HCL.HR

Šef Nvidije: “Gameri su totalno u krivu, DLSS 5 nije AI slop filter”

Zoran Žalac 18.03.2026.   •   63 komentara   •   Industrija videoigara, Tehnologija


Voditelj tvrtke Nvida reagirao je na loš prijem nedavno predstavljene tehnologije DLSS 5 među gamerima. Kaže kako gameri nisu shvatili o čemu se tu radi.

Predstavljanje pete generacije DLSS tehnologije nije prošlo kako su se u Nvidiji nadali. DLSS 5 je podigao dosta prašine, ali u većem dijelu reakcija izazvao je odbojnost gamera te je prozvan kao AI filter koji uništava artistički dizajn videoigara.

Negativne kritike javnosti na DLSS 5 postale su toliko glasne da su iz Nvidije ponovno morali isticati na koji bi način DLSS 5 trebao funkcionirati, a neki su se developeri već počeli ispričavati zbog prikazanog. Iz Bethesde su tako poručili da još uvijek rade na implementaciji DLSS-a 5 te da ono što smo vidjeli u prvom prikazu nije konačna kvaliteta koju možemo očekivati.

Međutim, čini se kako nitko ne priznaje da je DLSS 5 predstavljen na loš način. Dapače, šef Nvidije Jensen Huang odlučio je iskoristiti stari trik defleksije pa je krivnju za loš prijem DLSS-a 5 svalio na samu publiku.

Odgovarajući na upit Tom’s Hardwarea, Huang je izjavio sljedeće:

“Prije svega, gameri su kompletno u krivu. Objasnio sam ovo vrlo pažljivo – DLSS 5 spaja kontroliranje geometrije i teksture samih igara s generativnom AI tehnologijom. To nije post-processing, to je generativna kontrola na razini geometrije… Svu tu kontrolu – izravnu kontrolu – ima proizvođač igre. To je ono što DLSS 5 čini različitim od generativne AI tehnologije. To je sadržajno kontrolirani gen AI, zato to zovemo neuralno rendriranje.” – objašnjava Huang.

I možda je istina – možda neki nisu shvatili pojedinosti jer taj dio nije bio istaknut u demonstracijskom videu za DLSS 5, vjerojatno prvoj stvari koju su svi vidjeli. Međutim, isto tako je istina da čak i uz to obrazloženje pojedini likovi nakon DLSS 5 tretmana izgledaju kao svi drugi AI likovi korišteni u fejk reklamama za mobilne igre, lažnim thumbnailovima na YouTubeu i goonerskim pokušajima uljepšavanja.

Čak i da developeri imaju potpunu kontrolu nad time kako će njihove igre izgledati uz DLSS 5, još uvijek su ti isti developeri Nvidiji dali dopuštenje da njihove igre prikažu uz implementaciju DLSS-a 5 koja je dvojbene kvalitete, blago rečeno.

Označeno sa: ,

Komentari (63)

  • Slasno Pile

    18.03.2026 - 09:46

    DLSS je trebao biti last resort za dobiti dobar fps kada GPU postane slab međutim manjak optimizacije ga je praktički ubacio kao must have setting koji je u većini igara automatski upaljen što je potaknulo mržnju prema DLSS-u, a uz ovaj AI DLSS sama kvaliteta vizualnog stila i oštrina tekstura bi mogla nastradati ukoliko se ekipa bude oslanjala da DLSS rješava stvari. Kad GPU od 2000+€ mora imati upaljen DLSS za playable framerate znamo di smo.

    • Dick Johnson

      @Slasno Pile, 18.03.2026 - 13:45

      Ja bi pak reko da je DLSS trebo bit slag na tortu. Kad imas minimalno 60 fps da ti da 120. A ne da sa dlssom imas 60 pa latencija bude ko igram remote.

    • Slasno Pile

      @Dick Johnson, 18.03.2026 - 22:28

      Slažem se, počeo je sa ili će ovo biti playable (pogotovo uz RTX ON) ili malo žrtvovati izgled igre za više FPS-a i to je bilo skroz ok dok se nisu oslanjali na DLSS kako bi zaobišli optimizaciju.

  • Tudum

    18.03.2026 - 09:46

    Slažem se. Izgleda super i napravi ogroman skok u realističnosti.

    • Darcoolio

      @Tudum, 18.03.2026 - 10:18

      Mislim da većina ne traži vizuelni realizam, već da vide autentični vizuelni stil tog studija, bez veštački “poboljšanih” efekata.

  • VitMeR

    18.03.2026 - 09:52

    Ljudi su ljuti jer izgleda kao AI filter, a tu kritiku nije uopće objasnio zasto nije tako

  • Hadvar

    18.03.2026 - 10:03

    Nativno igranje je proslost, bojim se. Jos kad lupe subscription za DLSS u buducnosti…

    • AmonShire

      @Hadvar, 18.03.2026 - 10:21

      iskreno gledajući, ako ikad bude tako nešto radije ću platiti par eur za DLSS nego svakih godinu dana dati 2k eur + za novu grafičku, mada nigdje nisam vidio da se sprema pretplata. sa ovim novim tehnologijama se da iz starog hardwarea izvuči puno, ako znaš šta radiš..

    • Hadvar

      @AmonShire, 18.03.2026 - 10:37

      iz starog hardwarea ne jer je dlss 5 zakljucan na rtx 50 seriju. I ne moras kupovat svake godine novu graficku. To skoro nitko ne radi. Graficku kupis jednom i miran si 5 godina. Cak i vise. Ali brate, ti i ostali morate se odviknut od kulture “subscriptiona na sve”. Pretplate su rak rana danasnjeg drustva. Ne kazem da ce DLSS sigurno biti pod pretplatom, ali posto je Nvidija korporacija kakva je, ne bih se iznenadio da nesto tako naprave.

    • Zoran Žalac

      @Hadvar, 18.03.2026 - 11:57

      Nigdje nije rečeno da je zaključan na RTX 50. Vjerojatno jest, ali za sad je to samo pretpostavka, nije potvrđeno na kojim će točno karticama raditi, a na kojim ne.

    • moordrak

      @Zoran Žalac, 18.03.2026 - 16:52

      Nije potvrđeno, ali eto, slučajno, sve se vrti ne na jednoj nego na dvije RTX5090! Šta nisu demonstrirali na budget kartušama, a ne na flagshipu?!

    • Zoran Žalac

      @moordrak, 18.03.2026 - 17:40

      Standardna je praksa u tech industriji, kad god se predstavlja nešto novo, da su flagship proizvodi u prvom planu. Hoćeš mobiteli, hoćeš laptopi, itd. Osim toga, ako želiš predstavit nešto s najboljom mogućom grafikom (a to ti je u interesu) naravno da koristiš najbolji dostupni hardver. Kad Xbox prikaže Fable, nitko se ne pita – a zašto nisu prikazali na Series S, umjesto na Series X / PC ?

    • moordrak

      @Zoran Žalac, 18.03.2026 - 17:50

      Ma poserem im se ja posred flagšipa kad ga ima 0,18% svih gejmera. Neka slete malo na zemlju. Novu tehnologiju su mogli prikazati na nečemu što je dostupno običnim smrtnicima. Što će mi tehnologija ako je ne mogu koristiti. Kao da je nema. Totalni gubitak vremena i energije.

    • Zoran Žalac

      @moordrak, 18.03.2026 - 18:01

      Al opet – tko ti je rekao da ne možeš koristiti? I nisi li ti, prema onome što navodiš u svom profilu, upravo ta minorna statistika koja posjeduje Nvidijin flagship – samo iz prethodne serije, a brineš se za obične smrtnike?

    • moordrak

      @Zoran Žalac, 18.03.2026 - 18:59

      Jesam. Imao sam sreće i ja sam ta ponosna manjina. Ne moraš mi to trljati na nos. Nisam svoju grafu platio 5500€ nego normalnih 1500€ još dok je Isus, pardon Jensen, hodao po Zemlji. Sad mi ga može za 5500€ …. ufff… ima ovdje maloljetnika… Moja grafa će uskoro ići papa. Možda mi to nije pametno, znam, nu, tako je kako je. Dobio sam dobru ponudu za nju. Zamisli, ja isto volim primiti euriće! Ovu generaciju Nvidijinog flagshipa ne želim platiti kao polovni auto, a iskreno, nemam tih para “na lageru” za moju zajebanciju. Ne želim ulaziti u dubioze što ću odabrati. Crveni ili zeleni tim, vidjeti ću. Profil će biti apdejtan 🙂
      Što će biti potrebno za DLSS5 me tako nije briga. I sada većinu njihovih izmišljotina imam iskopčano iako imam prošlogeneracijski flagship.

    • Zoran Žalac

      @moordrak, 18.03.2026 - 17:45

      Što se tiče dual gpu setupa, mislim da je to više potreba demonstracije nego stvarne snage. Na kraju krajeva, jedna grafička je bila zadužena za non-dlss izvedbu, a druga za DLSS 5 izvedbu i konstantno se šaltalo između dvije da bi vidjela razlika. Krajnji korisnik neće vrtjeti obje izvedbe paralelno na takav način pa ne vjerujem da je “2×5090” ovdje pravi pokazatelj što će biti potrebno za DLSS 5.

  • Darcoolio

    18.03.2026 - 10:10

    Nego šta je nego je slop.
    Ovo nije nikakav napredak već mrtvi filteri.
    Čak ni mrtvi ray tracing na PC nije zaživeo kako su hteli, već ga mnogi zbog neoptimizovanosti gase, a ovo očekuju da dočekaju širom raširenih ruku.

  • AmonShire

    18.03.2026 - 10:15

    Pa igre izgledaju 1000 put bolje uz ovu tehnologiju, zašto bi netko bio ljut, osobno koristim DLSS swaper i koristim 4.5 dlss sa 3060, QHD monitor 240hz, podupla mi fps i sve izgleda puno bolje ,ako se bude ovo moglo sa starijim grafama koristiti to je samo win!
    Ova slika sa ženskom iz residen evil, BEZ DLSS 5, izgleda jako loše , pa lice joj je kao iz crtića, dok SA DLSS 5 izgleda milijon puta bolje, ne kužim ove koji žele imati lošiju grafiku, jedva čekam da se ovo pojavi!

    • Mamba_

      @AmonShire, 18.03.2026 - 14:34

      DLSS je u načelu tehnologija koja upscaluje sliku sa manje rezolucije na veću, povećava oštrinu, i smanjuje ghosting. Ne izmjenjuje ništa direktno.

      Grace izgleda onako kako ju je Capcom zamislio, s tim da je NVIDIA namjerno koristila za prikaz bez DLSS 5 postavke na low. Grace desno izgleda kao reklame na porno sajtovima i online kladionicama, nikako bolje. Čak i da izgleda kao da je iz crtaća nema veze, jer su je tako developeri zamislili.

    • Dalibor1983

      @AmonShire, 19.03.2026 - 19:53

      Jbt prvi komentar koji ne blati dlss5 na koji sam naisao.Ja isto tako mislim.Izgleda da nas je sad dvojica.Ja ne kuzim sta se ljudi pjene.Nevole nvidiju jer puno sranja rade.Meni to sve izgleda dobro.

  • Pask0o0

    18.03.2026 - 10:21

    Najgore od svega je koliko god se gameri pobunili oni ce i dalje ici u tom smjeru…
    Pogledao sam tu prezentaciju i video šta je Igor snimio i moram priznat da nisam baš sretan, shvatio bi da malo poboljšava, ali u onom demu sa Grace iz RE9 baš izgleda kao totalno druga osoba. Nesviđa mi se niti kako leon izgleda, Shvaćam da kao bolje izgleda, ali ako Capcom nije tako zamislio da izgleda, zašto ga ovi mjenjau..
    Mislim da ako Nvidia misli da ova tehnologija zaživi da bi trebali raditi manje drastične promjene likove, također trebali bi sa developerima samih igara vidjet kako oni zamišljaju te likove, da onda kad se i ukljuci DLSS 5 da ne izgleda kao AI slop filter.

    • AmonShire

      @Pask0o0, 18.03.2026 - 10:43

      ti stvarno misliš da su developeri napravili ovu iz RE baš kako su zamislili i sad da im ova tehnologija bude to pokvarila?? A da im je bila ova tehnologija dostupna , misliš da ne bi učinili da ženska izgleda ovako dobro kao sa dlss5? znači oni bi namjerno radili lošiju grafiku – jer su kao tako zamislili..gluplje stvari dugo nisam čuo lol

    • Wildchild

      @AmonShire, 18.03.2026 - 10:48

      Grace iz RE9 je napravljena na temelju izgleda stvarne osobe, koju su vrlo vjerojatno izabrali jer im odgovara. Ovo sa AI “filterom” je potpuno druga osoba. O tome se radi, ne jel nešto bolje ili lošije izgleda.

    • AmonShire

      @Wildchild, 18.03.2026 - 11:32

      ma daj pričaš gluposti ova AI slika izgleda kao prava osoba ne ova bez DLSS5. Bez ove tehnologije izgleda kao i svako drugo lice u igrama bez ove tehnologije, tupo i bez detalja, ako su stvarnu osobu birali…AKO..sa ovom tehnologijom izgleda stvarnije to je slijepoj osobi vidljivo, kako ti znaš da i u orginal verziji nije AI generirana? ne kužim ove pokušaje unazađivanja i ne prihvačanja napredovanja tehnologije, pa ako želiš igraj igre temeljene na zastarijelim tehnologijama, radije ću igrati prekrasne igre sa AI generiranom grafikom , nego sa zastarijelom grafikom, bez detalja koje ova tehnologija donosi. Činjenica je da su developeri dozvolili da se igra AI poboljša , tako da sve što si naveo pada u vodu, ma da netko bi htio namjerno unazaditi igru a može ju napraviti atraktivnijom haha , stvarno ne razumijem. Uglavnom ovo je budućnost a koji to ne žele mogu samo kmećati kme kme..

    • Mrkvicaa

      @AmonShire, 18.03.2026 - 12:00

      “Pa AI tehnologija nam nije loša, sad i mi možemo znati kao oni koji uče cijeli život”:)

    • Darcoolio

      @AmonShire, 18.03.2026 - 12:16

      Ako je to budućnost onda će gaming tek biti u govnima do grla.

    • moordrak

      @AmonShire, 18.03.2026 - 18:18

      Nije ti to poboljšanje zeru pretjerano? Assassins creed recimo. Užas! Apsolutni užas! Ajde na šumi je ok, ali na kamenu? Crijepovima? Spaljene teksture, pretjerano izoštravanje i kontrast. Ona baka iz Hogwartsa, pa brate, znamo da je stara ali ostarili su je za dodatnih 50 godina! Je ok je, ima žena koju godinu, nu previše je. Kompletno su maknuli sjenu sa šala. Znači tako svjetlost ne pada. Onda ona scena goblina i dečka. Plastic fantastic! Vratilo me direktno u dvijetisućite! Onaj lik iz RESI , on mi je top! Ženska iz starfielda , odlična! Žemska iz RESI. Lijepa je, ali previše je ušminkana, baš previše. Neću drkicu bacit na nju. Onaj stup sa strane, i detalji u ulici recimo, e to je OK. Nije da nitko od nas ne prihvaća nove tehnologije, ali ovo je doslovno kruha preko pogače. Nepotrebno.

    • Ena

      @AmonShire, 18.03.2026 - 21:40

      Isto mislimo @AmonShire, ja isto ne vidim gdje je problem. Meni izgleda vrhunski, mozda je do mene.

  • Solokow

    18.03.2026 - 10:30

    Ajde neka prestanu lagat ovaj napaćeni gejmerski narod !

  • DiVojic

    18.03.2026 - 10:34

    Ok Jensen, kako ti kažeš. Izgleda da mi obična raja smo najveći idioti a ti jedini pametan.

  • Krle91ITG

    18.03.2026 - 10:34

    Realno mnogo rano su prestavili tehnologiju, nije mi jasno zasto. Ovo je poluproizvod, i sto vise vremena prolazi sve vise imam razloga za kritiku.
    Necu vise imam utisak da se ponavljam jer sam pisao svugde i na kalanu i na sajtu…

    • AmonShire

      @Krle91ITG, 18.03.2026 - 11:52

      ..još jedan zabranitelj, pa AI tehnologija je budućnost koliko ti pričao gluposti, neizbježna – a sad nam molim te objasni kako to misliš poluproizvod? na temelju čega..koliko ja sa svojim očima vidim da ovo funkcionira i daje izvrsne rezultate

    • agresv

      @AmonShire, 18.03.2026 - 12:33

      Al is dosadan Bogu, covjek napisao vec prije, klikni na ime pa vidi komentar. ‘Funkcionira’ na dvije 5090-ke, ako te ne placaju po komentaru koje pises tu…

    • AmonShire

      @agresv, 18.03.2026 - 13:59

      i po šemu je to poluproizvod? nisi mi odgovorio na pitanje ..btw radi na jednoj 5090 ako si čitao a očito nisi…gle dssl 4.5 radi samo na 4000+ , ali sa workaround ja upravo koristim na 3000, decko ako neznas sto govoris ne bulazni

    • agresv

      @AmonShire, 18.03.2026 - 15:43

      Vidim da ne citas ili ne zelis procitati, al evo ti sluzbeno od tvoje drage Nvidije:
      What hardware was the demo shown at the GTC booth running on?
      The DLSS 5 early preview demo shown at GTC is run on two GeForce RTX 5090s. One RTX 5090 is dedicated to rendering the game while the other is dedicated for running the DLSS 5 model. DLSS 5 will be optimized to run on a single GPU for release.
      I ne 4.5 ne radi samo na 4000 seriji:
      With our latest NVIDIA app update, all GeForce RTX users can experience the new DLSS 4.5 Super Resolution model in over 400 titles. Please note that GeForce RTX 20 and 30 Series GPUs lack native FP8 support, so Models M and L carry a heavier performance impact for these GPUs. Those users may therefore prefer to remain on Model K (DLSS 4.0)
      Aj sad ko tu ne cita i tko nezna sta govori…

  • sebo0880

    18.03.2026 - 10:36

    Da sam ja direktor isto bih rekao. Ovako je smeće.

  • Mrkvicaa

    18.03.2026 - 11:24

    Već postoje modeli koji slično obrađuju teksture, a kad plaćaš Claude pretplatu, obrada traje osjetno kraće!

    • Mrkvicaa

      @Mrkvicaa, 18.03.2026 - 11:33

      Neki moderi već koriste slične modele za obradu tekstura u starim igrama, a ekipa se žalila prije nego što je NVIDIA predstavila svoje modele.

  • AmonShire

    18.03.2026 - 12:08

    najjači su mi ovi koji misle da se danas igre rade bez pomoći AI tehnologije lol

  • GuybrushThreepwood

    18.03.2026 - 12:30

    ljudi su počeli hejtati sve i svašta, to je valjda globalni trend postao.
    Meni ovo sa DLSS 5 izgleda puno puno bolje, ako usporedim model sa lijeve i desne strane to je veliki skok u grafici.

  • Iceman73

    18.03.2026 - 12:49

    To majstore,objasni ti neukim hejterima kojima je danas bitna stvar samo srati bezveze a pojma o pojmu nemaju…Nvidija zakon!

    • Strider NCG

      @Iceman73, 18.03.2026 - 12:55

      Tako je klekni sine, sad ce Jensen spricnut.

    • Iceman73

      @Strider NCG, 18.03.2026 - 13:20

      Ajde sine obriši sline nebudi alav…još si balav.

    • Kris7yburado

      @Iceman73, 18.03.2026 - 13:44

      Tvoj (pre)optimizam već počinje biti dosadan. Imaš li ti uopće kriterije ili pušiš sve što ti se servira?

    • Iceman73

      @Kris7yburado, 18.03.2026 - 14:03

      Nisam te ništ pital.

  • MoGaming

    18.03.2026 - 12:52

    Nek ne sluša budale. Kome se ne sviđa nek ne pali, ovo je ugašeno po defaultu.

  • tryon

    18.03.2026 - 13:16

    a jel se zna kad ce moc developeri radit bolje igre? il je bitno samo da izgledaju poluumjetno?

  • Dick Johnson

    18.03.2026 - 13:56

    Neznam za druge al dosta mi je tog “realizma” pa 90% igri izgleda isto jer rabe default assete i osvjetljenje iz UE5. Nis nema dusu vise. Warcraft 3, Red Alert 2, Dead or Alive, Fable, Fallout ne izgledaju realisticno al imaju svoj stil i nemres ih fulat.

  • IgorBiH

    18.03.2026 - 14:31

    Jel’ se Nintendo oglasio? 🤭

    • moordrak

      @IgorBiH, 18.03.2026 - 17:39

      Je! rekli su: Se! Se bum vas tužil!

    • IgorBiH

      @moordrak, 18.03.2026 - 19:33

      PC-jaši: “skršiću hiljade eura na novu konfiguraciju ako će mi to donijeti 5% bolju grafiku”. Sonijevci: “i naša grafika je impresivna za 6 godina staru kantu, pogotovo kod first party naslova”. Nintendisti: “grafika? šta je to grafika?”

  • Blackbeard

    18.03.2026 - 14:33

    Samo pogledas ovaj video na stranici, ne moras ga ni pokretati, ovako staticno, vidi ulice na lijevoj strani, vidi na desnoj. Mozda izgleda hajd ljepse (Starfield) jer je ta igra smecasta sama od sebe, pogledajte video od Igora. Ima dobrih strana, ali ovo je po meni sranje i sluzi samo tome da se cijena igara jos vise podize s izgovorom uuu vidite kvalitete, i ni malo truda developera da prave kvalitetne igre.

  • Agent-123

    18.03.2026 - 15:22

    Ka da mi nemamo pa da ne vidimo.Neka ovaj iz Nividie ne kenja

  • LetMeBeFrank

    18.03.2026 - 17:22

    Poprilicno je razotkrivajuce kad vidis koji tip ekipe na HCL-u velica ovo. Ono, doseg GTA i Far Cry. Odigra Last of Us i onda misli da je nasao hidden gem, da je igrao remek djelo i da ima nenadjebivo mocan i individualan ukus. Bas kao po sabloni, pogledas profil ili samo profilnu, eventualno se prisjetis kojeg proslog komentara i vec mozes zakljucit jel ce im se dopast ili nece. Znanje o gamingu ili bilo kakva sirina 0. Standardi 0. Samo mainstream goyslop i neironicno razglabanje o grafici. Povrsnost itd.

    • sallaD

      @LetMeBeFrank, 18.03.2026 - 18:01

      Oh boy, sjećam se kako si prije gotovo šest godina punim pogotkom opisao problem koji je još uvijek dalje prisutan ovdje i van portala. Jaka stvar stvar što ti gutaju te trendove i svjesni problema šta se događa u događa u industriji, no idu dalje kupovati ili moliti kompanije za koje ih otvoreno boli kifla da naprave remake/remastere iz zlatnih dana. A da im ideš ponuditi alternative poput retro ili hidden ili indie igara, onda bi ti ista ekipa bez ustručavanja odbila. U ovom današnjem gdje ti je sve dostupno, čovjek iz nekog razloga misli da mora pratiti jedino što je u trendu. Taj isti problem je prisutan i na drugim medijama. Šta reći više kolegi?

  • moordrak

    18.03.2026 - 17:33

    Mogu sumirati: još jedan feature za bolju prodaju ionako preskupih Nvidijinih grafičkih kartica. Prvo i osnovno, ovo NIJE DLSS. Trebali su to nekako drugačije nazvati. Fotorealizam nije nužno nešto što mora biti prisutno u igrama. Nisam protiv novih tehnologija, samo postavljam pitanje, treba li nam ovo uopće? Dodavanje još jednog sloja u post-obradi? Zar se stvarno modeli ne mogu odmah, kroz engine, prezentirati drugačije? Bez svih ovih naknadnih điđa? Ekipa iz NVIDIJE izvlači detalje iz već postojećeg materijala. U fotografiji ovakve manipulacije svjetlosti i tekstura korištenjem razno raznih filtera odavno postoje. Rezultati su uistinu spektakularni! PS-ov Lightroom, npr. čuda čini flat fotografijama. Nemojmo se lagati, gotovo sve odabrane scene su beživotne i traljave. Bez DLSS5 efekta. Kada se doda, DLSS5 nije jednako upečatljiv na svemu. Mislim da ga treba jako selektivno primjenjivati. Poanta je primijenit filter bez pretjerivanja. Ključna riječ je balans. Moj sivi bubreg za 80% prikazanog vrišti: previše!! Nije to ništa loše, siguran sam da će se algoritmi doraditi kroz godine nu AI mora još puno, puno, učiti. I da, drug kožna jakna, daj odjebi sa 5500€ za komad grafe!

  • ProperBurial

    18.03.2026 - 18:16

    Tiktok filteri brate. I do toga smo došli.

  • trulex

    18.03.2026 - 18:42

    Jasno se na ac shadows videu vidi da je filter kad ga onako brzo sviča

  • Darac83

    18.03.2026 - 21:48

    Iskreno, ako izgleda lijepo i dobro se vrti, uopće me ne zanima kako u pozadini to postiže…

  • tomekplejka89

    18.03.2026 - 23:48

    Mislio sam da ce ti alati sluziti za te neke spore i dosadne odnosno naporne faze razvoja igara a ne za ovo. Opet, treba uzeti u obzir da je u slucaju RE9 Capcom bio taj koji je od jedne isprepadane štreberice napravio OF hoe. Ali dok oni guraju fotorealizam mene sve vise privlace indie i neki drugaciji naslovi. I sve više mi Nintendove igre djeluju kao izvorni proizvod odnosno kao nekakav orginalni kreativni proizvod. Umjesto da nas igre sve vise odusevljavaju svaki dan neki novi gaf industrije. Sta je sljedece?

  • Frk1982

    19.03.2026 - 12:44

    TikTok filter za koji ti treba dvije rtx5090 katice. 🤔
    E, sad će se tek gaming development uljenit.
    (Ošlo zlatno doba gaminga)

  • Loser5

    20.03.2026 - 08:23

    Ako AI “filtrira” sliku u realnom vremenu, znači li to možda da možemo očekivati da ista scena ne mora uvijek isto izgledati, tj da npr svaki put kad dođemo do iste osobe na sceni ona moze izgledati malo drugacije xD? Ako je scena uvijek ista, i na svakom računalu, sceni itd, onda je to precizno odrađeni algoritam a ne AI. Da li je igdje spomenuto nešto pontom pitanju?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?