HCL.HR

Novi Thief na Unreal 3 engineu, imamo nekoliko novih screenshota

Renato Pedišić 05.04.2013.   •   23 komentara


Nove vijesti o sljedećem Thiefu između ostalog potvrđuju da će igra biti temeljena na Unreal 3 engineu te da Garrettu glas posuđuje novi glumac kojega možete upoznati kroz novi video.

Stephen Russell neće se vratiti kao Garrettov glas u novoj Thief igri unatoč dugoj povijesti suradnje s Eidosom na prva tri naslova u serijalu. U nadolazećem ga next-gen rebootu jednostavno nazvanom Thief mijenja glumac Romano Orzari koji osim glasa Garettu posuđuje i stas te pokrete uz korištenje motion capture tehnologije.

Orzarijeva najpoznatija dosadašnja uloga u gaming svijetu je ona Giovannija Auditorea da Firenze iz Assassin’s Creed serijala, a ljubiteljima Thief serijala je predstavljen kroz prvi community video Eidos Montreala koji prilažemo ispod.

Osim toga, Eidos je potvrdio da je novi Thief izrađen na modificiranom Unreal Engineu 3, a ne novom Unreal Engineu 4. Iako je Thief jedna od prvih next-gen igara, odluka da se koristi stariji UE3 dolazi kao posljedica tajminga i fleksibilnosti. Naime, igrin producent Stephane Roy objasnio je da je Unreal Engine 4 bio još u razvoju kada su oni krenuli raditi na novom Thiefu te da su uložili mnogo truda u modificiranje vrlo fleksibilnog Unreal Enginea 3, pogotovo u smislu osvjetljenja scene i sjena.

Stephane je usput dao još malo materijala za internetske diskusije o next-gen konzolama izjavivši da će PC i konzolaške verzije novog Thiefa biti “vrlo, vrlo slične” u smislu grafike. Nadodao je doduše kako bi PC verzija ipak mogla imati “posebnu značajku”, također u smislu grafike, kakvu nećemo vidjeti na konzolama nove generacije.

Također, u intervjuu za Eurogamer Stephane je potvrdio da Thief neće imati kompetitivni multiplayer. Više o tome pisali smo jučer.

Ažurirali smo i našu galeriju screenshota za ovu igru s novim visokokvalitetnim screenshotima na kojim mnogo jasnije možete vidjeti što možete očekivati od grafičke strane novog Thiefa. Četiri nove slike pogledajte odmah ispod, ali svakako provjerite i punu galeriju.

Thief izlazi 2014. godine za PC, PlayStation 4 i “ostale next-gen konzole”.

Komentari (23)

  • maxim.x

    05.04.2013 - 08:09

    Odlicna vijest sto su se skoncentrirali samo na SP, jos su vec sanse da ce igra biti vrh 🙂

  • TheOFFman

    05.04.2013 - 09:54

    Ne sviđa mi se novi glumac/glas Garretta :/

    • mcrne

      @TheOFFman, 05.04.2013 - 11:47

      Glas mi je okej kad pređem preko nostalgije, ali njušku mu nisam trebao vidjeti.

    • TheOFFman

      @TheOFFman, 06.04.2013 - 13:49

      Ma nije toliko los ali stari je jednostavno savrsen tako mi ovaj novi nikako ne sjeda.

  • MaliMicek

    05.04.2013 - 10:31

    Dobra vijest zato jer neće biti prezahtjevana igra Unreal 3 zna biti dobro optimiziran.

    • Adam Jensen

      @MaliMicek, 05.04.2013 - 11:52

      +1

    • FFORI

      @MaliMicek, 05.04.2013 - 12:10

      Od ovih informacija koje dosad imamo ova mi je nekako najviše razveselila moju gejmersku dušu 🙂 Zbog U3 engina vrlo je moguće da će mnogi od nas uživati ovu igru na najvišim postavkama 🙂

  • mcrne

    05.04.2013 - 11:24

    Pamtim stari Thief kao mračniji od ovih screenshotova. S pozitivne strane, prostitutke su uvijek dobrodošle.

  • BsTyLer

    05.04.2013 - 11:40

    Čekam gameplay i držim fige da bude dobra ki prijašnje.

  • adycro

    05.04.2013 - 15:05

    Pa bas upravo Unreal Engine a mnogo nas se raduje ovoj igri a i vecini koje su radjene na njemu. Imam 2x Core amd 5400+ s 6670 ddr5 grafom i opet Bioshock pokrecem na vise manje ultra postavkama. Najbolje optimizirani engine danasnjice, tj igara koje su napravljene snjim.

  • buby8992

    05.04.2013 - 15:34

    Potpuno glupa odluka s obzirom da će ovo izaći na next-genu. Square Enix izgleda loše počinje novu generaciju, bolje da su igru radili na Luminousu ili Unreal 4.

  • Andrash

    05.04.2013 - 21:54

    Mislim da to neće biti klasični thief. To će vjerojatno biti neka koljačina. Trend je izgleda što više akcije, i da te igra vuće za ruku (cod sindrom?) Nekoć stealth igre koje pokušavaju što je više moguće biti akcijske (npr. zadnji splinter cell)

  • hellcome

    05.04.2013 - 22:26

    It makes me horny!

  • Maximum

    @xD17, 05.04.2013 - 15:52

    Pise u textu da je igra vec duze vreme u razvoju.
    Slicna je bila situacija i sa Bioshock 1 koji je zapravo pravljen na unreal 2.5

  • Adam Jensen

    @xD17, 05.04.2013 - 16:04

    Nije uopšte glupa odluka. Neće next gen grafika odmah na početku biti mnogo kvalitetnija od današnje tako da nije problem što koristi UE3. Ne znam zašto ljudi očekuju da će next gen igre biti neko čudo neviđeno, vjerujem da prve next gen igre neće imati bolju grafiku od npr. Crysisa 3. Na novim konzolama će Thief izgledati kao na PC-ju i to je odmah veliki skok u kvaliteti grafičkog prikaza u odnosu na PS3 i xbox 360 tako da ne vidim u čemu je problem. Više volim da ovako kvalitetnu igru odigram bez problema na svom PC-ju nego da je grafički napucaju i da onda zbog toga ne mogu uživati u njoj.

  • buby8992

    @xD17, 05.04.2013 - 16:22

    Problem je u tome što je U3 zastarjeli engine koji ni na PC-u ne izgleda nešto posebno dobro i daleko je to od jednoga Crysisa 3. Što u prijevodu znači da će next-gen igra izgledati dosta lošije od onoga što je danas već moguće.

  • JohnDoe

    @xD17, 05.04.2013 - 16:34

    Pa normalno da ce biti losije nego sto mogu biti, tako je i sada. Next-gen je naziv za igre koja ce biti na novoj generaciji konzola. To uopce ne znaci da ce doci do nekog revolucionarnog pomaka u grafici kao sto ljudi misle. Grafika ce napredovati ali kao i do sada, polako.

  • buby8992

    @xD17, 05.04.2013 - 17:07

    Deep Down i Agni's Philosophy pričaju jednu sasvim drugu priču. Nitko tebi nije kriv što igraš godišnje igre od loših developera u kojima je napredak u grafici minimalan (kao i u svemu ostalome), pa zato i misliš kako neće biti nikakvog napretka. Počni igrati kvalitetne igre od kvalitetnih developera kao što su Kojima Productions, Naughty Dog, Santa Monica Studio, Quantic Dream koji se ne žale kako im je hardver konzola preslab, nego se prionu poslu i dobimo remek djela od igri koje pomiču tehničke i sve druge standarde. MGS V Phantom Pain je najbolji primjer toga, nitko nije vjerovao da igra može izgledati tako dobro na PS3. Quantic Dreamov CEO David Cage je također neki dan izjavio da će im PS4 omogućiti da rade igre kakkve do sada nisu ni sanjali;"Trust me, if I showed you what we’re doing with the PS4 you would be amazed. It’s another world" Ovdje imaš cijeli interview ako ti se čita http://www.vg247.com/2013/04/04/quantic-dreams-ps4-project-youd-be-amazed-by-it-says-cage/

  • JohnDoe

    @xD17, 05.04.2013 - 17:33

    Dobro, nemam se namjeru sada prepirati s tobom samo pazi da od tolikog velikog ocekivanja ne ostanes razocaran.

  • buby8992

    @xD17, 06.04.2013 - 12:01

    Cjenim tvoju brigu, ali neboj se, neću ostati razočaran. Moja očekivanja nisu uopće velika, nego realna. Ono što je prikazano sa tech demoima poput već navedenih Agni's Philosophy i Dragons Dogma je puno bolje od svega što postoji danas. To je grafika na razini CGI animacija, što ja očekivam i što će se ostvariti na nadolazećoj generaciji. Možda ne odmah, ali s vremenom hoće.

  • JohnDoe

    @Maxy100, 05.04.2013 - 23:17

    E tu si u krivu. Rekli su da ce biti moguce igru prijeci bez ijednog ubojstva 🙂

  • Andrash

    @Maxy100, 06.04.2013 - 01:32

    Al zašto bi jedan thief uopće imao opciju koljačine? Bezveze troše resurse. I ne kužim zašto nema 3 lica?

  • Aves

    @i love games12, 05.04.2013 - 11:31

    +1

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?