HCL.HR

Potvrđen PlayStation 4K, neće se pojaviti na E3 sajmu

Igor Belan 10.06.2016.   •   44 komentara   •   Tehnologija


PlayStation 4K, PlayStation 4.5 ili PlayStation 4 Neo, Sony interno naziva samo “high-end PS4” i objašnjava kako ta sposobnija PS4 konzola neće zamijeniti onu trenutnu.

Nakon nekoliko mjeseci tračanja o postojanju naprednijeg modela PlayStation 4 konzole, Sony je konačno službeno potvrdio da se na takvom uređaju radi.

Šef PlayStationa Andrew House potvrdio je za Financial Times postojanje konzole u javnosti poznate i kao PlayStation 4K te kao PlayStation 4 Neo, nazvavši je jednostavno “high-end PS4” s podrškom za 4K sadržaj. Osim potvrde da stvar zaista postoji, odnosno da se na njoj radi, nije potvrđeno ništa više – ni datum izlaska, niti cijena.

Potvrđeno je samo da taj novi PS4 nećemo vidjeti na E3 sajmu sljedećeg tjedna u Los Angelesu, kako su mnogi pretpostavljali.

Softverska podrška za novu konzolu navodno će početi ove jeseni pa je logično zaključiti da bismo je tada mogli i vidjeti na tržištu, a po pitanju cijene, House je samo rekao kako će PS4k biti skuplji od trenutnog PlayStationa 4 te kako nije dizajniran ni zamišljen kao zamjena za trenutnu konzolu.

House kaže:

Nova konzola je zamišljena da postoji na tržištu uz trenutnu, prodavat ćemo obje verzije konzola kroz ciklus života [PlayStation 4 platforme].

Sve buduće igre će podržavati standardni PS4, a House kaže da očekuju kako će sve ili vrlo velika većina dostupnih igara također podržavati i još neimenovani “high-end PS4”.

Komentari (44)

  • lucho-CRO

    10.06.2016 - 14:38

    Prije par dana sam naletio na onaj link sa youtubea gdje garantiraju tj sigurni su da se nece predstaviti novi ps4 i da se nece pojavit na E3 puno novosti o njemu kroz samu najavu, al mislio sam da to nije istina, steta jbt al dobro drago mi je sto je napokon potvrđeno i ovo ce biti ludiloooo 😀 jedva cekam jesen..ovo ce biti najbolja jesen/zima i zbog hardvera i zbog igara..

  • gamer 192837465

    10.06.2016 - 15:12

    Ovo ” nije dizajniran ni zamišljen kao zamjena za trenutnu konzolu” ne razumijem. Za što je ako nije zamjena za ovu konzolu? I što će im 2 konzole na tržištu?

    • darijoman

      @gamer 192837465, 10.06.2016 - 15:24

      Pa ništa, iste igre ćeš igrati na obe konzole samo što će ova imati 4K podršku i to je to.

    • lucho-CRO

      @darijoman, 10.06.2016 - 15:38

      Podrska za 4k?..moze a i ne mora imati 4k podrsku za igre, istaknuto je da ce imat podrsku za 4k sadrzaj tako da sumnjam kako se to odnosi i na izvodenje igara u 4k..pogotovo nativnih 4k nema sanse, a upscaling nije jos uvijek iskljucen..prije bi rekao da ce ovo biti namjenjeno filmovima, a uz to i da ce se moci izvuci nesto vise detalja i poboljsanih tekstura, zapravo jednom rijecju laicki receno trebali bi imati nesto izrazajniju i ljepsu grafiku za nadolazece igre u 1080p i 60fps-a..moje misljenje je da ce tek nasljednik ps4k moci uredno vrtit 4k igre i da ce to biti vjerojatno ps5 ako uopce dode do njega i ako ga budu htjeli tako nazvati 🙂

    • darijoman

      @lucho-CRO, 10.06.2016 - 15:49

      Pa da, nisam ni naveo 4K gejming. Možda nisam bio precizan ali rekao sam da će igrati iste igre na obe konzole e sad to o 4K gejmingu je još uvijek nepoznanica mada se slažem sa tvojom tvrdnjom po tom pitanju

    • lucho-CRO

      @darijoman, 10.06.2016 - 16:14

      Nisam se ni ja bas bio najprecizniji haha al dobro slazemo se ugl oko jedne stvari..grist xemo nokte dok ne dobijemo nove informacije..al mene vise zanima cijena po kojoj cu ih moci nabavljati a po kojoj prodavati 😛 inace sam veliki fan limited edition konzola i s njima sam najvise trgovao preko gamestop-a ali mislim da ce ovo poremetiti trziste na sve nacine kao i ona akcija iz tele 2..zadnju svoju bo3 limited edition konzolu za modificiranim kontrolerom i 4 vrhunske igre sam dao za 2500 kn uz god i pol garancije jos(premalo)..ovoj pretpostavljam da cijena kod nas nece biti ispod 3700 kn..nezz zasto tako mislim al cini mi se da ce biti tako..cijena limited edition konzola je jos uvijek previsoka tako da 3700 ako bude taj ps4k ce biti nekakva realnost..zamislimo cijenu te nove konzole i recimo da je uncharted 4 izasao s njom da se poklopilo nesto tako i kao limited edition ps4k uncharted 4 koja bi cijena bila..4500 kn najmanje..tako da smatram u najbolju ruku ako padnu cijene zadnjeg izdanja konzola ovih od 1tb na nesto jako prihvatljivo nama, oni u Sony-u ce smatrati i da je nama onda cijena nove konzole od recimo 3299 kn biti prihvatljiva..al cisto sumnjam u sve to..prije cu se nadati nekoj cijeni oko 4000 kn uz dva kontrolera ili igra itd

    • brlja

      @darijoman, 11.06.2016 - 13:04

      Ljudi jer vi znate sta znaci igranje u 4k? To je 4 puta veca reza od 1080p, a na ultri AA se mora renderirat i 16 puta vise. Ne postoji zasebna graficka osim mozda al samo mozda 1080 koja moze vrtit aktualne naslove na ultri u 4k@60fpsa. Iskreno sumljam da ce ovaj ps4k moc vrtit aktualne naslove u to virjeme u ovoj rezi. Po meni ce to bit plejka za vr. Jer ps4 vanila sigurno nemoze ni sadasnje naslove vrtit u vr-u, a kamoli buduce.

    • lucho-CRO

      @brlja, 11.06.2016 - 13:17

      Govoris o nativnih 4k? Konzola bi mogla lijepo odradit upscaling na 4k tv i da izgleda jako lijepo..sad bas ne razumijem se u graficke toliko i nisam pratio da li titan x moze sam gurat 4k 60 fps-a i necu to reci jer stvarno nezz morao bih pogledati negdje al nova plejka osim za vr ce biti i ovako za gaming kako se pretpostavlja bolji i ljepsi, osobno me vr toliko ne zanima i mislim da na tome jos treba debelo raditi i da je sama cijena po sebi visoka da si svatko priusti ali i mnoge to ne zanima..lijepo je odigrati nesto s tim ali nisam probao i ne mogu se zamisliti bas predugo s tim na glavi haha prije bi rekao da ce ova konzola postici prodaju sama po svojim kvalitetama i mogucnostima bez obzira na vr jer su shvatili da standardna verzija ne moze pruziti ni daljnim igrama opcenito a ni vr-u igranje onako kako bi trebalo dolikovat jednom gameru 😀

    • darijoman

      @brlja, 11.06.2016 - 21:48

      Može 1080-ka (ne sve naslove) ali i slabiji modeli u crossfire ili SLI ali OK sad je to nebitno. Uglavnom PS4 neće imati tu hardversku moč da upogoni suvremene igre u toj rezoluciji. Zamisli koju bi onda cijenu imao 😛

    • ashstash

      @gamer 192837465, 10.06.2016 - 17:09

      Jesi ikad čuo za PSVR?

    • fez

      @ashstash, 10.06.2016 - 17:11

      Psvr će raditi i na base modelu

  • Iris94

    10.06.2016 - 16:24

    O kakvom igranju u 4k ljudi pričaju. Pa treba vam PC od 1000 eura za to. Možda tek PS6 bude mogao tako nešto za desetak godina. Sumnjam da će i petica moći 🙂

    • darijoman

      @Iris94, 10.06.2016 - 16:48

      Ne bih rekao PC od 1000 eura ! Već samo grafička od 1000 eura za ugodno igranje 😛

    • baDarmageddoN

      @darijoman, 11.06.2016 - 17:52

      Istina.

  • GTA222

    10.06.2016 - 17:40

    Eto konzole se pretvaraju u računala, još jedan razlog manje za kupit Playstation ili Xbox.

    • darijoman

      @GTA222, 10.06.2016 - 17:50

      Pa ako pogledaš malo PS4 i je računalo zatvoreno u maloj kutiji jer koristi AMD-ov hardver

    • GTA222

      @darijoman, 10.06.2016 - 18:52

      Znam ali opet, procesor možda je x86 ali je napravljen da izvršava samo radnje koje su zadane od strane sonya tj. nije računalo.

    • tito_4323

      @GTA222, 11.06.2016 - 01:25

      Bas to napravljen je da izvrsava radnje! Znaci racunalo

    • BoneDigger

      @tito_4323, 11.06.2016 - 04:20

      Kalkulator je onda takoder racunalo. Svejedno je kako ga zvali ali ps/xbox nije pc.

    • movie

      @BoneDigger, 11.06.2016 - 19:12

      Ni mercedes nije bmw ali je isto auto…

    • BoneDigger

      @movie, 11.06.2016 - 21:30

      Nije ti bas usporedba na mjestu. Kao da kazes asus graficka kartica nije evga ali je isto graficka kartica. Bolja usporedba bi bila slepera i teretnog vlaka – nisu isti ali su transportna vozila.

  • BoneDigger

    10.06.2016 - 22:30

    Nisi valjda mislio da ce biti za 4K gaming? Tko bi to mogao kupiti.

    • BoneDigger

      @BoneDigger, 10.06.2016 - 23:50

      Hmm, moglo bi tako biti, ali ne znam bas, nisam uvjeren dok ne vidim. Ipak su to konzole, moraju paziti na cijenu.

    • lucho-CRO

      @BoneDigger, 11.06.2016 - 00:44

      To je gotova stvar da ce vrtit sve tj moci sve vrtit u 1080p pri 60 fps-a sad ovosi naravno o igrama koje su zamisljene u 30 fps-a i onda nece naravno al to je manje vazno..i standardni vrti full hd sa 60 fps-a dosta igara, a ako ovaj novi nece to moci onda nek se pokopaju i nek ga uopce ne predstavljaju i stavljaju u prodaju..za gledanje filmova u 4k imam bezbroj boljih opcija od kupnje novog ps4k zar ne? U najmanju ruku sto mogu pruziti s tom konzolom je 1080p 60 fps-a i bogatije teksture itd mozda dizajn malo drugaciji, hlađenje i potrosnja kako to vec i ide u teoriji ali i u praksi..slazem se da sve dok ne vidim detaljno ne kupujem, a cijena ce nas debelo razocarat, nezz zasto imam takav osjecaj ali bojim se da sam u pravu..i sta sad? Sljedecih 2-3 mj cemo citati gluposti i nagađanja, a necemo znati pravu istinu..malo bzvz sto sad na E3 nije sve izlozeno i prikazano da znamo sta ocekivati, govorim to za ove koji planiraju ovog ljeta uzeti ps4 jer im je cijena stvarno niza nego ikad i mnogi se rijesavaju kao zbog nedostatka vremena ili doslo ljeto skuplja prasinu pa daju za malo love..razocarali su me po tom pitanju al eto..strpljen spasen

    • lucho-CRO

      @lucho-CRO, 11.06.2016 - 01:09

      Ako ne bude ono sto ocekujem kupit cu ga za 2 god i nek bude u kolekciji skupljajuci prasinu zajedno sa ps1,2 i 3 haha gle sumnjam da ce ici na toliku cijenu jer se ne bi bas dobro proveli, ovak i onak su naljutili svoje kupce standardnog ps4 diljem svijeta, a s takvom cijenom bi izgubili jako velik broj potencijalnih kupaca nadolazece konzole..imaju vremena, nadam se da ce to sve ispasti super i da ce postojati odlicno formirana ravnoteza izmedu “stare i nove” konzole i da nece Sony dozivjeti kritike i lose poslovanje s tom konzolom

    • BoneDigger

      @lucho-CRO, 11.06.2016 - 04:22

      Igre koje su “dizajnirane” da rade na 30 fps su samo izlika. To je kao da kazes kako je auto dizajniran da ima put kocenja od 200m pri 50km/h. Igra ≠ film.

    • darijoman

      @BoneDigger, 11.06.2016 - 21:51

      To da,jer neke naslove vrti već i sada

  • baDarmageddoN

    11.06.2016 - 01:48

    Koje 4k filmove? Ja ih tražim ali nema ih baš puno.

    • movie

      @baDarmageddoN, 11.06.2016 - 19:11

      Za početak sasvim dovoljno.
      http://www.blu-ray.com/4k/

    • baDarmageddoN

      @movie, 12.06.2016 - 12:35

      To su sve remasteri. 1080 se još da nategnuti sa starih filmova ali 4k remaster verzije takvih filmova ne vrijedi gledati. Imam doma Independence day i razlika između bluray 1080 i bluray 2160 je takva da jedino ova potonja verzija zauzima mnogo više mjesta 😛

    • darijoman

      @baDarmageddoN, 11.06.2016 - 21:53

      Budućnost je pred nama frend

  • RapthorPechina

    11.06.2016 - 10:06

    Dobra je stvar taj high end ps4 . Zanima me kako će se odigrati stvari u vezi frameratea za multiplayer igre , jer će konzole djeliti isti ps4 i high end ps4 imati iste psn servere

    • RapthorPechina

      @RapthorPechina, 11.06.2016 - 10:07

      (jer će ps4 i “high end ps4” imati iste servere)*

    • baDarmageddoN

      @RapthorPechina, 11.06.2016 - 11:34

      Na žalost vjerojatno kao što je sada razlika između lošijeg i boljeg PCa. Ne čujem da se tu ljudi specifično žale na frejmrate razlike u multiplayeru. Zašto bi se ljudi sa konzola žalili, obje stvari su podjednako ne-fer? A osobno ne vjerujem da će smanjiti framerate na Neu samo zbog originalne konzole. Ali tko bi ih više znao.

    • lucho-CRO

      @baDarmageddoN, 11.06.2016 - 12:06

      Navodno ne bi smjeli napraviti razliku u multiplayeru, npr nadolazeci btf1, cod.. ugl ne vjerujem ni ja da ce smanjivati framerate na Neu tj u nekim situacijama kad na standardnoj konzoli padne framerate Neo ce to vjerovatno bolje sazvakati da bude neosjetno..al eto tko ce ga znati..mislim svi ocekuju da ne bude bas neke prevelike razlike al cemu onda uopce nova konzola..zasto izbace gtx 1080 ako vec postoji gtx 660 (sta ne bi trebala biti razlika)..tako i ovdje smatram da se trebaju vlasnici standardnih konzola pomiriti s cinjenicom da dolazi bolji hardver i to je to..kod pc igraca bi svake godine onda bio raspad sistema kad bi gledali tako oko proca i grafickih kartica..na neki nacin i zelim da se vidi razlika i nece mi bit zao ako konzole budu izlazile svake 2-3 godine..nesto bolje teksture,aa i full hd te stabilni frejm je najmanje sto ocekujem od ovoga..ako tako ne bude onda nema smisla..

    • baDarmageddoN

      @lucho-CRO, 11.06.2016 - 17:58

      Sama konzola po svojoj snazi mora stvarati razliku. Iki u nestabilnim frejmovima ili vremenj frejmova ili mikro sturltteringu. Budimo realni, ne možeš ti u svakoj sekundi na trenitnoj verziji ps4 imati 30 frejma. Neo bi to u najmanju ruku ustabilio. A sad… bude li ili je neće biti, razlika frejmrejta ionako već godinama mnogim striktno konzolašima nije bitna. Kako dugo slušamo fa je 30 frejmova dovoljno za svaku igru? Drago mi je što vsam od onih koji su u pravu da je između 30 i 60 frejmova ogromna razlika i da će se mnogi, priznali ili ne, posuti pepelom 😀

    • RapthorPechina

      @baDarmageddoN, 11.06.2016 - 18:01

      Na pc između 60 i 144 hz se da pržvakati…ali razlika između 30 i 60 fps je astronomska , tako da smatram da bi za multiplayer djelove igre trebao biti isti framerate . Makar da smanje onda na 900p na originalnom ps4

    • baDarmageddoN

      @RapthorPechina, 11.06.2016 - 22:59

      Da, znam ja da je tako. U shooterima je to najbitnija stvar- čim viši frejm. Uz, naravno, brzu vezu i mali ping 😛

  • funky0308

    11.06.2016 - 12:20

    Ako su specifikacije tocne, Neo ne moze vrtiti igre u 4K rezi. Ja je jedva vrtima na svojoj PC konfiguraciji, a jaca je 17 puta od PS4 Neo.. Gledati ce se valjda filmovi u 4k ili nesto sl. Nije mi to bas najjasnije pa necu pametovati ali znam da najavljeni hardware ne moze vrtiti igre u 4k rez. Mozda u 3fpsa 😛

    • lucho-CRO

      @funky0308, 11.06.2016 - 12:46

      17 puta jaca nije sigurno 😛 haha zapravo jos ni neznamo sta ce Neo imati u sebi..mozda ce imati 2 graficke u sebi najnovije generacije i jos jednu vanjsku spajamo po zelji haha. Ugl negdje sam procitao da kad bi bila igra u 4k napravljena za njega sa low detaljima i svime kao pretpostavlja se da ne bi prelazilo 20 fps-a u najnezahtjevnijim situacijama, a pad bi bio u zahtjevnijim radnjama i ispod 10 fps-a..i sad kad gledas da li se isplati igrati nesto u 4k a da je sve na low i da muku mucis sa frejmom mislim da ne nikako..i da..daj mi molim te reci kak si izracunao da imas pc konfu 17 puta jacu haha jel to u svemu ili samo odredenim komponentama 😛 salim se 😉

  • bpeciko666

    11.06.2016 - 19:29

    prodali se… mogli su tek ove godine izdat pravi ps4 a ne prije 2 godine ovo ps4 smece koje sprecava napredak igara a.k.a ps3.5

    • BoneDigger

      @bpeciko666, 11.06.2016 - 21:32

      Vrlo nepopularno misljenje ali na zalost je tocno tako.

  • Negan

    13.06.2016 - 23:14

    Jest da hardver napreduje i da nije za ocekivati da ce konzola biti vjecna, ali svejedno nisam presretan. Nemam problema s dodatnom podrskom za 4k rezoluciju, na kraju krajeva nemam ni odgovarajuci monitor/TV za nju, ali cim stara verzija konzole pocne gubit bitku sto se tice igara ili podrske znam da ide na njuskalo.

  • Sardi Killer

    14.06.2016 - 11:16

    Sta mislite da li vrijedi uzeti PS4 ovo ljeto i uživati ili cekati ovo nekakvo diskutabilno čudo za 4K,meni PS4 izgleda jako moćno i planiram ga uzeti ali ovaj 4K me nagnao na razmišljanje.Da li vrijedi sad uzeti PS4 a ovaj 4K pustiti nek radi kako hoće i da li je PS4 i dalje ona zvijer koja ubija potrebu za 4K?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?