HCL.HR

Kako najlakše lansirati igru na Google Play - u prodaju?

  • 5 Odgovora
  • 4065 Hitova
*

Tomina

  • **
  • 235
Ovako, radim na svojoj prvoj igri koju ću napokon završiti i okusiti se malo u tim vodama.
Riječ je o android igri, 3d labirint koji se konstantno mjenja i proganjaju te određeni protagonisti koje izbjegavaš i svašta nešta još sa njima....
Planirao sam izbaciti 2-3 levela besplatno i ostalo za neku simboličnu cifru google play - nisam još razmišljao o konačnoj cijeni, to tu oko dolar bi se vrtjela.
Tek toliko da nešto kapne ako se ljudima svidi igra, da mogu ulagati u daljnji razvoj igre ili nešto novo.

Naravno, tu je problem naše vukohebine, jer nismo na listi za podržavane zemlje za prodaju igara.

https://support.google.com/googleplay/android-developer/table/3539140?visit_id=1-636583440681546305-2445502350&rd=1

Bitno da Rumunji i Bugari jesu, što bi se kod nas netko borio sa nešto.

E sad, nemam namjeru otvarati u određenim zemljama nekakve urede, ulagati nekakve velike cifre itd - jel tko ima iskustvo da igru "daješ u najam" drugoj firmi koja nudi usluge upravu za prodaju igara iz zemalja poput naših gdje to nije moguće?

Negdje sam čitao taj članak, i da me netko lupi u glavu - nemogu to pronači, a znam da je bila riječ o toj nekoj kompaniji koja za tebe može igru lansirati na google play uz naravno određenu naknadu.

Ima tko kakvu informaciju?

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Kako najlakše lansirati igru na Google Play - u prodaju?
« Odgovori #1 : 05. Travanj, 2018., 12:39 »
Itko išta? Znam da Nanobit je otvorio uredu u Mađarskoj samo da bi mogao prodavati igre na Google Play-u.

Odg: Kako najlakše lansirati igru na Google Play - u prodaju?
« Odgovori #2 : 05. Travanj, 2018., 16:26 »
Mislim da u Hrvatskoj jedino možeš zaraditi preko oglasa.
Nađeš tvrtku koja će se oglašavati kroz tvoju igru.

Jesi li razmišljao o iOS-u. Mislim da je jednostavnije objaviti igru u njihovom store-u.
A i postoji veća “kultura“ kupovanja aplikacija na App Store.

Meni se model ( 2-3 lvl pa naplata ) uopće ne sviđa, naprotiv, takve app jako brzo obrišem. To je dobar koncept kao svojevrsni demo dok se ne dokažeš na tržištu, ali većina developera i taj “demo“ optereti reklamama pa plati 2-3-4$ ako želiš bez reklama i otključati igru.
Uzmi za primjer Super Mario koji je izašao za smartphone, ogroman broj ljudi je odigrao besplatne lvl, ali rijetki su kupili odmah cijelu igru ( jer je bila preskupa ), ostali su čekali sniženje ( koje je opet premalo ).

Reci mi, jesi li dobro optimizirao app? Isprobao na raznim uređajima? Veličinama zaslona?
Ružno je reći, ali u moru smeća ( da to je prava riječ ) koje se danas objavljuje na app store, trebaš imati stabilnu i orginalnu igru da bi se uopće izdvojio, a zarada ti sa prvom igrom mora biti u drugom planu.

Znam da će te ovo pogoditi ( svakoga bi ) jer si uložio puno truda, vremena i cijeloga sebe, ali tržište je okrutno. Probaj sa oglasima kako sam rekao u prvoj rečenici, pa s tim kapitalom krenuti sa nečim novim.

Ako budeš objavljivao igru, obavezno stavi dosta slika i VIDEO iz igre, znači gameplay, kako bi ljudi znali što kupuju. Dobar opis igre neće škoditi. A s reklamama nemoj pretjerivati.
 

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Kako najlakše lansirati igru na Google Play - u prodaju?
« Odgovori #3 : 09. Travanj, 2018., 10:57 »
Hvala na odgovoru.

Pa da bi dogotovio igru trebam još sigurno 2-3 mjeseca posla, s obzirom da to radim kad imam vremena.

Nisam upoznat sa AppStore-om, jer meni je bukvalno svejedno jel igra ide na android ili Ios, pošto UE4 engine u kojem radim veoma lako transformira igre za mobitele.

U ovom stadiju testiranja radi odlično na Samsungu A7, fps je konstanto 60, pošto pazim na svaku teksturu da optimizirana i kompresirana da je što manja, a tako i modeli .

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Kako najlakše lansirati igru na Google Play - u prodaju?
« Odgovori #4 : 18. Travanj, 2018., 14:42 »
Eto, faking Epic i stalne nadogradnje verzija itd...trenutno nas hrpetina vodi borbu u testiranju na androidu radi nekog errora...u međuvremenu dok razmišljam o daljnjim koracima, palo mi napamet jedna stvar - što nebih ja lansirao cijelu igru free, vjerovatno bude šrot ili se nebude skidala hahaha, no ubacim u igru normalno reklame - ne neke naporne nego prihvatljive... I ako netko baš želi maknuti reklame - uplati donaciju od pola dolara, dolar itd, i maknu se reklame.

:D Malo prljavo, ali ovaj sistem sam već vidio.

Naravno, baziram se na stjupid amere da kupuju, mi domaći bogci radije kupimo smeće od 400kn nego dosta android igara po 10kn koje možeš igrati satima.

*

Tomina

  • **
  • 235
Odg: Kako najlakše lansirati igru na Google Play - u prodaju?
« Odgovori #5 : 11. Svibanj, 2018., 08:55 »




Niš extra, ali i na ovo je utošeno preko 100h slobodnog vremena.

AI je ajmo reći gotovo u smislu koliko sam sposoban, neprijatelj stalno traži po labirintu itd. Zidovi se izmjenjuju (određeni).

Ostaje mi:

1.) podesiti kontrole, recimo ljevi stick sam isključio opciju gore dolje pogled jer nema smisla - samo ljevo desno, dok trenutno radim na jednom algoritmu za desni stick kad dođeš do skretanja da ajmo reći "zacementira" pola prostora za hodanje da igra što brža bude.

2.) ubaciti dodatni sadržaj tipa da će se skupljati određeni resursi koje ćemo moći bacati na neka mjesta da bi obilježili put itd, ali i kontra resursi koje ako neprijatelj vidi da će se više bazirati na traženje oko tog resursa

3.) opcija da neprijatelj može tvoj resurs uzeti i premjestiti negdje da te zezne

4.) health bar, neki tajni prolaz ili nešto zanimljivo hahah

Sve u svemu, učim se, nadam se nečemu itd.
Već imam ideju za sljedeće 2-3 igre, samo da je više vremena.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9