HCL.HR

Paypal pomoć

• 2 Odgovora
  • 27168 Hitova
Paypal pomoć
« : 31. Kolovoz, 2016., 11:43 »
Znači krenuo sam naručiti tenisice sa Sports Direct stranice i sve je išlo glatko do plaćanja. Odabrao sam plaćanje preko Paypala i tu se javlja neka greška.  Nažalost nisam je uspio zapisati jer me brzo prebacilo dalje, ali čini mi se da je nekakvo odobrenje u pitanju, nisam siguran. Uglavnom, na Paypalu mi piše transakcija i 'Pending'. Imam dovoljno sredstava tako da nije do toga. Čitao sam nešto po internetu da treba čekati odobrenje od prodavača, ali sve mi je to nekako nejasno.

Dakle, ima li tko da je isto kupovao sa Sports Directa ili s neke druge stranice a da je imao ovakav problem? Ili razumije li netko zašto je pending i to?

metalni

• Seoski mudrac
    • My Art Gallery
Odg: Paypal pomoć
« Odgovori #1 : 31. Kolovoz, 2016., 15:59 »
Jesi ranije kupovao preko PP?
Jel ti račun aktiviran ranije, preko banke i sve to?
Jesi iz HR?

Što se tiče "odobrenja od prodavača" prvi put čujem za to.
Čim klikneš "pay", tebi se automatski sredstva prebacuju tamo odakle kupuješ, tako da mi ovo apsolutno nema logike.

Odg: Paypal pomoć
« Odgovori #2 : 31. Kolovoz, 2016., 20:37 »
Jesi ranije kupovao preko PP?
Jel ti račun aktiviran ranije, preko banke i sve to?
Jesi iz HR?

Što se tiče "odobrenja od prodavača" prvi put čujem za to.
Čim klikneš "pay", tebi se automatski sredstva prebacuju tamo odakle kupuješ, tako da mi ovo apsolutno nema logike.

Ma koristim Paypal od 2011. i iz Hrvatske sam. Dakle, često sam ga koristio uglavnom za Ebay, ali i za druge stranice i prvi put da na ovako nešto naletim. Evo malo sam tražio po Sports Directovoj stranici i kod payment options našao sam ovo:

Citat:
Please select the desired payment option and proceed to the next page where you will enter the card details. Based on the type of card you are using for payment, you may then be asked to enter further details to enhance the security of the transaction. This request of information comes direct from your card issuer and relates to a password that identifies you as the authorised user of the card. If you do not have a password set up you can do so online during the transaction.

All credit and debit card holders are subject to validation and authorisation by both us and the card issuer, to maintain security and prevent fraud. Internet Fraud is Illegal and perpetrators will be prosecuted in all cases.

nadalje, pronašao sam i ovo, isto na Sports Direct:

Citat:
Payment authentication or 3D secure are fraud prevention initiatives launched by card issuers. Verified by Visa (VbV) and MasterCard Secure Code (MSC) work in the same way. The authentication works by using passwords which are set up by you to protect you when you shop online.

How do I activate my card?

Many customers register their payment authentication with their card issuer. However, if you have not registered your card, you can register during the transaction. You should enter your card details and set a password in the secure window. Once you have registered your card, when you shop online in the future you will only have to enter your password.

Who do I contact for further information?

Customers should have received information about the payment authentication process from their card issuers. If you require more detailed information or encounter a problem with the authentication process, please contact your card issuer directly. Unfortunately we have no control over the payment authentication process so we will be unable to assist with any authentication enquires.

al meni su nakon ovog stvari još manje jasne  :bonk:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9