RASKINI MI UGOVOR
Ne znam hoćete li se vi složiti, ali po meni je tip apsolutno u pravu.
Kriploidu, tebe bi zaposlio u jednoj od navedenih telekom firmi i stavio na šalter.
Tebi bi dao da ti u 2 tjedna u glavu ulupaju hrpetinu propisa, ponuda, paketa i po mogućnosti generalne specifikacije svih aparata u ponudi te mreže. Vrijedi za fiksne i mobilne linije.
Kad to donekle upiješ, stavio bi te na šalter gdje bi morao ispunjavat mjesečne kvote za nove ugovore i produženja ugovora za fiksne i mobilne linije. Ne ispuniš kvotu? Nije problem, doći će regionalni menadžer i malo te jebat u mozak to idućeg produženja ugovora.
Ispuniš kvotu? Ohoho, pa dobar si, ajmo jos malo povisit pošto to možeš ispunit.
Svaki ugovor ili uslugu o kojoj ti ovisi kvota proslijeđuješ na obradu u neki drugi odjel. Ako netko od njih nešto sjebe, nitko od mušterija ne može do njih. A ne ne, ti si na šalteru i ti si kriv. Totalno jesi, da.
Kad naletiš na problematičnu stranku, ovisit ćeš čisto o tome da li je stranka u posjedu generalne pristojnosti i funkcionalnog mozga.
Pokušat ćeš objasnit stranci da dok ne riješiš jedan od problema, ne možeš izvršiti traženu uslugu.
Zaboravljena kamata na zakašnjelo plaćeni račun recimo, problem #1 kod takvih stvari. Čovjek zakasni s uplatom i uplati sa originalnom uplatnicom. Automatizirani sustav je ipak registrirao da korisnik nije platio na vrijeme i poslao je novu uplatnicu sa upisanom/evidentiranom kamatom za kašnjenje. Korisnik ignorira novu uplatnicu jer je već uplatio preko stare - sustav i dalje evidentira kamatu kao dug, ali ne šalje automatiziranu obavijest za to.
Ljudi popizde zbog starog duga/kamate od neke sitne 4 kune ili nešto usporedivo. Ne žele iz principa platit. Počnu prijetit i razbijat stvari. Tvoja krivica to nije, ti to znaš. Ali hej, to samo ti misliš. Za sve druge si ipak ti sve kriv.
Korisnik ima problema s mobitelom? Ti prodaješ smeće, makar to ne bi mogao znat jer ne otvaraš jebena pakiranja. Ma nema tu opravdanja, za sve si ti kriv.
Ako je dan dobar, stranka je razumna i nitko iz odjela za odradu nije ništa sjebao, neće bit prevelikih ispada. Ako je dan kako-tako, imat ćeš najmanje tucet ljudi koji će ti verbalno jebat svu bližu i dalju rodbinu. Ako je dan loš, razbijat će mobitele i možda pokušat razbit tebe. Ae, tu se moram ispravit - ako razbiju samo svoj mobitel, to je jako dobar dan. Barem znaš da se vjerojatno više nikad neće vratit. Ili barem se to nadaš. Ironija je u tome što se najčešće takve budale vraćaju. Prigovarat će na sve živo i neživo, neće slušati ništa što im govoriš, prijetit će ti. Ali postat će redovni pacijenti i svako malo ćeš ih viđati.
Makar ti je radno vrijeme na ugovoru 8 radnih sati dnevno, realno ćeš ostajat 9 i pol ili preko 10 sati dnevno jer u stražnjem uredu riješavaš preostalu papirologiju od radnog dana. Zašto imaš ekstra papirologije za riješavati? Nemaš zapravo, barem ne ekstra. Sve je to papirolgija koju si tehnički trebao, zapravo morao riješavat na šalteru tijekom rada sa strankama. Osim što bi u tom slučaju odrada i evidencija svega vezanog za tipične ugovore za produženja bila produžena za dobrij 15-20 minuta po ugovoru. Pokušavaš ne stvorit gužve i radi toga redovno radiš više od sat i pol dnevno prekovremeno. Nitko ti to neće platiti. Uz taj rad, stranke će ti vjerojatno i dalje jebat mater i žalit se na gužve i redove.
Prvih nekoliko mjeseci ćeš to tolerirat donekle. "Ah, nijedan posao nije lagan."
Nakon pola godine ili znatno manje, bit ćeš sposoban pročitat ljude. "Ovo će vjerojatno bit pacijent."
Ali trudit ćeš se. Jer hej, svi kažu da je taj posao lagan. U klimatiziranom prostoru si, ništa teško ne radiš, tu nešto pišeš po papirima, nosiš mobitele i za kompjutorom si. Ma milina.
Nakon više od godinu dana ćeš postat kompletan mizantrop i generalno mrzit čovječanstvo. Jer kužiš da svatko ima potencijal za "pacijenta" u sebi.
Svu energiju će ti isisavati sama pomisao da radiš takav posao. Shvatit ćeš da su određeni ljudi debili bez zdravog razuma i da si uzimaju za pravo puno više nego što bi trebali. Pitaš se kakav su odgoj prošli u životu ako im neka sasvim osnovna pravila pristojnog ponašanja nisu jasna. I na kraju svega, naići ćeš na druge ljude koji ih podržavaju.
Svo to vrijeme će tvrtka za koju radiš bez ikakvog razloga mijenjati procedure za odradu prodaje i ugovora, uvodit nove usluge i pakete te ukidati stare. Naravno, sve te promjene će se uvoditi bez da itko radnike na tim šalterima pita za ikakav feedback. Ako će bit većih problema u određenim regijama, tvrtka će unajmit zaštitara da malo "plaši" te nezadovoljnike, to će riješit sve.
TL;DR
Kriploidu mrtvi, ti nemaš absolutno nikakvog dodira sa životom i stvarnošću oko sebe. Mentalno si u jebenoj bajci.