HCL.HR

Electronic Arts kaže da će zadržati kreativnu slobodu pod vlasništvom Saudijske Arabije

Zoran Žalac prije 4 sata   •   4 komentara   •   Industrija videoigara


Vodstvo izdavačke kuće Electronic Arts navodi kako im novi vlasnici (iz Saudijske Arabije) neće diktirati kakve će sadržaje stvarati u svojim igrama.

Izdavačka kuća Electronic Arts trebala bi sljedeće godine u transakciji vrijednoj 50 milijardi dolara dobiti nove vlasnike, među kojima je i Saudijska Arabija, odnosno investicijski fond te države. Kako Saudijska Arabija zabranjuje istospolne odnose te rodno opredjeljivanje, pitanje slobode u igrama Electronic Artsa odmah je došlo u fokus. Neki igrači tako vjeruju da bi slobodno izražavanje u igrama poput Simsa moglo biti zabranjeno zahvaljujući svjetonazoru novih vlasnika Electronic Artsa.

Međutim, iz Electronic Artsa kažu kako neće biti tako. U službenom dokumentu koji je interno poslan zaposlenicima, vodstvo Electronic Artsa poručuje kako će kreativna sloboda ostati u rukama zaposlenika.

“Naša misija, naše vrijednosti i naše obveze prema igračima te fanovima diljem svijeta ostaju nepromijenjene. Electronic Arts će zadržati kontrolu nad kreacijom sadržaja i naša će kreativna sloboda ostati netaknuta. Novi vlasnici vjeruju u našu viziju, u naše vodstvo i naš fokus prema kreiranju igara, priča i sadržaja koji odražavaju različita iskustva. Oni investiraju u kreativnost koja definira Electronic Arts.” – stoji navedeno u internom dokumentu kojega je objavio Game File.

Naravno, vodstvo firme koje je dogovorilo transakciju vjerojatno će reći bilo što samo da umire zaposlenike i svakoga tko se protivi priljevu iznosa od 50 milijardi dolara. No, kako to obično biva, ovakva obećanja najčešće ostaju samo na izrečenom i ne mogu biti obvezujuća, niti se smatrati garancijom ičega.

S druge strane, bivši dizajner The Sims serijala, Charles London, ističe kako su kreativna sloboda i raznolikost ključne i za poslovanje Electronic Artsa i za društvenu odgovornost firme.

“Mislim da je nevjerojatno važno da postoji popularni i voljeni brend koji poručuje: ljubav je ljubav i ljudi su ljudi. Mislim da je to ključno i za poslovanje jer omogućuje igrama da budu univerzalno privlačne. Ta privlačnost i prepoznavanje temeljnih istina o ljudskoj prirodi stvaraju empatičnu i emocionalnu povezanost s igrom, što ju čini tako snažnom. Jer nije to samo igra – to je medij za vlastito izražavanje.” – poručio je London.

Komentari (4)

  • Virty

    04.11.2025 - 10:02

    A-ha 🙂

  • esseGesse

    04.11.2025 - 10:21

    Samo ljubav!

  • crna_lampa

    04.11.2025 - 10:36

    Oni su imali kreativnu slobodu?

  • NastyGT

    04.11.2025 - 12:16

    How yes no…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?