HCL.HR

Dishonored je na godišnjem odmoru do daljnjega

Pero Mlinar 15.08.2018.   •   6 komentara


Nakon što je ekspanzijom The Death of The Outsider priveo kraju poglavlje zvano Dishonored 2, proizvođač igara Arkane Studios razmišlja o tome da krene u novome smjeru i veću važnost prida multi-playeru.

Arkane Studios proizvođač je poznat po single-player igrama i svemu onome što s njima dolazi u paketu – Dishonored i Prey bile su igre koje su se istaknule ne samo pričom, svijetom, već i slobodom prilikom tumaranja hodnicima Dunwalla ili Talosa I.

Njihovim igrama često se pridaje epitet immersive sim, što je žanr kojim se označuje tip igre u kojem je zahvaljujući dostupnosti različitih oružja, moći te općenito mehanika i igračevoj mašti igru moguće preći na niz različitih načina.

Ekspanzija za Dishonored 2, The Death of the Outsider, stavila je točku na i te označila je kraj narativnog toka te igre. Novinari portala VG24/7 bili su zainteresirani za budućnost Arkanea i njihove projekte pa su se toga nedavno dotaknuli s glavnim dizajnerom studija, Ricardom Bareom.

“Još uvijek ne znam što ćemo sada, svašta bi se moglo dogoditi, ali Dishonored će na pauzu. Što se tiče čistokrvnih immersive sima, ne znam želimo li nastaviti s izrađivanjem takvih igara.”

Moguće rješenje za kreativnu nedoumicu u kojoj se je našao Arkane mogao bi se možda naći u stvaranju multiplayer igara. To je nešto s čime su već otprije eksperimentirali u otkazanom projektu The Crossing.

“Nama su kao studiju važne stvari poput stvaranja koherentnog i detaljnog svijeta te naracija kroz okoliš. Razmišljamo o igri koja ne bi bila doslovno The Crossing, ali bi imala neke od njegovih elemenata. Dosta smo zainteresirani za mogućnost inkorporacije online elemenata. Jedno vrijeme veliki proizvođači forsirali su multiplayer… Danas je stvar drukčija – multiplayer je puno više okrenut zajednici”.

Dishonored je poslan na hlađenje, a jasno je da se Arkane Studios ne želi naći u situaciji gdje će bez prestanka štancati jedan te isti tip igre. Zadali su si neke od temeljnih ciljeva i mehanike koje možemo očekivati u njihovoj idućoj igri, no kojeg će ona biti tipa te koji će model slijediti – to nam još preostaje vidjeti.

Označeno sa:

Komentari (6)

  • HAWKMOON

    15.08.2018 - 15:38

    Mozda je tako i bolje.Igra kao da od pocetka ima krizu indentiteta izmedju akcione poubijaj sve i cistokrvne stealth igre.Ne moze i jare i pare xD. A mogli su ladno da preuzmu zastavu od thief serijala.

    • hyperion

      @HAWKMOON, 15.08.2018 - 17:33

      Pa ako želiš igrat striktno na jedan način nema krize bajo moj. Ebo ih multiplayer, sreća nisam još drugi dio odigrao, pa imam bar još to.

    • HAWKMOON

      @hyperion, 15.08.2018 - 20:03

      Ako igras stealth nema nnikakvog indikatora neprijatelja imaju natprirodni vid i slicno.Jedino mi ostaje da koristim darkvision koji je cheat sam po sebi.

    • Meeple666

      @HAWKMOON, 15.08.2018 - 20:43

      Dishonored igre su rađene za dva prelaska (odnosno 4 u drugom dijelu). Jedan Stealth i drugi ubij sve.
      Tek onda dobiješ punu cjelinu.

  • funky0308

    15.08.2018 - 18:34

    E moj Arkane … 😉

  • LastLight92

    15.08.2018 - 21:29

    “I prida vaznost multi-playeru”.
    Klasika.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?