HCL.HR

Garancije i prava kupaca u RH

  • 158 Odgovora
  • 135860 Hitova
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #140 : 19. Listopad, 2017., 20:27 »
Ovisi. Ako si radio update s originalnih stranica (iako se to ne može provjeriti, to je zahtjev njihov) onda ne.
Ako je pri tome došlo do tvoje greške jer si palio ili gasio računalo bezveze onda ne.


E sad tu je frka što se apsolutno ništa ne može dokazati. U principu ako je pod garancijom će priznati, ali mogu malo kenjat.
Ako je zaista update BIOS-a uopće kriv.


Isto tako danas ti većina MBO ima dual BIOS i onda se ne mogu zbrikati nego se samo vrati onaj 2. (pričuvni) BIOS i ploča radi te taj BIOS s 2. prebaciš na prvi.
Za oba slučaja si rekao ne, da nisi negdje pogriješio?Dupli bios imaju samo gigabyte ploče (i to ne sve), Asus daje mogućnost flashanja sa usb-a i ako je brickovana ploča ali samo na skupljim pločama (ili čak najskupljim), msi i asrock to ni ne nude.Zar priznaju kvar čak i ako je do brickovanja došlo zbog nestanka struje za vrijeme flashanja?
« Zadnja izmjena: 19. Listopad, 2017., 20:33 black-op »

*

Hrv4tin4

  • ******
  • 5719
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #141 : 19. Listopad, 2017., 20:34 »
O čem pričaš?!? Većina ploča ima pa tako i moj Asrcok Z87 Extrem4...


Uz to da je to sada poprilično stara ploča (2013. godina)...
A znam da i nove ploče ih imaju kao i od MSIa.
Osim ako nemaš šroteks od ploče s jadnim chipsetom i nije ploča za OC...


Za priznanje garancije će ovisiti sve o servisu i je li na ispravan način probao napravit update BIOSa.
I to je to.
« Zadnja izmjena: 19. Listopad, 2017., 20:52 Hrv4tin4 »

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #142 : 19. Listopad, 2017., 20:54 »
O čem pričaš?!? Većina ploča ima pa tako i moj Asrcok Z87 Extrem4...
U pravu si, samo najskuplje Asrockove ploče imaju dupli bios (zbog nekog razloga niti jedna AM4 ploča to nema).Čak i neke Z ploče ih nemaju (ni flagship H ih nemaju), po tom ispada da su sve ploče šrotex :ne:
« Zadnja izmjena: 19. Listopad, 2017., 20:57 black-op »

*

Hrv4tin4

  • ******
  • 5719
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #143 : 19. Listopad, 2017., 21:17 »
Čemu uopće kupovati neku jeftinjaču... MBO ispod 1000kn ni nije za neš ozbiljnije i ne treba očekivati dodatne feature. Meni su MBO isključivo skuplje jer služe za OC i hrpu drugih funkcija...


Al da, vidi za garanciju. Ovisi kako si ishao flashati BIOS. Je li USB pa jel bio dobro formatiran i nije imao grešaka na sebi. Ili je preko njihovog prgrama da se ažurira BIOS putem Windowsa...


Kažem sve ovisi na koji način je rađeno i koliko je bio moguć faktor ljudske pogreške....

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #144 : 20. Listopad, 2017., 08:03 »
Čemu uopće kupovati neku jeftinjaču... MBO ispod 1000kn ni nije za neš ozbiljnije i ne treba očekivati dodatne feature. Meni
Ne znam da li se šališ ili je to jedna od pcmr fora.Što se tiče flashanja jedino me zanima brickanje u slučaju ispravnog flashanja i naglog isključenja računara zbog nestanka struje, znam da se garancije gube u slučaju "viših sila" (udar groma, poplave i ostali spoljni uticaji).Zar zbilja mogu otkriti ljudske greške (poput neispravno formatiranog USB-a)?

*

andrash

  • ******
  • 5764
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #145 : 20. Listopad, 2017., 08:38 »
To ti je siva zona. Pretpostavljam da ovisi od shopa. Isto kao savijeni pinovi na matičnoj. Pretpostavlja se da je korisnik kriv za savijanje, a moguće je da out of the box bude savijenih pa bude problema sa reklamacijom

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #146 : 20. Listopad, 2017., 14:14 »
To ti je siva zona. Pretpostavljam da ovisi od shopa. Isto kao savijeni pinovi na matičnoj. Pretpostavlja se da je korisnik kriv za savijanje, a moguće je da out of the box bude savijenih pa bude problema sa reklamacijom

Da, ali ne možeš doći i pozivati se na garanciju sa savijenim pinovima par tjedana ili mjeseci nakon kupovine matične ploče..

*

andrash

  • ******
  • 5764
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #147 : 20. Listopad, 2017., 15:08 »
To stoji, ali navodno bude problema i kad je friško. Shop uvijek sumnja na nestručno sastavljanje, iako je navodno moguće da budu takvi out of the box, samo naravno ekstremno rijetko, zato i ti problemi.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #148 : 20. Listopad, 2017., 18:20 »
Kakve veze imaju sumnje trgovaca?Nije li distributer/serviser taj koji je zadužen za takve stvari?Trgovine su svejedno posrednici i ne bi trebali imati uticaj na garanciju.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #149 : 03. Prosinac, 2017., 18:12 »
Pitanje - za narudžbu iz ADM-a nisam dobio ni garantne listove ni fiskalni račun već njihov račun na A4 listu, da li je to u redu?

*

Hrv4tin4

  • ******
  • 5719
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #150 : 03. Prosinac, 2017., 18:40 »
Racun ti je fiskalni, samo je format A4.
Mozes zahtjevati da ti ispune garantne listove no u HR je racun dokaz za garanciju. Recimo da imas ispunjenu garanciju a nemas racun nisu duzni priznati garanciju u servisu.
A ako doneses samo racun - on je zakonom obvezujuc i biti ce priznat.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #151 : 07. Prosinac, 2017., 13:48 »
Nije vezano za komp, već za mobitel, ali tema je garancija, a znam da hrv4tin4 ima to u malom prstu
Odnesao sam mob u tcom, još je pod garancijom, ekran- sinoć crna crta, danas skroz crn, kaže frajer u tcomu da nemoram to spadati pod garanciju, ako je kao pao
Mob je kao novi, stalno u kaljenom staklu i futroli, doslovno nema jedne crtice na sebi, tražio sam da napiše, još je i poslikati
Da li ima kakva mogućnost da ako oni kažu da je od pada, da moram platiti popravak, da se nešto poduzme, ili je njihova zadnja

*

Hrv4tin4

  • ******
  • 5719
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #152 : 07. Prosinac, 2017., 14:18 »
Ma ovo je tema za sve o garancijama, no pošto su najčešći upiti baš o komponentama onda je tema ovdje.


Naravno da imaš pravo se žaliti. Isto tako problem ti bude u tome što ti objasniš hrpu topga službeniku na šalteru, a on tvoju primku ne ispuni cijelu ili uopće ne napiše što si ti njemu rekao... Tako da ako te to brine možeš nazvati i servis i provjeriti kakvo je stanje, a nakon servisa moraš dobiti i servisnu primku od samog servisa.


E sad servisi... Nažalost jedan od najgorih servisa radi skoro sve, a to je MMM Agramservis.... Imao sam hrpu problema s njima jer nije da su baš detaljni, a zadnji puta sam im uređaj nosio čak 3 puta natrag i dok nisam dobio šefa nisam želio otići... No ima tu i pozitivnih iskustava, barem tako vjerujem.


Ako je uređaj pao onda je to oštećenje sigurno i vidljivo. Možda se zgrebao prilikom pada, možda se unutra nešto poremetilo, itd.
Da, istina je da mehanički kvarovi uzrokovani nepravilnim korištenjem ne spadaju pod garanciju, a tu ti ide i pad mobitela, naslanjanje na njega, gnječenje, itd.


Ti imaš dokaze i slike kako si i sam rekao te ćeš, ukoliko dođe do problema, na iste se i pozvati. To je tvoj argument za žalbu. No idemo polako, nadajmo se da će sve biti bez problema, no ako se nešto i dogodi loše budemo to probali srediti.


Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #153 : 07. Prosinac, 2017., 14:32 »
👍

A gle to je ženin mob, a bebač ga stalno navlači
Ali mob na sebi nema ni jednu crticu, ko nov
Ali kao što si rekao, čekanje
« Zadnja izmjena: 07. Prosinac, 2017., 14:35 doktordoc »

*

DominikC13

  • n00b
  • 3
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #154 : 20. Listopad, 2019., 21:34 »
Pozdrav svima. Kupio sam iPhone preko Njuskala,sve je radilo dok jednog dana nisam skuzio da mobitel ima burn in..Imam racun,mobitel kupljen u T-Comu 08.05.2018. Pricao sam preko live chata dva puta sa agentima svi tvrde da “garancija na Apple uredaje je samo 12 mjeseci “ . Spomenuo sam im zakone ali Ana R. je rekla “U Hrvatskoj smo,ovdje vrijedi 12 mjeseci.” Ne znam da li da placem ili da se smijem. Sutra idem u T-Com I pridlozit im sve. Ima li sanse da se mob popravi/zamjeni?

*

Chux

  • ***
  • 605
  • živi bili pa umrli
    • Guru Gaming
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #155 : 21. Listopad, 2019., 12:17 »
Mislim da Apple na sve svoje proizvode standardno 12 mjeseci daje jamstvo. E sad, trgovci u HR bi zakonski trebali tebi osigurati jamstvo od 24 mjeseca tak da vjerujem da bi trebo moć ostvarit nekakvo rješenje situacije.

*

DominikC13

  • n00b
  • 3
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #156 : 21. Listopad, 2019., 12:20 »
Dap,citao sam sinoc dosta o takvim temama. Cak ima skoro ista situacija kao moja ovdje ali user nije javio kako je proslo. Hvala na odgovoru,danas odem do T-Coma pa javim update

UPDATE : Poslali su na servis,nisu nista govorili da je jedna godina garancija,rekli su da cu to morati sa servisom. Sta preporucujete da servisu kazem?  Vidio sam pismo sto je andrash stavio. Da im quotam to? Hvala unaprijed.
« Zadnja izmjena: 21. Listopad, 2019., 17:36 DominikC13 »

*

andrash

  • ******
  • 5764
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #157 : 21. Listopad, 2019., 18:27 »
Ne sjećam se više o kojem se pismu radi, no pozovi se na "odgovornost trgovca na materijalne nedostatke u roku od 2 god.". Nemaš što drugo

*

DominikC13

  • n00b
  • 3
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #158 : 22. Listopad, 2019., 01:01 »
Dap na to sam mislio. Hvala vam svima puno,carevi ste

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9