Redatelj Borderlandsa 4 o kritikama za neoptimiziranost: “Napravite vi bolje”
Nakon konstantnih kritika na neoptimiziranost Borderlandsa 4, redatelj igre poručuje igračima da trebaju imati realistična očekivanja te da sami naprave bolji engine ako mogu.
Borderlands 4 postao je dostupan prošlog petka i lansiranje mu je prošlo u znaku prigovora na loše performanse. Najglasniji su bili PC igrači te je na Steamu ostavljeno više od 10 tisuća negativnih recenzija uz tvrdnje kako se igra ne izvodi glatko ni na hardveru na kojemu bi trebala letjeti. Negodovanja je bilo i među igračima na konzolama, iako nešto manje.
U međuvremenu je igra dobila ažuriranje koje “poboljšava stabilnost PC verzije”, no to je ostalo u sjeni izjava redatelja Randyja Pitchforda, koji između redaka tvrdi da PC gameri imaju nerealna očekivanja te da ne znaju o čemu pričaju.
Prvo je Pitchford poručio kako igrači ne bi trebali ganjati 4K Ultra Max postavke kvalitete na hardveru koji je star dvije-tri godine. Poručio je kako on igra na 1440p rezoluciji i visokim postavkama te da je to sasvim dovoljno, a da je DLSS upscaling tu s razlogom i da su igrači na gubitku ako vjeruju da je ta tehnologija loša samo zato što im je netko na internetu tako rekao.
“Svaki PC gamer mora prihvatiti stvarnost u odnosu između svog hardvera i softvera kojega pokreće.” – kaže Pitchford.
Zatim je Pitchford poručio kako Borderlands 4 nije dizajniran za prastari hardver.
“Borderlands 4 je premium igra za premium gamere. Jednako kako se ne može izvoditi na PlayStationu 4, tako ne treba očekivati ni da se vrti na starom PC hardveru. No, za razliku od konzola, ne možemo spriječiti da PC igrači pokreću igru na hardveru koji nije optimalan za nju. I zato se neki naljute.” – izjavio je Pitchford.
Na optužbe kako u Gearboxu nisu odradili dobar posao s tehničkom stranom Borderlandsa 4, Pitchford sarkastično odgovara:
“Kodirajte vi svoj engine i pokažite nam kako se to radi, molimo vas. Mi ćemo biti vaše mušterije. Ljudi koji to trenutno rade očito su glupi i ni uz pomoć najboljih proizvođača hardvera i alata za izradu igara ne znaju ono što vi znate. /sarkazam”.
Prema inicijalnim dojmovima našeg Hrvoja koji priprema recenziju Borderlandsa 4, kod nas nije bilo značajnijih problema u izvođenju PC verzije. Kakvo je stanje kod vas? – javite nam u komentarima.
DiVojic
15.09.2025 - 12:21Kakva bahatost, pa to nije normalno. Kad se igra proda ispod željenih ciljeva, bit će onda “kako, zašto”.
Apocalypse4987
15.09.2025 - 12:26Al nije nedavno šef Epica reka da su developeri koji koriste Unreal 5 teške ljenčine? Ovi redikul samo potvrđuje to. Najlakše je krivit engine i korisnike. I onda još ovu igru naziva premium. Jedino šta je tu premium je cijena, ništa drugo
mamojebac
@Apocalypse4987, 15.09.2025 - 12:48https://www.youtube.com/watch?v=WOQbEBcQ0bo&t=618s
mamojebac
@mamojebac, 15.09.2025 - 12:4810:25-30 hehe
Cygarone
@mamojebac, 15.09.2025 - 13:21Majstore! To je taj link koji ja “silujem” po portalu. Bravo! Preduhitrio si me, ali drago mi je vidjeti da nas ima još takvih koji dijelimo mišljenje po pitanju lijenosti programera i zašto je UE5 rak rana modernog gaminga.
MeDoNjA
@Apocalypse4987, 15.09.2025 - 13:14Sef Epica koji je od Ue5 napravio Fortnite? A vamo prikazivali nenormalne mogucnosti , neka ih.
Mrky
15.09.2025 - 13:03Svaki puta drugacije izgleda, jedva ga prepoznam.
lukinjo123
15.09.2025 - 13:09Mrzin debile, igra se ni na 5090 nemoze vrtit kako bi tribala
Fenner
15.09.2025 - 13:16Nažalost to nije problem samo kod B4 nego i kod ostalih igara unazad godinu ili dvije. Nisam stručnjak i da ne ispadne da laprdam gluposti, ali zašto rade igre u novom engineu ako program sam po sebi nije optimiziran, tj. spreman?
Dick Johnson
15.09.2025 - 13:27Ja bi radije da on meni objasni zakaj postoje igre koje izgkedaju jednako dobro a izvode se 3x bolje. Igre na UE5 izgledaju gore neg crysis 3 na max postavkama a traze 10x jaci hardware. O rdr2 da i ne pricam.
Cygarone
15.09.2025 - 13:28Ovaj Randy Pitchford je teška budaletina. Za njega imam samo jednu poruku: “davnih si dana ti radio na kvalitetnim igrama (Half Life, Tony Hawk, Brothers In Arms serijal), od tada pa do danas postao si korporativni bakul (žohar). Obriši si očale pa ćeš bolje vidjeti bolest zvanu DLSS i FSR, nije šporkica na očalama nego je to loša kvaliteta upscalinga kod prikaza kose i refleksija u igrama.” Šta više možemo očekivati od osobe koja izgleda kao long lost twin Jamesa Maya. 😆