HCL.HR

DirectX 11 Gaming

  • 60 Odgovora
  • 22750 Hitova
*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #15 : 25. Listopad, 2009., 16:17 »
Uloga API-a nije BAŠ takva kakvom si je opisao, ali blizu si i slažem se sa ovime dijelom da će vjerojatno biti malo više zbrke oko multiplatform igara koje će se bazirat na "devetki" za konzole, a ukoliko žele biti konkurentne na PC-u, morati će se i dodatne DX11 instrukcije dodavati ( što će opet vjerojatno uzrkovati PC kašnjenja igara ).

Istina. Naime, ove danasnje konzole bit ce aktivne jos dosta dugo, pa me bas zanima kako ce moderne igre izgledati i koliko ce se opce igara bazirati na DX11 tehnologiji, nego li je to bio slucaj za DX10. 90% danasnjih igara su multiplatformski naslovi te ce sve ovisiti o developeru hoce mo li igrati igru na 11-ici ili na staroj 9-ki. Shodno tome, ako ce pc verzije multiplatforskih igara dolaziti na novoj tehnologiji, ocekuju nas kasnjenja pc igara.(kao sto je sada bio slucaj na jesen kada je dosta naslova upravo radi dx11 odgođeno za kasnije - citaj Dirt 2). A ta kasnjenja ce ponovo imati i marktensku svrhu(piratizacija na pc-u).

Evo jedan novi zgodan benchmark na kojem mozete malo testirati graficke tehnologije na razlicitim dx verzijama(dx9, dx10 i dx11) i vidjeti pritom kako vasa kanta to podnasa ;)
« Zadnja izmjena: 25. Listopad, 2009., 16:27 Deadwalker »
The greatest teacher, failure is.

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #16 : 25. Listopad, 2009., 16:27 »
Danas su sve igre u biti DX9 temeljenje. DX10/DX11 se samo nadodaje mjenjanjem par brojeva u HLSL kompajleru (u prijevodu pripisivanje starih shadera u novu verziju i onda imas DX10/DX11 kompatibilnost stim sto arhitektura nesmi bas biti vele zaostala). To je sve marketing. DX11 ce svoju snagu pokazati tek kada izade novi XBox i PS4. To je negdje valjda za 2-3 godine.
Što se tiče benchmarka, nije mi nikako jasno odkud gotovo 30fps drop kada je teselacija on na radeonu hd5870.

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #17 : 25. Listopad, 2009., 16:32 »
Slazem se za ovu konstataciju. Konzole danas drže glavnu rijec kada je gaming u pitanju. Sve se ravna prema njima. Mene pak to veseli sto ne moram svoju kantu dirat barem jos jedno 2-3 godine. Sad cu samo ubacit malo jaci procesor i to je to. :hug
The greatest teacher, failure is.

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #18 : 25. Listopad, 2009., 16:36 »
Slazem se za ovu konstataciju. Konzole danas drže glavnu rijec kada je gaming u pitanju. Sve se ravna prema njima. Mene pak to veseli sto ne moram svoju kantu dirat barem jos jedno 2-3 godine. Sad cu samo ubacit malo jaci procesor i to je to. :hug
GTA4 je odličan primjer lošeg utjecaja konzola na PC. Nekazem da je igra loša, dapače odlična je, ali su zahtjevi i grafika van svake pameti. Igra je procesorski strasno zahtjevna bas zbog toga sto konzole imaju mnogo jaci procesor s vise jezgri, i to se tu osjeti. Nadalje, ima tu jos Rainbow Six Vegas, ostale se nemogu sjetit vise, uglavnom sve su te igre izuzetno teske za procesor (gta4 neide vise od high da dualcom).

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #19 : 25. Listopad, 2009., 16:44 »
E to sam osjetio na vlastitoj kozi. Zapravo, sama grafika je u toj igri je cisti prosjek, al igra doslovce ubija procesor. I bas sam neki dan gledao video za novi CryEngine 3. Uglavnom, graficki je gotovo identican verziji 2, al su zato debelo poboljsali fiziku. U prijevodu, nista sto konzole procesorski ne mogu prozvakat, dok na nama na pc-u ne gine kupnja quad-a. Pa cak one Intelove I serije.
The greatest teacher, failure is.

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #20 : 25. Listopad, 2009., 16:46 »
E to sam osjetio na vlastitoj kozi. Zapravo, sama grafika je u toj igri je cisti prosjek, al igra doslovce ubija procesor. I bas sam neki dan gledao video za novi CryEngine 3. Uglavnom, graficki je gotovo identican verziji 2, al su zato debelo poboljsali fiziku. U prijevodu, nista sto konzole procesorski ne mogu prozvakat, dok na nama na pc-u ne gine kupnja quad-a. Pa cak one Intelove I serije.
Mislim da su CE3 za konzole i CE3 za PC nebo i zemlja, za konzole je to dramaticno oslabljeni CE2 i prilagoden na njima, dok je CE3 za PC sasvim druga zvjerka sa podrskom za DX11.

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #21 : 25. Listopad, 2009., 16:49 »
A dobro, to ce kod Crytek-a biti vjerojatno tako, posto je zapravo igra i bila pc ekskluziva. Svejedno, fizika u novoj verziji engine-a je drasticno poboljsana(a i prije nije bila bas "losa", hehe) i trebat ce sigurno mocan procesor za kvalitetne perfomanse. Glede razlika između konzola i pc-a, one ce normalno postojat i bit ce vidljive, al bas da ce biti "nebo i zemlja", sumnjam.
The greatest teacher, failure is.

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #22 : 25. Listopad, 2009., 16:58 »
A dobro, to ce kod Crytek-a biti vjerojatno tako, posto je zapravo igra i bila pc ekskluziva. Svejedno, fizika u novoj verziji engine-a je drasticno poboljsana(a i prije nije bila bas "losa", hehe) i trebat ce sigurno mocan procesor za kvalitetne perfomanse. Glede razlika između konzola i pc-a, one ce normalno postojat i bit ce vidljive, al bas da ce biti "nebo i zemlja", sumnjam.
Ma i jesu nebo i zemlja. Samo nitko nije lud da radi PC eksluzivu (osim cryteka, ali i oni su se opametili) jer nema velike zarade, pirati su tu uvjek u akcij. Zato se danas sve igre baziraju na DX9 renderima (sa nadodanim shaderima koji omogucuju DX10/DX11 kompatibilnost, ali sve je to u biti zasnovano na D3D9), pogledaj UT3 Engine, uz minimalne modifikacije ista igra ide na konzole i na PC. Zato svi kupuju takve engine a ne neke Cryengine i ostale zvjerke. PC je ubitačno jači i omogucava daleko više od konzola. Samo je Crytek pokušao to dočarati sa crysisom, ali kad se jednom opečeš na vatru glupo bi bilo opet se opeć na isti način, zar ne.
Sto se tiče novog engine-a, mislim da nema sta biti mnogo bolje jer je CE2 vrhunac danasnje tehnologije. Fizika je OK i u CE2, vecina objekata je pomična i uništiva, vegetacija i utjecaj ekspozija na iste su solidni, tako da zapravo nevidim sto bi bilo mnogo bolje u fizici. Naravno, tu je i nova mogucnost DX11 CS koja omogucva da se visak snage koristi u upravo  računanje takve fizike i time rastereti procesor.
Imas ovdje odličan video: CryEngine 2 vs CryEngine 3
« Zadnja izmjena: 25. Listopad, 2009., 17:06 Tola »

*

seedorf

  • ****
  • 970
  • My mision is destroy love on planet Earth
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #23 : 25. Listopad, 2009., 17:40 »
Ocete da vam kavu napravim..  :kava:  :thumbs:

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #24 : 25. Listopad, 2009., 17:52 »
Ocete da vam kavu napravim..  :kava:  :thumbs:
nemoj kavu radije daj nesto zestoko...

*

seedorf

  • ****
  • 970
  • My mision is destroy love on planet Earth
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #25 : 25. Listopad, 2009., 18:05 »
Ocete da vam kavu napravim..  :kava:  :thumbs:
nemoj kavu radije daj nesto zestoko...

Mozel jedna rakijica..hehe,. ;)

*

--HS--

  • ****
  • 1078
  • :tired:
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #26 : 26. Listopad, 2009., 23:03 »
Zaboravili ste ono najbitnije, sve se to da napraviti i bez DX10,11 supporta, znaci baljezgate gluposti. Zašto i kako, reći ću kada još malo naserete kako serem gluposti  :mrgreen:
easy-forex-basics.blogspot.com

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #27 : 26. Listopad, 2009., 23:36 »
Zaboravili ste ono najbitnije, sve se to da napraviti i bez DX10,11 supporta, znaci baljezgate gluposti. Zašto i kako, reći ću kada još malo naserete kako serem gluposti  :mrgreen:

Još malo? Tko "sere" o tome da ti "sereš" gluposti?

Zašto nam jednostavno ne otrkiješ svoje znanje? :(

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #28 : 27. Listopad, 2009., 00:00 »
Forsira? :wildboy:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #29 : 27. Listopad, 2009., 09:11 »
Zaboravili ste ono najbitnije, sve se to da napraviti i bez DX10,11 supporta, znaci baljezgate gluposti. Zašto i kako, reći ću kada još malo naserete kako serem gluposti  :mrgreen:
Ma daj. DX9 je jos isključivo živ radi konzola i Win XP, kojeg ionako nakon pojave Win 7 skoro pa niko od gamera ne koristi. Ajde prosvljetni nas sveti gospodine sa svojim znanjem.
DX10/DX11 je daleeeeko fleksibilnij API od DX9 i omogucava daleko više. Moze se to sve napisati u DX9, ali te u jednom trenutku ograničava i postaje usko grlo.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9