HCL.HR

Želite li da Mass Effect 4 bude nastavak ili da se vremenski odvija prije trilogije?

Renato Pedišić 20.11.2012.   •   62 komentara


Svi već dobro znamo da je BioWare tvrtka koja ponekad uistinu i sluša svoje obožavatelje, a Casey Hudson nam je opet omogućio davanje vlastitih prijedloga za njihov novi projekt.

Casey Hudson, voditelj Mass Effect projekta i jedno od ključnih BioWareovih lica, voli tu i tamo tvitati interesantne informacije o projektima na kojima je zaposlen. Tako je u svojoj uobičajenoj maniri tvitao i vrlo zanimljivo pitanje koje se odnosi na Mass Effect 4, a ono glasi jednostavno ovako: “Bi li vas više zanimala igra koja se radnjom odvija prije trilogije ili nakon nje?”

Budući da je Mass Effect 4 još uvijek u ranoj fazi prikupljanja ideja, vaši odgovori na to pitanje mogu biti vrlo relevantni za daljnji razvoj igre. Ono što je ipak sigurno oko izrade četvrtog Massa je da Sheparda ni u “prequelu” ni u nastavku neće biti, a novi će protagonist biti, kako to BioWare navodi, njegova apsolutna suprotnost. Osim te informacije poznata nam je i ona da će sljedeći Mass Effect pogoniti Frostbite 2 engine, a u izradi same igre prste će vjerojatno djelomice imati i iskusni tim koji na istom engineu već sad izrađuje Dragon Age 3: Inquisition.

Osim te dvije osnovne informacije za sad je sve maglovito i puno pitanja na koje bismo htjeli čuti vaše odgovore. Dakle, kada biste htjeli da se odvija radnja Mass Effecta 4?

Komentari (62)

  • adycro

    20.11.2012 - 10:37

    Mada nisam neki gamer Mass Effecta svejedno mislim da bi bilo pogodnije sad ubacit pocetak prije svega !!

  • armin221186

    20.11.2012 - 10:47

    naravno nastavak,sta je bilo sta se desilo posle katastrofe 😀

  • TheMightyOak

    20.11.2012 - 10:52

    Baš bih volio da je radnja smještena tokom First Contact War-a. Mislim da to područje nije dovoljno istraženo.

  • Black op

    20.11.2012 - 11:13

    Cemu sada Frostbite 2?Zasto jednostavno ne koriste ME 3 engine.

    • Me666

      @Black op, 20.11.2012 - 11:43

      ME3 engine aka Unreal 3? Nema šanse, Frostbite 2 je početni standard za novu generaciju konzola

    • Zeus_CM

      @Black op, 20.11.2012 - 12:14

      Gle, ME4 neće izaći još najmanje 2 godine. Do tada Unreal 3 engine odlazi u povijest i staro željezo.

    • Badass_Bunny

      @Black op, 20.11.2012 - 14:30

      kako su već ostali objasnili, uostalom Unreal 3 Engine će uskoro biti skroz odbačen i zamjenjem novom verzijom.

    • snooker

      @Black op, 20.11.2012 - 16:42

      neće biti ni bitno je li priča loša ili ne, ova glupa dječica i uživljenici će i kupiti samo zbog te grafike i engina koji nije ništa posebno

    • Badass_Bunny

      @Black op, 20.11.2012 - 21:53

      ja kupujem obavezno, ME3 Priča je za mene bila zadovoljavajuća, a i da bude loša priča ja obožavam Gameplay.

  • fxp1990

    20.11.2012 - 11:18

    koga briga za first contact war? svi znamo kako zavrsava, hebes to. dajte nesto dalje!

  • Black op

    20.11.2012 - 11:32

    Mislim da je bolje da se radnja nastavi nego da dobijemo pocetak prije reapera ili prije nego sto se desio mass effect.

  • antrax83

    20.11.2012 - 11:58

    nastavak naravno

  • Lovac

    20.11.2012 - 11:58

    Čim oni pitaju takvu stvar nema jasne vizije što i kako. Ono što je počelo s ME3 samo će se pogoršati, strah me te "priče" 😀

    • Aves

      @Lovac, 20.11.2012 - 12:06

      Ne možeš to znat. Možda imaju više ideja, ali samo slušaju svoje igrače…

    • rejn?er

      @Lovac, 20.11.2012 - 12:14

      ne več je stvar ovakva: EA želi zgrnut još para na franšizi, jer očito da loše kritike i rage normalnog dijela gamera nisu pokvarili prodaje, stoga da bi dobili na popularnosti kod debila kojima se sviđa ovakav pravac u gamingu, traže siguran način da smjeste nastavak.

    • Lovac

      @Lovac, 20.11.2012 - 12:23

      Osoba koja je bila zadužena za priču otišla je za vrijeme razvoja ME2, u ME3 je trebalo biti riječi o tamnoj materiji i zaokružiti, te završiti priču, a ispao je onaj kliše kraj gdje se sve odluke iz 1 i 2 jednostavno ismijavaju, glupe opcije u dijalogu i sve samo ne role playing (bilo je sitnica koje su išle prema tome). Riječ je o Drew Karpyshynu, inače piscu koji je bio glavni i u KOTOR-u. Bilo je još imena koja su otišla poglavito zbog EA politike. BioWare više nije BioWare. Volio bih da iznenade, ali s 90% sigurnošću velim da će ići nizbrdo. Sad će silovati Mass Effect ime dok ne iscjede i ono malo dostojanstva što je serijalu ostalo. Ja ću igrati sigurno jer sam fan. Serijal mi je u top 5 svih vremena, ali i dan danas ne mogu prežaliti trojku (jedva sam ju okrenuo 2x, usporedbe radi 1 i 2 sam 5 i više puta).

    • Lovac

      @Lovac, 20.11.2012 - 12:24

      [3

  • Apocalypse4987

    20.11.2012 - 12:06

    da, mislim da su stripovi i romani dovoljno obradili šta se dogodilo prije. više me zanima šta je nakon reapera. Al ne razumim ovo, da će novi lik bit totalna suprotnost od sheparda, a sheparda smo mogli napravit u milijun verzija. jedino možda novi lik bude asari il turian?

    • Badass_Bunny

      @Apocalypse4987, 20.11.2012 - 21:54

      Mislim da misle u smislu da Shepard neće biti ratni heroj nego da će biti neki malo drugači lik, možda neki lopov tipa Kasumi ili nešto slično.

    • Apocalypse4987

      @Apocalypse4987, 22.11.2012 - 06:17

      u mass effectu nije svaki shepard bija ratni heroj, mogla se izabrat karijera i podrijetlo na početku igre. ne znam, nek nas iznenade 🙂

    • Badass_Bunny

      @Apocalypse4987, 25.11.2012 - 18:23

      Nisam mislio na opciju Shepardovog origina gdje biraš "Survivor", "War Hero" itd, nego na to da je Shepard bio vojnik, dok novi lik vjerovatno neće biti neki vojni lik nego civil.

  • Zeus_CM

    20.11.2012 - 12:12

    Radije bi neki novi nastavak. Ne volim se vraćati u prošlost ako znam koja mu je budućnost.

    • Lovac

      @Zeus_CM, 20.11.2012 - 12:28

      Slažem se, kad je trojka već onako završila eto prilike za apokaliptični futurizam na svemirskoj skali. Četvorka bi mogla biti mračna, ozbilja, sirova i duboka. Mogla jer neće, to ne bi bilo mainstream…

    • Dishonored

      @Zeus_CM, 20.11.2012 - 12:45

      Potpuno se slazem.Mudro zboris!

  • Crniman

    20.11.2012 - 13:05

    Idemo dalje…

  • Mayhem

    20.11.2012 - 13:24

    Prequeli su najgora vrsta igara, koja pokazuje da studio koji pravi igru nema inspiracije ili nekog kvalitetnog zaposlenika da smisli priču. Apsolutno sam protiv First Contact Wara, iako i nastavak nakon Reapera ne nudi baš previše inspiracije kad od samih Reapera ne prijeti opasnost. Tko će onda bit glavni neprijatelj? Sami su sebe za*ebali kad su napravili onakav kraj Mass Effecta 3. Bioware više nije kompanija koja je nekad bila, EA ih drži za muda i ubija im svu kreativnost koju su nekad imali.

  • Crniman

    20.11.2012 - 13:51

    +∞

  • Dishonored

    20.11.2012 - 14:01

    Pa vidite ljudi igra nam bas i nije dala neke motive da se mi vracamo u proslost.Pa bih zbog toga zelio vidjeti buducnost.

  • Edi

    20.11.2012 - 14:54

    Nastavak!

  • buby8992

    20.11.2012 - 16:34

    Nastavak nikako jer ne bi mogli prilagoditi radnju našim odlukama na kraju Mass Effect 3, pa bi ispalo da naše odluke na kraju trice nisu uopće imali nikakav utjecaj na galaxiju. Prequel bi bio puno bolje rješenje, možda First Contact War, Krogan Rebelion, Rachni Wars ima tu puno materijala.

    • Lovac

      @buby8992, 20.11.2012 - 17:01

      Odluke u ME3 bi u tom slučaju ionako bile nebitene budući da su rekli da radnja neće biti vezana uz Sheparda. Mogli bi napraviti intro "Shepard zaustavlja reapere, bla bla" i onda početi novu priču.

    • Me666

      @buby8992, 20.11.2012 - 17:15

      A što ako ih igrač nije zaustavio? Nastavak je moguć tek u novom ciklusu i s novim rasama

    • Lovac

      @buby8992, 20.11.2012 - 18:02

      Jedna od opcija, ali bio bi neuspjeh ići u tom smjeru, a evo i zašto: – priča nebi imala ni m od misterija kao kod prvog dijela, znalo bi se skoro sve o reaperima; – ako se ne varam rekli su da neće biti povezano s me3 i da neće biti opcije importa savea iz 3 u 4 (iako moguće da to promijene). Pustimo se iznenaditi, uz niska očekivanja 🙂

    • AdoChoko

      @buby8992, 20.11.2012 - 21:19

      taman krenem pisat istu ideju i onda vidim da si je ti napiso. xD

    • buby8992

      @buby8992, 20.11.2012 - 23:30

      Kako to misliš da će odluke biti nebitne? Pa na kraju ME3 odabiremo sudbinu čitave galaksije. Što sad ako sam ja odabrao sintezu i spojio organike sa sintetikima, to bi onda trebalo biti vidljivo u nastavku jer se on po nekom logičnom slijedu događa poslije radnje ME3. Ne mogu samo tako sada to izbaciti u nastavku jer to ne bi imalo smisla i značilo bi da se radnja cijele trilogije nije uopće odigrala.

    • Lovac

      @buby8992, 21.11.2012 - 01:48

      Zato jer će raditi igru koja je u istom svemiru i to je to, na žalost. Zato sam mislio da će odluke biti nebitne, odabrat će jednu soluciju jer da gledaju sve ishode trojke morali bi raditi više paralelnih igri jer nikako nije svejedno kako je me3 završio ako gledamo na izgled svemira u me4, odnosno me4 bi bio bitno drugačiji obzirom na odabir me3 kraja.

  • snooker

    20.11.2012 - 16:40

    što god naprave biti će žešći fail jer ne znaju bolje od toga

  • maxim.x

    20.11.2012 - 17:20

    Meni su tri dijela Mass Effecta najbolje tri igre ikada i jedva cekam cetvorku sta god da u nju stave…Ali moram reci da sam dosta skeptican u vezi toga jer mislim da sta god napravili nemogu nadmasiti pricu prva tri dijela a i novi lik tesko da moze biti bolji od najveceg badassa u cijeloj galaksiji- Sheparda 🙂

  • maxim.x

    20.11.2012 - 17:22

    I jos nesto imam potrebu napisati: nije BioWare kriv za tako zbrzani kraj, oni su bili prisiljeni to promijeniti u kratkome roku zato sto je originalni zavrsetak ME-a 3 procurio a trebao se odnositi na dark matter. A i po meni su sve popravili sa Extended Cutom.

  • drazensi

    20.11.2012 - 17:23

    ja stvarno ne znam sto svi kukate o tom zavrsetku mass effecta..meni je bio odlican isto kao i cijela igra…cijeli serijal je fantastican i jedna od najboljih igara ikad igranih…
    zapravo ja sam i ocekivao takav nekakav zavrsetak i nisam bio razocaran…
    nazalost 50% je djecice koja su ocekivala neku bajku na kraju, shepard ziv, izlazi van, grli partnera, partnericu i svi sretni i zadovoljni zivjeli do kraja zivota i cutscena duga pol sata..
    (da je bio takav kraj iskreno bi zauvijek odustao od serijala i jako se razocarao)..
    a ostala polovica je ona koja je procitala da ljudima kraj nije "sjeo" pa onda i oni moraju reci da im kraj nije bio dobar da se stope s vecinom jer nedaj boze da razmisljaju svojom glavom..shepard je na kraju morao napraviti ultimativnu zrtvu i nikakav scenarij s njegovim prezivljavanjem i happy endingom nije dolazio u obzir, barem po meni..
    jedino sto je nedostajalo na kraju jest da bude i jedan kraj gdje shepard postaje reaper, gdje odlucuje da su reaperi u pravu i da se poneki ciklusi jednostavno moraju unistiti da bi ostale rase zivjele nakon toga u miru i napretku..
    a sto se mass effect 4 tice, tocno mi je svejedno…
    bio on prequel ili nastavak, mogucnosti su bezbrojne za mass effect svemir, samo meni pada jedno 20 mogucnosti s raznim zavrzlamama tako da vjerujem da cu i sljedeceg zaigrati i da ce biti jos bolji nego mass effect 3..
    i ne, necu se navuci na komentare neka onda barem od tih 20 ispricam nekoliko, zamislite si sami 🙂

    • Lovac

      @drazensi, 20.11.2012 - 18:07

      Pazi, malo previše generaliziraš. Spadam u 20+ gamere i volim priču/atmosferu. Kao što već rekoh obožavam ME serijal. Problem u kraju je što je nevjerojatno generički, što god radio u igri na kraju si (SPOILER ALERT!!!) na istom mjestu i biraš kraj po principu onog njemačkog showa "Vrata 1, 2 ili 3". Najgore od svega je što sam i bez interneta skužio u zadnjoj sceni poznati wallpaper od pred par godina "Mars winter" i reko nije moguće da su bili tako lijeni…

    • drazensi

      @drazensi, 20.11.2012 - 18:26

      znam da nisu bas povezali s prijasnjim odlukama kaj, al ne vidim kako su tocno to mogli izvesti..
      pred sheparda je na kraju stavljena odluka da odluci o buducnosti svih rasa, znaci on sam kako je i planirano od pocetka i tesko da su sad mogli jos staviti da pokraj njega jos neko dode pa da mu nesto sugerira ili nesto u tom stilu, to bi samo zakompliciralo stvari..
      velim nedostajlo mi je da shepar bas postane reaper, to je jedini kraj kojeg bi volio da su dodali i tog bi prvog odabrao…
      a i ako se sve svodi da ti zapravo ides prema kraju tokom cijelog serijala do neceg je trebalo doci, do tog nekog istog mjesta, tesko da si mogao reapere zaustaviti na vise nacina s drugacijim sredstvima..
      to bi onda zahtijevalo i tokom igre da dosta toga promijene, moralo bi onda postojati jos neko oruzje ili nacin da se uniste reaperi i ta prica bi se morala paralelno odvijati od pocetka da ima smisla, a da su isle u takvo kompliciranje mislim da nebi dobro zavrsilo..
      i isto tako ne znam zasto ljudi spominji da to sto nije zapravo rpg, a klasificira se kao da je, da je to zapravo neki problem..
      mislim da smo svi znali, pa i od prvog dijela koji isto tako nije bio punokrvni rpg da nece biti nijedan dio..stoga po meni nije to bitno..
      bitna je prica koja je vise nego solidna, cak i veoma dobra s obzirom ako gledas sto nudi ostatak igara..
      problem je mozda u tome sto su ljudi navikli da mass effect jednostavno ima bolju pricu i razredeniju od svih ostalih pa su onda previse ocekivali..al mislim da sa svime sto igra pruza, pa i cijeli serijal, ni jedan dio nebi trebao igracima biti razocaranje pa ni sam kraj..

    • Lovac

      @drazensi, 20.11.2012 - 18:43

      Recimo da se donekle slažem s tvojim obrazloženjem jer je korektno. Iako da su zadnji dio na Zemlji malo razgranali, pa da imamo odluke koje bi sat, dva gameplaya razvodnile ovisno o tome što odaberemo (dogodi se neki naizgled side event, pa onda odaberemo što čemo etc.) i da tako dođemo do kraja, već bi se to probavilo i velika večina sadašnjih hatera bi bila zadovoljna. Iako je combat bolji iz nastavka u nastavak, taj neki kvalitet priče lagano je u opadanju. Od početka igre se primjetilo da je broj opcija u dijalogu pošteno reduciran. Osim nekih ljudi što su napustili BioWare mislim da je više kriv tu sam EA, al to su već neke druge vode.

    • maxim.x

      @drazensi, 20.11.2012 - 19:35

      Problem koji sam odmah uocio na pocetku igre i koji me je jako zasmetao je dobrano smanjen izbor opcija u dijalogu. Neznam zasto su to isli mijenjati u zadnjem dijelu kada je do sada to savrseno funkcioniralo. I pogledajte kako je visoko Mass Effect 2 postavio ljestvicu sa zadnjom misijom. Tamo je svaka odluka bila vazna i svi clanovi tima su sudjelovali. U trojci sam ocekivao da ces zapovijedati cijelom vojskom ukljucujuci i svoje suborce, i na kraju kao bossa Harbingera jer je sve u dvojci na to navodilo. A na kraju odaberes samo dva suborca, tijekom cijele igre nema spomena o Harbingeru osim kada ubijes onoga Reapera na Rannochu. Jako je falio onaj nevjerojatno epski osjecaj koji sam imao na kraju MasS Effecta 1 i 2. Na kraju mogu reci da sam se navikao na reducirane opcije tijekom razgovora i igra mi je bila odlicna sveukupno gledajuci, i iako su meni jako popravili kraj sa Extended Cutom nemogu se oteti tom dojmu razocarenja.

    • drazensi

      @drazensi, 20.11.2012 - 19:42

      Sad opet se postavlja pitanje je li stvarno kvaliteta opala ili se namece takvo misljenje jer se ocekivalo od zavrsetka takve trilogije da jednostavno bude neko cudo nevideno :). Sto se tice akcije, to je stvarno vrlo dobro izvedeno. A sto se tice price mogli bismo npr. povezati i sa filmovima tipa Matrix, Gospodar prstenova koji su trilogije. Npr. na prvo gledanje su me i Matrix i Gospodar prstenova malcice razocarali sto se tice njihovih zavrsetaka trilogija no tek nakon drugog sam zapravo si poslozio sve kockice i bio zadovoljan, malo manje Matrix serijalom, puno vise Gospodarem prstenova. Svaka trilogija pocinje, bila igra ili film, s puno ideja, nebrojenim mogucnostima, sve je prakticki na vrhuncu, tako da sam do sada imao iskustvo da su mi najuzbudljiviji dijelovi zapravo uvijek bili prvi jer donose nesto novo, nevideno i u nama samo ostave zelju da toga bude vise i da nikad ne stane. Naravno govorim o kvalitetnim stvarima :). Drugi dio uvijek treba donijeti prosirenje price, nove likove, inovacije na svakom nivou i drzati napetost koju su uspjeli pobuditi u igracima, gledateljima na pocetku sto je vec malo teze pa neki uspiju neki ne. Po meni je Mass Effect 2 bio veoma dobar nastavak bez obzira sto su sve vise odstupali od RPG elemenata sto meni nije bio neki problem jer je prica ostala veoma dobra, a akcija je postala jos bolja. A sad vec treci dio, od njega svi imaju najveca ocekivanja jer treba sadrzavati sve iz prvog i drugog dijela plus jos puno toga dodatnog jer su ocekivanja onda vec do neba i svaka mala greskica je neoprostiva greska jer sram ih bilo sto su toliko zainteresirali ljude, a onda se usudili napraviti neku gresku. Spominjes i napustenje nekih ljudi koji su bili glavni pokretaci price zapravo Mass Effecta te je naravno i do dosta potreslo serijal, jer su oni koji su morali nastaviti sigurno bili pod pritiskom da ne razocaraju svojom vizijom i opet je i njima tesko bilo uci u glavu nekome ko je do onda drzao konce igrine price i skuziti njegovu viziju, a niko ne veli da bi se i njegova vizija s vremenom razvodnila. Tako da je Mass Effect 3 ispao takoder veoma, veoma dobar, sto pricom, sto igrivoscu koja je bila veoma, veoma dobra. Naravno da je prica mogla biti bolja, prosirenija, ali isto tako sve uvijek moze biti bolje. No to sve zapravo nije dosta da ljudi toliko zamjeraju trojci kao da je nesto jako lose, dapace, jos je daleko ispred vecine danasnjih igara. A sad sto se tice Mass Effecta 4, ko kaze da se nece naci netko novi tko ce isto imati neku dobru viziju u kojem serijal mora krenuti. Pustimo sad EA, ne tvore oni pricu, oni su tu samo da komercijaliziraju i sto bolje plasiraju igru, tako da ne sumnjam da ce uspjeti novu pricu uciniti zanimljivom i da ce prica barem ako ne nadmasiti ovaj serijal, biti jednako dobra.

    • drazensi

      @drazensi, 20.11.2012 - 19:52

      Sto se tice mogucnosti izbora u razgovoru to jesu dosta smanjili, ali nije da se nije lako naviknuti na to, mozda zato jer su Mass Effect 2 razgovori neki stvarno znali biti predugi, trajati po desetak i vise minuta, pa kad sam igrao po 2., 3. put, nema sanse da vise slusam ko sto govori :)..Sto se tice vodenja vojske, hm tesko bi Shepard vodio vojsku cijelu, prije Hackett ili Anderson, s obzirom na cin u vojsci, a ti bi bio uz njih. Ali to bi onda zahtijevalo veliko otvoreno polje s masivnim napadom i mislim da bi isto tako to bilo tesko izvedivo jer nije igra tako radena, nema tog strateskog dijela, za to bi trebao onda biti i promjenjivi pogled i neki strateski view sto opet nije bas Mass Effect. A boss fight, gledajuci da ti za jednog reapera treba cudo ili cijela flota da ga srusis nebi imalo smisla, kamoli Harbingera. No to je i mene iznenadilo zasto je nestao jednostavno Harbinger iz trojke i kamo. Istina da ti bjezis po galaksijama i da on ima pametnijeg posla nego da sad s tobom prica i slijedi te, ali svejedno trebalo ga malo vise iskoristiti. Ali da je nedostajao onaj vau epic efekt na kraju, malo da.

    • drazensi

      @drazensi, 20.11.2012 - 19:52

      Sto se tice mogucnosti izbora u razgovoru to jesu dosta smanjili, ali nije da se nije lako naviknuti na to, mozda zato jer su Mass Effect 2 razgovori neki stvarno znali biti predugi, trajati po desetak i vise minuta, pa kad sam igrao po 2., 3. put, nema sanse da vise slusam ko sto govori :)..Sto se tice vodenja vojske, hm tesko bi Shepard vodio vojsku cijelu, prije Hackett ili Anderson, s obzirom na cin u vojsci, a ti bi bio uz njih. Ali to bi onda zahtijevalo veliko otvoreno polje s masivnim napadom i mislim da bi isto tako to bilo tesko izvedivo jer nije igra tako radena, nema tog strateskog dijela, za to bi trebao onda biti i promjenjivi pogled i neki strateski view sto opet nije bas Mass Effect. A boss fight, gledajuci da ti za jednog reapera treba cudo ili cijela flota da ga srusis nebi imalo smisla, kamoli Harbingera. No to je i mene iznenadilo zasto je nestao jednostavno Harbinger iz trojke i kamo. Istina da ti bjezis po galaksijama i da on ima pametnijeg posla nego da sad s tobom prica i slijedi te, ali svejedno trebalo ga malo vise iskoristiti. Ali da je nedostajao onaj vau epic efekt na kraju, malo da.

    • maxim.x

      @drazensi, 20.11.2012 - 20:05

      Ma krivo si me shvatio, nisam mislio vodenje vojske na takav nacin nego da imas cijelu svoju ekipu u zadnjoj misiji kao u dvojci te da vojsku vodis kroz razgovor npr. preko komunikatora da Shepard (ti) u nekoliko prilika tijekom zadnje misije ima mogucnost reci kako cete napasti neku kljucnu tocku ali da to nije pokazano nego samo posljedice, npr biras hoces li ili neces dati zapovjed da se osvoji neki dio grada od takticke vaznosti ali ako das zapovijed za napad velika je mogucnost da ce dosta tvojih ljudi umrijeti ali ce ti npr biti lakse prosi tim podrucjem u zadnjoj misiji..I tako da imas par odluka koji na kraju utjecu na ishod rata..Nesto u tom smislu bi odlicno ispalo i nebi odskakalo od Mass Effect stila. I ovo za borbu protiv Harbingera se slazem ali zar nebi bilo 100 puta vise epic da te na kraju umjesto onog djecaka docekao Harbinger u razgovoru u stilu onoga u Mass Effectu jedan kada pricas sa Sovereignom? I onda nakon razgovora npr zapovijedis da ga cijela flota izbombardira kao onoga Reapera na Rannochu. Sve su to samo ideje ali koje bi se odlicno uklopile u sve to. Na kraju to jeste bila odlicna igra ali nakon malo razmisljanja vidis da je mogla biti jos i bolja 🙂

    • maxim.x

      @drazensi, 20.11.2012 - 20:08

      A ovo sto si rekao da bi Hackett vodio vojsku se ne slazem, ipak si ti covjek koji je sve upozorio na Reapere, spasio si (ako si paragon) Council koji bi ti sigurno dao zapovjednistvo, jer sjeti se da je Shepard ipak Spectre a Hackett je samo ljudski admiral, nema razloga da on vodi ostale rase 🙂

    • drazensi

      @drazensi, 20.11.2012 - 21:28

      Ako nista drugo lijepo je citati misljenja drugih ljudi kako unaprijediti serijal, al poanta je u tome da svako ima svoje misljenje. Njihovo nije bilo takvo, ali niko ne kaze da nece biti u sljedecoj igri :), tesko, al ajde nada umire zadnja :). Mislim da uperimo bolje nase vijuge da bi i smislili cijelu pricu za novi Effect, ali posto nismo za to placeni onda nema smisla :). Nadam se da ce naci nekog s dovoljno mastovitosti da osmisli pricu za novi dio, jer da meni daju barem mali dio "kolaca" od zarade mislim da bi mi masta radila dan i noc mada vidimo u mnogim igrama da novac bas ne pomaze ljudima u njihovoj mastovitosti :). Nadam se samo da nece doci do nekih radikalnih promjena koje bi previse odstupale od serijala ili da ce nedaj boze postati mmo koje ne mogu smisliti (isprika svima koji vole igrati mmo, ali tako su mi unistili KOTOR s Old Republicom, pa zato bljak :), a i provodeci sate online igrajuci igre, ne hvala 🙂 )..Isto tako se nadam da ce igra imati dobru pricu, na nivou barem eto trojke, jer cu ovaj put pred novi dio spustiti ljestvicu ocekivanja. A sto se tice kamo ce prica krenuti, najmanje mi je bitno jer vec sad znam da cu je sigurno zaigrati, ako nista drugo iz postovanja 🙂

  • RedEy3

    20.11.2012 - 19:35

    Definitivno poslije. Ostavlja više prostora. Jedan od zamisli je da igramo kao sin/kćer ili pak unuk/unuka od Sheparda, tako će svi biti zadovoljni. Bilo bi zanimljivo vidjeti ne nekog određenog neprijatelja već borbu protiv samih fakcija, te eventualno neka nova fakcija. Da svaka ima svoj unutarnji motiv što ih pokreće protiv drugih. Nešto tipa intergalatičkog rata i borbu za prostor, a na shepardovom sinu je da odluči gdje će i kako.

  • deltafors

    20.11.2012 - 19:42

    Ma ja bi najrađe, pošto nikako nisam ušao u cijeli Mass Effect (mada sam htio), da novi nastavak bude potpuno odvojen od glavne trilogije tj. da nema veze sa događajima i likovima iz prva tri djela (onima koji su preživjeli) i da bude vremenski iza njih.

    • deltafors

      @deltafors, 20.11.2012 - 19:48

      al mislim, teško da se to dogodi jer bi fanovi vjerojatno ostali razočarani

  • Duanador

    20.11.2012 - 23:24

    Ja bi volio da se prica nastavlja. Sta je bilo sa likovima i po mogucnosti opet ih sastavit zajedno nekako.

  • manjamax

    21.11.2012 - 18:56

    Ja bih volio da 4 dio bude igriv na XP-u!!!

    • Apocalypse4987

      @manjamax, 22.11.2012 - 06:21

      pozdravi se sa xp-om, za godinu dana mu istiće podrška od microsofta. bilo je i vrime više

  • PR0MATRAC

    25.11.2012 - 18:00

    Prequel bi mozad bio interesantniji – samo da nezenu sa pricom – tj da se previse ne orjentiraju na akciju – ME 1 je najboli od trojice

  • Crniman

    @Apocalypse4987, 20.11.2012 - 13:51

    +∞

  • Dishonored

    @Apocalypse4987, 20.11.2012 - 14:05

    Pazi, novog neprijatelja je lako izmisliti samo ako imaju kreativnosti.Ja ne smatram da je oni nemaju.I uopce mi nije jasno zasto ti tako smatras?

  • Mayhem

    @Apocalypse4987, 20.11.2012 - 15:03

    E je*iga sad, Reaperi su bili strah i trepet cijele galaksije, a sad će odjednom samo tako izmislit novog neprijatelja. Tako su samo odjednom izmislili i novi kraj za Mass Effect 3 pa su se odlično proslavili.

  • buby8992

    @Apocalypse4987, 20.11.2012 - 16:36

    Imaju oni kreativnosti, ali je ona ograničena politikom EA.

  • picipolivadi

    @Apocalypse4987, 20.11.2012 - 23:09

    MGS 3 je prequel pa mu nema ravna.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?