HCL.HR

Recite nam iskreno, mislite li da su gameri “dobar materijal” za romantične veze?

Zoran Žalac 14.02.2024.   •   50 komentara   •   HCL objave


Dan je zaljubljenih i moramo vas pitati jesu li vam prosječni gameri i gamerice uzbudljivi kao potencijalni partneri u romantičnom odnosu. Probajte nam odgovoriti, onako – iz srca.

Svakog Valentinova pitamo vas neka intimna pitanja i do sada smo vas već anketirali na temu zajedničkog igranja videoigara, o tome što vaša bolja polovica misli o gamingu, itd. Ove godine načinjemo raspravu oko pitanja što mislite jesu li gameri i gamerice dobri u ulogama romantičnih partnera? Ili možda bolje rečeno: mislite li da imaju poželjne kvalitete za vezu?

Nije da vas tjeramo na generaliziranje – naravno da ima svakakvih gamera i gamerica, ali vas pitamo za vašu perspektivu, možda i za dosadašnja iskustva. Možemo se složiti kako su neki stereotipi o gamerima s razlogom učestali, poput toga da nas je ponekad teško odvojiti od ekrana, da smo potencijalno rastrošni kolekcionari, u dosta slučajeva introvertirani i da nam je stalo do virtualnih postignuća od kojih u većini slučajeva “nema kruha”. Iz te perspektive, je li vama kao samim gamerima, uzbudljiva ideja romantične veze s osobom koja možda ima slične navike i osobine u igranju igara, ili vam je to pak odbojno? Ili možda uopće ne vjerujete u stereotipe o gamerima?

Može li nam igranje videoigara razviti neke dobrodošle i korisne navike za romantičnu vezu? Ili smo osuđeni na traženje tolerancije za hobi igranja videoigara? U komentarima nam svakako javite što vi mislite o svemu tome.

Označeno sa:

Komentari (50)

  • sparrowpunk

    14.02.2024 - 17:01

    Jesu, naravno da jesu. Dvije ruke i dvije noge, racionalno razmišljanje i funkcionalni alat i to je to.

    • Glint

      @sparrowpunk, 15.02.2024 - 08:05

      Živio govornik!

    • sparrowpunk

      @Glint, 15.02.2024 - 18:13

      Hvala Glintče.

  • Tudum

    14.02.2024 - 17:05

    Ovisi. Mladji buraz toliko provodi vremena pred ekranom da se nezna ponasati u drustvu uopce. S niskim ne razgovara, nezna pozdravit, nezna nista…

    Taj ne da nije za vezu, nego ga to ni ne zanima.

    • ScoobyDooo

      @Tudum, 14.02.2024 - 17:11

      A kakve su danas cure mozda mu je i bolje xD Hodao sam s par gamerica i sve veze su toxicne bile,prvo leptirici pa mentalni poremecaj kappa

    • Azurr0

      @ScoobyDooo, 14.02.2024 - 18:10

      Kako koja. Meni je frend dugo bio u vezi sa jednom ženskom osobom koja zna biti toksična, gamerica je, bila je gaming novinarka, a sad radi PR za gaming kompaniju.
      S druge strane, ima i drukčijih. Ona cura sa naočalama koja je nedavno gostovala na Reboot podcastu, čini se normalna. Ali tko zna.

  • Apocalypse4987

    14.02.2024 - 17:18

    Pitanje nema puno smisla, bit gamer je samo jedan od aspekata neke osobe. Jedna osoba može bit dobra, druga kreten a da su istodobno oboje gameri. Međutim ako se misli na osobu kojoj je glavna karakteristika bit gamer i sve se vrti oko gaminga, onda mislim da takva osoba nije za vezu, barem ne dugoročnu. Šta ne znači da je to nemoguće. Gaming je hobi i osobe koje se bave nekim hobijem su uvik za klasu bolje od osoba kojih ništa živo ne zanima al ne valja pretjerivat i pridavat veću važnost hobiju nego partneru/ici

    • Azurr0

      @Apocalypse4987, 14.02.2024 - 17:44

      A je

    • Dick Johnson

      @Apocalypse4987, 14.02.2024 - 19:48

      Opcenito ko god se definira ko gamer je idiot. S drugim hobijima se ljudi bave bez da im je to identitet. Kad si cuo da neko se definira ko gledač tv serija, vježbač ili kartaš???

    • Apocalypse4987

      @Dick Johnson, 14.02.2024 - 23:04

      Zato i kažem da je to samo jedan od aspekata osobe. A inaće čuja sam za neke ljude koji se definiraju ka vegani, crossfiteri, body bulderi, bikeri, ateisti/vjernici, LGHDTV+, hiphoperi, cajkaši, šta već. Mogu do ujutro nabrajat kako se ko definira. Sad oće li okolina prihvatit tu definiciju, to je drugi par postola.

    • Ranzo

      @Apocalypse4987, 15.02.2024 - 09:08

      Svašta pi*da rodi i kola vozu.

  • Samson

    14.02.2024 - 17:39

    Epiter gamera je meni tako ono cringe. Kao neka etiketa. Ne bi rekao da definira osobu, ali ne bi rekao da poboljsava vezu, smatram da ima drugih faktora koji definiraju vezu. Igranje video igara je hobi, koji mozes eto u najboljem slucaju igrat sa svojim partnerom kao neki vid razbrige.

    • Azurr0

      @Samson, 14.02.2024 - 18:11

      Amen.

  • Mrky

    14.02.2024 - 17:47

    Ne.

  • MedoZidov

    14.02.2024 - 18:04

    ne

  • Iron666

    14.02.2024 - 18:04

    Super je ako sa partnerom možeš dijelit svoje hobije i zajedno ih konzumirat. Koji god to hobiji bili, a tako i gaming. Normalno da je super slatko kada možeš sa partnerom gejmat i sprdat se. Kratko i jasno. Ali isto tako pretjerivanje u bilo čemu nije zdravo ni za samog pojedinca, ni za partnera i vezu i u suštini za kvalitetu života općenito. “Gameri” imaju tu stigmu i pečat na sebi iz očitih razloga jer kao što rekoh ako se pretjeruje normalno da vuče za sobom hrpu drugih problema; od manjka socijalne inteligencije, anksioznosti itd. itd. itd. Ali opet, to je generiliziranje. Kako bi moj 90 i kusur godišnji djed rekao “Prvo ju dobro prosij i vidi šta ostane” i to vrijedi za oba spola. Upoznaš čovjeka, a ne da ga mjeriš po hobijima i bacaš odma sud.

  • Azurr0

    14.02.2024 - 18:05

    Možda HCL radi ove ankete da bolje upozna publiku, mada za to ima i analytics. Možda rade kako bi uveli novi sadržaj. Možda kako bi potaknuli raspravu među ljudima. Pipanje terena.

    A možda je netko samo pio pivu na redakcijskom sastanku i kazao bez filozofiranja ”ajmo metnut neke ankete stari, zaš ne”
    Otkud da ja znam, ne radim tamo.

    A što se tiče pitanjca…Ljudi koji svoje frustracije i dosadu liječe na gamingu, kao što neki ljudi odaberu drogu vlastitog izbora, i ne razvijaju neke važne emocionalne i socijalne vještine, onda krenu kriviti žene ili nekog. Treba naći kompatibilnog partnera i imat svoj život sređen onoliko koliko je moguće u tom trenu. Štaš drugo.

    Pitaš stručnjake možda, ili naučiš sve to s ekipom u birtiji kroz životno iskustvo.
    A treba bome znati i komunicirati kako spada, ovisno o prigodi, ovisno o publici, o cilju komunikacije.

    Treba znati prilagoditi jezik, žene sa muškima, muški sa ženama, a pomaže definitivno ako upravo imaju slične hobije. Mada nije nužno pretpostavljam. Daje ti neku dodatnu temu za razgovor i aktivnost povremeno.

    Ukratko, deco, samo vi igrajte igre kolko god vam paše, idite u školu, a kad se nađe kaki životni partnerčić, malo se potrudit oko toga i to je to, pa šta bude. Ae.

  • Azurr0

    14.02.2024 - 18:15

    Zadnje pitanje u tekstu je zanimljivo. Kada sam pisao završni rad, koji je između ostalog imao dio o utjecaju videoigara na razvoj mozga djeteta, pokazalo se kako se razvijaju razne korisne vještine, pretežno po pitanju psihomotorike, refleksa, donošenja odluka, specifične orijentacije u prostoru, itd.
    Ali što se tiče međuljudskih odnosa, hmm, tu bi možda malo moglo pomoći igranje multiplayer igara u klanu koja je kombinacija muško-ženskih članova. Ili generalno bilo kakav gejming sa ženama. To bi onda mogla biti inspiracija i kao neka vrsta ”simulatora dejtinga”. Još ako i VR ubaciš u tu priču, ko zna, ali tog VR-a se bojim, šta će tek to napraviti mozgu kako bude napredovala grafika, haptic feedback i ostalo. Već postoje neki ljudi, čitah na redditu, koji koriste VR za svoje, ahem, privatne potrebe, i ne osjećaju uopće potrebu za intimnom vezom sa stvarnom osobom. U Japanu je to svakako ogroman problem već u koji se počinje uplitati i vlada zbog prodemografske politike.

  • Azurr0

    14.02.2024 - 18:23

    A sad ću fino ban pokupit ili upozorenje jer spammam i to je to. Odo u birtiju.

    • Lepoglava

      @Azurr0, 14.02.2024 - 21:50

      Ja mislim da je tvoj post više nego pošten čak i pošteniji od hrpe postova koji sam vidio na ovom portalu.. po meni nisi zaslužio ban…. i živjeli Ace

    • RPGamer

      @Azurr0, 15.02.2024 - 05:47

      Nećeš dobiti ban ali kada počneš vrijeđati i loše govoriti o ženama – onda si ga najebo.

    • Azurr0

      @RPGamer, 15.02.2024 - 07:52

      Pa da, to je fer. Vrijeđanje žena je generaliziranje, a vrijeđanje individualnih žena poimence je tračanje. To zaslužuje opomenu ili ban.

  • Stringer Bell

    14.02.2024 - 18:42

    Apsolutno, ako toj osobi gaming nije jedina stvar u životu. Inače dobijemo gamere kakve viđamo na filmovima, sto kila viška, depresivne, ne izlaze iz sobe osim kad dostava pozvoni… Volim potrošiti nekoliko sati tjedno na igranje, ali također i na čitanje nečega, gledanje nečega, malo tjelovježbe i još svašta nešto. Nikad se ne bih opisao kao gamer jer radim još hrpu stvari uz to. Često puta se nema ni vremena za pola toga.

  • ihneacho

    14.02.2024 - 19:00

    Ne.

  • mirkunjaaa

    14.02.2024 - 19:06

    Iz mojeg osobnog iskustva…
    Na početku veze je žena (cura tad) grintala non stop, onda san ja počeja izlazit (bez nje) i relativno je brzo prominila ploču 😁
    Danas meni više do izlazaka i nije ali ona ugl financira moj gaming 😂😂😂
    Ne u stilu da ja ležin i igran a ona radi,već ono kad triba ulaganje u novu konzolu ona to iskemija bez da ja upiren previše.
    Eto živa istina 🤷‍♂️
    Ali dobar san ja njoj, da nisan ova priča bi bila bitno drugačija 🤭😁😁

  • Aldin219

    14.02.2024 - 19:14

    Isto kao anime ludjaci, metalci i slicni koji cijelu licnost baziraju na hobiju nisu nikakvi partneri.

  • lukakeanu

    14.02.2024 - 19:14

    Moja je samnom vec 12 godina pa reko bi da da.eto i sina mi rodila prije 2 mj,a nije bas htjela djecu.sad se nemoze odvojiti od njega.

  • Hadvar

    14.02.2024 - 19:30

    ako je osobi deal-breaker sto igrate video igre, to samo govori koliko je ta osoba povrsna.

  • Soulforged

    14.02.2024 - 19:44

    Da li mislite da su “bilo koja skupina ljudi” dobar materijal za veze? Koja je definicija gamera? Netko tko igra 2-3 sata tjedno, netko tko igra 2-3 sata dnevno ili netko tko igra 12 sati dnevno?

    Ako cura gamea 12 sati dnevno, ne hvala. Ako gamea umjereno onda je to ok. Isto kao sto je ok ako umjereno gleda filmove ili serije, nema tu neke razlike.

  • Lenki

    14.02.2024 - 19:54

    Znam 5 osoba koje igraju igre u mom životu (ja uključen) i sam je jedan od nas ikad imo curu. Tako da statistički odgovor je ne.

    • Malimicek89

      @Lenki, 15.02.2024 - 14:43

      Statisticki potrazi bolje. Svaka cura s kojom sam bio je bar donekle bila gamer kao i sadasnja zena.

  • vragec25cro

    14.02.2024 - 20:17

    Po meni sve ovisi kakve se dvije osobe nađu nebitni hobiji.Kad me neka djevojka interesira onda mi igre nebitne i sto i s ostalim osobama u zivotu,sve zavisi kolko mi netko bitan.Kad je kontra onda se zaigrqm par sati da uopce ne pogledam mobitel 🙂

  • Spot pupa

    14.02.2024 - 20:22

    Ja igram ps gotovo svaki dan ovisno koliko imam vremena. Žena ima svoje stvari koje radi odnosno hobije. Većinu stvari u svoje slobodno vrijeme radimo skupa, ali ima par njih koje ne radimo i funkcioniramo super. 2 godine braka i sada nam je 8 godina skupa. Bili mi gameri, biciklisti, čitači knjiga, filmofili ili nešto peto bitno da se slažemo, podupiremo i funkcioniramo. 🤪

  • Lovac

    14.02.2024 - 20:42

    Moje iskustvo je, nađite si normalnu osobu prvo i osnovno. Ta će i razumijeti, podržavati vaše hobije pa tako i gaming. A što se ‘gejmerica’ tiče, 0/2. Brzo prođe medeni mjesec i više ne bih.

  • Lovac

    14.02.2024 - 20:50

    Većina zapadnog svijeta, ne samo tu. Post-kapitalizam. Dok budeš mogao normalnim radom imati kuću, auto i obitelj s 2 djece kojima ćeš pružiti sve što im treba da izrastu u kompletne ljude, to će se i popraviti. Ovako treba riješiti školovanje, posao, stambeno pitanje VS primanje je gore nego ikad, puno toga se svodi na karijere, razne ‘identitete’ i najgore viktimizacije samog sebe i onda tako čangrizavi ljudi rade i naslikavaju se dok jedu voće jer je to zdrav život. A vrijeme ide i sve manje imamo neku ne znam – mekoću? Da prihvatimo sebe, druge, kompromise i sl. I stari Rim je pao, ako tako mora biti, biti će. Ti i ja ne možemo ništa.

    • Lovac

      @Lovac, 14.02.2024 - 20:53

      EDIT: nezz što se dešava, ovo je bio odgovor na post kojeg više nema (čisto ako se pitate da li sam sa sobom pričam… (mislim pričam, ali dok me nitko ne čuje xD )

  • Shaman

    14.02.2024 - 21:28

    Gejmeri su zakon.

  • Lepoglava

    14.02.2024 - 21:56

    Odgovor na pitanje iz naslova:
    Osobno mislim da nema boljih i romantičnijih.. tu prvenstveno mislim na fanove Dark Souls serijala što sam i osobno i možda na nekolicinu fanova ali ne i sve njih Armored Corea (što nisam), a koji su osobito romantični što je i znanstveno dokazano

  • Miss Paws

    14.02.2024 - 22:26

    gamerica sam oženjena za gamera. pa eto. bolje je sve od likova zaluđenih nogometom i autima

  • JasminaB12

    15.02.2024 - 01:40

    Moje osobno mišljenje je da osobe kojima je hobi igrat videoigre mogu biti dobar materijal za vezu ukoliko znaju stisnuti pauzu. Osobno poznajem lika kojemu je duži niz godina trebalo da izađe iz kuće i nađe posao jer je stalno visio ili na plejki ili na kompu. Ne znam je li ikad bio u vezi.
    Osobno za sebe mislim da jesam osoba koja uz igranje video igara ima i život kojem se posvećuje, ali opet i ne dovoljno sreće da upoznam osobu s kojom bi bila u vezi. Iskreno, bilo bi lijepo dijeliti hobi s nekim s kim bi bila u vezi.

  • Stanc55

    15.02.2024 - 08:05

    Da nisam gamer vjerovatno bih bio alkoholičar. Tako da moja žena može biti sretna što sam gamer xD

  • Glint

    15.02.2024 - 08:21

    Moja bivsa djevojka (sada supruga) kao dijete je sa starim znala zaigrati RTCW na starom pentiumu, ali nista od tada do trenutka dok mene nije upoznala. Onda je krenulo… Switch, Zelda, PS4, Detroit: Become Human, Horizon, PS5, PC, BG3… Da se razumijemo, igra na intervale, jednom, dva puta tjedno… Ali svaki put mi dodje toplo oko srca kada me pita bi li imao ista protiv da malo zaigra.

  • Virty

    15.02.2024 - 08:48

    OFC, kakvo je ovo pitanje.

  • SanKa

    15.02.2024 - 10:42

    jako banalizirano i glupo pitanje. ako je “gamer” jedina osobina koju osoba ima, onda da, osoba je zakurac kao partner u vezi. gaming moze bit hobi, ali ako ti je to zivot, to je malo problematicno

  • Antiesreg

    15.02.2024 - 11:47

    Iskreno rečeno još od djetinjstva se ne družim “previše” s ljudima koji ne igraju video igrice/igre 😉🤣😎👌🔱😇⚜

  • imarja21

    15.02.2024 - 12:13

    Igram video igre od prvog NES-a. Imam 38 godina suprugu i dvoje djece. Smatram se gamerom. Igram i na Ps5 i XBoxu series X i Nintendo Switchu. Prije je to bio PC samo al eto zamjenio sam stolicu kaučom.😂😂😂 I nikada nisam dopustio da mi to preuzme čitavi život. Prosjek mi je 2h do 1,5h dnevno kad klinci odu spavati. Uzmemo si trenutak svako za sebe supruga i ja. Svatko ima ispusni ventil…

  • esse

    15.02.2024 - 16:45

    Tko kaze da te gejming ili ne znam to sto si doktor oznaci kao dobru osobu za bilo sto?

  • El_Patron

    15.02.2024 - 20:32

    Dok su si ljudi dobri i prihvacaju jedno drugoga toppp, ali tko god provodi više od 4-5h u danu pred ekranom nakon 18e god. je debil (kako god on sebe sam etiketiro) i nije materijal za vezu, bilo to musko ili zensko… Ako si za vezu vrijrme ulazes u to (obitelj) a ne u gameplay..

  • marijan_mi

    16.02.2024 - 17:28

    Prvo isprike budući da sam zakasnio dva dana s ostavljanjem komentara. Drugo, smatram da smo dobar materijal i to iz više razloga. Nije nužno da su sve stvari “skupe” ili “skuplje”, uzmemo li u obzir da nam djevojke, zaručnice, supruge imaju, ha recimo pozamašnu kolekciju pudera, maskara i sl. Nadalje, često gledamo kada je što na kakvoj akciji, sniženju, popustu pa tada kupimo, neovisno što, igra, figurica itd. Moram reći da moja nema kolekciju toga, ali parfemi su tu, isto skuplji sport. Idemo dalje, najbitniji razlog zašto ne treba dolaziti do svađa i razmjerica je taj što se u svakom trenutku zna gdje smo. Ili za računalom ili konzola pred TV-om, ili u kakvom naslonjaču dobro naslonjeni s Nintendom u ruci. Kada nije uključeno ništa od ovoga, tada smo na poslu ili s njima, tako da je konkluzija sljedeća: Bolji materijal teško je za pronaći. Tebe voli, znaš gdje je.

    Eto, pozdrav svima 👋

  • Adam Jensen

    28.02.2024 - 20:07

    Zavisi od osobe do osobe naravno. Gameri su inače velika djeca i obično su zbog toga zabavni i kad ostare i zato bi trebali bit dobar materijal

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?