Electronic Arts kaže da će zadržati kreativnu slobodu pod vlasništvom Saudijske Arabije
Vodstvo izdavačke kuće Electronic Arts navodi kako im novi vlasnici (iz Saudijske Arabije) neće diktirati kakve će sadržaje stvarati u svojim igrama.
			Izdavačka kuća Electronic Arts trebala bi sljedeće godine u transakciji vrijednoj 50 milijardi dolara dobiti nove vlasnike, među kojima je i Saudijska Arabija, odnosno investicijski fond te države. Kako Saudijska Arabija zabranjuje istospolne odnose te rodno opredjeljivanje, pitanje slobode u igrama Electronic Artsa odmah je došlo u fokus. Neki igrači tako vjeruju da bi slobodno izražavanje u igrama poput Simsa moglo biti zabranjeno zahvaljujući svjetonazoru novih vlasnika Electronic Artsa.
Međutim, iz Electronic Artsa kažu kako neće biti tako. U službenom dokumentu koji je interno poslan zaposlenicima, vodstvo Electronic Artsa poručuje kako će kreativna sloboda ostati u rukama zaposlenika.
“Naša misija, naše vrijednosti i naše obveze prema igračima te fanovima diljem svijeta ostaju nepromijenjene. Electronic Arts će zadržati kontrolu nad kreacijom sadržaja i naša će kreativna sloboda ostati netaknuta. Novi vlasnici vjeruju u našu viziju, u naše vodstvo i naš fokus prema kreiranju igara, priča i sadržaja koji odražavaju različita iskustva. Oni investiraju u kreativnost koja definira Electronic Arts.” – stoji navedeno u internom dokumentu kojega je objavio Game File.
Naravno, vodstvo firme koje je dogovorilo transakciju vjerojatno će reći bilo što samo da umire zaposlenike i svakoga tko se protivi priljevu iznosa od 50 milijardi dolara. No, kako to obično biva, ovakva obećanja najčešće ostaju samo na izrečenom i ne mogu biti obvezujuća, niti se smatrati garancijom ičega.
S druge strane, bivši dizajner The Sims serijala, Charles London, ističe kako su kreativna sloboda i raznolikost ključne i za poslovanje Electronic Artsa i za društvenu odgovornost firme.
“Mislim da je nevjerojatno važno da postoji popularni i voljeni brend koji poručuje: ljubav je ljubav i ljudi su ljudi. Mislim da je to ključno i za poslovanje jer omogućuje igrama da budu univerzalno privlačne. Ta privlačnost i prepoznavanje temeljnih istina o ljudskoj prirodi stvaraju empatičnu i emocionalnu povezanost s igrom, što ju čini tako snažnom. Jer nije to samo igra – to je medij za vlastito izražavanje.” – poručio je London.


























































								
								
								



					

Virty
04.11.2025 - 10:02A-ha 🙂
esseGesse
04.11.2025 - 10:21Samo ljubav!
crna_lampa
04.11.2025 - 10:36Oni su imali kreativnu slobodu?
NastyGT
04.11.2025 - 12:16How yes no…