HCL.HR

Kreatori popularne društvene igre bankrotirali zbog možda najgluplje reklame ikada

Juraj Bevandić 06.02.2017.   •   24 komentara   •   Gaming Related


Proizvođači Card Against Humanity igre zakupili su 30 sekundi najskupljeg medijskog prostora u Americi kako bi pokazali snimku nepomičnog krumpira i završili u stečaju.

Cards Against Humanity

Postoje loše poslovne odluke, a onda postoje i one za koje niste sigurni da su uopće stvarne koliko su sulude. Dizajneri popularne kartaške igre Cards Against Humanity prošlog vikenda su nažalost upoznali ove potonje i ja još uvijek ne mogu vjerovati da posrijedi nije neka vrlo komplicirana šala.

Čisto ako niste upućeni, radi se o društvenoj igri u kojoj izvlačite jednu kartu koja je mudro sročena rečenica s praznim crtama i drugu na kojoj su razni pojmovi pa dobijete nešto nepristojno i smiješno tipa “[Baka] će možda umrijeti, ali [moja kolekcija tehnološki naprednih seksualnih igračaka] je vječna.”

Pošto se kombinacije nakon određenog broja partija počnu ponavljati, kreatori su stalno izbacivali nove špilove sa svježim trendovima i poslovni model im je funkcionirao prilično dobro. Barem dok nisu odlučili ove subote otkupiti 30 sekundi najskupljeg televizijskog reklamnog prostora tijekom američkog Super Bowla i onda prikazati snimku krumpira… da, krumpira.

Reklamu je navodno uživo vidjelo nešto više od 114.4 milijuna gledatelja, ali je donijela zaradu od nevjerojatnih 0 dolara. Kreatori su ponudili objašnjenje situacije putem Media bloga gdje su objavili da zbog ovog fijaska prestaju s radom. Ispada da unatoč tome što prema istraživanjima Amerikanci vole krumpir, nitko tijekom tekme ne povezuje krumpir s nepristojnom društvenom igrom, tko bi rekao.

Mislim da svi razumijemo plemenite namjere iza ovakvog javnog nastupa, ali trebalo je svima od početka biti jasno da je to borba s vjetrenjačama. Možda je ideja imala potencijala, ali možda je bolje da se takve poteze sačuva za partije Rizika, a ne budućnost svoje uspješne tvrtke.

UPDATE: Kao što smo vrlo oštroumno sumnjali u početku ove vijesti, ovo je sve sada i službeno potvrđeno kao šala. Umjesto da su zaista zakupili iznimno skupih 30 sekundi oglasa za vrijeme Super Bowla, izmislili su cijelu ovu priču u vrijeme kada svi pišu o Super Bowl oglasima i podigli mnogo prašine oko društvene igre.

Komentari (24)

  • bartul_9

    06.02.2017 - 15:10

    Hahahah koji ludaci majke ti.. Pa kako su ovo uspjeli napravit, hahaha.. Potrosili su svu lovu na 30 sekunda reklame.. I jos stavili kumpir.

  • WalwRafii

    06.02.2017 - 15:23

    Bože sačuvaj hahahahahahaha

    • nikola2222253

      @WalwRafii, 06.02.2017 - 15:32

      Oni su prolupali totalno.

    • TeroXCro

      @Zoran Žalac, 06.02.2017 - 15:46

      Savršeno.

    • DjokaBA

      @Zoran Žalac, 06.02.2017 - 15:58

      Samo cujes taj glas GladOS i dovoljno je.

  • l)oolvl

    06.02.2017 - 17:26

    kroz ovih 30 sekundi doslovno možeš osjetit kako milijuni dolara odlaze u vjetar

    • Eldar Tutnić

      @l)oolvl, 06.02.2017 - 18:31

      😀

    • FOYE

      @l)oolvl, 06.02.2017 - 22:09

      Razletili se ko konfeti

  • josipk

    06.02.2017 - 17:34

    bezveze oni potrose novce

  • karlod1997

    06.02.2017 - 17:38

    Glupi ameri

  • closingtime

    06.02.2017 - 19:07

    Inače ovi isti su prodavali prava govna u bika u kutiji na kojoj piše “Bullshit”.

  • borna8

    06.02.2017 - 19:59

    mislite da nece donijeti zaradu?upravo suprotno jer ce svi gaming portali prenosit tu vijest za reklamu😉

    • Juraj Bevandić

      @borna8, 06.02.2017 - 20:57

      Mislim da bi ih puno manje love izašlo da su onda platili reklamno mjesto na svim željenim portalima kao što to rade normalni biznisi :-( Ali nakon ovoga bi i mi mogli podići standarde – ako kompanije nisu spremne ići u stečaj za 30 sekundi reklame onda ništa od suradnje.

    • FOYE

      @borna8, 06.02.2017 - 22:09

      Nedovoljna je to para od gaming portala

  • Drag0nFlam3

    06.02.2017 - 20:46

    Nemam riječi… Ovo je moderni biznis? Platili su da pokažu svijetu krumpir na kojem piše “Advertisement”? Mora da su se dobro napušili neke kvalitetne trave prije nego što su donijeli ovu “pametnu” odluku.

  • ZForumas

    06.02.2017 - 20:53

    okej, a da li neko moze da mi objasni koji fazon je u ovoj reklami, ili zapravo nema nikakvog smisla i to je samo krumpir???

    • FOYE

      @ZForumas, 06.02.2017 - 22:12

      Ma tesko za povjerovat al ipak ti je to samo krumpir

  • N3X4

    06.02.2017 - 20:53

    Potpuna glupost… I to mnogo ce zaraditi. :) Nikada nisam cuo za ovu igru i zbog vas sam sada cuo i eto zaradili su 😉

    • N3X4

      @N3X4, 06.02.2017 - 20:55

      Tacnije mozda i nisu bas od mene, ali na tom principu je ova reklama… ahahah 😀

  • TypicalHog

    07.02.2017 - 00:05

    Dobra taktika. :O

  • Mojo Risin

    08.02.2017 - 01:47

    Genijalan potez. Već kad nemaš novaca za superskupi prostor za marketing, izbaciš lažnu vijest, digneš prašinu i voila; džabe reklama je tu.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!