HCL.HR

Thief

  • 168 Odgovora
  • 36112 Hitova
Odg: Thief
« Odgovori #150 : 02. Travanj, 2014., 22:45 »
I meni je Thief puno bolje igrat na gamepad

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16165
    • HCL.hr
Odg: Thief
« Odgovori #151 : 05. Travanj, 2014., 12:19 »
Testirao sad AMD Mantle na ovome. Rezultati su me baš iznenadili:

(Benchmark u igri, maksimalne grafičke postavke na 1680x1050)

DirectX 11 rezultati:
Min FPS: 26,7
Max FPS: 60,5
Prosječno FPS: 42,5

Mantle rezultati:
Min FPS: 51,9
Max FPS: 87,0
Prosječno FPS: 70,0

Znači, u prosjeku oko +30 frejmova uz Mantle. Kapa dolje.

Odg: Thief
« Odgovori #152 : 05. Travanj, 2014., 13:30 »
Mantle je ? App za tweakanje ?
malo info pls par riječi
kao Afterburner nešto ?
Al samo za AMD ne i Nvidiju ?
Lista odigranih:2014,2015,2016,2017

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16165
    • HCL.hr
Odg: Thief
« Odgovori #153 : 05. Travanj, 2014., 14:01 »
Alternativni API, zamjena za DirectX. Dizajniran je tako da bolje iskoristi hardver od DX-a i ublaži pad performansi ako npr. imaš dobru grafičku, a slabiji procesor.
Radi na novijim AMD karticama od 7xxx serije pa nadalje. Driveri su u beti još uvijek.
Trenutno ga podržavaju samo dvije igre: Thief i Battlefield 4. Sve buduće EA igre na Frostbite 3 engineu bi ga trebale podržavati, Crytek je isto potvrdio da će CryEngine podržati taj API.
Najavljen je kao otvoreni API, što znači da će jednog dana možda raditi i na Nvidijinim karticama.
No zasad samo AMD.

Odg: Thief
« Odgovori #154 : 05. Travanj, 2014., 14:28 »
Testirao sad AMD Mantle na ovome. Rezultati su me baš iznenadili:

(Benchmark u igri, maksimalne grafičke postavke na 1680x1050)

DirectX 11 rezultati:
Min FPS: 26,7
Max FPS: 60,5
Prosječno FPS: 42,5

Mantle rezultati:
Min FPS: 51,9
Max FPS: 87,0
Prosječno FPS: 70,0

Znači, u prosjeku oko +30 frejmova uz Mantle. Kapa dolje.

Impresivni rezultati :ave:

Odg: Thief
« Odgovori #155 : 05. Travanj, 2014., 16:31 »
Alternativni API, zamjena za DirectX. Dizajniran je tako da bolje iskoristi hardver od DX-a i ublaži pad performansi ako npr. imaš dobru grafičku, a slabiji procesor.
Radi na novijim AMD karticama od 7xxx serije pa nadalje. Driveri su u beti još uvijek.
Trenutno ga podržavaju samo dvije igre: Thief i Battlefield 4. Sve buduće EA igre na Frostbite 3 engineu bi ga trebale podržavati, Crytek je isto potvrdio da će CryEngine podržati taj API.
Najavljen je kao otvoreni API, što znači da će jednog dana možda raditi i na Nvidijinim karticama.
No zasad samo AMD.

Thanks
Lista odigranih:2014,2015,2016,2017

Odg: Thief
« Odgovori #156 : 09. Svibanj, 2014., 12:26 »
vjerojatno je off topic al eto kog zanima prodajem thief za ps4 za 300 kn....ko nov svega odigran par sati!!

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13341
    • CroSimRacing
Odg: Thief
« Odgovori #157 : 09. Svibanj, 2014., 15:49 »
Imaš u e-martu podforum pa tamo otvori oglas.

Odg: Thief
« Odgovori #158 : 09. Svibanj, 2014., 22:52 »
Ko nov lol, pa i je nov.

Kak se ja nikako nemrem natjerat da ovo počnem igrat :wildboy:
Lista odigranih:2014,2015,2016,2017

Odg: Thief
« Odgovori #159 : 10. Svibanj, 2014., 00:16 »
nov je da... :D ma neznam nemogu se ni ja nikako poceo i presto.....:fpalm:

*

Adam Jensen

  • *****
  • 1993
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Thief
« Odgovori #160 : 10. Svibanj, 2014., 12:09 »
Ajd što se vi ne možete natjerati da počnete, ali ja se ne mogu natjerati da završim. Došao do zadnjeg chaptera prije nekoliko dana i sve mi nekako žao završiti, baš sam uživao u ovoj igri. Imal išta bolje od šuljanja po mističnim lokacijama, to bih mogao vječno raditi.

*

Adam Jensen

  • *****
  • 1993
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Thief
« Odgovori #161 : 11. Svibanj, 2014., 15:28 »


Thief mi je bio najočekivanija igra 2014.-te, a kako i ne bi bio kad je to jedina vrhunska stealth igra najavljena za ovu godinu a osim toga to je Thief -  dugoočekivani nastavak legende ovog žanra, i sad kad se sjetim Deadly Shadowsa lijepo mi oko srca. Imao sam velika očekivanja, nakon onih zadnjih video prohoda i trailera sam čak mislio da će biti bolja i od Dishonoreda. Iako Thief, nažalost, nije opravdao sav taj hype ipak za razliku od većine nisam razočaran i ni na kraj pameti mi ne pada da je pljujem a niti upoređujem sa kultnim prethodnicima. Tačno je da su prethodnici svojevremeno ostavili neizbrisiv trag i da novi Thief nije ni blizu toga ali posmatrajući ga kao svoju cjelinu, bez teškog bremena koje njegovo ime nosi, možemo reći da je Thief odlična igra. Pogotovo ako ste fan stealtha (ili stealth fanatik kao ja) onda je ovo obavezna lektira. Neće ove godine definitivno izaći ništa kvalitetnije iz ovog žanra.

Obično opisi igre započinju sa kojom rečenicom o priči ali ja bih najviše volio da ništa ne kažem o tome. Priča je definitivno najlošiji segment igre. I sam koncept priče je čisti klišej (glavni junak dolazi u grad koji je na ivici građanskog rata između dvije podjedanko sive strane, on ubrzo dobija amneziju...), ali to nije problem ako se priča kvalitetno ispriča međutim, u Thiefu je priča toliko štura čak bih rekao i nepovezana kao da je i nema. Isto kao što pucačine koje ciljaju samo na mrežno napucavanje ubace SP kampanju samo "reda radi", tako imam osjećaj kao da su developeri ubacili priču u Thief samo zato da osjećamo neku dodatnu svrhu šuljanju i krađi. Slična je situacija sa likovima. Jedino je Garrett vrhunski okarakterizovan, lopov sa etičkim kodeksom kojem je cilj obaviti svoj "posao" uz što manje kolateralne štete, a često smo se mogli nasmijati uz neki njego sarkastični komentar. Obzirom da sam samo igrao Thief 3 tako da mi prethodni glumac nije dovoljno "prirastao srcu" (kao što je npr. Ironsdie iz prethodnih SC-ova) i ja nisam od onih koji su žalili za promjenom glumca koji je pozajmio glas, ovaj novi je više nego dobro to odradio i čak smatram da je promjena glumca bila odličan potez jer ovom mlađem Garrettu definitivno bolje stoji novi glas. Osim toga ovo je remake i logično je da sve promijene. Svim ostalim likovima se pružilo veoma malo pažnje, svi su bezlični i nezanimljivi. Na osnovu trailera sam mislio sam da će Thief-Taker General ili Kraljica prosjaka biti interesantni likovi međutim oni su totalno nevažni, pogotovo potonja. Malo se pojave, bace 2-3 "dubokoumne" rečenice i to je sve od njih.

Srećom, ostali segmenti su na visokoj razini. Vrhunski stealth gameplay koji ti omogućava da kompletnu igru pređeš bez ijednog killa (kao što sam i ja uradio), čak ne moraš nikoga ni onesvijestiti (na prste ruke bi se mogli izbrojati oni koje sam "uspavao" i to samo radi pristupa dodatnom lootu). Iako Thief ne pruža toliko gameplay mogućnosti kao npr. SC:B ili Dishonored ali uvijek imate nekoliko pristupa da situaciju riješite na svoj način tako da nisam nezadovoljan. Zamjerku imam na to što se strijela-uže može koristiti samo na to predefinisanim lokacijama, slično važi i za platforming. Iako su developeri pokrili većinu opcija ali mi smeta što kada vidim mjesto za zabit strijelu-uže odmah znam da je tu i trebam zabit jer nije bez razloga tu, i odmah dobijem onaj odvratni osjećaj da developeri upravljaju sa mnom i načinom na koji igram. AI protivnika je prosjek za današnje igre, niti su pametni niti su pretjerano glupi. Obzirom da sam ja igrao sa restrikcijom detected=failed pa nisam imao priliku da ispitam kako reaguju kada vas traže niti sam imao priliku da se borim sa njima a čuo sam da su to veoma loše odradili. Par puta su me veoma prijatno iznenadili npr. ja se nalazim u prostoriji, naravno odmah sam ugasio svijeću i analiziram jednog čuvara koji se nalazi u toj prostoriji kako ga zaobić i izaći na vrata kada odjednom "detected", ja "WTF šta je ovo pa niko me nije vidio", kad ono vidio me čuvar koji se nalazio na terasi i to kroz prozor iako sam bio u mraku. Bio sam baš oduševljen tom sitnicom. Nevezano jeste li u mrklom mraku ako neprijatelj dođe na 2m od vas vi ste primjećeni, a također neprijatelji nisu ograničeni samo na horizontalnu vidljivost nego vas mogu vidjet i ako se nalazite na iznad njih (za razliku od SC:B gdje vas nisu vidjeli ako prolaze ispod vas čak ni u po' bijela dana). Ima tu još lijepih AI sitnica koje su mi se svidjele npr. ja se nalazim na uzvisini i "skeniram" područje, dolje na zemlji prolazi čuvar sa bakljom i u trenutku kada se nalazio ispod mene svjetlost baklje obasja i mene gore i odmah me primjetiše tamo udaljeni čuvari, u većini drugih igara bi u toj situaciji prošao neopažen. Također ako je grmljavina tad je bilo zanimljivo jer svakih 10-ak sekundi grmljavnima obasja sve i vi možete biti primjećeni. Ja ne razumijem kako nego može reći da Thief ima veoma loš AI (npr. HCL-ov recenzent je to zamjerio), pa možda nisu previše pametni ali ja kao dugogodišnji stealth igrač odgovorno tvrdim da je AI Thiefa jedan od boljih koje sam ja vidio u ovom tipu igara, eh sad ako ste vi igrali akcijskim pristupom onda ste možda uočili neke veće nedostatke koje "ghost" igrač nije mogao primjetiti. Također vrijedi pohvaliti bogata gameplay podešavanja koja možete birati prije početka igre, tako da i okorjeli stealthaši mogu uživati. Ipak mislio sam da ću pronaći malo više izazova, čak i na najvećoj težini i uz brojne restrikcije koje sam sebi naštimao ipak sam se lagano "prošetao" (ili bolje rečeno "prošunjao") kroz igru. Dizajn svijeta je za svaku pohvalu, nije to više čisti medieval setting nego je sada cyberpunk viktorijanski setting sličan onom u Dishonoredu. Prekrasan i mističan svijet uveliko doprinose sjajnoj atmosferičnosti. Šuljanje po mračnim uličicama, dvorcima gradske elite ili mističnim podzemnim lokacijama je nevjerovatan doživljaj, a šta tek reću za jednu horror misiju u ludnici kakva je tek tu atmosfera vladala :ave:. Osim toga igra vrvi brojnim skrivenim lokacijama i istraživanje je veoma zabavno. Mislim da se po tome ja razlikujem od ostalih gamera koji samo gledaju na osnovne stvari koje čine igru (gameplay i priča) i ne uživaju u ovim sitnim zadovoljstvima koje jedna ovakva igra pruža. Inače, grad je podijeljen u zone koje su međusobno povezane najčešće prozorima :hihi:. To je jedan od nedostataka igre, razumijem ja da Unreal pokretač ne omogućava open-world ali su mogli to malo logičnije povezat npr. kapijama ili mostovima i sl. Grad je pun kuća koje očekuju vašu posjetu (vjerovatno su ih zato gazde ostavile prazne i to sa upaljenim svijećama :hihi:, jbt mogli su u ponekoj kući ostaviti nekog ukućana tako da i "čišćenje" običnih kuća posjeduje neku mrvu izazova), kao i brojnim sporednih misija koje možete proizvoljno rješavati. Iako je grad dosta detaljno modeliran ali je prazan sa vrlo malo NPC-ova, pogotovo onih koji su neutralni prema vašem prisustvu. Razumijem ja da je "policijski sat" na snazi i da kuga hara ali ipak smo smo barem prolazeći kraj kuća mogli čuti neke zvukove života unutra, ponekad ali rijetko smo mogli čuti neku prepirku između muža i žene ali moglo se poraditi na ovome. Pored lijepog dizajna vaše oči će uživati i u prekrasnoj grafici koje je izvukla maksimum iz Unreal pokretača, nije to još uvijek next-gen (kako su najavljivali) ali je prekrasna. Muzička podloga je fino pogođena i dodatno doprinosi atmosferi.

Deset godina smo čekali na novog Thiefa i svi smo imali ogromna očekivanja koja nažalost nisu ispunjena. Ali ne bi trebali biti razočarani, dobili smo jednu odličnu stealth igru koja će fanovima ovog žanra donijeti mnogo ugodnih sati.
85

Odg: Thief
« Odgovori #162 : 11. Svibanj, 2014., 18:14 »
poceo sam ga igrat eto stvarno nisam zazalio...... odlican je.... :clap:

Odg: Thief
« Odgovori #163 : 11. Svibanj, 2014., 18:23 »
Fino sročeno Adame kao i uvijek. GG što se tiće toga.

Igru još nisam probao, pričekat će malo ;)

*

WEAPONX

  • Moderator
  • *****
  • 2208
  • Doom-driven
Odg: Thief
« Odgovori #164 : 07. Lipanj, 2014., 15:01 »
Riješio i ovo. Nisam igrao ništa iz ovog serijala tako da nisam imao nikakva očekivanja. Sjećam se one nekakve prezentacije gdje je igra izgledala dosta loše,
pa sam je u startu otpisao. Drago mi je da su je uspjeli ispeglat do izlaska, iako nisu uspjeli doseći kvalitetu Dishonoreda s kojim je nemoguće ne raditi paralele.

Glavni aspekt igre - stealh, je prilično dobar i tu nemam prigovora. Borba mi ne sviđa. Ubijanje je ograničeno na luk i one kombinacije sa fokusom.
Fali mi neki jednostavni brzopotezni način za riješit neprijatelja u slučaju kad me otkrije. Npr. nož u Dishonoredu.

Igra nema memorabilnih likova. Onaj general thief taker ili kako več se zove je smiješan. Gledajte mene ja sam zli negativac klasa likova.
Ista stvar kao i u Wolfensteinu. Frau Engel, Bubi i Deathshead - negativci iz crtića. Ja sam zao pa ću pobit hrpu ljudi i zavladat svijetom, hahahahaha. Grmljavina.

Dizajn levela je ok. Nekoliko alternativnih ruta, svaka sa svojim opasnostima. Zamke, patrole, staklo, staklene boce (koje su usput najbolji gadget u igri).
The City mi nije impresivan i sve one šetnje između misija su mi bile naporne i nepotrebne. Prvih deset minuta je bilo zanimljivo otvarat prozore,
dok mi nije dosadilo gledat jednu te istu predugačku animaciju koja služi i kao loading između grada i prostorije u koju provaljujem.
Prostorije veličine 2x2 metra! Pretpostavljam da je bilo tehnički nemoguče uklopit to u sami grad!? I opčenito, loading screensi traju predugo, barem kod mene.

Focus pointse i sami focus nisam koristio do negdje petog chaptera, jednostavno nije bilo potrebe. Sve u svemu, ok igra.
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21