Lol niti ovaj puta nije uspjelo Blizzardu da ima savršen launch expanzije, evo prvi dan većina ljudi MoP nije mogla niti igrati zbog ogromne navale na servere a sada drugi dan za bilo koji server sa velikim brojem igrača čeka se po sat vremena ili više da se uopće logira na servere.
Ali bolje biti na takvom serveru tradicionalno sva ta navala splasne nakon tjedan dana kada svi oni igrači kojima je stalo samo do levelinga prestanu igrati i kada casual igrači izlevelaju svoje likove pa postanu manje aktivni nego na nekom serveru koji im low populaciju.
Nisam igrao WoW oko godine i pol i mogu reći da se WoW u mnogočemu popravio , evo sada su i oni počeli da voicaju sve bitnije segmente priče u WoW , ćak i u questovima sa posebnom vrstom prikaza što je jako dobro napravljeno.
Onda zatim customizacija geara je odlična u WoW , takozvana " transmogenifikacija geara " , u igri postoji ogroman broj setova određene vrste geara i može se npr. ako se dobije neki novi komad geara a to se nekom ne sviđa upotrijebiti transmogenifikacija i napraviti da određeni dio geara izgleda kao neki dio koji igrači imaju a koji im se sviđa a da zadrži sve statse od novog komada odjeće , što je napravilo ponovno relevantnim čak i stare rajdove u igri jer igrači farmaju stare komade geara kako bi dobili određene dijelove koji im se sviđaju.
Onda ovo što su uveli u MoP-u tkz cross-server zones je odlična stvar jer dok se igrači nalaze izvan matičnih gradova kao Stormwind i Orgrimmar oni nisu nikad u niti jednoj zoni sami nego su sa ljudima sa različitih servera tako da su zone pune što je ponovno vratilo element world PvP u WoW.
Dojam za prve MoP instance je jako dobar jer su teže nego u ToR-u npr i bolje osmišljene, a uvođenjem challenge modova za instance se želi postići i da hardcore groupe imaju svoj tip instanci i challenge , taj mod će biti nešto kao što su bile heroic instance u BC-u.
A što se tiče TOR-a ja se još uvijek nadam da će Bioware naučiti nešto na svojim greškama i popraviti igru u budućnosti , oni kada su ušli u izradu TOR-a i nisu imali baš nešto iskustva sa online igrama, nadam se da će shvatiti da je endgame jako bitan u MMO igrama jer jako malo igrača voli igrati MMO samo radi pravljenja altova i levelanja a puno više voli igrati svoj main character i imati što više aktivnosti za radit na max levelu.
Isto tako valjda će naučiti iz slučaja DAO2 i TOR-a da danas sve manje igrača voli igre sa puno instanci i da igrači vole seamless open world puno više .