HCL.HR

Ubisoft od Tencenta dobio financijsku injekciju od milijardu eura

Zoran Žalac 27.03.2025.   •   55 komentara   •   Industrija videoigara


Završena je trakavica s izdavačkom kućom Ubiste koja je osigurala svoju egzistenciju osnivanjem nove podružnice u koju su prebacili Assassin’s Creed, Far Cry i Rainbow Six te dobili financijsku injekciju od kineskog Tencenta.

Otvara se novo poglavlje u postojanju izdavačke kuće Ubisoft, jedno u kojemu se njihova tri najuspješnija serijala – Assassin’s Creed, Far Cry i Rainbow Six – prebacuju u novu podružnicu. A od tih će serijala u budućnosti dio zarade ostvarivati kineska korporacija Tencent, koja u Ubisoftov novi pothvat ulaže 1,16 milijardi eura te dobiva 25% vlasništva u novoj tvrtki.

Ubisoftova “nova firma”, tj. podružnica, imat će stožer u Francuskoj. Firma će obuhvaćati zaposlenike Ubisoftovih studija u Montrealu, Quebecu, Barceloni, Sofiji, Sherbrookeu i Saguenayju.

Ostatak Ubisoftovih studija i franšiza poslovat će zasebno, kao i do sada. Iz Ubisofta naglašavaju da će drugi dio firme fokus staviti na franšize Ghost Recon i The Division.

Iz Ubisofta su ovime ispregovarali ono što su u suštini i htjeli: dobili su značajnu financijsku investiciju od Tencenta, ali su zadržali vlasništvo nad svojim franšizama i kontrolu nad firmom. Razlika je samo u tome što će profit od najunosnijih franšiza ubuduće dijeliti u drugačijem omjeru.

Komentari (55)

  • GTA222

    27.03.2025 - 20:36

    Uf to baš nije dobro :/

  • habo

    27.03.2025 - 20:47

    Odlično

  • Terox

    27.03.2025 - 21:01

    Ne svida mi se nikako sta Tencent skuplja firme ka pokemone.

  • VitMeR

    27.03.2025 - 21:03

    je li to dobro ili ne

    • DjokaBA

      @VitMeR, 28.03.2025 - 08:42

      A gde dobro.. ostace na kraju monopol 3-4 izdavaca i to je to. Monopol nikad nije dobar za nas.

    • VitMeR

      @DjokaBA, 28.03.2025 - 11:55

      Slazem se nego sam vidio gore da su neki komentarali da je dobro pa nisam vise siguran ali ovaj tencent je katastrofa

    • mamojebac

      @VitMeR, 28.03.2025 - 15:07

      Samo ubisoft boy je napisao da je to dobro sa 1 ili više acc

  • Mixa

    27.03.2025 - 21:14

    Ako im je bas trebala ta finansijska injekcija, onda ok. Ne vidim da se ista tu bitno promenilo.

  • Xeon

    27.03.2025 - 21:17

    e moj ubisoft

  • vragec25cro

    27.03.2025 - 21:27

    Super,jedine njihove fransize koje i igram 🙂

  • zuyo

    27.03.2025 - 21:33

    donio je jednu financijsku stabilnost za Ubisoft. Ulaganje od 1.16 milijardi eura će sigurno dobro doć ubisoftu u realizaciji ambicioznih projekata, poboljšanju postojećih igara, i razvoju novih intelektualnih svojstava. ove pare mogu omogućiti ubisoftu da bude konkurentniji u industriji i da ulaže u inovacije. nije lose imat povezanost s tencentom zbog tog sto je tencent je jedan od najvećih investitora u gaming industriji, pa ovo ulaganje može donijeti veće resurse sto znaci vecu sigurnost i bolje strategije za distribuciju i marketing igara, posebno u Aziji, što je ključna regija za gaming industriju.
    to za nas gamere znaci da je veca podrška za rast industrije: Ako ubisoft bude imao više resursa, to može rezultirati razvojem kvalitetnijih i većih igara koje privlače veći broj igrača. zznaci da to more potaknuti rast gaming industrije u cjelini.

    • Darcoolio

      @zuyo, 27.03.2025 - 22:23

      Zvučiš kao politički botovi koji traže opravdanje za poteze svoje stranke.
      Sad imaju 25% vlasništva firme i sledeća faza je preuzimanje vvećinskog dela ako Ubisoft nastavi da posrće.
      A videćemo koliko će se i sam Ubisoft pitati u budućim projektima.
      Ono što mi znamo je da je Ubisoft preživeo, ono što ne znamo su uslovi pod kojim su im dali toliki novac, siguran sam da nije samo veći procenat od zarade, ali dobro, videćemo.

    • mamojebac

      @Darcoolio, 28.03.2025 - 00:00

      Haha meni kao sns bot

    • Darcoolio

      @mamojebac, 28.03.2025 - 00:01

      A reko neću da ih pominjem uopšte.

    • mamojebac

      @Darcoolio, 28.03.2025 - 00:25

      Ja se tako nekad zaletim pa reagiram na 1., no generalno si u pravu. Što manje sa diabolama imati posla, lakše i sretnije će život proći.

    • SonOfZeus

      @Darcoolio, 28.03.2025 - 16:53

      E vidis bas suprotno kod mene. Oduševljen sam kaj ih Kinezi kupuju jer ubisoft je posrnula woke firma koja zaslužuje ili propast ili da ih netko sa mozgom kontrolira. I bas mi je drago sto wokesoft neće imati puna prava nad svojim fransizama i morat će se pitat tencent. Ovo da imaju i dalje potpunu kontrolu u firmi može reci samo netko tko ne zna kako dionička društva funkcioniraju.

    • Darcoolio

      @SonOfZeus, 28.03.2025 - 18:36

      I apsolutno se slažem sa svime što si napisao.

  • sparrowpunk

    27.03.2025 - 22:52

    Sad ih baš i briga hoće li im iduća igra izaći u igrivom stanju.

    • Nemanjazzz

      @sparrowpunk, 27.03.2025 - 23:11

      nebi mozda ni postojala sledeca igra da nije bilo ovoga. Pa je onda i ovako dobro

    • Agent

      @Nemanjazzz, 28.03.2025 - 08:49

      Ponekad je bolje da nešto ne izlazi ako uvijek rade iste greške.

    • Nemanjazzz

      @Agent, 28.03.2025 - 14:08

      Meni je sve jedno. Ne obracam paznju na ubisoft igre dok ne izadje neka za koju ce ljudi da kazu da je bas dobra ili ce da postavljaju klipove na yt-bu iz igre a da nisu u pitanju bagovi

    • sparrowpunk

      @Nemanjazzz, 29.03.2025 - 23:10

      Onda moraš probati Prince of Persia The Lost Crown ako voliš metroidvania stil igara.

  • KhorneFlake

    27.03.2025 - 23:37

    Toliko o uspjehu. O ovome se šuškalo mjesecima, čekali da se igra pusti u prodaju, u nadi da će cijena dionica skočiti da što više iskeširaju, a onda novi konglomerat da se probaju spasiti totalnog potopa. Umjesto 2 milijarde duga sad im Tencent ušpricao 1,16 milijardi u novu firmu, umjesto 10 sad imaju 25% vlasništva, a odgovorni za očajno stanje ostaju, za sada na čelu firme, a ostalu boraniju čeka “restrukturiranje” (čitaj: otkazi).

  • kebbab

    27.03.2025 - 23:45

    Super, samo da i dalje rade na AC serijalu.

  • Skif

    28.03.2025 - 00:53

    Shadow je dokaz kako se pravi top igra sa vrhunskon prezentacijom samo kad se hoće. Bravo Ubisoft 👌.

    • kebbab

      @Skif, 28.03.2025 - 02:14

      Samo bi volio da imam opciju paljenja i gašenja level scalinga. Nekad malo smara ali inace dobra igra.

    • MeDoNjA

      @kebbab, 28.03.2025 - 08:53

      Pa dbr al imas opciju instant assassination-a tako da to je ok .

  • lukinjo123

    28.03.2025 - 01:58

    Znaci watch dogs je mrtav?

    • Hadvar

      @lukinjo123, 28.03.2025 - 09:11

      Watch dogs je mrtav od kad je prvi put igra izasla.

  • Snake666Doctor

    28.03.2025 - 06:46

    Prodali se, sad ce krenuti microtransakcije na maximum

  • Iceman73

    28.03.2025 - 08:25

    Long live Ubi!

    • Hadvar

      @Iceman73, 28.03.2025 - 09:12

      Ak ih je tencent kupio, ne ocekuj da ce dugo zivjet ako nastave s ovako losom praksom i losim igrama.

    • Zoran Žalac

      @Hadvar, 28.03.2025 - 09:18

      Pa nije ih kupio, to i je čitava vijest.

    • Hadvar

      @Zoran Žalac, 28.03.2025 - 09:38

      Ne jos, ali ide u tom smjeru. Ubisoft se silno trudi da se to dogodi s losim igrama u zadnjih par godina.

    • Zoran Žalac

      @Hadvar, 28.03.2025 - 09:59

      Znači Ubisoft namjerno radi loše igre da bi si smanjio vrijednost dionica i iznudio prodaju po uvjetima koji bi za njih bili gori nego da zapravo rade dobre igre? Jesam te dobro shvatio?

    • Hadvar

      @Zoran Žalac, 28.03.2025 - 10:05

      Ne kuzis sarkazam, al okej. Ne, ne rade to namjerno, ali je ocito da im je trenutni nacin radi promasen. Ovo je samo rezultat loseg poslovanja i developmenta. I bit ce jos i gore ako se ovako nastavi. Drugim rijecima, dionice ce im jos vise roknut i Tencent ce to iskoristiti i jos vise se usaftat u Ubisoft. A i moguce da je neko pranje love u pitanju jer je cudno da je netko dao zeleno svjetlo za skull & bones i star wars. Cudno ej da nitko u nijednom trenutku nije stao i pitao: “E decki, jeste vi sigurni da ce se ovo prodavati?”. Tak da je lako moguce da je nesto dublje u pozadini

    • Iron666

      @Hadvar, 28.03.2025 - 10:22

      A čuj, očito da Shadows bez obzira što u nikojem slučaju nije nužno loša igra, i dalje ima dovoljno vjernu bazu igrača kojima je takav AC i dalje zabavan. Tako su mislili da će biti i sa Star Wars-om i sličnim “flopovima”. Teško je recenzentima dati “lošu” ocjenu igri koja realno ima toliko sadržaja, lijepu grafiku i zabavan gameplay. Ali meni to sve pada u vodu kada shvatim da ću nakon 20 sati radit onaj klasični Ubisoft grind i farm koji me jednostavno nakon svih ovih godina žešće smorio. Netko će reći “pa i u drugim igrama radiš slično il isto”, da, ali imam popratni side ili main quest koji je izuzetno zabavan i zanimljiv.. Dok mi je u AC-u mlak i jednostavno isprazan.. Moje mišljenje, al ja mu nebi dao više od 7 / 10

    • moordrak

      @Iron666, 28.03.2025 - 12:16

      Ajmo se ne lagati. Japan je egzotičan, nepoznat, oduševljava kulturom i poviješću. Na prvu. Na drugu, igrajući ACS vrlo brzo shvatiš koliko si šupalj.
      AC igre su uglavnom povijesno korektne, točnije, bazirane su na stvarnim događajima uz, naravno AC finese. Za veliku većinu stvarnih likova iz priče nikada nisam čuo. Ne znam odnose između njih, ne znam koja je njihova važnost. Zemljopis te daleke zemlje poznajem vrlo površno. Osim nekih klišeja uglavnom stvorenih iz zapadnjačke perspektive, realno, o Japanu znam vrlo malo, gotovo ništa u odnosu na količinu informacija koju ACS nabaca na tebe u svega nekoliko sati igranja.
      Meni je ACS zanimljiv upravo radi svega navedenog. Kada sam smanjio težinu na razinu priče, riješio sam se dugotrajnog grinda uz vrlo ugodan tempo igranja. I zeznuo sam se u još jednome: nisam trebao staviti imersive mod, tj , narativ na japanskom i portugalskom. Previše podnaslova. Doslovno kao kada djetetu tutneš slikovnicu u ruke pa priču doživljavaš kroz slike. Nakon 20+ sati lagano sam lud od čitanja.
      Poanta komentara je: možeš igru prilagoditi sebi, svom stilu igranja, svojoj brzini prelaska bez izigravanja mučenika. Niti jedan AC nije zamišljen kao igra koju ćeš progutati za nekoliko sati.
      Misija završena. Plahta napisana. Po meni, ACS zaslužuje solidnih 8/10.

    • Iron666

      @moordrak, 28.03.2025 - 15:49

      Prešao sam sve AC-ove osim Valhalle i Mirage-a. Nemaš se ti šta prilagodit igri koja je dizajnirana da bude široka kao ocean, a plitka kao lokva. Valhalla je s razlogom mixed ratinga na Steamu. Star Wars također. Svi znaju Ubisoft formulu gameplaya. Shadows je to možda malo popravio, al izgleda mi jednako zamoran i prenatrpan sadržajem koji bi mene osobno smorio nakon nekog vremena. Nekome to ne smeta, meni smeta, većini smeta, zato i je toliko ljudi na tom nekom “hejt” trainu. Smatram da su zadnji AC-ovi osim izvanrednih okoliša (u čemu su oduvijek bili odlični) jednostavno previše fokusirani na kvantitet a ne na kvalitet.

    • moordrak

      @Iron666, 28.03.2025 - 19:05

      “Nemaš se ti šta prilagodit igri koja je dizajnirana da bude široka kao ocean, a plitka kao lokva” Zašto ne? Jel su dali opcije za skraćivanje grinda? Jesu. Zašto ih ne bi koristio? Što se uvijek moram patiti ko Isus i glumiti nekakvog hardcore gejmera? Ne moram. Kome se trebam dokazivati u SP igri? Cilj je prijeći igru, koristiti sva dopuštena sredstva i pritom uživati u bogatom loru.
      Nego, ACS je plitak? Stvarno? A dobro. Gle nije, ali ako ti tako kažeš, neka ti bude.
      Ovaj dio o širini neću sporiti. Mogli su to malo kompaktnije napraviti, slažem se. Mislim da su najbolji ritam prelaska imali u Originsu. Odiseju su razvukli do bola. U Valhalli su magistrirali i doktorirali razvlačenje. Mirage je začudo, vrlo, vrlo dobro pogođen . Ako ga nisi igrao, zaigraj ga. Ok je.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 28.03.2025 - 16:57

      Zorane nemojmo se praviti blesavi i ne shvatiti da samo jedna jednostavna promjena gl. Lika u zadnjoj igri nije ZNAČAJNO utjecala na vrijednost dionicu i prodaju igre. Samo to. Jer je. I očito su preglupi da razmišljaju business minded, a ne šaljemo političku poruku-minded. Ovo je prvi AC koji nisam kupio niti ikad planiram, a vjeruj daleko sam od jedinog sudeći po lajkova i dislajkovima na YT. Jebote zar je toliko teško ostaviti Japan Japancima? U originsu egipcanin, u oddiseyu Grk, u Valhalli viking. U Japanu… Afroamerikanac. Tko je najpopularniji MC u AC igrama i koja mu je ono nacionalnost bila?

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 28.03.2025 - 18:00

      Po početnim statistikama, Shadows je druga najbrže prodavana igra u povijesti Ubisofta. Nisam ga ni ja kupio niti planiram, al to nema nikakve veze s crnim samurajem. Nit bi trebalo bit – imaš izbor likova i lijepo se iz recenzija dalo iščitat da s Yasukeom uopće ni ne moraš igrat izvan uvoda ako ti se to ne sviđa. I gle čuda – imaš igru u kojoj je Japan ostavljen Japancima.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 29.03.2025 - 09:42

      AC shadows je najskuplja Ubisoft igra u povijesti, i jedna od rijetkih od Ubisoft koja je odgođena dva puta, sto pridodaje dosadan trosak. Ako se dobro sjećam valhalla nije niti jednom. Hvale se brojem igrača ukupno (ne u jednom trenutku), a ne prodajom sto dodatno prikazuje da su očekivali puno bolju prodaju. MH wilds se prodao u 8m primjerka u 3 dana, a AC creed shadows se hvali sa 3M IGRAČA, ne prodajom (ubisoft+ paket) u tjedan dana. A pretplatnika ima par milijuna, ali reci mi po kojim to statistikama je shadows druga najbrže prodajući igra? Jer sales podaci NE postoje? Tko god vjeruje drugačije nek im pogleda vrijednost dionica i pita se zašto ako je igra tako odlično prodana su odmah par dana poslije pristali da Tencent bude major shareholder? “ Shareholders holding 25% or more of the shares in the company have the power to block some key decisions the company may wish to make.”

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 29.03.2025 - 10:29

      Može legitiman izvor podatka koliko je koštao razvoj igre? Isto tako, može legitiman izvor podatka koliko pretplatnika imaju na pretplati? Unaprijed zahvaljujem.

      Prema Ubisoftovim statistikama, 27% aktivacija (dok je bilo navedeno 2 milijuna) je bilo na PC-ju. Igru je na pretplatu moguće dobiti jedino na PC-ju, što bi značilo da mali broj manjinskog udjela je na pretplatu. Osim toga, rečeno je iz službenog izvora: “2nd highest Day 1 sales revenue in AC history”, za što treba imat na umu da je ovo prvi AC od baznih 80 eura. “Sales podaci ne postoje” – naravno da postoje, ali nisu izašli javno s njima. Šta stvarno misliš da oni nemaju podatak koliko su prodali ili? A ovo za Tencent – stvarno misliš da su to dogovorili brže-bolje jer nisu prodali 8 milja u tri dana kao Monster Hunter? Pa pobogu, s Tencentom pregovaraju zadnjih pola godine – javno su o tome izvijestili dioničare i sve. I naravno da im je bio cilj zgotovit to što prije, a ne čekat bolju priliku koja možda neće doći. Osim toga, Tencent sa svojih 25% ima minority stake, to što je “major shareholder” ne znači da je većinski vlasnik nego najveći dioničar. Da se razumijemo, ništa od ovoga o čemu mi tu sad raspravljamo nije ono što pati Ubisoft. Vrijednost im pada jer su imali tri loše godine, igre koje su bile i dobre (poput PoP) nisu im se dobro prodale, imaju abnormalno previše zaposlenika i zapali su u velike dugove, pored internih problema o toksičnoj radnoj okolini. TO je razlog zašto im je vrijednost dionica u govnima, a ne zato što su se odlučili stavit crnog samuraja u igru. I jedna igra ne može magično poništit tri godine lošeg poslovanja. Što si mislio, da će AC prodat 20 milja u prvih tjedan dana ili tako nešto? Pa da će Ubisoft reć Tencentu – čujte, nama sad dobro ide ova igra, ne trebaju nam vaše pare?

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 30.03.2025 - 09:08

      “ While Ubisoft hasn’t revealed the exact amount it spent developing Assassin’s Creed Shadows, expert estimates place it between $250 million and $350 million.” Po svim “expertima” igra je koštala između 250m i 350m. Koliko ti želiš vjerovati tim ekspertima je na tebi, ali s obzirom koliko je dugo trajao razvoj i uz broj ljudi koji je radio na igri te marketingu, cifra je vrlo vjerojatno točna. Nikad ne dobimo točne podatke, pa treba gledati vrijeme razvoja. AC shadows je najduže u razvoju u najveće doba inflacije.

      “2nd highest Day 1 sales revenue in AC history”, za što treba imat na umu da je ovo prvi AC od baznih 80 eura. “ – pobrkao si sto značI revenue, cijena igre nema veze s time. Valjda si mislio da je broj prodanih igara i revenue isto, upravo suprotno, veci iznos igre argumentira da je prodano MANJE broja igara kako bi se postigao veći REVENUE. Također revenue je iznos prije bilo kakvih troškova, uključujući dev i marketing troška – pa nam ne govori mnogo. Ponavljam, s razlogom nije rečeno 2ng biggest numher of copies sold in ubisoft history. Razmisli o tome. “Naravno da postoje” – znaš dobro sto sam mislio – pod ne postoje mislim da nama nisu poznati u bilo kojem obliku jer ubisoft uporno šuti o istima već se hvali sa revenue i brojem igrača, a ne prodanih kopija. Kad je Xbox to radio prije i hvalio se sa brojem pucnjava, a ne prodanih kopija, onda si to ismijavao, zašto ti ovo nije smiješno? Smješno je sto mi objašnjavaš dionice kada se bavim istima 11 godina i trenutno drzim oko 40k eura vrijednosti. Ponavljam, 25% vlasništva bilo koje dioničkog poduzeća je dovoljno da značajno utječeš na sve iole bitnije odluke tvrtke. Od osobe koja vodi tvrtku do izvršnih odluka odbora. Dapače, imaš pravo na nešto nalik vetu u određenim situacijama. Ponavljam, ti ne znaš kako marketing utječe na cijenu dionice. Pogledaj Teslu kak je pala od Muskovog nesretnog nazi pozdrava. Sad pogledaj Ubisoft dionicu kako je pala od predstavljanja Shadowsa i ismijavanje japanske kulture (čak je japanska vlada reagirala). Igra nije ni trebala izaći da im padne vrijednost. Doslovno u JEDNOM danu od world premijere ac shadowsa je vrijednost dionice pala za 15%. jednom danu. Najveći jednodnevni pad u 18mj. Te je u slijedecih 3mj postepeno linearno padala dok nije taj pad bio veci od 50% te se stabilizirao na oko 50% originalne vrijednosti. Sad ćeš ti meni reci da AC shadows objava nije imala veze s time jel?

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 30.03.2025 - 15:41

      Kako misliš da cijena nema utjecaja na revenue? Ako ja prodam 10 primjeraka igre od 80 eura, a ti prodaš 30 primjeraka igre od 20 eura, naš revenue nije jednak. Tvoj je cca 420 nakon što oduzmeš proviziju, moj je 560. Dakle, visina cijene neke igre IMA utjecaja na revenue. Što se tiče pada dionica, a iznenađuje me na koji način to promatraš. Zar misliš da je vrijednost dionica pala zato što je lik crnac? Ne, pala je zato što je Ubisoft za svoj premium serijal donio odluku koja je bila nepopularna kod dobrog dijela publike / potrošača. Dionice bi tako pale na bilo koju drugu nepopularnu odluku. Znači, da je Sony prije izlaska TLOU 2 otkrio što će se dogodit s određenim likom, isto tako bi došlo do velikog pada. Da su najavili da će sljedeći Far Cry biti igra o branju cvijeća, došlo bi do istog pada. E sad, zašto ljudima smeta crni samuraj u povijesnoj fikciji, to je druga priča. Zašto im nije smetao bijeli samuraj nekoliko godina prije, itd.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 30.03.2025 - 16:30

      Opet me nisi shvatio lol. Ja sam napisao “ reci mi po kojim to statistikama je shadows druga najbrže prodajući igra? ” ti si rekao da je po revenue druga najbolje prodavajuća igra. Ja pak govorim da revenue nema veze s brojem prodanih primjeraka (na to se odnosio moj komentar “ pobrkao si sto značI revenue, cijena igre nema veze s time” ) – nisam mislio da cijena igre nema veze sa revenue, nego DA revenue nema veze sa brzinom odnosno brojem prodanih primjeraka. To je upravo moja poanta, naravno da je revenue veci kada je cijena igre veća, ali i dalje su prodali manje primjeraka nego sto su htjeli. Da pojednostavim. Igra može prodati 3 milijuna primjeraka po 60 dolara, ali imat ce manji revenue od igre koja se proda 2 milijuna i 300k puta po 80 dolara. Kužiš? Revenue nije realna brojka jer niti pokazuje broj prodanih igara, niti profit. Ako ga uopće ima, a još nema. Da ne govorimo da jedan dolar danas ne vrijedi kao 2019.

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 30.03.2025 - 17:32

      Tako interno kažu. Što možeš, kako si mi rekao i za eksperte, sam odrediti koliko je to vjerojatno. Da su rezultati mogli bit bolji, jesu, da su očekivali bolje – vjerojatno jesu. Al s obzirom na okolnosti i kvalitetu igre (za koju ljudi generalno ne kažu da je 9/10 ili 10/10) mislim da su ti prodajni rezultati realni realni. Jednako kako su mi za Valhallu bili nerealni, al tu su i sami rekli da je to bio perfect storm covid+lansiranje uz tad nove konzole (na 5 platformi vs 3 u slučaju shadowsa). Ne vidim razloga zašto bi “lažirali” da im je ovo uspjeh. I definitivno ne moslim da je ovaj potez s Tencentom reakcija na rezultat same igre. Gledaj to s Tencentove strane. Zašto bi uložio toliko u projekt čija je najnovija igra doživjela fijasko? 1) zato što nije 2) zato što pregovori ionako nisu ovisili o rezultatu te igre

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 01.04.2025 - 12:54

      Tencent je toliko silno bogata tvrtka (musk je mala beba) da ljudi nisu svjesni da je ovih milijardu za njih – ništa. Iza njih stoji chinese government, ubisoft je i dalje veliko ime i ima ogroman broj kvalitetnih IP-a koji isti mogu pretvoriti u svoju korist unutar vremena što si izgovorio tencent. Čak i da ne uspiju i recimo da je ubisoft ime trajno uništeno (a nije), njih taj loss ne bi previše udario. Mnogi ljudi ne znaju da je tencent vrijedan trilijune, a ne milijarde. To je kao kad ja uložim 100 eura u dionice i to propadne.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 30.03.2025 - 16:34

      Btw koji bijeli samuraj? Možda nisam vidio tu igru… misliš na nioh? Poprilično sam siguran da su se ljudi zalili.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 30.03.2025 - 16:38

      Vrijednost dionica je pala od dana trailera do dan poslije za 15%. Pogledaj si spike. Reci da nema veze s time je suludo i ignoriranje stvarnosti. Japan AC verzija je valjda bila najiščekivanija od svih po anketama. Imao je pola milijuna dislajka tad, alo pola milijuna. Sad vjv i vise. Nemojmo se varat da nije 90% zbog upitne odluke o glavnom liku. “ Ne, pala je zato što je Ubisoft za svoj premium serijal donio odluku koja je bila nepopularna kod dobrog dijela publike / potrošača.” Napisao si na drugačiji način ono sto ja tvrdim, da je palo kada su prezentirali Yasuke-a kao glavnog lika još uz onu Hip Hop muziku… jao. Slažeš se sa mnom ali reda radi odgovaraš kao da se ne slažeš. 😂

    • -W-

      @SonOfZeus, 30.03.2025 - 22:45

      Son je u pravu, sorry Zorane..javno i jasno podržavam tvrdnju jer redovno pratim promjene s dionicama i svaki događaj vezan uz to (i za Outlaws i Skull&Bones i za EA tijekom cijele Veilguard priče)

  • Toma_HR

    28.03.2025 - 09:12

    Jedini spas je u otkazima kompletnom višem menagmetu i pola srednjeg menagmenta – ovako samo gase vatru privremeno

  • Mrkvicaa

    29.03.2025 - 12:28

    dalo se naslutiti:)

  • -W-

    30.03.2025 - 22:39

    Trakavica ni blizu nije gotova..lukav Tencent, dobro odigrano..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?