HCL.HR

Retro pucačina Threat Vector cilja na vraćanje klasičnog FPS iskustva

Stjepan Fikter 16.01.2025.   •   0 komentara


Kreiran na stupovima atraktivne borbe, odličnog dizajna razina i kvalitetne atmosfere, Threat Vector želi nas vratiti u zlatno dobra staromodnih pucačina.

Od ekipe koja je pokazala svoje znanje u izradi retro pucačina s WRATH: Aeon of Ruin, za dvije godine stiže nam njihov novi naslov. Threat Vector će također biti pucačina pikselaste grafike, samo umjesto fantazijskog okruženja odlazimo u svemir. Ulazimo u čizme zadnjeg preživjelog vojnika, te ćemo putovati solarnim sustavom i eliminirati šarolike protivnike.

Threat Vector će se bazirati se na tri glava stupa gameplaya. Prvi je atraktivna borba koja bi trebala biti raznolika, dinamična i profinjena, odnosno lagana za naučiti, a teška za svladati. Drugi stup je odličan dizajn razina ili kako to kažu iz razvojnog studija – elegancija s bogatom poviješću klasičnog FPS dizajna.  Treći stup je atmosfera koja bi trebala biti vrlo napeta.

Planirani datum izlaska za Threat Vector je 2027. godina kad bi trebali započeti s neutralizacijom ubojitih robota, augmentiranih životinja i nedruštvenih vanzemaljaca.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?