HCL.HR

Predsjednik Francuske smatra kako su videoigre zatrovale francusku mladež

Zoran Žalac 01.07.2023.   •   95 komentara   •   Zanimljivosti


Francuski predsjednik Emmanuel Macron za velike prosvjede u Francuskoj krivca je pronašao u društvenim mrežama i videoigrama.

Veliki nemiri ovih dana traju u Francuskoj, gdje je policija tijekom rutinske provjere u prometu usmrtila 17-godišnjeg vozača. Događaj je to koji je rezultirao brojnim prosvjedima s nasilnim ishodom te masovnim uhićenjima.

Nije to nešto o čemu mi inače pišemo, no kao i obično – gdje god postoje problemi s mladima, postoji i taktika svaljivanja krivnje na ono što je u našoj domeni – igranje videoigara. Tako je bilo i ovaj put. Francuski predsjednik Emmanuel Macron sugerirao je kako prosvjednici na ulicama Francuske čine ono čemu su ih naučile videoigre.

“Ponekad imamo dojam da neki od prosvjednika na ulicama žive videoigre koje su ih zatrovale.” – poručio je Macron.

Naravno, prst je uperen specifično u videoigre jer svi valjda znamo da nasilja nema niti u jednom drugom mediju. Istina je, naravno, da su videoigre najpopularnije među mladim ljudima, ali je isto tako i činjenica da su ljudi kroz povijest organizirali nasilne prosvjede i dok nije bilo tih videoigara koje su iz “zatrovale”.

U svakom slučaju, poznata je ovo retorika koja redovito ide kontra istraživanja čiji su rezultati pokazali kako između videoigara i nasilnog ponašanja doista može postojati poveznica, ali da je ta poveznica u najvećem dijelu slučajeva tek indikator nekog dubljeg problema, gdje igranje videoigara samo po sebi nije uzročnik nasilja već način nošenja s nekim problemom.

Označeno sa:

Komentari (95)

  • Vladimirdnx

    01.07.2023 - 14:30

    Konj!

    • vjk zg

      @Vladimirdnx, 01.07.2023 - 21:27

      Dobro je rekao jel ima tu istine.Videoigrice se ne spominju tak da je ok!

  • fejzer

    01.07.2023 - 14:36

    Ne , nego političari kakav si ti konjino

  • darijoman

    01.07.2023 - 14:37

    A nikako da preispita sebe i svoje stavove, već lakše je krivca pronaći u nekome trećem ili nečemu.

    • DjokaBA

      @darijoman, 03.07.2023 - 09:10

      Zna taj odlicno. Ali sigurno nece sebe da okrivi u javnosti.

    • darijoman

      @DjokaBA, 03.07.2023 - 12:18

      Naravno, to je ono najteže u nama ljudima

  • hyperion

    01.07.2023 - 14:40

    Debilčina..

    • Stecajni_upravnik

      @hyperion, 01.07.2023 - 16:39

      Mozda krivi video igre sto je postao babo*ebac, gilf hunter…

    • Rick Sanchez

      @Stecajni_upravnik, 03.07.2023 - 09:52

      Ja ovaj dio njega iznimno poštujem 🙂 Moj browsing history to potvrđuje…

    • djosic85

      @Rick Sanchez, 03.07.2023 - 11:16

      Dobro Rick mogli smo živjet dalje i bez te informacije

    • Rick Sanchez

      @djosic85, 03.07.2023 - 14:29

      Ta zrelost me privlači 🙂

  • LetMeBeFrank

    01.07.2023 - 14:42

    Import the third world, become the third world. Ali mora da su igre…

    • PrydaCro

      @LetMeBeFrank, 01.07.2023 - 16:26

      Pssst ne smijes to govorit ccc…

    • LetMeBeFrank

      @PrydaCro, 01.07.2023 - 16:40

      -9999 social credit score 😔

    • PrydaCro

      @LetMeBeFrank, 01.07.2023 - 16:52

      Da da 🤣

    • mocii

      @LetMeBeFrank, 02.07.2023 - 01:41

      “Plenky will remember that.”

    • IgorBiH

      @LetMeBeFrank, 02.07.2023 - 13:51

      Pa i Njemačka uvozi treći svijet ali kod njih nema ovakvih scena. Britanija isto. Nije to tako jednostavno, ovo je ekskluzivno unutrašnjofrancuska stvar. Imaju specifično društvo i specifične odnose između klasa, rasa i sl. I reakcija države je dosta blaža nego u mnogim državama jer i sami se osjećaju krivi zbog smrti onog mladića. Kao i u SADu u ljeto ‘20 kad su ih pustili da se iživljavaju jer su se osjećali krivi zbog kriminalca i drogeraša Floyda.

    • LetMeBeFrank

      @IgorBiH, 02.07.2023 - 14:28

      Lijepo da si nabrojao bas mjesta koja imaju identicne probleme.

    • Sardonic

      @LetMeBeFrank, 03.07.2023 - 10:32

      Sta ga je odalo da je glup ko stup ono BiH na kraju nicka?
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • IgorBiH

      @LetMeBeFrank, 04.07.2023 - 05:44

      Nikad Njemačka nije imala ovakve nerede, ni blizu. Britanija nije imala već 30 godina minimalno. Edukuj se.

    • sallaD

      @LetMeBeFrank, 02.07.2023 - 15:05

      Sve ti je to po planu kao i ove zadnje tri godine. Dobro oni znaju šta rade.

    • Soldier

      @LetMeBeFrank, 14.07.2023 - 23:43

      Komentar godine

  • Agent

    01.07.2023 - 14:48

    Neka se on prvo zapita zašto kad se gledaju ovi prosvjedi 80%, ako ne i više, su crnci i azijci.

    • ReVamped

      @Agent, 01.07.2023 - 15:00

      Imigranti i crnci. Azijata nije baš tako puno, njihova kultura nije takva da puno prosvjeduju.

    • Agent

      @ReVamped, 01.07.2023 - 15:45

      Pa ovi i ne prosvjeduju,samo uništavaju. Ako ti uništiš više od 2000 auta i još barem duplo toliko kuća,zgrada to nije prosvjedovanje.

    • ReVamped

      @Agent, 01.07.2023 - 18:48

      Ne ne. Mirni prosvjedi, molim lijepo. Ako klečiš (bez obzira koliko ja to smatram glupo) onda je to problem

    • IgorBiH

      @Agent, 02.07.2023 - 13:54

      Sve su to Francuzi sad. I crni i bijeli i oni između. I muslimani i ostali. Niko neće reći Mbapeu, Benzemi, Gobertu ili Camavingi da nisu Francuzi. I kad su radna snaga, i kad uništavaju – Francuzi su. To je to.

    • Agent

      @IgorBiH, 02.07.2023 - 14:20

      Ja svakoga koga znam kaže za njih da nisu francuzi, isto kako kažemo da ni jedan iz amerike nije amerikanac.

  • ReVamped

    01.07.2023 - 15:01

    U pravu je. Igre su krive za sve. Igre, filmovi i HCL 🤣😂 Ne politika, ne kultura, ne vjera, ne “moderne ideje”. Samo igre i filmovi.

    • Sentiel FH-016

      @ReVamped, 02.07.2023 - 17:03

      On ni ne zna sta je hcl… a da malo procitas vidio bi da je dokazano kako odredjeni ljudi koji su psihicki nestabilni igre im mogu trigerati odredjene psihicke poremecaje medju ostslim i agresija

    • djosic85

      @Sentiel FH-016, 02.07.2023 - 20:21

      Trigerat mogu i druge stvari u životu. Tako da ako su igre krive onda je i ostalih milijun stvari krivo.

    • ReVamped

      @Sentiel FH-016, 02.07.2023 - 21:13

      Sada bi na temelju malog postotka psihički nestabilnih osoba kod kojih se jedan od triggera može desiti tijekom igranja igara trebao što? Zabraniti nasilne igre? Praviti se da zbog tog sigurno malog postotka ljudi treba generalizirati? A HCL bi trebao biti sarkazam, makar sam siguran da zna za Igora, Zokija i ekipu. Ako ne zna, tim gore za njega.

  • Logicni

    01.07.2023 - 15:06

    Nikad Macrona nisam gotivio. Sad ga jos manje gotivim 🤣

  • goran022

    01.07.2023 - 15:07

    Brine se on za svoju poziciju. Nikad nece priznat da je vlast kriva, da oni nesto krivo rade, neg uvijek traze krivca u trecoj strani. Politicari su najgora vrsta ljudi

    • Antiesreg

      @goran022, 01.07.2023 - 15:18

      Ali ipak ima jedna stvar !?: Dobro se baviti politikom jer ako se ne baviš politikom politika će se baviti s tobom i tvojom obitelj ili prijateljima 🙂

  • LeChuck

    01.07.2023 - 15:37

    Lol eto kad je on bio mlad kasnih 90ih (možda se varam) nije bilo nasilnih igara i to još uz pojavu masovnog interneta, rejva i raznoraznih elektrronskih pravaca, novih narkotika, gela u kosi its., mogu misliti kako je djelovalo generaciji njegovih roditelja. Da me ne shvatite krivo ne mislim da su bili iskvareni zbog tih stvari.

  • Thanos

    01.07.2023 - 15:39

    Lik je mrtvi jazavac!

  • Apocalypse4987

    01.07.2023 - 16:06

    Da, ovi šta razbijaju gamerisvi od reda, većina njih su prvi i zadnji put vidili konzole i PC- jeve samo kad su ih krali i prodavali

  • Cro legend

    01.07.2023 - 16:23

    Zena ga savjetovala posto je na nju lose utjecalo igranje Computer Spacea

    • mocii

      @Cro legend, 02.07.2023 - 01:50

      Krivi igre jer mu je mala stara ka tranzistor.

  • DiVojic

    01.07.2023 - 16:47

    Ja da sam na mjestu ovog grobara, pokrio bih se po glavi i šutio ko zaliven.

  • marko1106

    01.07.2023 - 16:48

    valjda necu doživit trenutak kad ce zabraniti video igre

  • Vujo777

    01.07.2023 - 17:03

    Kakve veze imaju igre, obozavam kad uvijek sta god da se desi igre uzimaju u usta💀

  • Blackbeard

    01.07.2023 - 17:25

    Taj smrad i svi ostali smradovi od političara su uzrok svega lošeg što se dešava čovječanstvu. Njih istrijebiti ko pacove i čitav taj politički lobi i bit će bolje. A njega, Scholz-a i onu von Der Leyen onako kako je Mussolini završio. O Biden-u da ne pričam.

    • Jere Zaja

      @Blackbeard, 01.07.2023 - 18:57

      Biden se tusirao sa svojom 9-godisnjom kceri, to ti sve govori o njemu

    • butjer1010

      @Jere Zaja, 01.07.2023 - 19:47

      Ne samo sa svojom 🙁

    • butjer1010

      @Blackbeard, 01.07.2023 - 19:47

      Da je bar samo u njim problem, ima ih još puuuuno. Pa pogledaj samo našeg Plenkija, pogledaj da kod svakog govora radi “one trokute” s prstima, samo ih on okrene prema dolje, da se ne skuži 🙂 🙂 🙂 Stari moj, svi su oni u kompi, i sprdaju se od nas…jer mogu, a mi im možemo ovim načinom samo pofafati onu stvar. Oni znaju da nikad nećemo svi na ulice, i da neće završiti kao Mussolini i zato se tako i ponašaju. Da smo pametni (a nismo), svi bi izašli barem na izbore, ako ne na ulice, i yebali bi im majke, ali na izbore će izaći 35% ljudi, a oni koji ne izađu, i dalje će doma pred telkom yebat HDZu i ostalima mater. A možda su mogli nešto i promijeniti….

    • Dukie

      @butjer1010, 02.07.2023 - 00:20

      Dok onaj supak iz druge drzave meni kroji gace tko ce vladat, nista od toga da ce se stvari promijeniti. Ukloniti dijasporu iz glasovanja pa da vidis 😉

    • djosic85

      @Dukie, 02.07.2023 - 09:55

      O čemu ti frfljaš, dijaspora ima 3 zastupnika a manjine 8. Tako da ako ti neko kroji gaće onda su to manjine koje žive unutar države a nikakve koristi od njih, samo lovu uzimaju.

    • djosic85

      @djosic85, 02.07.2023 - 10:08

      Naravno da kad kažem manjine ne mislim na obične ljude nego na stranke, udruge, kojekakva glasila itd. da me ne bi neko krivo shvatio

    • butjer1010

      @djosic85, 02.07.2023 - 14:12

      Da, ali barem te manjine žive isti život kao i mi (osim cigića, oni imaju veća prava od svih ostalih, ali jebiga, kad se s njima dobivaju izbori, nisu oni krivi), ali ovi iz dijaspore žive u Australiji, Americi, njemačkoj,… a nama biraju tko će nam biti na vlasti, ne njima. I oni svi izađu na izbore…..

    • butjer1010

      @Dukie, 02.07.2023 - 14:14

      Donijeti zakon kojim se kažnjava neizlazak na izbore (osim ako si u bolnici i nisi svjestan) je jedino riješenje, ali taj zakon neće donijeti, kad znaju da gube izbore odmah. Nebi im ni 3 dijaspore pomogle tada….

    • Sentiel FH-016

      @Blackbeard, 02.07.2023 - 17:07

      Blackbeard ti bi vjerojatno uzivao u anarhiji i da svatko radi sto hoce… Ne znam kakvi ste vi lumeni

    • butjer1010

      @Sentiel FH-016, 02.07.2023 - 18:05

      O čemu ti trabunjaš? Čovjek je napisao za zle ljude da su zli i da trebaju kaznu!!! Kakvu anarhiju ti vidiš da on zagovara???

    • Sentiel FH-016

      @butjer1010, 02.07.2023 - 19:59

      Svi su zli jer na svijetu postoji samo jedno misljenje, da su politicari u svakom slucaju 101% zli, mozd to i jest tako ne zanima me, e sad… moje jednostavno pitanje je: Koga bi vi da upravlja narodima? Mozda da izaberemo medju sobom nekog Bika koji Sjedi po uzoru na indijance i plesemo oko vatre dozivajuci bogs kise? Pravo je pitanje: O cemu ti trabunjas?

    • butjer1010

      @Sentiel FH-016, 02.07.2023 - 22:28

      Stari moj, droge su grozna stvar, ostavi se toga što prije! Pisati da je netko zao i da nije dobar za narod i tvoje pitanje a tko ako ne on, a sam si napisao da nije dobar, ima prizvuka neke teške droge. Nitko tu ne nameće svoje stavove o tome tko je dobar, jer to je potpuno subjektivno pitanje, svatko ima svoga miljenika, ovdje se piše o nekome tko nije dobar, jer je to sam dokazao do sada svojim (ne)djelima. Da se ostaviš droga, shvatio bi koliko su ovo jednostavne rečenice, stvarno ih svatko može shvatiti. Osim tebe i bika koji sjedi, koji je stvarno bio neophodan u ovom razgovoru o predsjedniku Francuske!

    • Sentiel FH-016

      @butjer1010, 03.07.2023 - 22:00

      Shvatit cu sarkazam u pricanju o drogi sine, droge jesu gadna stvar, a ne znam gdje piše da uzimam droge

    • butjer1010

      @Sentiel FH-016, 04.07.2023 - 14:28

      Piše na istome mjestu gdje je i Blackbeard napisao da želi anarhiju. Naravno da je sarkazam u pitanju, ali tvoji postovi gore su napisani kao da ih je pisao netko tko uzima droge, pa se malo izgubi s vremena na vrijeme. Zato sam ih i spomenuo. Jedini problem u zadnjem postu je da ti vjerojatno mogu biti tata, a ne sin 🙂

    • Sentiel FH-016

      @butjer1010, 04.07.2023 - 21:03

      Vjerojatno… 👍✨️

  • Pararera

    01.07.2023 - 18:06

    Kakvi su tek gameri bili Francuzi koji su skidali glave giljotinom

    • butjer1010

      @Pararera, 01.07.2023 - 19:48

      Ti su Super Marija prelazili u 2,5 minute 🙂

  • _Someone_

    01.07.2023 - 18:10

    Gledas slike s ulica Pariza, mislis da gledas nerede u Bagdadu. Ali mora da su igrice

  • VitMeR

    01.07.2023 - 18:11

    kakav glupan znaci nasilje ne postoji u filmovima npr

  • Dick Johnson

    01.07.2023 - 18:44

    Zanimljivo, nisam ni znal da bjelci tak malo igraju igre u francuskoj.

  • rokonja

    01.07.2023 - 18:47

    A da igraju samo porno +18 igre? Kakv bi to rat bio?

    • butjer1010

      @rokonja, 01.07.2023 - 19:49

      U taj bi i ja išao 🙂 🙂 🙂

  • Paponja

    01.07.2023 - 18:57

    Kako kaže Geralt u W3
    “To have a scapegoat,that’s the key.”

  • mirkunjaaa

    01.07.2023 - 19:09

    A Rusi i Ukrajinci igraju CoD live 🤦🤦
    A nedavno je i jedan političar u susjednoj državi nakon tragedije spominja video igre.
    A za jedno i drugo kriva isključivo i samo politika 🤷🏼‍♂️

  • ezrail

    01.07.2023 - 19:45

    Stari moj najviše sati imam u FS19 i općenito FS serijalu i sad ću ić’ pucat po ljudima, palit aute, pljačkat…..
    Po ovakvim glupostima je odmah jasno da vladajući gube kompas i kontrolu, bilo gdje u svijetu.

  • djosic85

    01.07.2023 - 19:55

    Ovaj je prolupao totalno. Nažalost nije jedini, sve više političara lupeta takve gluposti. U kojoj to igri možeš vatromet ispalit na policiju 🤔

    • Goblin

      @djosic85, 01.07.2023 - 20:12

      Postal

    • djosic85

      @Goblin, 01.07.2023 - 21:06

      Znači Postal je ekipa igrala, eto vidiš… U pravu je macron

  • tylerogg

    01.07.2023 - 21:09

    Ako tako razmislja neka smakne ubitrash za pocetak i eto 50% manje nasilja kod tih tetkica.

  • Danilo Boljevic

    01.07.2023 - 21:29

    Ubisoft has been real quiet since this dropped…

  • vragec25cro

    01.07.2023 - 22:39

    Hahhajahajajajana.Svima krive videoigre kad nesto krene loše 🙂 Ja bih posvim njihovim logokama o videoigrama trebao biti neki žešči psihopat 🙂 Igram igrice igre igretine od pocetka devedesetih iliti neke svoje 6-7godine. U Americi kad neka pucačina krive videoigre,sad nedugo u regionu pucačina opet krive video igre,evo sad u francujskoj opet videoigre.Sve su krive video igre 🙂 ,a pogotovo Gta 5 koji se stalno spominje kad je neka pucaćina

  • Saren

    01.07.2023 - 22:45

    Ma jasta videoigre krive, to sta export import third world jerbo solidarnost i woke politika to nista naravno… Eh te vrazje igre i vrazji gameri samo remete mir u svijetu, mora da je tako…

  • zlakob

    01.07.2023 - 23:45

    francuzi – izumitelji stroja za pogubljenje ili ti giljotine, te jedan od naroda u kojem se vječno i stalno događaju građanski ratovi, nemiri i ostala sranja… i onda neki tamo njihov mali gmizavac imena Emanuel veli igre su štetne.. pucaj si u koljena magarče…

  • PppPP

    02.07.2023 - 00:18

    Krivi videoigre, umjesto sebe? 😂

  • croBilly394

    02.07.2023 - 00:20

    Leftard, zar se može očekivati pametna izjava

    • djosic85

      @croBilly394, 02.07.2023 - 09:58

      I Trumo i Vučić krive video igre a nisu lijevičari, tako da ne lupetaj

    • djosic85

      @djosic85, 02.07.2023 - 09:59

      Ispravak: Trump

    • croBilly394

      @djosic85, 02.07.2023 - 14:40

      Nisam rekao da se njima ne omakne glupost, dapače, ali za ovakve poput iznad navedenog je to standard

  • Lazy

    02.07.2023 - 12:42

    Kad procitam ovakve nebuloze onda mu zelim samo jedno, nek ti bude ko mami od Freddy Kruegera, muho s ljudskog izmeta!

  • IgorBiH

    02.07.2023 - 14:02

    Pa moram reći da su me neke scene zaista vukle na GTA. Onako, kao da su se trudili da ih rekreiraju. Isto tako, u CoDu i većini drugih online igara, Francuzi su nadprosječno zastupljeni, posvuda su. Hoću reći, i više nego što bi očekivao s obzirom na br. st. Dalje, ja se ne bih više branio od ovakvih napada kao nekad što smo. I da jesu igre djelimično krive – neka su. One su tu tu da ostanu. Krivo je i u mnogim aspektima pogrešno nasađeno društvo sa jutjuberima, instagramušama, tiktokerima, influenserima i ostalom gamadi koja treba biti uzor mladima i čemu treba da streme. Glorifikacija neradništva i brze love a onda opet svi u isto vrijeme vrište o nedostatku fizičkih radnika. E pa ne može i jedno i drugo u isto vrijeme.

  • sallaD

    02.07.2023 - 14:45

    Gledajući u ovu situaciju u Francuskoj, odjednom mi se kao upalila lampica da ovo kao s Flyod iz 2020 da se možda ne radi o incensiranom događaju da se namjerno izazovu neredi kako bi se opravdalo uvođenje represivnih zakona koje će zadirati u prava običnog građana, a pogotovu odvajanje pažnje od WHO novog ugovora kojom će mnogobrojne države predati im naš zdravstveni suverenitet. Problem reakcija rješenje, tipično. Stoga ponovno očekujem još veću represiju, nove zakone koje postepeno ukidaju našu privatnost i vlasništvo i približavanje do sustava socijalnog bodovanja. Tko nije shvatio nije shvatio da se ništa ne slučajno ne događa ove zadnje 3 godine, neka mu je na pimoći.

  • Virty

    02.07.2023 - 16:17

    Truba!

  • Sentiel FH-016

    02.07.2023 - 17:02

    Vidi sto su se trigerali kidare… nasilne igre jamacno uzrokuju kod nekih individua agresivno ponasanje…
    Ocete to opovrgnuti? Tko vam drma kavez?

  • sparrowpunk

    02.07.2023 - 18:47

    Prije dva dana čitam vijest kako je jedan Zagrepčanin napao Nepalca jer mu je ovaj nagazio na psa biciklom. Mislim da ovaj slučaj iz Francuske nema veze sa video igrama ili TikTokom to jest, ima u nekoj mjeri ako se radi o djetetu. Kada bih ja to napravio, vjerojatno bi u vijestima izvukli da sam igrao nasilne video-igre pa se to zato dogodilo. Vjerujem da će i taj Nepalac koji je napadnut, jednoga dana kada provede dovoljno vremena u Hrvatskoj da je počne nazivati drugim domom, zauzeti se za sebe i nekoga ubosti nožem. Logično je da će dijete koje je u školi svakodnevno maltretirano kod kuće igrati CoD i u glavi zamišljati da puca po nasilnicima. Ako ne naiđe na razumijevanje, neće ga ni davati. Sve ovisi kako se odnosimo jedni prema drugima.

  • Demon90

    02.07.2023 - 18:50

    Ja vidim mnogi ovdje prozivaju migrante dok marcone proziva video igre. I francuska imaj jako dugo tradiciju policijskog iživljavanja baziranoga na rasi. Isto je sa USA. Dok tamnoputi završe upucani iako nemaju oružje bijelci je oružjem prežive na njih ne otvore vatru. Video igre ne potječu nasilje kao ni filmovi knjige itd. Jel mentalno nestabilni konzumiraju takav sadržaj naravno Al nije krivica sadržaja. Prosvjedi postoje otkako postoji i ljudska civilizacija.

    • battery992

      @Demon90, 02.07.2023 - 23:41

      Ovo nisu prosvjedi nego krađa i paljevina… Normalno ljudi ne prosvjeduju tako što razbiju izlog radnje i pokradu sve…
      Pale škole, trgovine, stambene zgrade, a onda će se žaliti kako žive u zapuštenim kvartovima gdje nema ništa, kako je to rasizam i tko zna što… Praktički u svim europskim zemljama sav kriminal drže doseljenici i potomci istih, a policajci su rasisti ako im se suprotstave…

    • djosic85

      @Demon90, 03.07.2023 - 00:01

      Nisi u pravu. Od svih kolonijalnih sila francuska je za crnce i arape iz svojih bivših kolonija napravila najviše, otvorila im je širom vrata još prije 100 godina zbog nekakve grižnje savjesti. Naravno da to nije bio dobar pristup što se vidi danas, malo malo imaju ne prosvjede nego nerede

  • ravendark

    03.07.2023 - 07:13

    mora da su tetris ili super mario krivi za sve..

  • Ranzo

    03.07.2023 - 09:45

    ‘Prosvjednici’. Da, da do igara je, a ne do više milijuna radikalno nastrojenih imigranata koji i nakon 3, 4 generacije i dalje mrze zemlju u kojoj žive.

  • SanKa

    03.07.2023 - 09:52

    plemenska kultura stanovnistva iz bivsih kolonija —————-> must be video games…idiote

  • Soldier

    14.07.2023 - 23:42

    Lupeta gluposti

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?