HCL.HR

Osvrt na swtor. hehe.

  • 118 Odgovora
  • 27335 Hitova
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #75 : 29. Studeni, 2011., 00:14 »
Evo i mene malo.

Nasao sam vrmeena i zaigrao SWTOR.
Necu nista drugo reci nego da me igra nije iznenadila. Zanimljiva je kao i svaki drugi MMO koji sam cjenio.

I nadodat cu ovo:  http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/367/feature/5854/Five-Not-So-Great-Things-About-SWTOR.html


Pročitao sam ovo i to su samo dojmovi autora ove recenzije ,  on kao i svatko drugi ima pravo na svoje viđenje a svaka igra ima dobrih i loših recenzija ali TOR ima daleko više onih pozitivnih što govori samo za sebe.

Autor spominje UI mada meni UI sasvim pristojno izgleda u ovoj igri ,  sve je vidljivo i pristupačno igraču ,  nije preveliki i  Bioware je čak jedan prvotni UI odbacio i odlučio se na današnji UI na temelji feedbacka igrača koji su igrali betu.

Nadalje on spominje kreiranje charactera,  opet sam ja zadovoljan i sa tim pogledom  jer je character creator solidan makar sam i ja vidio bolje recimo u APB ,  
Igrači  imaju dosta opcija u kreiranju charactera a razumljivo je da  Bioware nije htio dati ovdje totalno slobodu mogućnosti igračima jer se neki characteri sa imbecilnim izgledom ne bi  baš dobro uklopili u cinematic storytelling.

Također autor teksta spominje i questove i kritizira a nigdje ne spominje  kako ova igra ima odlično levelanje i prezentaciju svih questova toliko dobru da cijelo levelanje izgleda kao igranje nekog boljeg single player RPG-a  a najlakše je nešto kritizirat a ne spomenut alternative ,  volio bih znati za koji MMO autor smatra da ima bolji sistem questanja od TOR-a,

I na kraju spominje space combat a da opet nigdje ne spominje kako je space combat ušao naknadno u igru i bio napravljen od Bioware Montreala a ne studia iz Austina koji je napravio TOR,  naime za početak se Bioware htio orijentirati na kvalitetan combat i igru na zemlji a tek onda na space combat.
Sadašnji space combat je jedna zabavna mini igra za ubijanje offtima u igri i kada igrači nemaju baš previše vremena a htjeli bi se malo odmoriti od standardnog gameplaya onda imaju i ovu mini igru.

Mnogi SWG igrači smatraju da je free roaming u SWG-u bio loše izveden i da je bio jedan od razloga propasti SWG-a  ,  tako da je bilo pametno od Biowara da zasada napravi samo mini igru a kasnije ako se odluči da uvede jedan ovako veliki segment u igru da mu onda i posveti pravu pažnju i izvede ga kvalitetno jer kada bi se nešto takvo izvelo loše moglo bi i upropastiti cijelu igru.
Uvijek će u budućnosti biti otvorena mogućnost space expanzije za ovu igru.

Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #76 : 29. Studeni, 2011., 00:20 »
kako zanimljivo kad je recenzija negativna ili baca i malo negativan pogled na TOR onda je dojam autora a kad je pozitivna onda je cinjenica.

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #77 : 29. Studeni, 2011., 00:31 »
kako zanimljivo kad je recenzija negativna ili baca i malo negativan pogled na TOR onda je dojam autora a kad je pozitivna onda je cinjenica.

A gdje sam ja to rekao da je činjenica,  ali činjenica je da ima daleko više pozitivnih recenzija nego onih negativnih....
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #78 : 29. Studeni, 2011., 00:32 »

posto sam na forum povjest MMO pogledaj, i da svi su pokusali kopirat WoW u zadnjih 10 god zato sto niko nije cuo za njega, i da li je ljudima neko ponudio nesto drugacije, bolje, zivlje atraktivnije u zadnjih 10 god. naravno da im je dobro kad nemaju alternative i tvoje je misljenje da zato sto nesto moze propasti netreba ni pokusavati, stvarno ti svaka cast.


ali koliko si ti naivan u vezi pretplate covjece ja nemogu vjerovat, blizzard napravi zaradu od milijardu dolara godisnje na WoWu i ako 1% od toga ode u daljnji razvoj i odrzavanje WoWa sutra je kraj svita zaboga miloga zadnja ekspazija je donijela pande.

več je potvrđeno 80% questova se ponavlja za jednu stranu.


Je baš tako svi kopiraju WoW zato što je WoW jako originalna igra u pogledu combata i zato što je takav combat Blizzardova invencija  :fpalm:,
Gle čuda Everquest i Kotor od Biowara su imali hotkey combat također a oni su postojali daleko prije WoW-a  .

Ja sam realan u pogledu inovacija i ne gledam na ovo samo kao gamer ,  tako da ne očekujem od studija koji investiraju u igru ogromne pare kao što je 200 milijuna dolara  u ovo vrijeme recesije da napravi neke prevelike inovacije u pogledu gameplaya kad su žanrovi u pitanju jer nitko normalan ne želi toliko riskirati kada zna da ono što imamo danas valja i vrijedi  pa da onda sve i izgubi.
Takve inovacije danas možeš očekivati samo od manjih studija.

Taj i takav Blizzard je uspijevao zadržati kvalitetu WoW-a punih 7 godina i imati svih tih godina 11 milijuna ljudi koji su bili spremni plaćati pretplatu jer su vjerojatno bili zadovoljni sa contentom u igri a sigurno da nije bilo ništa uloženo u igru da ne bi nikad imala takvu trajnost.
Druga je stvar da je kvaliteta WoW-a počela opadati u zadnje vrijeme jer se Blizzard nakon tolikih godina fokusira sada na izradu novog MMO-a ,  tj Titana a WoW kao takav je nemoguće unaprijediti jer ima zastarjeli engine.

Ja baš igram TOR betu i ima questova koji su isti za klase to su world questovi to je slično kao i u većini drugih igri samo svaka klasa ima drukčije dijalog opcije u njima pa je onda story i malo drukčiji .

A prezentacija  questova u TOR-u pomoću cinematic viewa i dijaloga je naprosto fantastična i čini svijet u igri da izgleda kao živ bez čitanja zamarajučih tekstualnih opisa za questove toliko viđenih u drugim igrama ovoga tipa.
« Zadnja izmjena: 29. Studeni, 2011., 00:51 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #79 : 29. Studeni, 2011., 00:50 »
da super su q ljudi samo pricaju kako skipaju u konverzaciji sve sta mogu i da ubi 10 štakora je ubi 10 štakora dobio ti zadatak od tipa sa usklicnikom ili ti neki tip to kaze i kao što rekoh pogledaj one filmove o povjesti MMO. I kako znam da je su sve te igre kopija WoWa pa kad su radili te kopije nisu rekli ajmo kopirat Lineage ajmo kopirati EverQuest nego ajmo kopirat WoW.

I wow definitivno nije ljude privukao grindom, bezveznim q, glupim pricama, nego time sto su ljudi napokon mogli koliko toliko igrati zajedno u nekoj smislenoj okolini a to sto je 90% WoW igraca debilno je druga stvar, mislim ja sam igro WoW poco sam pljuvat po njemu nakon dva dana i nisam prestao do 50 lv i nastavio sam nakon sto sam presto igrat ali igro sam ne zato sto je to super igra nego sto je to bila manje vise jedina igra u kojoj sam mogo igrat sa frendovima.

Da malo drugaciji ne prolazi kod mene.

I opet citam da ekipa nije vidjela mrtvijeg svijeta ambient sounds su smece, premalo NPC, imas totalno izolirajucu atmosferu itd.
« Zadnja izmjena: 29. Studeni, 2011., 00:56 MrVivi »

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #80 : 29. Studeni, 2011., 01:00 »
da super su q ljudi samo pricaju kako skipaju u konverzaciji sve sta mogu i da ubi 10 štakora je ubi 10 štakora dobio ti zadatak od tipa sa usklicnikom ili ti neki tip to kaze i kao što rekoh pogledaj one filmove o povjesti MMO. I kako znam da je su sve te igre kopija WoWa pa kad su radili te kopije nisu rekli ajmo kopirat Lineage ajmo kopirati EverQuest nego ajmo kopirat WoW.

I wow definitivno nije ljude privukao grindom, bezveznim q, glupim pricama, nego time sto su ljudi napokon mogli koliko toliko igrati zajedno u nekoj smislenoj okolini a to sto je 90% WoW igraca debilno je druga stvar, mislim ja sam igro WoW poco sam pljuvat po njemu nakon dva dana i nisam prestao do 50 lv i nastavio sam nakon sto sam presto igrat ali igro sam ne zato sto je to super igra nego sto je to bila manje vise jedina igra u kojoj sam mogo igrat sa frendovima.

Da malo drugaciji ne prolazi kod mene.

Ma koji to ljudi ,  ono malo loših recenzija što je   Rejnger postao ovdje ,    da ima svakakvih igrača ali oni koji igraju igre od Biowara i skipaju dialoge ne bi niti trebali igrati RPG igre a niti kupovati igre od Biowara jer se oni  mogu vratiti nazad WoW i Riftu jer očito ne podnose dobro RPG segment koji Bioware uvodi u MMO.

Imaš na 1 strani masu recenzija i masu drukčijih mišljenja kad je story u pitanju u ovoj igri a ja kao netko tko je igrao sada betu i koji je informiran uvažavam mišljenje većine u ovom slučaju i ne obaziram se na malobrojne kritike kojih će uvijek biti kada je bilo koja igra u pitanju jer svaki naslov ima svoje dežurne mrzitelje.

Ne moram ja gledati nikakve filmove koje je opet netko " pametan " napravio kako njemu paše ,   svatko tko je igrao Everquest i Kotor zna da je hotkey combat bio dominantan u ovom žanru daleko prije pojave WoW-a i da takav combat nije invencija Blizzarda.
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #81 : 29. Studeni, 2011., 01:04 »
Samo mala napomena da mi već ide naživce kad ja kažem jedno, a ti odgovaraš sasvim drugo, ali dobro ništa novo.

Citat:
Combat kao takav nije kopija WoW-a jer WoW nije izmislio ovakav combat on je bio već kao takav bio u RPG igrama jako dugo i brojnim igračima je ovakav combat okay , ne smeta im ,  štoviše to im je familijarni način combata na koji su navikli u ovom žanru igara.
reko sam kopija wowa i višemanje svakog drugog mmoa, što i je. nije bitno ko ga je napravio, ima takav combat i mi imamo pravo reć da je takav combat zastario i dosadan. govoriti da taj mmo combat system isti onom iz RPGova je oksimoron, jer svako malo kažeš kako svršavaš na dinamični, brzi i fluidni combat system ovdje u swtoru, dok u rpgeima, je combat više strateški, sa silnim pauzima ili je katkad i na poteze. to što ti imaš hotkeye da olakšaju stvar nije isto, tako bi odma mogli reć da i dota ima takav combat system.

Citat:
Ovo kakvu grafiku Skyrim ima je tvoje mišljenje ,  zavisi na kakvom compu pokrećeš igru i da li igraš sa maximalnim detaljima kao što je moje mišljenje da TOR ima dosta dobru grafiku bolju nego mnoge MMO igre trenutno vani a krajolici izgledaju prekrasno a igra kao takva je optimizirana da radi normalno i na računalima koji nisu high end što je vrlo bitno kad je u pitanju MMO jer se želi postići da igra izgleda dobro i da je što veći broj igrača vrti bez problema.
grafika je subjektivan dojam. naravno da postoji nešto u rezoluciji textura i svim tim sranjima, al to je manje važno. zato sam reko da skyrim ima lošu grafiku, jer je objektivno loša, ali igra mi katkad izgleda lijepo. btw vrtim ju na max detaljima. ali to nije ono što sam te ja pito, jelda?

Citat:
Gradovi su istinski ogromni to zna svatko tko je probao igru kao što svatko zna da je jedan planet u TOR-u veličine 3-4 zone u WoW-u to nije subjektivni dojam, a combat kao takav je solidan ja sam na njega naviknuo igrajući masu RPG i MMO igara , brz mi je i zabavan.
isprazni nije suprotnost od ogromni.

Citat:
CD project Red radi svoje igre na svoj način a Bioware na svoj a rijetko koja kompanija je poznata u svijetu igara za hrpu kvalitetno napravljenih RPG igara počevši od Baldurs Gate serijala preko NWN do Kotora , DAO i ME sada TORA i pobrali su masu dobrih kritika od  profesionalnih recenzenata gameplay sitova i magazina a imaju i hrpu fanova jer svi znaju da rade dobre igre.

A u ovom slučaju mišljenje većine igrača i kritičara da Bioware radi odlične igre sa kvalitetno napravljenim pričama je vrijednije nego mišljenje svega par kritičara koji ne vole njihove igre.

U odnosu na CD Project Red i sve druge izdavače RPG igara Bioware ima daleko više kvalitetnih RPG naslova napravljenih iza sebe.

kakve veze kvaliteta prijašnjih igara ima sa swtorom, koji im je prvi mmorpg? ja znam da mmorpg sadrži taj rpg u sebi, al sve da im je i 10. mmorpg to je totalno nebitno. bitno je ono što prikažu kakva će igra bit.

normalno da imaju više kvalitetnih rpg naslova od cdpr-a, kad je cdpr dosad napravio 2 igre neračunajući witcher vs, koji je browser igra, a svi drugu proizvođači su propali ono što je ostalo je bethesda koja je unakazila fallout i drka svoje open world spike te oni tipovi koji su radili gothic, također open world spike. jedino ko još radi te "prave" rpgeje osim biowarea je cdpr, za kojeg imam mnogopuno veći respekt nego za bioware, jer se EAove kurve. ali to je priča za drugu temu.
« Zadnja izmjena: 29. Studeni, 2011., 01:08 rejnđer »

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #82 : 29. Studeni, 2011., 01:31 »
Citat: rejnđer
reko sam kopija wowa i višemanje svakog drugog mmoa, što i je. nije bitno ko ga je napravio, ima takav combat i mi imamo pravo reć da je takav combat zastario i dosadan. govoriti da taj mmo combat system isti onom iz RPGova je oksimoron, jer svako malo kažeš kako svršavaš na dinamični, brzi i fluidni combat system ovdje u swtoru, dok u rpgeima, je combat više strateški, sa silnim pauzima ili je katkad i na poteze. to što ti imaš hotkeye da olakšaju stvar nije isto, tako bi odma mogli reć da i dota ima takav combat system.

Gle ako ti se ne sviđa takav combat i ne želiš igrati igre sa takvim combatom učini si uslugu i ne kupuj TOR a u RPG igrama combat je na isti način preko hotkeya  sa pauzama ili bez njih.


Citat: rejnđer
isprazni nije suprotnost od ogromni.

Ovo ti ne možeš znat da li su isprazni ili ne bez da si igrao igru ,  ja jesam i po meni nisu isprazni a inače nije nikakav problem nadodati naknadno uvjek par NPC-a koji lutaju po gradovima i kada igra izađe.



Citat: rejnđer

kakve veze kvaliteta prijašnjih igara ima sa swtorom, koji im je prvi mmorpg? ja znam da mmorpg sadrži taj rpg u sebi, al sve da im je i 10. mmorpg to je totalno nebitno. bitno je ono što prikažu kakva će igra bit.

normalno da imaju više kvalitetnih rpg naslova od cdpr-a, kad je cdpr dosad napravio 2 igre neračunajući witcher vs, koji je browser igra, a svi drugu proizvođači su propali ono što je ostalo je bethesda koja je unakazila fallout i drka svoje open world spike te oni tipovi koji su radili gothic, također open world spike. jedino ko još radi te "prave" rpgeje osim biowarea je cdpr, za kojeg imam mnogopuno veći respekt nego za bioware, jer se EAove kurve. ali to je priča za drugu temu.


U svojem ranijem postu si postavio pitanje zašto ljudi govore da je Bioware kralj rpg igara a moj odgovor je bio u smislu zato što rade kvalitetne RPG naslove sa dobrim pričama već jedno desetljeće dok je CD Red napravio tek dva dobra Witchera a Arena.Net baš i nije nešto pretjerano poznat na ovom polju.

A također si ironično napomenuo da tko bi mogao nadmašiti TOR priču u svijetu MMO igara a ja sam ti na to rekao da me baš zanima koliko će kvalitetna priča biti u GW2 jer ako Bioware proizvodi nekvalitetne priče a poznat je samo po prezentaciji priče preko cinematic viewa po tebi onda bi valjda to svi mogli napraviti.

Tako da me baš zanima kakve će ocjene pobrati GW2 kao toliko razvikana igra po njegovim fanovima  na ovom polju koji je bitan kada su RPG i MMO igre u pitanju .

EA nije ništa bolji ili lošiji od NCSOFT-a koji se mnogim igračima gadi i ima cijelu lošu povijest kao izdavač igara.
« Zadnja izmjena: 29. Studeni, 2011., 01:44 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

*

Buffalo

  • n00b
  • 3
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #83 : 29. Studeni, 2011., 06:23 »
Pošto sam probao igru, u potpunosti se slažem sa autorom, jer sam te nedostatke primjetio i prije nego što sam pročitao članak. Šakom u nos sam dobio prillikom kreiranja chara - Svi su isti!

Jedino pozitivno kaj sam uočil je combat sistem i okretljivost chara... čak me ni okoliš nije toliko dojmio.

Tak da sam se moral u potpunosti složit s autorom onog članka. :)

*

Vujkan

  • **
  • 501
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #84 : 29. Studeni, 2011., 07:55 »
mislim kad sam probao betu nije mi se svidila igra bas nesto sve je ljepo ostalo ali combat system mi je cudan nekako :S al kazem samo combat system ostalo je ok!!jedinu grafiku moraju ojacat jer je dosta lose zasad :) vidjet cemo kako ce biti i kakva ce populacija biti :P

*

Repyh

  • **
  • 381
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #85 : 29. Studeni, 2011., 14:01 »
Jednostavno je ne pase vam igra to je u redu nemojte je igrati sve ok.
Ali bi bilo lijepo da nama kojima se svidja ovo sranje od grafike i zastarjeli combat sistem pustite nas da igramo i to je to simple as that. :piva:
Ja isto ne mogu da shvatim kako Halo moze da se hvali kao jedan od najboljih FPSova ili kako je Gear of War prodao 5 miliona kopija al opet ne idem po forumima govoreci ljudima da su debili cisto jer ne djelim isto misljenje/ukus kao i oni.
Par SSova imao sam masu boljih al glupan zaboravio Fraps pokrenuti i uzeo 50tak nepostojecih SSova  :fpalm:

http://imageshack.us/g/440/swtor2011112518132034.jpg/

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #86 : 29. Studeni, 2011., 14:24 »
Citat:
Gle ako ti se ne sviđa takav combat i ne želiš igrati igre sa takvim combatom učini si uslugu i ne kupuj TOR a u RPG igrama combat je na isti način preko hotkeya  sa pauzama ili bez njih.
vjeruj mi učinit ću si tu uslugu, ali to ne znači da nesmijem kritizirat igru. a ovo s hotkeyima, dakle stvarno i dota i warcraft 3 imaju isti combat system ko rpg-i?

Citat:
Ovo ti ne možeš znat da li su isprazni ili ne bez da si igrao igru ,  ja jesam i po meni nisu isprazni a inače nije nikakav problem nadodati naknadno uvjek par NPC-a koji lutaju po gradovima i kada igra izađe.
ono sam rekao zato što sam čito po drugim forumima da ljudi govore kako je igra isprazna i da im se nesviđaju neke dizajnerske odluke, u biti poanta onog što sam je reko je bila da ako je nešto ogromno ne znači da mora biti krcato sadržajem i kvalitetno. uzmi za primjer skyrim i witcher 2. nadam se da nemoram objašnjavat razliku.

Citat:
U svojem ranijem postu si postavio pitanje zašto ljudi govore da je Bioware kralj rpg igara a moj odgovor je bio u smislu zato što rade kvalitetne RPG naslove sa dobrim pričama već jedno desetljeće dok je CD Red napravio tek dva dobra Witchera a Arena.Net baš i nije nešto pretjerano poznat na ovom polju.

A također si ironično napomenuo da tko bi mogao nadmašiti TOR priču u svijetu MMO igara a ja sam ti na to rekao da me baš zanima koliko će kvalitetna priča biti u GW2 jer ako Bioware proizvodi nekvalitetne priče a poznat je samo po prezentaciji priče preko cinematic viewa po tebi onda bi valjda to svi mogli napraviti.

Tako da me baš zanima kakve će ocjene pobrati GW2 kao toliko razvikana igra po njegovim fanovima  na ovom polju koji je bitan kada su RPG i MMO igre u pitanju .

EA nije ništa bolji ili lošiji od NCSOFT-a koji se mnogim igračima gadi i ima cijelu lošu povijest kao izdavač igara.

tako je. to točno a.net radi s gw2. imaju neke kvazidobre cinematice i usranu priču isto ko i ovo. ali problem je kao što sam i to reko, a ti nisi spomenuo, da je u swtoru glavna karika priča i ta sranja, a u gw 2 nije.

ovo da je priča bitan element kad su rpg i mmo igre u pitanju je debilnost, jer skyrim ima višemanje glupost od priče, a svi mmoi se uopče ne trude imat ikakve veze s dobrom pričom/storytellingom.

o tom po tom. ja sam znam da se a.net totalno neovisno ponaša od ncsoft-a za razliku od slučaja bioware-EA. da ne spominjem tek kakav je EAov support prema korisnicima.

also, bioware također ima i više nekvalitetnih rpga od a.neta/cdpra iza sebe.

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #87 : 29. Studeni, 2011., 14:34 »
Šakom u nos sam dobio prillikom kreiranja chara - Svi su isti!

- Ajde dobro to je tvoje viđenje ,  ja imam sasvim drugo evo nedavno je Rift izašao i nije imao ništa bolju kreaciju charactera nego SWTOR.  


TOR ima sasvim dovoljno opcija kod kreiranja charactera da se neće često vidjeti isti characteri u gameworldu.


mislim kad sam probao betu nije mi se svidila igra bas nesto sve je ljepo ostalo ali combat system mi je cudan nekako :S al kazem samo combat system ostalo je ok!!jedinu grafiku moraju ojacat jer je dosta lose zasad :) vidjet cemo kako ce biti i kakva ce populacija biti :P

Kako ti može biti combat system čudan kada je ova vrsta combata dominantna već godinama u žanru MMO i RPG igara.

Grafika je po većini ekipe okay to što ti imaš nekakve Crysis prohtjeve za MMO je sasvim druga stvar a kad igra izađe još će neke druge opcije biti dostupne koje nisu bile u beti kao AA.
« Zadnja izmjena: 29. Studeni, 2011., 15:06 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #88 : 29. Studeni, 2011., 14:52 »
Citat: rejnđer
vjeruj mi učinit ću si tu uslugu, ali to ne znači da nesmijem kritizirat igru. a ovo s hotkeyima, dakle stvarno i dota i warcraft 3 imaju isti combat system ko rpg-i?

- Šta sad ovo treba značit nego kakav combat ako nije pomoču hotkeya ima većina RPG i MMO igara danas ,  hočeš reći da imaju poput Tere aiming combat ?

I da strategije imaju isto hotkey combat samo su animacije i igra napravljene na drukčiji način od RPG kad smo već kod toga.


Citat: rejnđer
ono sam rekao zato što sam čito po drugim forumima da ljudi govore kako je igra isprazna i da im se nesviđaju neke dizajnerske odluke, u biti poanta onog što sam je reko je bila da ako je nešto ogromno ne znači da mora biti krcato sadržajem i kvalitetno. uzmi za primjer skyrim i witcher 2. nadam se da nemoram objašnjavat razliku.

- Čitanje po forumima subjektivne dojmove nekih igrača nije isto kao i igranje igre i iskustvo iz prve ruke.  Ja se slažem da ako je svijet u igri ogroman ne mora značiti da izgleda dinamično i ispunjeno ,  ali iz mog iskustva TOR je dobro ispunjen sa obzirom na veličinu planeta i gradova  u TOR-u i bit će daleko ispunjeniji još kada bude u njemu puno više  igrača kada igra izađe sa svim njihovim companionima.



Citat: rejnđer

tako je. to točno a.net radi s gw2. imaju neke kvazidobre cinematice i usranu priču isto ko i ovo. ali problem je kao što sam i to reko, a ti nisi spomenuo, da je u swtoru glavna karika priča i ta sranja, a u gw 2 nije.

ovo da je priča bitan element kad su rpg i mmo igre u pitanju je debilnost, jer skyrim ima višemanje glupost od priče, a svi mmoi se uopče ne trude imat ikakve veze s dobrom pričom/storytellingom.

o tom po tom. ja sam znam da se a.net totalno neovisno ponaša od ncsoft-a za razliku od slučaja bioware-EA. da ne spominjem tek kakav je EAov support prema korisnicima.

also, bioware također ima i više nekvalitetnih rpga od a.neta/cdpra iza sebe.


Opet ti o nečemu što nisi sam iskusio ,  ova igra ima odličnu priču toliko dobru da te totalno uvuče u igru i kad jednom kreneš igrat ne možeš prestati jer je toliko dobro napravljena.

Znači po tebi u RPG igrama i MMO igrama koje su derivacija RPG igara priča nije bitan element ali masi drugih igrača je ,   po tebi bi dobar RPG bio i samo arkada znači bez neke dobre priče i sa nekim novim combatom akcionog tipa.

Ovo zadnje me samo dobro nasmijalo  jer šta Cpr ima tek dvije igre izdane iza sebe a A.Net tek samo GW koji baš i nije na nekakvom glasu kao nekakav izniman RPG i ništa više.

A ono najsmješnije je što tolikim fanovima ništa ne valja u svijetu igara i svi su im loši a oni očekuju revoluciju u žanru igara od developera koji ima tek jednu igru izdanu iza sebe sa par expanzija.
« Zadnja izmjena: 29. Studeni, 2011., 14:56 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #89 : 29. Studeni, 2011., 15:09 »
Citat:
- Šta sad ovo treba značit nego kakav combat ako nije pomoču hotkeya ima većina RPG i MMO igara danas ,  hočeš reći da imaju poput Tere aiming combat ?

I da strategije imaju isto hotkey combat samo su animacije i igra napravljene na drukčiji način od RPG kad smo već kod toga.
a animacija i mehanike borbe u mmorpgu tipa wow/swtor nisu drukčije nego u DA:O, kotoru, BGu itd.?
koliko ja znam nema nijedan rpg koji ima isti combat kao mmorpg, hotkeyi su to samo kao olakšanje stvari isto kao u strategijama.

Citat:
- Čitanje po forumima subjektivne dojmove nekih igrača nije isto kao i igranje igre i iskustvo iz prve ruke.  Ja se slažem da ako je svijet u igri ogroman ne mora značiti da izgleda dinamično i ispunjeno ,  ali iz mog iskustva TOR je dobro ispunjen sa obzirom na veličinu planeta i gradova  u TOR-u i bit će daleko ispunjeniji još kada bude u njemu puno više  igrača kada igra izađe sa svim njihovim companionima.
kako se tvoje iskustvo TORa razlikuje od čitanja subjektivnog dojma nekog igrača? ja isto sjedim za kompjuterom i čitam tvoj dojam. nzm zašto se uopče oko toga i sporimo jer kao što sam prvo bio reko, tebi je tako, i mnogim ostalima je, ali ima ljudima kojima nije. nekima se također nesviđa kad igraš nekog opakog sitha i onda ti neki random tip dođe i kaže da mu doneseš neke baterije il nešto, nisam upamtio. također se i priča kako tek 20% questova u igri(a to je potvrđeno od biowarea) su unikatni po klasama, ostalih 80% se ponavljaju.

Citat:
Opet ti o nečemu što nisi sam iskusio ,  ova igra ima odličnu priču toliko dobru da te totalno uvuče u igru i kad jednom kreneš igrat ne možeš prestati jer je toliko dobro napravljena.

Znači po tebi u RPG igrama i MMO igrama koje su derivacija RPG igara priča nije bitan element ali masi drugih igrača je ,   po tebi bi dobar RPG bio i samo arkada znači bez neke dobre priče i sa nekim novim combatom akcionog tipa.

Ovo zadnje me samo dobro nasmijalo  jer šta Cpr ima tek dvije igre izdane iza sebe a A.Net tek samo GW koji baš i nije na nekakvom glasu kao nekakav izniman RPG i ništa više.

A ono najsmješnije je što tolikim fanovima ništa ne valja u svijetu igara i svi su im loši a oni očekuju revoluciju u žanru igara od developera koji ima tek jednu igru izdanu iza sebe sa par expanzija.

ja o nečemu što nisam iskusio, ti subjektivno i tako to.

ne to ne znači da po meni priča ne treba postojat, samo izlažem kakvo je dosad bilo stanje na mmo sceni, a to je da je priča bila ili zanemarivana ili užasno loša i/ili neimerzivna.

da stvarno je smješno kad neko ko ima višemanje neograničene financijske mogučnosti kopira nešto staro 10 godina, uvodeći samo inovacije koje im dopušta tehnologija(VA), dok mali studio iz seattlea pokušava napravit nešto novo i drukčije(nisu oni jedini, ali su definitivno najviše došli do izražaja)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9