HCL.HR

DualShock 4

  • 147 Odgovora
  • 139254 Hitova
*

lahvos

  • *
  • 147
  • End discrimination - Hate everyone!
Odg: DualShock 4
« Odgovori #15 : 23. Veljača, 2013., 17:16 »
Slično ti je kao i stražnja strana PS Vite. Zapravo ti je površina osjetljiva na dodir, ne prikazuje nikakve slike nego samo koristi impute koje daješ s prstima kao pokreti neki ili tako nešto. To je na developerima da iskoriste a to ćemo još vidit kako :piva:

Hm, pada mi na pamet scrolanje u web browseru ili mozda ako to moze raditi ocitavanje otiska prsta, na taj nacin bi imao joystick sto samo ja mogu koristiti :mrgreen:

Sve u svemu po meni jako dobro izgleda, svidja mi se i promjena na gljivama, cini mi se da je cijeli malo vise zaobljen....
''Parameters in real life and in net games are directly inversed. The strongest players in games, in reality are those useless person with the most time in their hands. That's very common. When a legendary hunter appears, that's also when the legendary useless bum appears."

*

Syzygy

  • *****
  • 1867
  • čvarkuša
Odg: DualShock 4
« Odgovori #16 : 24. Veljača, 2013., 02:21 »

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: DualShock 4
« Odgovori #17 : 24. Veljača, 2013., 13:12 »
To svjetlo mora imati istu funkciju kao i kod PS Movea, a to je više manje da se kameri da do znanja gdje je korisnik u prostoru. Zašto su to odlučili integrirati baš u DualShock nije mi baš jasno - ne vidim baš primjenu neku zgodnu od toga da igra zna gdje se igrač nalazi u prostoru... pogotovo ako igrač sa obje ruke drži normalan kontroler (ne Move jel).

A touchpad - djeluje malo nepotrebno. Osim toga - nezgodno je doći do njega prstima dok normalno držiš kontroler, bar mi se tako čini.

Prema informacijama koje sam iskopao, svjetlo imati će više funkcija:
1. Poslužit će kao indikator broja igrača spojenih na konzolu (umjesto onih dosadašnjih crvenih lampica kraj brojeva 1,2,3,4)
2. Kao indikator razine zdravlja u FPS ili RPG naslovima (iako ne vidim svrhu toga pošto je svjetlo na poleđeni kontrolera koju ne vidiš, no ajde, može poslužiti u co-opu)
3. I kao što si spomenuo, u svrhu signala za lokaciju kontrolera u 3D prostoru od strane PlayStation Eyea.

Što se tiče ovog posljednjeg, govorimo o djelomičnoj implementaciji Move funkcionalnosti koje će dobro doći naslovima kao što je bio recimo Heavy Rain. Dvije HD kamere u Eyeu moći će mnogo preciznije locirati trenutačnu poziciju kontrolera, tako da bi pokreti DualShocka trebali biti znatno responzivniji. Možda konačno "gljive" i dobe upotrebljivu alternativu u trkaćim naslovima. Vjerojatno znaš, no PlayStation Move biti će podržan od strane PS-a 4 tako da ovdje govorimo isključivo o obogaćivanju DualShocka 4 kroz kontekst kvalitetnijeg alata za komunikaciju sa igrama. Move će s druge strane sigurno biti i dalje upotrebljiv alat za naslove koji su dizajnirani da se igraju isključivo "palicom".

Touchpad vidim jedino korisnim u kontekstu nekakve navigacije inventarom u RPG igrama ili kao alternativnim načinom za surfanje.
The greatest teacher, failure is.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: DualShock 4
« Odgovori #18 : 24. Veljača, 2013., 16:16 »
Nah, to svjetlo jednostavno ne može imati neku korisnu funkciju. Gimmick je totalni da se što više diferencira novi Dualshock od Dualshocka 3... jer inače bi mogli svoje stare PS3 kontrolere koristiti na PS4, a onda Sony prodaje manje kontrolera i gubi novac.

Ista stvar je i s touchpadom - apsolutno nepotreban gimmick. Nadam se da će nešto pametno zamisliti za njega, ali ne mogu zamisliti da se to koristi za ništa što će zapravo pomoći iskustvu korištenja - bilo u igrama ili primjerice u pregledavanju interneta. Jednostavno je nezgodno pozicioniran (moraš prste protegnut preko analoga... smotano je) i premalen da bi bio koristan ili da bi pak realno opravdao svoje postojanje. Da pričamo o nekakvom ekranu, koji prikaže neke osnovne informacija o igri koje bi inače bespotrebno bile prikazane u HUD-u na TV-u, onda bi već vidio neki smisao, ali ovako... ne kužim jednostavno.

Nadam se da će smisliti neki stvarno zanimljiv način da se taj hardver implementira u softver i totalno nas svih impresionirati, ali trenutno - ne vidim to. Doduše, nisam instantno vidio ni potencijal touchpada na poleđini PS Vite pa se pokazalo kao dosta zanimljiva stvar u nekim igrama.
« Zadnja izmjena: 24. Veljača, 2013., 19:10 Ementaler »

Odg: DualShock 4
« Odgovori #19 : 02. Ožujak, 2013., 11:58 »

Ista stvar je i s touchpadom - apsolutno nepotreban gimmick. Nadam se da će nešto pametno zamisliti za njega, ali ne mogu zamisliti da se to koristi za ništa što će zapravo pomoći iskustvu korištenja - bilo u igrama ili primjerice u pregledavanju interneta. Jednostavno je nezgodno pozicioniran (moraš prste protegnut preko analoga... smotano je) i premalen da bi bio koristan ili da bi pak realno opravdao svoje postojanje. Da pričamo o nekakvom ekranu, koji prikaže neke osnovne informacija o igri koje bi inače bespotrebno bile prikazane u HUD-u na TV-u, onda bi već vidio neki smisao, ali ovako... ne kužim jednostavno.


Pa upravo si naveo bitnu funkciju, skrolanje stranica, ako zele pospjesiti web surfanje na konzolama ( a to je jedino wii u uspio kako spada zbog ekrana na gamepadu) onda im treba nesto za skrolanje, dual shock 4 nije toliko velik da ce ti bi ti problem rastegnut prste do gore i samo skrolas i eto, jos eventualno ako je multitouch tu uskoci i pinch to zoom.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: DualShock 4
« Odgovori #20 : 02. Ožujak, 2013., 12:59 »
ništa od multitoucha, no vjerovatno će biti uveden za skrolanje internetom i izbornicima, možda čak i za pomjeranje kamere i quick-time evente za vrijeme igranja

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: DualShock 4
« Odgovori #21 : 02. Ožujak, 2013., 13:13 »
Kako misliš ništa od multitoucha? Poprilično je sigurno da će ta površina biti multitouch-sposobna.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: DualShock 4
« Odgovori #22 : 02. Ožujak, 2013., 13:23 »
sad sam baš tražio, bit će two-point multitouch, ne puni multitouch, dakle opcije poput pin to zoom će biti izvedive, ali ništa više od toga

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: DualShock 4
« Odgovori #23 : 02. Ožujak, 2013., 13:27 »
Ti kužiš koliko je to malen prostor za više od dva prsta :wildboy:

I opet kažem - presmotano mi je to pozicionirano i premaleno je da bi ja s time ugodno scrollao po netu, zumirao ili neke radnje u igrama izvodio...

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: DualShock 4
« Odgovori #24 : 02. Ožujak, 2013., 13:34 »
a nezz, i meni kontroler od Wii U-a izgleda užasno nekomfortan, no ti kažeš da je odličan, čisto sumnjam da momci iz sonya već nisu računali na to, trebalo bi to najprije isprobati, po mom mišljenju palci + touch pad = GG

Odg: DualShock 4
« Odgovori #25 : 28. Ožujak, 2013., 10:40 »


Izgleda nekako čudno.

Odg: DualShock 4
« Odgovori #26 : 28. Ožujak, 2013., 13:00 »
Bogme izgleda čudno iz tog kuta. Možda promijene ga malo čist da ne izgleda ovak čudno, sve ostalo na njemu mi se sviđa! :mrgreen:

Odg: DualShock 4
« Odgovori #27 : 28. Ožujak, 2013., 13:41 »
Meni izgleda ok.

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: DualShock 4
« Odgovori #28 : 28. Ožujak, 2013., 14:58 »
savršen je.
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: DualShock 4
« Odgovori #29 : 28. Ožujak, 2013., 15:14 »
meni izgleda baš prekrasno, jednostavno i komfortno, jedva čekam kad ću ga se dokopati :hug

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9