HCL.HR

Mogu li nas kampanje i likovi u novim igrama uopće više iznenaditi?

  • 51 Odgovora
  • 24933 Hitova
Meni je kompletan Bioshock čisto smeće. Žao mi je svake lipe koju sam platio za njega.

Nadam se da to ne misliš i za Rapture tj Bioshock 1 i 2
Jbt to su fakat dobre igre, ne ono nekakva remek djela al dobre igre
Zkj smeće ? :(

EDIT: To su dobre FPS igre, ne i dobre igre  :hiha:
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

hrv4tin4

  • Gost
EDIT: To su dobre FPS igre, ne i dobre igre  :hiha:


E pa ja ne podnosim baš dobro FPS igre, možda zato...  :hiha:

*

metalni

  • ****
  • 1762
  • Seoski mudrac
    • My Art Gallery
Problem je "malo siri ili slikovitije receno dublji". Danas firme vode ekonomisti, bavile se one uzgojem kupusa, proizvodnjom cementa ili video-igara. Kako to onda izgleda? Po profesiji sam scenarist (za TV) pa pricam iskustva s ovog naseg jadnog i kukavnog trzista, ali vjerujem da isti principi vladaju i globalno. Klijent narucuje novu seriju. I sto hoce? Ne zna tocno, ali u zadnjoj mu je funkcionirao krim-elemet, u onoj prije toga je bas bila super ljubavna prica, a imali su i onu jednu gdje je pjevanje bilo genijalno. E, i usput, istrazivanje je pokazalo da bi ljudi i humor jer im je pun kufer "ove teske situacije". Onda se ti kao scenarist nadjes pred zadatkom da napises humoristicni ljubavno-kriminalisticki mjuzikl. Tesko ce ti itko (u privatnom sektoru) dat pare da razvijes neku svoju pricu, s likovima koje poznajes, uz koje si ti vezan pa ce se samim tim povezat i gledatelj. U ovom slucaju - gamer. Ukratko, netko tko ulaze lovu u pravilu vise vjeruje istrazivanju trzista nego kreativcu sklonom riziku. Zato na vecini blockbustera covjek vise ne zna redatelja. (Naravno, osim u slucaju brace Cohen, Tarantina i jos par imena koji svojim imenom garantiraju publiku.) To je obicno neki zanatlija koji snimi ono sto mu producent kaze. 

Je, i globalno je tako.
U "production chain-u" ja sam odmah poslije tebe, di kao storyboard artist moram nacrtati ono što mi scenarista napiše po zahtjevu klijenta.
Znači, strašno kakve sve bedastoće ljudi hoće i koliko one budu kontradiktorne zanatu, logici i na kraju kvaliteti samog proizvoda.
 :bonk:

Još jedan problem današnje gaming industrije je prevelika posvećenost grafici na čemu će bolje izgledati (ti mi ljudi što se prepiru jel bolji PC,PS4 ili Xbox One a svi od navedenih imaju svoje mane i prednosti iskreno idu na k****) jer oni nisu gameri nego fanboy-i, pravog gamera će igra privuć pričom a ne vrhunskom 4K 120fps grafikom. Je da je divno i krasno kad je igra optimizirana i ima predivnu grafiku ali čovječe ako ti je priča smeće radije poradi na priči ne na grafici. To najviše šteri SP Fps naslovim jer ima je grafika odlična a već napamet znaš iza kojeg je kuta neprijatelj i od kuda metak dolazi a na starijim igrama si mora dobro promislit di ćeš rushat da te ne razrešetaju a na današnjim igrama samo rushas ko rambo i sve ih pobiješ (nije baš tako velikih razmjera ali shvtit će te što sam želio naglasiti).

*

level

  • **
  • 224
  • Bitches be like...
Ako sam gamer igra će me privući iz bilo kojeg razloga, a ne samo zato što je "dobra priča" ili "brutalna grafika". Najigranije igre na svijetu su MP, bez nekakve priče i  bez brutalne grafike.

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Meni je kompletan Bioshock čisto smeće. Žao mi je svake lipe koju sam platio za njega.
EDIT: To su dobre FPS igre, ne i dobre igre  :hiha:

 :approve

Jedna od rijetkih igara u kojima sam se baš morao natjerati da ju završim, i to zbog sveopćeg neutemeljenog hajpa koji je tada vladao internetima... A i napucavanje nije baš tak dobro pošto imaš osjećaj da pucaš iz ovog.

*

L8

  • *
  • 26
Dakako da mogu iznenaditi. Pogotovo igrajući Witchera 3.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9