HCL.HR

Glumica iz igre Intergalactic kaže da je istrenirana za primanje uvreda od igrača

Zoran Žalac 12.05.2025.   •   82 komentara


Glumica Tati Gabrielle progovorila je o svojoj nadolazećoj ulozi protagonistice u igri Intergalactic: The Heretic Prophet, izjavivši kako je spremna za negativne komentare igrača.

Sonyjeva ekipa Naughty Dog prije pola godine je predstavila svoju sljedeću igru zvanu Intergalactic: The Heretic Prophet, a najava je naišla na prilično negativnu reakciju igrača.

Procjenjuje se da na službenom YouTube kanalu PlayStationa prvi video iz igre ima dvostruko više negativnih reakcija nego onih pozitivnih. Skoro 300 tisuća ljudi izrazilo je nezadovoljstvo viđenim, za pretpostaviti je odabirom i izgledom glavne junakinje Jordan A. Mun, koju će utjeloviti glumica Tati Gabrielle.

Njoj će to biti prva uloga u nekoj videoigri, a u intervjuu za EW je otkrila kako ju je redatelj Neil Druckmann mentalno pripremao za mržnju koja će biti usmjerena prema njoj nakon otkrivanja igre. Glumica je izjavila sljedeće:

“Dobila sam puno podrške, ali bilo je i puno mržnje zbog toga što sam žensko, zbog moje boje kože, zbog toga što imam obrijanu glavu; svih tih stvari koje u početku nisam vidjela. Ja nisam na društvenim mrežama upravo iz tog razloga, ali nakon što sam to vidjela Neil Druckmann mi je rekao da to jednostavno ignoriram. Rekao je: ‘Kako god bilo, ja i ti ćemo napraviti nešto prelijepo. Napravit ćemo nešto čime ćemo se ponositi.'”

Kako je nedavno potvrdio sam Druckmann, Intergalactic: The Heretic Prophet uhvatit će se škakljive teme vjere, što je glavna glumica igre sada malo objasnila.

“Pitanje vjere nije crno ni bijelo. Kad pomislite na vjeru, pomislite na religiju koja je dio toga, ali postoji i vjera u samoga sebe. Postoji vjera u okoliš i u tvoju zajednicu. Ti oblici vjere otvaraju pitanje koja su tvoja uvjerenja, čemu se nadaš i koji ti je razlog buđenja svako jutro. Vjera se čini apstraktnom, ali ju svi doživljavamo iz dana u dan.” – poručila je Gabrielle o glavnoj temi Intergalactica.

Komentari (82)

  • Darcoolio

    12.05.2025 - 16:14

    Isti profil imbecila kao i njen poslodavac Drukman.
    Niti je neko vreža jer je žena, niti jer je druge boje kože, kakav imbecilni spin.
    Ali takve Drukman i traži, profil koji mu odgovara.
    Čuj, vera škakljiva tema, čovek predstavio u TLOU hrišćane kao divljake, a judaizam kao religiju mira.

    • sparrowpunk

      @Darcoolio, 12.05.2025 - 17:42

      Valjda misli da su se svi urotili protiv nje zbog boje njene kože.

    • Darcoolio

      @sparrowpunk, 12.05.2025 - 18:55

      Ona da misli ne bi se tako nalupetala.

    • sparrowpunk

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 15:24

      I to si u pravu.

    • GTA222

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 08:14

      Pa drukman je židov 😀

    • Darcoolio

      @GTA222, 13.05.2025 - 11:33

      To znam.

    • djosic85

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 08:32

      Ne znam na temelju čega si zaključio da drukman prikazuje judaizam kao religiju mira? Samo zato što u dvici uđu u praznu sinagogu i dina se sjeti nečega vezano za rabina ili tako nešto… ne bi me čudilo da je druckman kao i svi liberali i progresivci propalestinski orijentiran ali dobro ne mogu tvrdit, možda si ti više istraživao o njemu

    • SanKa

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 09:56

      lik ti si bolestan….di si ti vidio kršćane i židove u TLOU ? odi se liječit pod hitno

    • Ante2003

      @SanKa, 13.05.2025 - 10:11

      Više puta se spominje i kršćanstvo i judaizam od samih citata iz biblije do interijera crkava, nacin razmisljanja simbolizam itd …

    • Mrkvicaa

      @Ante2003, 13.05.2025 - 11:08

      Religiozni simbolizam: često se koriste motivi iskupljenja, žrtvovanja, grijeha i oprosta.

    • TitanShifter

      @SanKa, 13.05.2025 - 10:43

      ti bi isto mogo malo terapiju prije nego nekom izlajes nesto odnosno uputis koju uvredu bespotrebno

    • Darcoolio

      @SanKa, 13.05.2025 - 11:35

      Neko nije pratio priču izgleda, nadimak mu počinje na S, a završava se na anka.

    • Zoran Žalac

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 12:04

      Bit će da si ju ti pratio na youtubu ili nešto. Nigdje se Seraphiti ne dovode u vezu s kršćanstvom. Mislim, kult štuje lokalnu ŽENU koja je držala propovjedi za vrijeme outbreaka. Kakve to veze ima sa svetim trojstvom, božanstvima, bezgrešnim začećem, uskrsnućem i sl? Apsolutno nikakve. Jedina paralela koja bi se eventualno mogla povući je sa Amišima u pogledu odricanja tehnologije, al to bi isto tako mogao usporediti s hrpom drugih plemena nevezanih na kršćanstvo. A ovo za židovstvo… navedi mi točno gdje je to predstavljeno kao religija mira? Sve što Dina kaže da ju molitva smiruje. To nije nikakav komentar židovstva specifično, niti su molitve ekskluziva te religije.

    • djosic85

      @Zoran Žalac, 13.05.2025 - 12:06

      Možda on misli na kanibale iz prve igre, oni su kao nekakvi kršćani…

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 13.05.2025 - 13:49

      ma vidis da jede govna lik, vidio neki video na youtube i sad to shilla okolo.

    • Ante2003

      @Zoran Žalac, 13.05.2025 - 14:22

      Ja bih reko da je sve to jako nategnuti simbolizam ali postoji. Nekako koncept samog žrtvovanja i Ellie koja se moze usporedit s “Mesijom”. Onda Joel i Ellie su oboje dosta dobar primjer čestih kršćanskih debata poput spasiti sebe ili drugu osobu, Koncept heroja postoji i puno prije Isusa, ali požrtvovno herojstvo se pojavilo tek nakon Isusa. Onda sam način razvoja likova se može primjetit, ali opet neki ljudi mogu reći da je to samo po sebi normalno i da ne reagiraju samo kršćani tako , ali opet sve oko nas se i razvilo zbog krśćanstva te se on i usadio u samu etiku društva. Sad je to percepcija od osobe do osobe i ja je vidim, a vezano za ovo da je judaizam relegija mira ja to nisam reko vec sam se samo obratio na Sankin komentar da gdje netko vidi religijske utjecaje.

    • Zoran Žalac

      @Ante2003, 13.05.2025 - 15:20

      Ništa od tog nategnutog simbolizma nema veze s time, kako je prvi komentar naveo, da se “kršćane prezentira kao divljake”. Ovo da se požrtvovno herojstvo pojavilo tek nakon Isusa… Grčka mitologija je puna herojske požrtvovnosti za dobrobit drugih, hoćeš Prometeja, Hektora, Ifigenije…

    • Darcoolio

      @Zoran Žalac, 13.05.2025 - 17:10

      Super je što si se uhvatio za njih, a oni su mi bili na samom kraju liste.

    • Zoran Žalac

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 17:28

      Da pogodim: ona lista koju je grifter složio da ti ne moraš razmišljati što bi na njoj trebalo biti?

    • Darcoolio

      @Zoran Žalac, 13.05.2025 - 18:17

      Ko ili šta je grifter druže?
      Ako je sa YT/Twiich scene, to uopšte ne pratim.

    • Bronson

      @Zoran Žalac, 14.05.2025 - 14:26

      Moje misljenje je da trebate iskljuciti komentare na ovakve clanke, jeste da ima 77 komentara al ne znam kako vise nije mucno natezanje ko ce koga da poklopi na temu iz 2020.

    • SanKa

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 13:48

      jesam papane, izgleda da nisi ti., i doslovno se nigdje ne dovode Seraphiti u vezu sa krscanstvom. Stuju neku zenu i to je to. Svatko tko trazi urotu ce ju naci.

  • Darcoolio

    12.05.2025 - 16:15

    *vređa.
    Dajte ljudi edit bar a 30 sekundi od posta

  • PrydaCro

    12.05.2025 - 16:44

    Počeli su kako treba vidim…

  • NastyGT

    12.05.2025 - 16:54

    Što bi neko nju vređao, ona je samo glumica koja radi ono što joj se kaže. Igra će biti teško đubre zbog morona Drukmana, a ne zbog nje. Lično, sviđala mi se u “The 100” i u “Uncharted” i nemam nikakvo loše mišljenje o njoj, osim ako joj moron naredi da se drži idiotskog narativa koji igru osuđuje na propast.

    • Rick Sanchez

      @NastyGT, 13.05.2025 - 13:13

      Kao što su i dosadašnje ND igre bile osuđene na ”propast”… E da je bar tebi tako propasti.

  • sallaD

    12.05.2025 - 17:13

    > škakljive teme vjere
    Malo kasne s tim, je’l? Fallout: New Vegas je već jako davno kroz Honest Hearts dlc pokazao svima kako se može dobro odraditi takva tematika bez ikakvih pretjerivanja. No čisto sumnjam da je ta Intergalactic ekipica sposobna pokriti tu temu bez da uprskaju naveliko.

    • TheCaptainCrash

      @sallaD, 13.05.2025 - 04:44

      jer lik misli da je otkrio Ameriku sa “skakljivim temama o vjeri”. mogu mislit na sto ce ovo licit. glumici sve najbolje.

    • sallaD

      @TheCaptainCrash, 13.05.2025 - 10:53

      Pa da, ispada sad kao da od početka gaminga nisu uopće postojale igre koje su se bavile sa ‘tabu’ temama na pravilan način. I koliko znam, kreatori tih starijih igara nisu išli tu se hvaliti kako im je sad igra odjednom posebna. Stoga ne bi me čudio da sa ovom izjavom pokušavaju prodati maglu casual publici koje ne znaju o postojanju o tim igrama mimo ono što je trenutno mainstream.

  • Malimicek89

    12.05.2025 - 17:20

    “Postoji vjera u okolos

  • sparrowpunk

    12.05.2025 - 17:41

    New age sranja.

  • Dick Johnson

    12.05.2025 - 18:08

    Ja nemam aposlutno nista protiv nje, niti iceg kaj je navela. Isto tak ne misli igrat igru niti pratit vjesti o njoj jer mi je glavni lik antipatican i ruzan.

    • Zoran Žalac

      @Dick Johnson, 12.05.2025 - 18:30

      Jesi tu odluku vijećao pola godine ili se predomislio nakon što si 2/3 vijesti o igri već prokomentirao?

    • Dick Johnson

      @Zoran Žalac, 12.05.2025 - 20:05

      A jedno 2-3 mjeseca sam si gruntal. Iako jedino di sam ostavio komentar je vjest di je igra najavljena. Htel sam ostavit komentar jer mislim da dotična pretjeruje. Sumnjam da ju neko mrzi jer je žena, zbog boje kože ili obrijane glave. Kad ja velim da ne namjeravam dat svoje pare za igru jer ne želim gledat taj krumpir i da mi je glavni lik (ona) antipatiačan onda je to “govor mržnje”.

    • TheCaptainCrash

      @Dick Johnson, 13.05.2025 - 04:46

      nekada svoju iskrenost treba zadrzati za sebe, jer dobijes ovakve reakcije od ljudi. budi ti iskren, ali nemoj se onda cudit sto te ljudi prozivaju.

    • Dick Johnson

      @TheCaptainCrash, 13.05.2025 - 06:53

      Slazem se, trebala je sutit.

    • vlatko2003

      @Dick Johnson, 13.05.2025 - 09:36

      😂😂😂

    • -W-

      @Dick Johnson, 13.05.2025 - 21:56

      U tome i je problem, neće šutit…elementarna premisa leftizma je prikazat se kao žrtva..svojevrsna “hrana” koja omogućava daljnji hate speech

  • Mrkvicaa

    12.05.2025 - 18:51

    Neka radi što hoće od sebe, nemam nikakav problem dok ne diraju u moje dvorište:)

    • Zoran Žalac

      @Mrkvicaa, 12.05.2025 - 19:16

      Znači imaš problem jedino s Microsoft Flight Simulator igrama?

    • Mrkvicaa

      @Zoran Žalac, 12.05.2025 - 19:43

      Ne,nemam problem s Microsoft Flight Simulatorom,nego s bilo čim što se tiče mog prostora i privatnosti.Neka rade šta žele,ali ako nestane kanistra sa gorivom iz dvorišta,to je već druga priča:)

  • Snake666Doctor

    12.05.2025 - 19:38

    Hard pass

  • mirkunjaaa

    12.05.2025 - 19:40

    Igra će virujen bit dobra samo da ne snimaju nikakve serije 🤷‍♂️

  • Hadvar

    12.05.2025 - 19:55

    Neil Cuckman i slicni trebaju shvatiti da ljudi vecinom ne vole “modern audience” bullshit. Koliko jos milijardi dolara mora otici u vjetar da to shvate? Ali sto ocekivat od covjeka koji kaze da njegove igre nisu napravljene da budu zabavne.

  • MrPhilips

    12.05.2025 - 19:55

    Ajd da testiramo…

  • kebbab

    12.05.2025 - 20:04

    Ja se veselim igri. Mnogi nisu razumeli ni TLOU koji je masterpiece. Prva igra je bila postavljena na način koji je igrača snažno vezao za glavne likove. Onda nam drugi dio okrutno oduzima jedan lik. Igra pokazuje kako gubitak voljene osobe može psihički utjecati na neku osobu, dok netko drugi na kraju dolazi do zaključka da osveta nije uvijek rješenje. A tu ste neki pisali o nekim agendama isto što ćete i za ovu igru kad izađe. Sad je problem što je lik obrijan??? Pa to je neka buducnost, svi smo gledali Alien3. Kakva je bila Riplay?

    • TheCaptainCrash

      @kebbab, 13.05.2025 - 04:48

      meni npr TLOU se ne svida jer je gameplay jednostavno katastrofa. naughty dog ne moze napravit napucavanje kako treba da im zivot o tome ovisi. ista stvar sa unchartedom. Igre su fenomenalne sto se tice price, grafike i platforminga, ali cim dode napucavanje borim se sam sa sobom. tako i the last of us, prica dobra, grafika takoder ali gameplay mi je toliko zastario da je to problematicno. onda cujem ostale kako prigovaraju Rockstaru radi “losih mehanika hodanja”.

    • Kris7yburado

      @TheCaptainCrash, 13.05.2025 - 13:14

      Gameplay je recimo meni jedina svijetla točka TLoU Part II. I ne bih se složio da je napucavanje loše jer: 1) imaš mogućnost podesiti osjetljivost ciljanja; 2) imaš mogućnost uključiti i podesiti Aim Assist; 3) ukoliko nisi recimo dovoljno brz da neprijatelje porokaš i padaš na pod taman kada ih naciljaš i bivaš pogođen, imaš mogućnost u ležećem položaju na njih pucati. Ne želim vrijeđati niti donositi zaključke ali ne možeš tvrditi za nešto da je loše ukoliko si ti sam loš, tj. nisi izbrusio svoju vještinu.

    • TheCaptainCrash

      @Kris7yburado, 14.05.2025 - 08:18

      kao prvo ne pricamo o istoj igri, ja pricam o the last of us 1 iz 2013. nisam igrao dvicu niti sam igdje rekao da sam je igrao. ne pricamo ovdje o “skill issueu” jer isto to napucavanje je odradeno deset puta bolje u jednom GTA 4 iz 2008, znaci uopce ne pricamo o accessibilityu nego o mehanikama napucavanja koje je objektivo lose u naughty dog igrama.

    • Kris7yburado

      @TheCaptainCrash, 14.05.2025 - 10:01

      Razumio sam ja tebe u potpunosti. Mehanika napucavanja u prvom dijelu i drugome uopće nije drastično mijenjana tako da ako pišem i govorim o jednome, podrazumijeva se i drugo. Ono što mene čudi je da NIKADA nisam niti od jednog fana čuo da je napucavanje u ND igrama loše napravljeno/izvedeno, a bogami niti pročitao u bilo kojoj recenziji.

    • TheCaptainCrash

      @Kris7yburado, 15.05.2025 - 01:07

      znaci znao si o cemu pricam i svejedno nisi mogao odolit da ne napises “skill issue”? ne moze igra nikako bit kriva nego mora da ja to “ne znam igrat”? ajde nemoj vrijedat mi inteligenciju zivota ti. Ne znam kakve si recenzije gledao, samo se nadam da nije IGN i casual gaming publika. Ako nije mehanika drasticno mjenjana u dvici, onda nemam tu sta trazit nego prec radi price i tjt.

  • marincilic1985

    12.05.2025 - 20:04

    Ne znam kakvu priču rade da glumicu moraju pripremat na uvrede, ali što se tiče toga da je istrenirana na ružne komentare je isto kao kad u Sekiru pređeš Trening Tutorial na početku igre pa naletiš na prvog Boss-a 😀

    • Mrkvicaa

      @marincilic1985, 13.05.2025 - 11:55

      Opet je to napravio netko… ako je zlo, to nije iz igre, nego iz stvarnosti 🙂

  • croBilly394

    13.05.2025 - 07:00

    Povoljno treniram igrače da mrze Druckmanna i njegove bljuvotine! Protiv glumice nemam ništa, vjerojatno pojma nema s kakvim zvijerima surađuje, prikazuju se kao žrtve, a normalna okolina su napadači i agresori. Klasični neoliberalni mentlani sklop

    • djosic85

      @croBilly394, 13.05.2025 - 08:56

      Slažem se, ova kao glumica djeluje sasvim solidno. Jučer sam ju gledao u tlou i prilično mi je uvjerljiva kao Nora. Dok recimo Bela jednostavno ne može dočarat odraslu Ellie, jednostavno ne ide, van njenih (pardon kriva zamjenica: njihovih 🤮) mogućnosti

    • -W-

      @croBilly394, 13.05.2025 - 19:06

      Itekako zna s kim surađuje jer su ista vrsta..kao i gonzales (outlaws), ichii (yotei), itd..s druge strane, ima ih koji zbilja nisu znali, npr protagonist unknown 9 awakening..ta ženska je isto uzeta na zub i trebalo joj malo vremena prokljuviti u kakva je nepotrebna sranja upala..te fifice jednostavno ne prihvaćaju okrutnu činjenicu da SVAKA MEDIJSKI EKSPONIRANA OSOBA može biti javno hvaljena, ali isto tako mora shvatiti i da je podložna kritici..i to u svemu..politika, zabava, kaj god,…

    • -W-

      @croBilly394, 14.05.2025 - 16:02

      Zaboravih ti reć..ne da ne zna šta radi, nego skroz suprotno..nisi li vidio njen cartoon reply nakon trailera upućeno doslovno svima koji imaju bilo kaj protiv? Ona (u intergalactic jakni) i još jedna lezba pijuckaju “masculini-tea” uz natpise “100% incel tears”, “Sooooo Dei-licious !” i “you mad bro ?”… Sorry, ali uz takve kučke mene je sram biti pripadnik ljudske vrste. Kao što sam rekao, što siju, to će žeti…a siju samo mržnju..

    • croBilly394

      @-W-, 14.05.2025 - 19:53

      Nisam jer gledam da ne pratim takve slučajeve, ali baš ovo zadnje što si napisao, siju mržnju, to će i žeti. Možemo se samo moliti za nju, te gledat da odgojimo naraštaj čvrste djece koja znaju tko su, što su, i koja će odrastati na ispravnim vrijednostima, te da ne padnu pod utjecaj ovakvih predatora koji promoviraju kulturu smrti, neurednog života i nediscipline.

    • -W-

      @croBilly394, 15.05.2025 - 17:27

      Pronađi i prigledaj..nije teško naći. Nije ekstremist kao luđakinja erica ichi, al sve je to ista banda

  • SanKa

    13.05.2025 - 09:58

    mene iskreno zanima jel druckmann vidio kako izgleda 90% zena ili se koncentrira uvijek na outliere

    • Mrkvicaa

      @SanKa, 13.05.2025 - 10:56

      druckmann ubacuje neobične likove u igre kako bi priče bile dublje, realističnije i izazvale snažnije emocije.Njegov cilj je, navodno, prikazati likove s manama, emotivnošću i teškim odlukama kako bi se doživjeli kao stvarni ljudi:)

    • Tudum

      @Mrkvicaa, 13.05.2025 - 11:04

      Šta je sljedeće? Johnny Somali i Mizzy kao igrivi likovi.

      Ova ćelava mi je apatična i nemam volju igrat

    • Mrkvicaa

      @Tudum, 13.05.2025 - 11:23

      Nisi prisiljen igrati, ali nastavi kritikovati druckmanna dok mi ne izbaci neki novi ili stari Jak and Daxter ili reboot:)

    • Rick Sanchez

      @Tudum, 13.05.2025 - 13:48

      Ne znaš šta znači riječ ”apatična”.

    • SanKa

      @Mrkvicaa, 13.05.2025 - 11:52

      ok, al zelis li reci da recimo prosjecna osoba nema problema, mane, emotivne situacije i teske odluke ?

    • Mrkvicaa

      @SanKa, 13.05.2025 - 12:09

      prikazati likove s manama, emotivnošću i teškim odlukama 𝒌𝒂𝒌𝒐 𝒃𝒊 𝒔𝒆 𝒅𝒐ž𝒊𝒗𝒋𝒆𝒍𝒊 𝒌𝒂𝒐 𝒔𝒕𝒗𝒂𝒓𝒏𝒊 𝒍𝒋𝒖𝒅𝒊:)

    • SanKa

      @Mrkvicaa, 13.05.2025 - 13:49

      loš argument, try again

    • Mrkvicaa

      @SanKa, 13.05.2025 - 14:02

      Loš argument, kao i loši ljudi iz stvarnosti:)

    • SanKa

      @Mrkvicaa, 13.05.2025 - 16:14

      touche

  • DjokaBA

    13.05.2025 - 11:13

    Nebitno, ako je igra dobra. Ali poceli su lose.. direktnom konfrontacijom sa dobrim delom igraca.

  • Kruno32

    13.05.2025 - 13:04

    Ma istrenirana si ti da ne kažem za što.. u što se ovaj svijet pretvorio? Fujj..

  • Boozieboogle

    13.05.2025 - 16:33

    go woke
    go broke

    • Darcoolio

      @Boozieboogle, 13.05.2025 - 17:12

      Ima previše njih koji će kupiti igru, pa makar i bila najteže sranje, bitno im je da je radi Naughty Dog, tako da broke neće biti sigurno.

    • TitanShifter

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 17:50

      De mi reci jesi ti odigrao RE4 remake?

    • Darcoolio

      @TitanShifter, 13.05.2025 - 18:18

      Jesam, što?

    • Darcoolio

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 18:20

      E jbm ti, posla poruku da je ne završim.
      Ako je u pitanju ono, radio Capcom, pa je kupljeno na nevišeno, to nije situacija, čekao sam krek, jer imam nisko mišljenje o RE4 kao hororu.
      RE2 sam kupio na sniženju kad sam video kakva je igra zapravo.

    • TitanShifter

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 21:47

      kakav ti je 2
      kakav ti je 4?

    • Darcoolio

      @TitanShifter, 13.05.2025 - 23:00

      RE 1 i 2 su mi bili prvi pravi survival horori koje sam igrao još na PSX, pa mi se samim tim taj koncept više svideo.
      Treći deo je malo više povukao na akciju, ali četvrti me je potpuno razočarao kao RE naslov jer horora ima prvih sat i nešto, posle je više akcija, a i fale mi zombiji.
      Znam da je RE4 bio mnogima bio prvi u serijalu i da su emotivno vezani za njega, ali ni to ni RE5 mi se nisu svideli.

    • -W-

      @Darcoolio, 13.05.2025 - 19:14

      To je najžalosnije..uvijek će bit inercije. To ni blizu nije isti ND. Amy je zaslužna što je ND bio kakav je bio, sada je srž ND-a Cuck i parazitske fifice…ista stvar masa drugih..ljudi, shvatite da igre prave ljudi, a oni se mijenjaju, logotip studija iznad ulaza ne znači da će igra bit prihvaćena

    • TitanShifter

      @-W-, 13.05.2025 - 21:49

      Jako je kvalitetna Amy, steta
      Misljenje o novoj igri sto rade?

    • -W-

      @TitanShifter, 13.05.2025 - 22:22

      Moje? Heh..kad izravno pitaš, reći ću otvoreno. Za razliku od mnogih, meni ne smeta njen izgled u igri. Štoviše, čak mi paše ćelava glava i ozbiljan face expression pošto je akcijski lik i ta negodovanja su površna i ne diraju po bitnijim stvarima. Mene više brine što će lik raditi, reći, kakav je razvoj lika i čemu vodi…ako i zanemarim pijuckanje soka, očiti narcizam u pogledu, ponašanju i interakciji u traileru (bossy woman), dovoljno je što je teški red flag samo ime igre..intergalactic je samo šminka naslov samo zato što je space setting i da skreće pažnju od podnaslova koji je odabran sa svrhom i razlogom..smatra li itko da je PSB Its a Sin slučajno odabrana? Ni blizu slučajno..u traileru je iz istih razloga kao i masa dječurlije uz trans spodobe na otvaranju olimpijade…i istih razloga zašto je ellie izjavila “bit ću tata, hehe”…. Da skratim, vjerovatno će gameplay bit ok, grafika izvrsna, itd…ali na mom disku se instalirat neće..isto kao i saints row 2022, veilguard, dustborn, spiderman 2, itd pa da su ne znam kako kvalitetno napravljene…gadovi su infestirali i stare igre, ne znam je li ijedan remake/remaster necenzuriran barem u nečemu..mislim na sve općenito, ne samo ND

  • -W-

    13.05.2025 - 22:26

    Zašto je kukanje cmizdrave fifice koja je popila junački backlash nakon trailera i ionako lupeta njihove klasične spike uopće vijest na ovom portalu?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?