glupo mi pisat da il ne, iznad 6 -> pogledati :b_ae:
23.12 -
2001: A Space Odyssey - kako da ne.
9/1025.12 -
Jingle all the way - najbolji božićni film ikad, dovoljno...
10/1026.12 -
Christmas with the Kranks - Tim Allen u obiteljskom božićnom filmu. Gej al ajde.
6/10 27.12 -
There will be blood - malo precjenjeno ali okej, zanimljivo ful...
7/10 28.12 -
Conan the Barbarian - najboljih 15 početnih minuta u povijesti filma, ikad. Remek-djelo.
10/1030.12 -
John Carpenter's Vampires - gledljivo, iako prilično loše. Ownalo više dok sam bio klinjo. Ipak, Carpanter je snimao i puno veća govna. I da, kraj owna.
6/1031.12 -
The Quiet Earth - kulna ideja, lijep kraj, al traljava gluma i radnja.
6/1031.12 -
True Lies - prejebeno, ko ovo nije gledo nek se ubije ;(
9/1001.1 -
Lord of War - meni drag film, veoma je kul iako je malo zbrda zdola i čudan je scenarij.
8/1001.1 -
Van Wilder - smješno i tak, isplati se samo zbog scene sa pecivima...
6/10 02.1 -
Teeth - grozno, ak ste muško
5/1004.1 -
Les Diaboliques - genijalno, ne propuštati
10/1009.1 -
The nanny Diaries - kulno, phun. skarlet.
8/1011.1 -
American Beauty - divan, jedinstven film. Jedan od najačih filmova 90ih
10/1012.1 -
White Heat - prejeben noir 50ih.
8/1013.1 -
Chi to hone (Blood and Bones) - Ajd, neloše, spavašava genijalni Kitano..
7/10 ??.1 -
12 Angry Men - genijalno
10/10??.1 -
Sahara (TV) - zgodan TV film s belušijem..
7/10??.1 -
Strangers on a Train - blesavo malo, naivno, al ipak hič
7/10??.1 -
MR 73 - francusko wannabe govance. loš kraj.
6/10??.1 -
Gommora - moderna talijanska mafija...dobro
8/1025.1 -
Leon - previše nenadjebivo, osobnih top 5 ikad
10/1026.1 -
Jackie Brown - eh, da ih opet ovako snima...
9/1028.1 -
The Killing - zabavno i sve, ali naivno i na kraju sve bezveze zbrzano...razočaranje
6/10 31.1 -
Predator - najbolji akcioni film odkad je Zevsa..
10/1001.2 -
Maltese Falcon - kulerica, ugođaj do kosti, radnja malo tupava.
8/1002.2 -
Jungfrukällan (Virgin Spring) - nije gej art ko sedmi pečat, što je dobro. Kulno, jedino "osveta" saka.
7/1003.2 -
Nosferatu, eine Symphonie das Grauens - presmješno, kaos. Must, iako je poprilično retardirano
7/1004.2 -
The Life and Times of Judge Roy Bean - Otkačeno, strašno dobro. Jedan od najačih SAD vesterna.
8/1005.2 -
Rope - genijalno snimljeno, ali fali mu nešto. nekakva poanta, štajaznam.
8/1008.2 -
Red Heat - This shits all very Russia ;D
8/1009.2 -
Abeceda Straha - preloše, naivno i zbunjujuće. i hrvatsko.
4/1009.2 -
Rififi - strašna atmosfera, odličan kraj. Scena pljačke pre....
8/1012.2 -
RocknRolla - dobar, u riči duhu, bolji mi od pušaka ;(
8/1018.2 -
Efter brylluppet (After Wedding) - odlična gluma, sapuničasta radnja...
7/1022.2 -
Dalkomhan insaeng (Bittersweet Life) - šuplje, loše sa mnogih aspekata.
5/1024.2 -
Iron Man - bolje nego šta sam mislio, al ipak retardirano lal
6/1025.2 -
Slumdog Millionare - Jako kul kao ideja, pred kraj mi sve lošije i lošije.
8/1026.2 -
Dead Space : Downfall - Kul, al previše klišeja. Akoste igrali DS još bolje.
6/1028.2 -
The Usual Suspects - Cijela poanta filma je u kraju. Nekako kao da film ne treba ni postojat.
8/1001.3 -
Casino Royale - najbolja scena potjere ikad. Osim toga, najbolji bond film. Da nema zadnjih pol sata, bio bi savršen.
8/1002.3 -
The Fountain - "Tour de Force".
?/1004.3 -
Gran Torino - Dobar je film, al kraj je jednostavno glup. I oni tajlanđani svi glume preloše.
7/1004.3 -
The Visitor - Ok je film, iako je poruka promašena. Simpatično.
7/1005.3 -
The Game Plan - Savršen obiteljski film. Nakon ovog filma mogu potvrditi da je Stijena jedini pravi nasljednik švarcenegera.
9/1007.3 -
The Last Legion - nije loše kolko sam mislio da će bit, al još uvijek loše.
5/1009.3 -
The Three Burials of Melquiades Estrada - sjajno. nepravedno podcjenjeno
9/1010.3 -
Ghost and the darkness - neloše, loša gluma ali fina atmosfera.
6/1012.3 -
The Wrestler (2008) - dobar je film, miki owna.
8/1015.3 -
Changeling - Clint ponovo odličan. Vizualno predivan film, potresna radnja.
9/1019.3 -
Watchmen - Počinje genijalno, što dalje ide završava u jedva gledljivom prosjeku.
7/10 20.3 -
Black Snake Moan - Čisti blues. Skriveno remek djelo.
9/1021.3 -
Master and Commander - vrhunski pustolovni filmač. megalike.
8/10XX.4 -
4 luni, 3 saptamâni si 2 zile - depresivno, socijalno i bez konkretnog sadržaja. nije moj tip filma.
6/10XX.4 -
Lost in Translation - Suptilno, šarmantno, predivno.
10/10XX.4 -
Pumping Iron - Zanimljiv dokumentarac, Arnold rula. Ipak, nekad dosadno.
XX.4 -
Raw Iron - making of Pumping Irona, genijalan dokumentarac, bolji od samog PIa.
XX.5 -
The Legend of Bagger Vance - Savršeno toplo i feel good.
10/10XX.5 -
Push - Nekoliko stvari ga razdvaja od generičnog akcijskog filma. Zanimljivo dosta, rushan kraj.
7/10XX.5 -
Fast & Furious 4 - sva obilježja prelošeg filma u jednom. Razočaranje.
3/10XX.5 -
Race to Witch Mountain - Poprilično infantilno i imbecilno. Ali ipak, the Rock.
6/10XX.5 -
Star Trek - Ima dosta mana, ali sve u svemu ovako jedan Blocbuster treba izgledat.
8/10XX.5 -
Virgin Suicides - čudno, kul atmosfera. Ali opet, nedostatak radnje ikakve.
6/10XX.5 -
Shao Lin san shi liu fang - jest da je treš, ali je pomalo loš treš. moglo je to bolje, pogotovo šore.
5/1023.5 -
Enemy at the gates - Zabavan filmač, al gluma je preloša, plus cijela sapuničasta radnja. Ipak, najbolji sex scene ikad.
7/1015.5 -
Gladiator - grandiozno.
10/1028.5 -
Synechdoche - jebem ti depresiju u pak.