HCL.HR

Death Stranding 2 neće tražiti pretplatu na PS Plus, potvrđeno je

Zoran Žalac 27.02.2025.   •   12 komentara


Iz Sonyja su potvrdili kako Death Stranding 2: On the Beath za svoje online značajke dijeljenog svijeta neće tražiti pretplatu na PlayStation Plus.

Nove informacije o nadolazećoj PlayStation 5 ekskluzivi Death Stranding 2: On the Beach doznat ćemo 9. 3. kad će se održati posebni panel na konvenciji SXSW. Ondje će sudjelovati Hideo Kojima, koji je za Death Stranding 2 obnašao ulogu redatelja, scenarista, konzultanta, promotora, šefa kuhinje, psihologa i kreativnog kovača. Uz njega će se na panelu naći glumci Norman Reedus i Troy Baker, te glazbenik Woodkid, čiju smo glazbu slušali i u Director’s Cut verziji prve igre.

Međutim, neke su sitne informacije o Death Strandingu 2 potvrđene i danas. PlayStation je ažurirao službenu stranicu igre s opisom koji potvrđuje neke stvari. Primjerice, potvrđeno je kako će igra ponuditi prilagodljivi stil igranja bilo da igrači žele biti agresivni ili izbjegavati borbu. Navodi se i povratak “social strand” sustava dijeljenja objekata u svijetu.

Možda i najvažnija informacija u tome jest da igra neće zahtijevati aktivnu pretplatu na PlayStation Plus kako bi se mogle koristiti značajke njezinom asinkronog multiplayera.

Ne bi to trebalo biti iznenađenje jer je tako bilo i s prvim dijelom. Međutim, dosta se toga promijenilo u zadnjih pet godina, tako da je dobro imati potvrdu ove informacije. Za sve ostalo, morat ćemo pričekati da nam se gospon Kojima obrati za deset dana.

Komentari (12)

  • Toma_HR

    27.02.2025 - 22:06

    Još uvijek ne mogu vjerovati da ta igra dobiva drugi dio. Prvi se prodao jer su ljudi očekivali čuda, sad već svi znaju šta je ovo – sumnjam da će prodaja biti makar pola prvog dijela.

  • Lazy

    28.02.2025 - 07:22

    Svak ima svoju percepciju…naime, igra je izasla 2019 kao ekskluziva za PS, i do izlaska director cuta na PC-u 2022 godine se prodala u 6-7 milijuna primjeraka,do tad su valjd svi vidjeli sto je i kakva je,nakon spomenutog izlaska na PC-u se prodala u 19 milijuna kopija sto je po meni impresivno,kao i sto je sama igra.

    • Zoran Žalac

      @Lazy, 28.02.2025 - 08:14

      Alo, ne zaboravi onih deset ljudi što su kupili za iPhone! Za takav tip igre definitivno bolja prodaja od očekivane. Mislim da se na kraju čak bolje prodalo nego MGS 5, a to je tržišno lakša igra za prodat, plus multiplatform, plus poznata franšiza…

    • Lazy

      @Zoran Žalac, 28.02.2025 - 09:44

      Je je za ne povjerovat,ako se ne varam MGSV se prodao “samo” oko 10 milijuna,sto bi reklo da ima nesto magicno i “mazohisticno” u dostavljanja paketa…eh da zaboravio sam na ios ediciju😃😂

    • tomekplejka89

      @Zoran Žalac, 28.02.2025 - 12:10

      Mene je igra privukla u jednom momentu da je kupim i igram. Ja sam je kupio igrao i odustao nakon jedno 30ak sati. Ne planiram je igrati do kraja a dvojka me uopce ne zanima. Nikakav hejt ili nesto. Nije za mene i tjt.

    • Toma_HR

      @tomekplejka89, 28.02.2025 - 12:31

      Pa to i govorim, čudo je da se prodala tako, eto ja isto tako probao i odustao i nikad je više neću igrati, samo ja sam izdržao 10 sati i to čistog mučenja, kako je pikac rekao “nije me ni takla” 🙂

    • Mark_x_X_x

      @Lazy, 28.02.2025 - 12:30

      A mislim nije toliko ni čudno, već svi znaju da je simulator hodanja no nitko ne očekuje toliko mehanika i dubine tako da ih ustvari pozitivno iznenadi kad krenu igrat nakon što su čuli kritike da je simulator hodanja pa to donekle spusti očekivanja pošto je ipak često povezano sa puno jednostavnijim igarama.

      Tj, sve kritike date igri, su upravo pomogle da za nju čuju ljudi kojima simulator hodanja nije loša stvar u igri, i tako je došla i do svoje publike.

      No najveći uspjeh igre po meni je koliko je priča ustvari razumljiva do kraja igre u tom svijetu čudaka i čudesa.

    • Ravel

      @Mark_x_X_x, 28.02.2025 - 20:30

      To, dodaj Kojimin vlastiti studio i igra, što god netko mislio o njoj, koja je posve boli me kurcina prema trendovima, dakle uživa u puno većoj slobodi za AAA naslov, još k tome nabijena postava i visoka produkcija, terapeutski učinak gameplay petlje i visoko izvikan naslov o kojem su svi brujili jer Kojima efekt, i voila!

    • Lazy

      @Mark_x_X_x, 28.02.2025 - 22:50

      Odlican komentar,nisam ocekivao nista, na kraju sam je dva puta odigrao, platio merch, nez kad sam.se zakacio na nest u toj mjeri,sto kolega Ravel kaze i pogadja u srz,bar za mene,”terapeutski ucinak”!

  • Fubar8

    28.02.2025 - 13:04

    Ovo je moj prvi komentar nakon dugo dugo vremena, iako često čitam hcl… Naime, jedinica me ugodno iznenadila, doslovno sam ju kupio krajem prošle godine (directors cut) i navukao sam se u prvih sat, dva igranja… Dvojka će se obavezno kupit, pa izgleda da sam ja jedna od te njene publike. Hideo Kojima baš ima ogromnu maštu i od hodanja je napravio, po meni, vrhunsku priču.

  • ChungaLunga

    28.02.2025 - 16:37

    Jedinicu DC upravo igram na PS+ extra, oduševljen sam. Dvojka ide na pre-order zato.

  • mamojebac

    28.02.2025 - 19:03

    Woodkid pravi odlicnu glazbu

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?