Okej. Prihvaćam. A sad sve te stvari potkrijepi... nečim. Bar reci u kojem smjeru su se to pomakli i u kojim pjesmama.
Tekstovi su super i izražavanje genijalno. Okej, evo par primjera.
"Najbolji kojeg nećeš nikad čut
A kad čuješ ne razumiješ me ko da sam Pikaču"
"U kvartu pušimo obilno igramo domino
Ja sam mrtav ozbiljan ti si mrtav ozbiljno
Gledam teletekst dok pišem tekst"
"Udaran šakon na šank ka Kerum
Vadin pare ka Kerum sa frizurom ka Kerum"
Jesi li ti ozbiljan? Bitnije, jesu li oni ozbiljni? Ovo je Sajo/General Two razina.
Masu puta sam na albumu čuo takve rime gdje sam premotao malo unatrag čisto da provjerim jesam li dobro čuo.
Pola tih "rima" ni nisu rime, već... neke polurime (igri-žili u Istini). Zašto onda uopće forsirati RIME kao takve? Istina je, recimo, užasno djetinjasta GANGSTA TVRDA hrpa nepovezanih gluposti bez ikakvog flowa ili ičega drugog.
Jedina pjesma na kojoj mi je zapelo za uho dobar stil i flow je Med.
Kako su se glazbeno pomakli naprijed? Na kojoj pjesmi i po čemu? Ne znam, Istina glazbeno zauzima identičan prostor kao Drama. Možeš slobodno ispremiješati pjesme s dva albuma i nećeš primijetiti razliku u estetici, produkciji i sličnim stvarima. Primjerice, pusti si Leteće sranje. Pa nakon toga pusti H323. Ti tu čuješ neku veliku razliku ili pomak?
Općenito cijela Istina pari kao da su uzeli Dramu, popisali karakteristike pjesama i napravili album po tim bilješkama.
Imaš jednu "jako tvrdu" stvar (Krek kuća/Istina), imaš forsirani humor/ismijavanje nekog stila (Narodna/ZGB i Evala), imaš Kid Rađa fičr preko mellow beata gdje on repa o tome kako kurca radi u životu osim što puši travu (Truba/Med), neke ozbiljnije komentare društva (Ubij se/Dalmacija), imaš gengsta rep preseravanja i pljuvanje usmjereno nikome (Kraljevi/Leteće sranje) itd.
Čak mi je i sprdnja lošija nego na Drami. Jer je nesuptilnija i forsirana.
Baš ono, neinteligentnije od Drame. Koja je bila poluinteligentna.
Osim toga, predugačak je album. Sedamnaest pjesama, ono.
Ništa, ponovili su Dramu.