Retro pucačina Threat Vector cilja na vraćanje klasičnog FPS iskustva
Kreiran na stupovima atraktivne borbe, odličnog dizajna razina i kvalitetne atmosfere, Threat Vector želi nas vratiti u zlatno dobra staromodnih pucačina.
Od ekipe koja je pokazala svoje znanje u izradi retro pucačina s WRATH: Aeon of Ruin, za dvije godine stiže nam njihov novi naslov. Threat Vector će također biti pucačina pikselaste grafike, samo umjesto fantazijskog okruženja odlazimo u svemir. Ulazimo u čizme zadnjeg preživjelog vojnika, te ćemo putovati solarnim sustavom i eliminirati šarolike protivnike.
Threat Vector će se bazirati se na tri glava stupa gameplaya. Prvi je atraktivna borba koja bi trebala biti raznolika, dinamična i profinjena, odnosno lagana za naučiti, a teška za svladati. Drugi stup je odličan dizajn razina ili kako to kažu iz razvojnog studija – elegancija s bogatom poviješću klasičnog FPS dizajna. Treći stup je atmosfera koja bi trebala biti vrlo napeta.
Planirani datum izlaska za Threat Vector je 2027. godina kad bi trebali započeti s neutralizacijom ubojitih robota, augmentiranih životinja i nedruštvenih vanzemaljaca.
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!