poput COD 2 koja je imala osnove osnova i da svim današnjim, neka oproste, nekim novim klincima to bude dobro? Makar sa druge strane, kada ti je svake godine zarada toliko velika slobodno se jedne godine riskira, ste čili Activision? Riskirajte malo, pokažite napokon taj vaš "Call of duty" i da niste samo kapitalistička firma!

    • Iris94

      @IaMarmageddoN, 14.08.2015 - 12:50

      No ipak bi se mogao drugi svjetski rat odraditi pošteno. Uav, Avioni, Padobranska podrška, paketi, artiljerija. Sve su to stvari koje su mogu staviti kao support. Od gadgeta, mogučnost da se mjenja iron sight, doda se još jedan magazine, mjenja stock na oružju, scope, bajonete, prigušivači itd itd itd. Ima tu dosta stvarčica koje su koristile tadašnje specijalne jedinice. Tako da kad se sve zbroji bila bi to super igra. Možda ne baš najrealnija jer nosiš thompsonku sa okruglim magazinom od 100 metaka I scopom ali hej….call of duty je 😀 U najgoru ruku neki alternativni univerzum gdje je spoj robotike I drugog svjetskog rata…neam pojma.

  • AnonDogi

    14.08.2015 - 13:13

    Meni stvarno nije jasan Call of Duty community, al' nikako. Znači ljudi traže citiram "da Call of Duty ne bude isti svake godine". I onda kada oni sve to promjene šta se desi? Raji se opet ne sviđa i samo vidim komentare "strašno u šta se ova igra pretvorila". Koji vam je ljudi dragi? Je l' hoćete generički CoD svake godine ili nešto novo? Skontajte već jednom.

    • wyzard

      @AnonDogi, 14.08.2015 - 15:42

      Osobno mislim da to nije do communityja. To su komentatori sa strane. Možda ih EA plati? Community čini ona grupica od nekoliko milijuna ljudi koji kupe igru i drže dionice Activisiona na stabilnoj razini.

    • AnonDogi

      @AnonDogi, 14.08.2015 - 21:40

      Može se i tako na to gledati, ali bilo kako bilo ljudi prosipaju istu priču. Budimo realni CoD se promjenio i nije više generična pucačina koja tek tako izlazi godišnje.

    • Captain Kidd

      @AnonDogi, 15.08.2015 - 00:15

      Generična pucačina koja tel tako izlazi je još tamo oko MW3 i BO2.
      Just my opinion 🙂

    • AnonDogi

      @AnonDogi, 15.08.2015 - 02:21

      Ne bih se složio, drastične promjene su uslijedile baš u Black Ops II. 10 Point Create-a-Class sistem je tad uveden i samo je postajao bolji. Katastrofalnu Ghosts igru neću da spominjem, a Advanced Warfare je upravo doveo CoD do onoga što je trebao – do velike i dobre promjene. Ovo dolazi od nekoga kome je najdraži Call of Duty 4 i Modern Warfare 2 i koji nije neki fanboy serijala.

    • Captain Kidd

      @AnonDogi, 15.08.2015 - 12:51

      Mene samo zanima jel se sta promjenilo u vezi gameplaya, bilo sto, osim da sad mozes letit i trcat po zidovima, sta ce bit u sljedecem air assassination kao u novom tomb raideru (onom nadolazecem), a sto se create a class systema tice puno mi je bolje bilo kada si mogao staviti dva attachmenta. To je samo moje misljenje ali cinjenica je da nista ne mijenjaju ali bas nista osim ac elemenata. Ja samo zelim da mi netko kaze sto se to u CoD-u mijenja 🙂

  • MoGaming

    14.08.2015 - 13:55

    nebi ulazio u ovo kretanje i skakanje jer se moze objasnit nekom opremom al je nemoguce da vatreno oruzje puca onako pod vodom :/

    • mdino

      @MoGaming, 16.08.2015 - 11:39

      ma nemoj? ajde googlaj, di si cuo da je nemoguče da vatreno oruzje puca pod vodom?

  • Nox

    14.08.2015 - 14:00

    Ovo je strašno , dok svi vojni FPS-ovi idu u sve veći realizam i pokušavaju igru približiti stvarni situacijama CoD odlazi u totalnu nelogičnost vojnog FPS-a .
    Mislim čovjek trči sideways po zidu pucajući iz automatske puške i onda se odjednom u sred trčanja okrene i počne trčati u suprotnom sjeru i bacat noževe na neprijatelje mid-air :/

    Jel može nerealnije ???

    Jedini normalne CoD igre su bile CoD2 i CoD4 … ovo poslije je sve za dupe obrisat …

    • Antifeminista

      @Nox, 14.08.2015 - 14:39

      Hahah thumbs up Nox! Slažem se, COD je postao SciFi, a nije baš ni nešto zabavan.

    • MrMagarac

      @Nox, 14.08.2015 - 16:16

      Ovo govori kao osoba koja ne voli niti jedan Cod iz cijelog serijala. Koji to "svi" FPS-ovi idu na realnost? Halo ? Destiny? Wolfenstein? Crysis ? Ovo jos nije prvi Cod koji stavlja radnju u izmisljenu buducnost,zasto nebi napravili ovako nesto? Nekak sumnjam da ljudi ne zele da Cod ide ovim smijerom obzirom kako se svake godine sve bolje prodaje…

    • CommanderShepard

      @Nox, 15.08.2015 - 13:22

      Normalno da se prodaje iz godinu u godinu sve vise i vise,ali razlog tomu nije zato sto je igra kvaliteta i nudi novi sadrzaj nego zbog overhypa developera i nadobudnih desetogodisnjih klinaca kojima starci kupe konzolu i ne znaju koju da igru kupe pa ono uzmu prvu pucacinu s police. A sto se tice fps-ova i realizma u igrama, navedene igre poput Halo,Crysis i Destiny jednostavno se ne spominju u istoj recenici s CoD-om. Prvi Halo izaso je 2001 i tada je vec imao elemente futustickoga,makar ga nikad nisam igrala smatram da je bolja igra od CoD-a. A sta se tice Crysisa nemoj uopce ni pocinjat jer tebi je vjerovatno jedina razlika izmedu tog dvoje nanosuit i setup igre al nije samo to jer crysis ima normalan setup, realisticnu grafiku vec od 2007 koju cod nece dostic vjerovatno sljedecih 10 godina makar trenutno imamo i next gen, duzi je gameplay, ne naplacuju bahato dlceove niti ih ima tolko puno al kad ih ima kvalitetni su, nema tog crowded hallway napucavanja nego je vise cover i to i teze je nego cod u kojem ubijes njih petoricu s 3 metka ono,nema skriptiranih eventsa i ima modove i iako je teza puno zabavnija nego cod, a sta se tice zasto nebi napravili ovako nesto, razlog tomu je sto hodanje po zidovima u svim smjerovima,pucanje ispod vode i sta ja znam nije realno niti moguce nego smijesno i zalosno al ak uporno toliko branis cod, reci mi molim te sta su oni promijenili u zadnjih 6 nastavaka, al nemoj mi nabrajat tipove oruzja dlcove mape i sta ja znam, nego konkretiziraj

    • MrMagarac

      @Nox, 15.08.2015 - 14:56

      Aj procitaj komentar,pa moj odgovor na komentar,onda napisi nesto smisleno sta ima veze s icim sta sam ja reko,lijepo te molim. 🙂 Ili ces da ti sam objasnim posto vidim da te malo citanjem s razumijevanjem pati? Ovako znaci,radi se o tome da je reko da svi drugi FPS-ovi idu na realnost osim COD-a,nejde ni jedan,i za slucaj da nisi procito ja COD ne volim uopce ne volim ali ga branim zbog ljudi poput tebe, cim se tebi osobno igra ne svida mora da je losa,jer je tvoje misljenje najbitnije na svijetu.I ne ne prodaje se samo zbog hype,postoje ljudi koji to stvarno vole,jer bi po zadnjih 10 COD-ova vec skuzili kakva je to igra. A i sto se tice onih koji spominju kako je glupo sta se tako drasticno mjenja i ide u buducnost,sta MW nije bio drasticna promjena u usporedbi s prvim COD igrama ? 🙂
      P.S. Za to zadnje kako se nista nije promjenilo,ne kazem da nije istina,ali mi molim te objasni gdje je razlika izmedu COD-a i AC serijala? (osim sta si vjerojatno AC fan pa je to sta su svi isti uredu)

    • mdino

      @Nox, 16.08.2015 - 11:41

      a po čemu se to cod tolko udaljava, ne kužim fakat? Zast svi serete da su otišli tolko u budučnost? Pa kaj su dronovi takva budućnost? Pa Albanija već ima dronove i vozi se po Beogradu po stadionima i prca srbe. Ne kuzim, kaj je AK 12 buducnost? AK12 već imaju najzaostaliji talibani ak 47 više ni oni ne koriste. Tko ti je rekao da nemožeš pucat pod vodom? ajde googlaj. Jedina buducnost u svemu je ovo retardirano skakanje s exo suitima u cod awu. Drugo kad gledaš niti nemaš nijednu drugu multiplayer fps igru osim BF. Po meni da naprave wolfenstein multiplayer s gameplayom new ordera to bi bio pun pogodak.

    • Nox

      @Nox, 16.08.2015 - 18:21

      da znaš čitat s razumijevanjem vidio bi da piše "vojni FPS-ovi" ………..
      Trenutno najveći vojni FPS-ovi su Battlefield , Arma , CoD i možda CS ….. ali CoD sve više prelazi u Sci-Fi … ali ni to ne mogu napraviti kako treba pa kradu od bivših kolega iz Respawna :/

    • MrMagarac

      @Nox, 16.08.2015 - 22:14

      A ti takoder mozes procitat da sam i naveo i da bi i sam trebao znati da ovo nije prvi COD smjesten u buducnost pa ne shvacam cemu ovako cudenje,koje zapravo vise trollanje al ok.

  • SuperSaiyan86

    14.08.2015 - 14:04

    Da nisam pročitao naslov prije nego sam pogledao sliku ispod, pomislio bih istog trena da se radi o liku iz Deus Ex univerzuma, sto, da se razumijemo, nemam nista protiv, jer mi se sviđaju takve futurističke pizdarije, takva vizija budućnosti, augmentacije, gadgeti, nadogradnje umjetnim ekstremitetima ali to nikako nemogu prožvakati ovdje, jer ovo je CoD, igra koja vuce korijene od II. svj. rata, tada je serijal zapoceo a ne u budućnosti i to je ono sto mi se kod njega ne svida, prebrzo su nekako presli na taj futuristicki dio, po meni su se trebali jos uvijek držati modernog ratovanja u sadasnjem vremenu, bez tih jetpack-ova, Crysis odijela i slicno, eto cisto onako, to je neko moje misljenje, ja cu preskocit i ovaj naslov, ali ko voli nek izvoli 🙂

  • Apocalypse4987

    14.08.2015 - 14:41

    Stvarno ste naporni više sa tim "vratite nam drugi svjetski rat" Mislim da je do sada svaka veća bitka po 10 puta rekreirana u hrpi igara na temu 2. sv. rata. Aj neka neko od vas napravi kreativnu priču nikad još viđenu u 2. svjetskom ratu? Prvi svjetski rat bi bija cool setting za pucačinu, al bija je užasno spor rat, 99% vrimena se provodilo u rovovima. Vjetnamski rat je isto tako pokušan rekreirat u par naslova, al malo ko može onu đunglu učinit zanimljivom. Ono šta nam triba su 80-te i 90-te godine, i to iransko-irački rat, falklandski rat, invazija paname, zaljevski rat, birajte šta očete

    • Tali?niTom

      @Apocalypse4987, 14.08.2015 - 17:22

      U pravu si tu da su skoro sve veće bitke u 2. sv. ratu prožvakane, ali to ne znači da ne mogu da naprave alternativan razvoj rata, npr da je hitler napao SAD na njihovom teritoriju ili tako nešto, mislim da bi to bilo zanimljivo, znam da meni bi.

    • Apocalypse4987

      @Apocalypse4987, 14.08.2015 - 17:25

      e to bi bilo nešto vridno igranja!

    • mdino

      @Apocalypse4987, 16.08.2015 - 11:42

      to bi bio totalni debakel, prvo zato jer je cod bazinaran za konzole i ne možeš biti tolko precizan i opce igrat taj način igre na konzoli ko na pcu cod2, drugo Cod na PC je izumro posle promoda na cod4. A treće ljudi koji igraju cod zele igru u kojoj imaš perkove, izbor puno wepona itd.. pogledaj samo cod aw osim exo suita ljudi se najviše žale jer u igri vrijede samo 2 puške. Isto tako bi bilo sa WW2 codom. Jer realno mogli bi stavit 4 puške i to je to.. a drugo fkt ne kuzim zast svi seru da su otišli tolko u budučnost? Pa kaj su dronovi takva budućnost? Pa Albanija već ima dronove i vozi se po Beogradu po stadionima i prca srbe. Ne kuzim, kaj je AK 12 buducnost? AK12 već imaju najzaostaliji talibani ak 47 više ni oni ne koriste. Jedina buducnost u svemu je ovo retardirano skakanje s exo suitima u cod awu. A

    • Apocalypse4987

      @Apocalypse4987, 16.08.2015 - 12:03

      ?

  • TiNO162

    14.08.2015 - 17:17

    Dojadile su mi više ovakvi futuristički FPS-ovi, drugi svjetski rat isto. Ja bih igrao nešto kao moderni MMOFPS. Neku mješavinu Planetside 2 i Battlefield 3 i 4. Da je vrijeme radnje,oružja,vozila i grafika iz BF-a, a koncept masivnog multiplayera, ratovanja između 3 fakcije i borbe za teritorij ogromnih mapa iz Planetside-a.

  • mdino

    16.08.2015 - 11:39

    a po čemu se to cod tolko udaljava, ne kužim fakat? Zast svi serete da su otišli tolko u budučnost? Pa kaj su dronovi takva budućnost? Pa Albanija već ima dronove i vozi se po Beogradu po stadionima i prca srbe. Ne kuzim, kaj je AK 12 buducnost? AK12 već imaju najzaostaliji talibani ak 47 više ni oni ne koriste. Jedina buducnost u svemu je ovo retardirano skakanje s exo suitima u cod awu

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?