HCL.HR

Vaša igra?

  • 36 Odgovora
  • 11810 Hitova
*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Vaša igra?
« : 17. Studeni, 2011., 11:43 »
Neam inspiracije za naslov teme, ali topik sam zamislio da iznesete vaš koncept/ideju/maštu o igri koju bi vi napravili naravno da imate znanja, resursa i mogućnosti. Ono što je bitno, naravno je naglasiti žanr igre, za koje bi platforme bila napravljena, te opisat sve vrijedno spomena. Dakle svoju maštu podjelite s ostalima...

________________________________________________________________________________________________________

Sjećate li se fenomenalnog početka Bioshocka, ono sa vatrom dok plivate. Zamislite si te efekte. Sljedeće bi bilo da si zamislite seriju Rescue me sa svojim settingom. Uzeo bi iz serije samo ideju za odlične misije. Igra bi bila survivor iz prvog lica. Bila bi namjenjena za konzole nove generacije i naravno PC. Izašla bi 2016.

Kako bi sve bilo usko povezano sa efektima vatre, igra bi bila pravi eye-candy naslov. Oštre teksture zgorenog drveta i efekti pjena i plavog dima bile bi prelijepe. Igra bi bila isključivo singleplayer i trajala bi 13 sati. Težina bi ovisila o vašoj spretnosti i brzini(stavio bi rendom press a button klikove) nešto nalik onome iz Heavy Raina i ovisilo bi još pomoćima koje bi bile na izbor igraču.

Misija bi bilo 13 i bile bi totalno raznolike, a ispričale bi 13 vatrenih mjeseci Tommya O'hare u vatrogasnoj postrojbi. Priča bi bila važan segment igre. Bilo bi tu fantastičnih animacija i "ležernih" kratkih scena zajebancije, šala i sprdačina, koje bi okarakterizirale 8 fantastičnih likova ove vatrogasne familije. Cijela igra bi bila ispričana kao monolog najboljeg prijatelja i kolege Johna Armora.

Dakako započeo bi sa fenomenalnim treningom u trening kampu gdje bi bilo imitirano sve što vas može snaći u vašoj budućoj vatrogasnoj karijeri. Naš protagonist imao bi 23 godine i imao bi ženu i dijete malo. To bi imalo dosta veze za kraj igre.

Igrač bi bio u mogućnosti trčati, sporo hodati, penjati se, skakati, puzati, hodati po rubovima zgrade, pa i preskakati velik prazan prostor između zgrada, cover sistem bi bio također prisutan, jer bi bilo situacija kada bi potezom trebali nešto primjetit i reagirati u tajmingu. Tu bi bilo fantastičnih eksplozija, propadanja, dima i totalnog mraka, izbijenih ventila i toplinskog pritiska.

Osim što bi imali sve moguće realne mogućnosti, vaš snop gagdeta bio bi impresivan. Baratali bi ogromnim šlaufom za gašenje, sjekirama, imali bi nešto poput SWAT--ofskog štita, koji bi bio patent Johna Armora koji bi vam u nebrojeno slučajeva spasio život. Iz zajebancije bi se zvao "Armor cock" jer ide tam di nijedni kurci nedeju =)

Visili bi sa zgrade, viješali se po prozoru i njihali na špagi. Bilo bi spektakularnog letenja. Nisam još gotov sa spravicama. Tu je i crowbar iz HL koji bi vas također spasio nekoliko puta. U jednoj misiji bi vam spasio život od piromana, koji je promatrao vaše gašenje dok niste slučajno naletjeli na njega kada vas je napao nožem, pa bi se borili s njime na smrt.

To bi vas dosta bacilo u depru pa bi u sredini igre imali more, i priviđanja. Pa bi tu stavio jednu cijelu misiju koja bi bila haluciniranje nešto poput onoga u Arkham Asylumu ili Max Paynu. Na kraju bi se uspiješno izvukli iz toga kaosa, pošto bi vam snage dalo spašavanje male bebe u požaru, podigli bi bebu iz gorećeg stana i izletjeli s 4 kata s njome u naručju, dolje bi vas dočekali sa plavom strunjačom.

Igra bi sadržavala tri težine, na prvoj težini igraču bi bili uključeni hintovi, kada nebi znao šta napravit i vrijeme za reakciju bi bilo prilagođeno casual igračima, dok na drugoj težini toga nebi bilo i vrijeme za reakciju bi bilo već izazovnije. Treća težina bi išla onim igračima koji su brzi na "trigeru" i nebi sadržavala nikakav hud i hintove.

Kad sam kod huda. Na njemu bi bio naravno vaš health bar, koji nikako nebi bio regenerirajući, jer igra nebi praštala nikakve greške. Tu bi bila vaš hrabrosni bar, koji bi bi vam zaključao neku opciju koju bi prošli bez problema, ukoliko ste ranije dobro napravili neki objectiv. Iznad njega dolje desno bi bilo izvrsno stililizirano sredstvo ili gadget koji koristite, kao i njegova alternativna mogućnost.

Dalje neću otkrivat, jer nebum gotovo do 1 aprila. Samo bi rekao da bi ovaj naslov završio vrlo tragično, jer bi dok ste na zadnjem zadatku se ironično vaša kuća zapalila, pa bi bez ikoga i bez odjela spašavali svoju obitelj i uz puno muke spasili bi ih iz gorućeg doma. Do zadnje cut scene se nebi znalo što vam je, kada bi na zadnjoj animaciji bio prikazan vaš pogreb uz puno emocija i odličnom zvučnom podlogom.



Copyright By Cole

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Vaša igra?
« Odgovori #1 : 16. Veljača, 2015., 15:32 »
Bump, No1

Ajmo ekipa. Vaša igra, vaše ideje. Da vas čujem!  :faca:

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Vaša igra?
« Odgovori #2 : 16. Veljača, 2015., 16:14 »
Napravio bi vjerojatno igru na shemu vuk koza i kupus, ali... s ljudima. I više varijacija "vuka", "koze" i "kupusa". S tim da bi prvo išlo otkrivanje tko je kakav tip i kakvi tipovi mogu surađivat, a koji se poništavaju. Otkrivalo bi se to kroz dijaloge na kraju svakog dana, a cijela premisa vjerojatno bi bila putovanje kroz pustinju. Karavan.

Postojala bi dva moda igre - jedan u kojemu je igrač vođa karavana i mora ga očuvati u što većem broju jer su tad veće šanse da će se karavan obranit od usputnih razbojnika i sl. No uvijek bi bio jedan ubojica u karavanu, i igrač bi ga morao što prije identificirati. Bolje rečeno, morao bi identificirati što je djelo ubojice, a što nije. Jer kako putovanje napreduje tako putnici postaju sve nervozniji i ako se npr. spare dva konfliktna karaktera u šator, jedan od njih možda neće dočekati jutro. Ubojicu se u svakom trenutku može optužiti, ali to mora biti javno. I ako ga se optuži, pa i pogodi, igra se nastavlja dalje, ali to izaziva paniku kod ljudi u karavanu i svejedno je izazov doći do kraja.

S druge strane, u drugom modu igrač bi bio taj ubojica i cilj bi mu bio sabotirati karavan. On bi morao ostati anoniman što duže i na različite načine poništavati što više putnika karavana jer mu je cilj da na kraju putovanja opljačka blago koje nosi jedan od putnika. Ali da bi opljačkao sa svojom grupom koja čeka na kraju puta, u karavanu mora biti manje ljudi negoli je u njegovoj grupi na kraju. I zato bi morao ne samo direktno ubijati, nego poticati tenzije među različitim vrstama ljudi da dođe do konflikta. Ako se ubojicu otkrije prije vremena, igra završava, osim ukoliko je u međuvremenu zadobio povjerenje nekog putnika u karavanu te mu prenio tajnu da na kraju puta čeka banda koja misli opljačkati karavan. Naravno, nebi bilo nikakvog indikatora koliko bi se nekome moglo vjerovati i u kojem trenutku, već bi u tu računicu trebalo uzeti ponajprije karakter osobe, a onda i eventualne usluge koje igrač napravi za tu osobu.

Uglavnom, koncept bi bio takav da bi igra trajala nekih 30 virtualnih dana. Dan bi se sastojao od tri dijela - pripreme (odabir puta kroz pustinju za vođu karavana, odabir opreme za ubojicu), samog puta - tijekom kojega uvijek bude jedan random encounter - bilo borba ili zagonetka ili nekakav "bonus level" ili boost, s određenom kvakom; i na kraju - noćenje - koje bi ponajprije služilo za "team building", dijalog & usluge.

Bila bi to singleplayer igra, a ako bi bilo multiplayera vjerojatno bi bio malo modificiran, tipa ne bi se igralo 30 virutalnih dana na putovanju karavana, nego samo jedan dan, bio bi multiplayer za dvoje - jedan igrač vođa karavana, drugi ubojica...

Odg: Vaša igra?
« Odgovori #3 : 16. Veljača, 2015., 16:32 »
napravio bi neku igru iz prvog/treceg lica, koja bi se sastojala od elementa upravljanja vremenom i freeroam-ing kao u GTA igrama. Ujedno tako i korisnici bi mogli svoje gradove graditi i djeliti ih online. \:D/

*

zzumche

  • ****
  • 1048
Odg: Vaša igra?
« Odgovori #4 : 16. Veljača, 2015., 16:34 »
Ne samo da bih napravio igru... nego i pravimo igru. Četveročlani smo tim i ovo nm je prva velika igra - Velos CCG :D
Tim: Igor Bobić - Game designer, Dario Kuzminski - Game programmer, Miljenko Švarcmajer  - Web developer, Sonja Vrtarić - Business developer

Kartaška igra, sa OGROMNIM i kompliciranim svijetom, pravilima za igru (ccg - collectible card game --> kartaška igra) koja su zabavna, lagana za učiti, ali i moguće je nebrojne strategije raditi (izjava na temelju testiranja ;D ), uveli smo D6 u igru, te novost koju još ovakve igru nisu imale (pssst, tajna za sada). Igra će doći u dva oblika - digitalna verzija, te printane karte - ovisi kako tko, što preferira.

Singleplayer, multiplayer, shopovi, deck managment, turniri, F2P, kampanje (više manjih kampanja), in-game enciklopedija likova, čudovišta i mjesta...
Ovo je naš mega projekt, ono što planiramo već dugo vremena i razvijamo nešto kraće vremena - ali još uvijek dugo vremena .D
Sprememo se baciti neki demo među ljude da vidimo masovnije reakcije, ali za sada su bile pozitivne.
I ne-kartaroše smo navukli da zaigraju Velos. :D

Otvaramo vrata cijelom novom svijetu, Velos je planet.
Eto kakvu bismo igru napravili. :D

Evo link gdje ima dosta info ako ste zainteresirani: https://www.facebook.com/velos.ccg




Komentari, kritike, pohvale, ideje, ljubav... sve je dobrodošlo! ^_^
« Zadnja izmjena: 16. Veljača, 2015., 18:00 zzumche »
youtube.com/user/zzumche

*

gvags

  • *
  • 29
Odg: Vaša igra?
« Odgovori #5 : 16. Veljača, 2015., 16:35 »
wyzard sta cekas, kreni u produkciju...ja sam ti prvi kupac ;)

Odg: Vaša igra?
« Odgovori #6 : 16. Veljača, 2015., 16:42 »
Pa ja bih napravio nesto mjesano od igara:
Far Cry 4: Ona dimenzija za onim tigrom i rozim drvecima i Open World i First Persion
Assassin's Creed (svi):Penjanje i godina(u igri) od 1500 do 1700-1800
Grand Theft Auto: Third Persion i dimenzija modernog grada

Eh evo ovako da nekako izgleda.
Da ima 3 dimenzije:Moderni grad,AC gradovi,dimenzija u FC4 i sume i kuce kao u FC4
Oruzje:Moderne puske,Stare puske iz 16-17 stoljeca
I da se moze mjenjat izmedju dimenzija[AKO BI NEKO PRAVIO IGRU VAKO OPISANU BILA BI 50+ GB ZA SKINUT I MOZDA 70+ GB (mozda i manje) neznam sad]
Igrica:Ako bih ja napravio ovu igru bice dobre grafike Real Life(ovo Real Life neznam dali postoji ali naljepsi izgled igre) igrica mora biti bolje grafike od Far Cry 4 ,AC,GTA
SYS REQ:
4+ GB RAM
2+ GB GRAFA
JAK PROCESOR
ITD.

Ime bih joj dao: Far Creed Theft ili neko drugo
I eto to je moja igra.

HOCU DA NAPRAVIM  NEKU DOBRU FPS IGRU AKO KO ZNA DA PRAVI NEKA POSALJE P.M.(Private Messange) PA CEMO SE DOGOVORIT.
I JA CU POMOCI.

Hvala :D

TRAZIM VISE LJUDI
« Zadnja izmjena: 16. Veljača, 2015., 16:44 MonkeyGames1 »

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Vaša igra?
« Odgovori #7 : 16. Veljača, 2015., 16:45 »
Em, poanta teme je iskoristiti vašu maštu, želje i koncept, a ne ukrast od svakog po nešto.
Znači svoje sve da bi napravili SVOJU igru.

*

Blister

  • n00b
  • 1
Odg: Vaša igra?
« Odgovori #8 : 16. Veljača, 2015., 16:58 »
Moja ideja za igru:

First person/Third person
Vrijeme igre je historija, vrijeme pecinskog covjeka i igrao bi ulogu covjeka koji sam pokusava da prezivi.Imao bi velike izazove kao sto su hrana, voda, temperatura itd. Glavne protivnike u igri bi postavio neke zivotinje kao vukove, medvjede, tigrove itd. Imao bi pecine da istrazujes, NPC-eve koji bi bili opasni ili neke koji bi ti pomagali sve dok ti njima pomazes. Stavio bih da mozes craftat mnoge stvari i polahko napredovat u tehnologiji, oklopu, oruzju itd. I nezz.. to bi bilo to za sada.. Toga sam se sjetio sad kad sam ovo procitao :mrgreen:

*

Fearem

  • n00b
  • 2
Odg: Vaša igra?
« Odgovori #9 : 16. Veljača, 2015., 17:02 »
Takodjer, kao i Igor, ne samo da bih zelio napraviti igru, vec na tome aktivno radim sa jednim kolegom, planiramo na Steam Greenlight u 4.-5. mjesecu. Radi se o horror survival multiplayer zanru. Igra se zove Daemonical.

Vise informacija, screenshotova i ostalog o projektu mozete naci na nasem FB-u: https://www.facebook.com/fearemgames

Par screenshotova:





Radi se o assymetrical multiplayeru, gdje se 5 igraca nadju u sumi, mrak pada, i u trenutku kad padne jednog od njih opsjedne demon.

Demonu je cilj pobiti ljude, dok je ljudima cilj prezivjeti do sljedeceg dana. Demon je agilan, igra se iz treceg lica, moze se penjati po drvecu i skakati naokolo.

Ljudi trebaju razviti strategiju za prezivljavanje skupa ili individualno, te koristiti razne evil repelante za zastitu i obranu od demona, poput vatre.

To bi ukratko bilo to, isto tako radimo redovito dev logove na YT, gdje mozete vidjeti od cega smo krenuli i do kuda smo stigli.

http://youtu.be/_xqAOdazYIQ?list=PLJ3pMSqm-4ZvDN8URehIFmkuyJZ8GDRt8

Odg: Vaša igra?
« Odgovori #10 : 16. Veljača, 2015., 17:03 »
Vožnja ZET-ih autobusa i tramvaja ili općenito autobusa po lijepim krajolicima Lijepe Naše

Odg: Vaša igra?
« Odgovori #11 : 16. Veljača, 2015., 17:04 »
Ovako,ja imam više od jedne stvari...
Oduvijek sam smatrao da 'Zorro' zaslužuje svoju open-world igru.Zaista ima mnogo materijala koje bi se mogle upotrijebiti u svijetu Zorroa.Kao prvo igra bi definitivno bila najsličnija Assassin's Creedu,to je ono što najviše doliči Zorrou (siguran sam da svi znate o čemu se radi);parkour,borba mačevima,jahanje na konju.Osim toga ono što najviše volim u igrama jesu prelijepi prizori.Sada sam inspirisan Unchartedom ,The Last of Us ili možda GTA V u sumrak.U igri bi u skoro svakom trenutku uživali u prelijepim meksičkim gradovima(ustvari se radi o Los Angelesu koji je bio u vrijeme hajmo reći 'Spanish and Mexican Era)u kojima je prelijep zalazak sunca,u noći imamo prilliku gledati mnogobrojne zvijezde i uživati.A što se tiče lika,uvijek sam htio vidjeti Johnny Deppa kao Zorroa,dakle vidjeli bi Zorroa nešto drugačijeg nego inače,barem što se brade i brkova tiče.Još meni jedna od najvažnijih stvari u igrama jeste muzika.Ponovo uzimam primjer Assassin's Creeda i Uncharteda.Igra bi trebala imati sjajnu muzičku podlogu,tj. nešto što bi čovjeku bilo nostalgično i što bi uvijek uživao u tome.(Oni koji su prešli AC i Uncharted znaju sigurno o čemu se radi)
O priči ne bih da govorim ali sigurno da bi se ljudi sjetili napraviti dobru stvar,onda uz dobru grafiku,dobar gameplay i dobru priču sigurno bi bila pravi hit i učinila bi Zorroa popularnijijm nego što je sad.Možda je glupo porediti jer nije da Batman nije imao popularnost prije Arkhama i zadnjih filmova,ali zasigurno da je digao rating.

Što se tiče druge igre,opet se radi o igri open-worlda.Sada je riječ o Dragon Ball Z,stvarno sam mislio da će nekad napraviti ovakvu igru kao free roam.Budokai 3 i Tenkaichi 2 su bili najsličniji tome.Samo što smo mogli samo 'letjeti'.Stvarno mislim da nije problem napraviti onako nešto,ali da stvarno možemo ići gdje hoćemo,spuštati se i hodati kada hoćemo.Uz to mogli bi kada hoćemo posjetiti i Planetu Namek kao i zaboravio sam trenutno naziv ali onaj svijet u kojem je King Kai..ono gdje je Goku trčao po stazi.Toliko o tom,što se tiče ostalog kao naprimjer borbe može ostati na razini ostalih DBZ igrih.

I eto nešto da kažem za kraj - Uncharted..Istina je da sam veliki fan ove igre,ali stvar koja je zanimljiva je da sam oduvijek kao dijete zamišljao ovakvu igru i mislim da su i kreatori bili istog razmišljanja.Ali zaista,uvijek sam htio moći istraživati nešto,npr blago i tražeći to posjetiti mnogo,mnogo lokacija,vidjeti historijske lokacije,artifakte :D I da napomenem da mi je Assassin's Creed broj 1,ali Uncharted kao 2. nije mnogo daleko od toga :)

*

teo2cry

  • n00b
  • 4
Odg: Vaša igra?
« Odgovori #12 : 16. Veljača, 2015., 17:09 »
Ovo vec planiram dugo vremena ucinit i jednog dana i ocu.
Ovo je vise igara slozenih kao puzle u jedan svijet.
Radi se o vojniku koji se borio u Iraku. Ima zenu i kcer.
Nastaje epidemija i siri se bolest koja ljudima onesposobljava odredene djelove mozda i pretvara ih u nesto kao zombije.
To su organizirali bogati ljudi svijeta u tajnosti da bi zaustavili rapidnu konzumaciju resursa zemlje zbog velike populacje, naravno oni imaju lijek za sebe spasiti.
Zemlje svijeta su se udruzile da sastave program gdje bi u potrazi sa novim planetom sa slicnim uvjetima kao zemlja pomocu nove warp tehnologije poslali 8 svemirskih brodova daleko svjetlosne godine. Odabiru samo najzdravije i pametnije ljude da pođu u tom brodu te vojnike zbog logicno zastite sto ukljucuje i tebe koji moras ostaviti obitelj na zemlji.
Sada se ova prica grana u vise igara od kojih  main storyline sadrzi njegovo putovanje u kojem po njegovom zanju samo prezi njegov svemirski brod te crash landing na planetu lebdecih otoka te upoznavanje sa zivotom na toj zemlji. To je ta prica ukratko i to je 2D sidescrolling RPG. Ostale igre su RTS koji prica o zemlji poslje epidemijem prezivljavanje i ponovna izgradnja civilizacije, top-down 2D shooter u stilu dayz-a samo sa SP pricom koji se odvija za vrijeme apokalipse gdje novi  lik upozna kcer glavnog lika iz prve igre i tu se price ispreplecu itd., te njegov zivot glavnog lika tjekom njegove borbe u Iraku.

E,  da je to sve nije. Igra prije svega ovoga ce se odvijat na planeti na kojoj glavni lik price sleti. Radi se od 2D sidescrolling platformeru za mobitele sa gameplayom kao Rayman gdje ste dio plemena nama vanzemaljaca te vas put do odrastanja(ne nije klasicni izgled vanzemaljaca).
To je SVE ukratko ali ima tu jos daleko vise detalja koje bi trebao pisati za svaku igru pojedinacno sta bi trajalo bar jedan dan :tired:.

BTW evo nesto na cemu sam radio samo za se upoznat sa enginom:
Pong https://dl.dropboxusercontent.com/u/109568275/Pong/Pong.html
WSAD su kontrole, imam je na mobitelu, programira san da radi touch normalno i ako tko hoce .apk od igre mogu poslat.
Rani koncept igre za mobitel https://dl.dropboxusercontent.com/u/109568275/Deamworld%20Test%20Arena/Deamworld%20Test%20Arena.html
WASD i Space
« Zadnja izmjena: 16. Veljača, 2015., 17:17 teo2cry »

Odg: Vaša igra?
« Odgovori #13 : 16. Veljača, 2015., 17:12 »
Ja bi napravio time travel igru gdje igras glavnu ulogu putnika kroz vrijeme i da igra bude Kao Open World i pomocu mog uredjaja idem na destinacije koje zelim a destinacije da budu odredjene npr ako odem u 1942 zateknem se u WWII ili ako odem u buducnost vidim sva ta buducnosna Cuda ili pak ako odem skroz unatrag 1000 BC zateknem Divljake trce na mene ja bjezim ..Igra bi se zvala Time Travel Chapter 1 ....Ps4,Xbox One,PC,Xbox 360 ....

*

galeb

  • *
  • 19
Odg: Vaša igra?
« Odgovori #14 : 16. Veljača, 2015., 17:17 »
Pozdrav ekipa nisam postao nista vec dugo, ali tu sam negdje stalno...

Obozava survival igre, ali do sad nisam nasao nesto toliko veliko da bi bio impresioniran... Zadnje sta sam uzeo su dying light i stranded deep, SD mi je dao lijepu ideju dok DL obozavam sustav kretanja...

Pa krenimo nema puno filozofije, ali jako puno toga bi bilo... Naci ja bi htio igru u koja bi bila velicine cijelog svijeta, ali ne tako da ti treba 2 sata da prodes cijeli svijet nego da ti treba 10 dana cistog hodanja trcanja i koga cega da predes samo po ravnoj crti na drugu stranu... Isto tako vrijeme bi bilo od nulte god do buducnosti... Bit igre bi bi bio izgraditi cijeli svijet, ali krece se sa nicime, mora se traziti oruzje, orude i sve te stvari da bi se nesto napravilo, isto tako izumi bi bili na 0, sto znaci da bi netko trebao "otrkiti" kotac, i tako kako se kroz cijelu povijest nesto otkirvalo trebalo bi se u samoj igri, naravno za ovo potreban je jako veliki crafting sistem, ali ... Tako da od svega pomalo nakon vremena, dobijemo kociju, pa aute, pa avione i tako do space shipova... Od kuca pocinjes sa barakama sve do Lebdecih kuca. Sto se tice samog igraca bilo bi potrebno izgraditi svog igraca, veliki skill tree, naci da napocetku popest se na 2 metrea zida, nego nakon sto trcis vjezbas s vremenom ojacas i mozes raditi sve sta mozes i u DL...Itd.
Sto se tice samog gameplaya nisam bas razmisljao o SP ili MP, mislim da bi Sp ili co op bio super sistem po principu misija, da uvijek imas nekog da mu radis usluge da nesto napravi, tako da nemoras sve sam napraviti otkriti, nego da zajednickim snagama gradite buducnost..
Naravno potrebno je da postoji i nacin prehrane, lova itd... Ovo sve vec ima, samo treba to spojiti... Naci Raise of nation, sve survival igre, sim city itd...

Eto moje ideje mozda se nekom svida mozda ne, ali eto... I naravno NO EARLY ACCES :piva:
« Zadnja izmjena: 16. Veljača, 2015., 17:19 galeb »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9