Tomb Raider: Angel of Darkness – Lara Croft u darkerskoj fazi
Na današnji dan prije točno 21 godinu lansirana je igra Tomb Raider: The Angel of Darkness, koju mnogi smatraju mračnim poglavljem i najlošijim dijelom serijala o Lari Croft.
Lara Croft je do svjetske slave došla na prvom PlayStationu. Međutim, nakon pet igara na toj platformi trebala joj je promjena, a prijelaz na PlayStation 2 bila je prilika za to. Kako bi redefinirali Laru Croft, developeri su ju prvo ubili. To jest, fanove su neko vrijeme držali u neizvjesnosti oko njezine sudbine da bi ju potom vratili u drugačijem izdanju.
Tomb Raider: The Angel of Darkness lansiran je na današnji dan prije točno 21 godina i predstavio nam netipičnu Laru. Lik s kojim smo do tada istraživali zarasle hramove sada je bježao po kišnim ulicama Pariza, optužen za ubojstvo. Umjesto drevnih grobnica, Lara je sada pljačkala poznati muzej Louvre. Šok i nevjerica!
Umjesto drevnih grobnica, Lara je sada pljačkala poznati muzej Louvre.
The Angel of Darkness trebao je biti prekretnica za Tomb Raider serijal. Osim mračnijeg tona i baljenja temama serijskih ubojstava i okultizma, ovo je poglavlje serijala donijelo nove mehanike gameplaya. Lara je tako neprijatelje mogla prebiti rukama i nogama, znala se šuljati i provirivati iza ugla, prislonjena uz zid. Najveća novost bila je uvođenje sustava izdržljivosti prilikom penjanja. Igrač je također mogao razgovarati s drugim likovima, a kratko smo po prvi put u serijalu preuzeli kontrolu i s novim likom, Kurtisom Trentom.
Nažalost, sve to bilo je loše implementirano te je ovaj Tomb Raider djelovao zastarjelo unatoč debitantskom nastupu na PlayStationu 2. Razvoj igre bio je toliko problematičan da je konačni proizvod djelovao nedovršeno i zbunjujuće. Navodno je igra čak sedam puta dobila odbijenicu od Sonyja prije lansiranja. Dok je priča na kraju ispala pravi bućkuriš, prioriteti su bili vidljivi na samom modelu Lare Croft, koja je prvi put u serijalu imala fiziku grudi.
Navodno je igra čak sedam puta dobila odbijenicu od Sonyja prije lansiranja.
Igra je nedugo nakon premijere dobila i svoju PC verziju koja je nekako uspjela biti još gora od inačice za PS2. Iako je u konačnici bilo prodano 2,5 milijuna primjeraka igre, ovo je bio i ostao najgore ocijenjeni Tomb Raider u svom serijalu. The Angel of Darkness trebao je biti početak nove trilogije, no taj je plan nakon negativnih reakcija publike propao i Laru se moralo ponovno “izmisliti”.
sparrowpunk
20.06.2023 - 15:35Leave me alone, i’m busy…..
312AE
20.06.2023 - 15:41Čital recenziju u Gameplayu i to ljeto radije igrali Blood Rayne, makar je ovo bila novija igra. Znam da niti sprženu igru nisi nigdje mogel nabaviti jedno vrijeme,jer ju nitko nije htel igrati.
Dick Johnson
20.06.2024 - 18:27Nakon 5 nastavaka istog probali su nekaj novo, al realno bolje da nisu.
Iceman73
21.06.2024 - 08:02Odigrana,meni ok.
GAMERWORLD
22.06.2024 - 22:59Kad je izašao tomb raider 6 angel of darkness malo je falilo da bude uništena cijela franšiza.