Predstavljeni Oculus Touch – prvi kontroleri namijenjeni za VR igre
U Oculus VR-u su vidjeli kako je prva stvar koju ljudi naprave kada uđu u virtualnu stvarnost pružanje ruku. Shodno tome, odlučili su napraviti kontrolere koji to simuliraju uz provjerenu kontrolnu shemu.
Prije samog Oculusovog showa spominjala se mogućnost da Oculus Rift dobije zaseban kontroler. I doista, dobit će ga. Ili bolje rečeno – dobit će ih, jer je takozvani Oculus Touch zapravo dvodijelni kontroler prilagođen lijevoj i desnoj ruci. Riječ je inače o prvom kontroleru namijenjenom isključivo za VR igre, ali i o uređaju koji je još u fazi prototipa te vrlo vjerojatno neće popratiti izlazak samog Oculus Rifta iduće godine već će ga se zasebno moći kupiti tek poslije.

Sam uređaj nije nešto pretjerano novo ni dosad neviđeno. U principu funkcionira kao i PlayStation Move – ima praćenje pozicije ruku tako da njime možete mahati u stvarnosti kako bi i likovi u igri pratili iste te pokrete. Također ima dvije klasične tipke, jednu trigger tipku te analognu palicu. Svaki kontroler je zrcaljen – tj. dolazi u paru, ali samo se jedan može koristiti za lijevu ruku, a jedan za desnu.

Ono što je posebno specifično kod Oculus Toucha je to da je u stanju prepoznati određene položaje ruku, odnosno prstiju. Primjerice, ako u igri želite pokazati palac prema gore, kontroler to može prepoznati.

Specifičnost mu je i iznimno malena veličina. Dok su primjerice Move kontroleri dosta robusni, Oculus Touch je dizajniran da bude lagan i da ne stvara umor u rukama, bilo da ga držite stojeći ili sjedeći. Na kraju, nekako se podrazumijeva, ali je svejedno važno spomenuti – Oculus Touch neće imati nikakvih žica već će funkcionirati isključivo bežično.

Ponavljamo, Oculus Touch je kontroler zamišljen kao buduće rješenje. Po izlasku Oculus Rifta za standardno upravljanje igrama koristit će se Xbox One kontroler koji dolazi u paketu s naočalama.
superdeda2000
11.06.2015 - 19:05Ok. Počinjem kupovati dionice Skyneta.