Onako, sanja sam nešto najmorbidnije u dosta vrimena, dovoljno čak da sam se probudio ranije nego inače.
Uredno ću priskočiti prvi dio sna u kojem je bilo hardkor jebanja sa vjevericom ( :solidus:
) kojeg se uopće ne želim prisjećati, pa ću preći na drugi dio sna.
Dakle, prolazim ulicom, bulevarom, hodam po zidiću ko što to inače činim, kad odjednom, Đorđe Novković, Toni Cetinski i još netko radi audiciju za neki kurac na tom zidiću. Pošto mi se nije dalo silaziti jednostavno sam priša preko njih, publika je podivljala i svi su bili oduševljeni, počea sam skakati nenormalno visoko jer "hej, to čini ljude sretnima!!1".
Sve je to još ok, ( sad će dio koji me zabrinuo ), tako se pojavim negdi u kući u Americi sa majkom i ocem, kao trebaju bračne zavjete obnoviti povodom 30 godina braka ( ili nešto tako, jel ), pogledam na sat ono 16.23, znate ono, da se kazaljke preklapaju. Otac napravi večeru majci, da meni i njoj čokoladu, i nas dvoje gledamo Bračne vode na tvu, dok se ne začuje moj mobitel na kojeg me zvala tetka i tako.
Počnu Dosijei iks.
Sad sam ja ka u tu epizodu priša.
U njoj je neki psiho ubojica, i prva scena je kako je obisija jednoga naopačke, drugoga je izboa iglama, a trećeg zapalija. I sad, ja kao istražujem i pojavljuje se scena neke random plavuše koja se probudila nakon operacije i sva sritna uzima mobitel i zove prijatelje. Kad ono, na staklu, ravno ispred njene postelje, njeni prijatelji. Stoje.
Ali su mrtvi. Jedan sa škarama u glavi, drugi sa lopatom u zatiljku, a onaj u sredini sa onim doktorskim pilama u sebi. ALI HEJ, ZAŠTO STOJE AKO SU MRTVI!1
Zato jer ih je bolesnik proboa iglama kroz glave, ruke i onom prozirnom sajlom pričvrsija. Jednome je oči i usta zašija s njima i ono, on kao visi o tome.
I ono što me probudilo, dok ona vrišti, plače iz postelje, onaj sa škarama u glavi otvori oči i zločudno izbelji jezik, kao, daje do znanja da je živ i ruga se sa svime ovim. I besmrtan je jer ono, ima škare u glavi.
Ne znam, ne mogu dovoljno dobro dočarati kako je sve to strašno izgledalo.. ali jebote.