Dishonored gameplay intervju govori o slobodi izbora
Raphael Colantonio i Harvey Smith, ljudi na čelu razvoja nadolazećeg Dishonoreda, u četvorominutnom intervjuu porazgovarali su o igrinom gameplayu.
Interesantan novi naslov ekipe iz Arkane Studiosa, Dishonored, u posljednje vrijeme dobiva sve više pažnje. Na čelu first person stealth akcijskog naslova, koji izdaje Bethesda, su Raphael Colantonio (glavni dizajner igre Arx Fatalis) te Harvey Smith (glavni dizajner Deus Exa), dok umjetnički dio vodi umjetnički direktor Half-Lifea 2, Viktor Antonov.
Dočepali smo se zanimljivog intervjua s glavnim facama, Raphaelom i Harveyom, koji je fokusiran na igrin gameplay. Colantonio je objasnio kako studio jako inzistira na izboru igrača u igri: “Izbor u video igrama je za nas ono što čini iskustvo jedinstvenim za svakog igrača i ono što čini veliku razliku između filma i igre.” Intervju traje četiri minute, a pogledati ga možete u nastavku.
goldfinger
28.04.2012 - 16:13Ovo bi moralo biti odlično….
PavleC
29.04.2012 - 10:45samo da ne zanemare pricu u igri,a na osnovu intervjua koji sam slusao mislis da hoce,jer je rekao o cemu se radi u igri i da je to samo uvod za ono najbitnije :gameplay.Mislim da treba da se ugledaju na Deus Ex koji je imao odlicnu pricu i odlican gameplay.