Igrali smo novu pucačinu Spectre Divide i provjerili smo hoće li joj trebati dva života da preživi
Spectre Divide inovativnim načinom igranja želi se istaknuti u moru pucačina te pružiti alternativu već poznatim naslovima na tržištu, a sve to u suradnji s popularnim streamerom shroudom.
Igranje pucačina obilježilo je moje gamersko djetinjstvo. Tu najveće zahvale idu Call of Dutyju u kojem sam proveo sate i sate igrajući mečeve s prijateljima. I kad tako čitav život igrate pucačine, teško da vas neka nova vrsta iz tog žanra igara može iznenaditi.
Spectre Divide nova je u nizu pucačina koja ima namjeru probiti se na tržištu te igračima ponuditi alternativu najpoznatijim i najvećim naslovima. Riječ je o PvP napucavanju developera Valoranta, Counter-Strikea i Apex Legendsa koje će se moći besplatno zaigrati jednom kad službeno izađe na PC-ju, 3. 9. ove godine.
Radi se ovdje o pucačini 3v3 formata gdje svaki igrač ima dva života. Glavna stavka Spectrea je njegova Duality mehanika. Upravo ona omogućuje igraču da poživi duže nego je trebao. Spectre u igri služi kao vaša alternativna verzija koja vam omogućuje da nastavite tamo gdje ste stali. Vi se tako možete naizmjenično prebacivati s jednog na drugog lika. Dobrom taktikom možete u isto vrijeme čuvati dvije strane mape.
Dobrom taktikom možete u isto vrijeme čuvati dvije strane mape.
Iako neobična na prvu, Duality mehanika je poprilično zanimljiva i osvježavajuća stvar u igri. Može vam pružiti odlične taktičke mogućnosti i izvući vas iz opasnih situacija ili vam pak omogućiti odlične trenutke, što se meni u jednom meču i dogodilo. E da, sa sobom nosite pak koji bacate kako biste svog Spectrea mogli prebaciti na stranu mape koja nije prohodna. Želite li doći na visoko područje te imati pregled nad određenim dijelom mape? Nema problema. Ne možete preskočiti prepreku na mapi? Nema problema, bacite pak preko nje i Spectre će se tamo teleportirati.
Ranije sam napomeno da u isto vrijeme možete čuvati dvije strane mape. Fora je u tome što svoje likove koristite naizmjenično, ali su oba uvijek prisutna na mapi. Tako da se može dogoditi da ili vas ili vašeg Spectrea, ovisno koga ste odabrali u danom trenutku, drugi igrači ubiju. Ono što je dobra stvar je da vaš Spectre može osjetiti opasnost. Odnosno, prepoznaje kad su protivnici blizu njega i to vam daje dovoljno informacija da se možete prebaciti i riješiti stvar ako ste dovoljno vješti.
Oba su vam lika uvijek prisutna na mapi i morate paziti na njih.
Napucavanje je poprilično jednostavno. Nema tu nekih prevelikih zapleta ili novih ideja s obzirom na to da je u pitanju neka nova mehanika igranja. Ovdje imate napadače i obranu, nešto već viđeno u mnogim drugim igrama. Napadačima je cilj postaviti bombu, odnosno Zeusa. Obrani je pak u cilju da napadače u tome spriječi ili ako je Zeus već postavljen, moraju ga deaktivirati.
Na početku mečeva uvijek možete birati između određenih klasa te na temelju njih kupovati određene stvari u trgovini. Da, Spectre Divide ima trgovinu oružja koja funkcionira na sličan način kao u Counter-Strikeu i Valorantu. Caka je u tome što vi i vaš Spectre ne možete kupiti ista oružja, već će svatko dobiti jedno bolje i jedno lošije. Sad, koliko možete ovladati trzajem na ovim lošijim oružjima je druga priča. Iako nitko nema posebne vještine, vi možete kupovati određene stvari poput pancirki, granata i određenih zaštita koje vam poboljšavaju zdravlje.
Vi i vaš Spectre ne možete kupiti ista oružja, već će svatko dobiti jedno bolje i jedno lošije.
Što se izgleda tiče, vjerujem kako će nekima trebati naviknuti se na ovako nešto. Igra je zapravo inspirirana japanskom animacijom iz 90-ih godina te sve izgleda kao da je rukom crtano. Sve to je izmiksano u pravu ljepotu koja iznimno dobro dočarava akciju koja se na ekranu događa.
Iako sam igrao ranu verziju igre, osobno sam imao doživljaj kao da sam igrao naslov koji je upravo izašao na tržište. Dobar dio klasa bio je zaključan, no po svemu ostalom djeluje dosta dobro organizirano. Igra je odlično optimizirana, što nakon nekoliko sati igranja mogu itekako potvrditi. Mnoštvo eksplozija, hrpa pucnjeva i prebacivanje na Spectrea ni u jednom trenutku nisu oštetili moje iskustvo igranja.
Iskreno rečeno, nakon ovog testiranja jedva čekam izlazak Spectre Dividea. To je jedna od onih igara koju želiš da drugi probaju i vide koliko potencijala posjeduje. Brza akcija (mečevi traju max 30 minuta) i zabavno iskustvo Spectreu bi mogli pomoći da se nametne kao jedna od alternativa već uspostavljenom CS-u, Valorantu ili možda čak Rainbow Six Siegeu. Nadamo se najboljem.
Nemanjazzz
28.08.2024 - 14:06Shoutout za autora naslova. Zadnjih par dana je bilo nekih jako dobrih
Stjepan Fikter
28.08.2024 - 14:37Zanimljiva ideja, kvalitetna izvedba, meni značajno bolji osjećaj pucanja nego u cs-u i odličan grafički stil. Potencijal popriličan.
Sinek
@Stjepan Fikter, 28.08.2024 - 17:29ovaj celshade ce vjerojatno vise potencijalnih igraca odvratiti od igre nego sto ce privuci
Stjepan Fikter
@Sinek, 28.08.2024 - 17:43Možda, ali meni je odlično izgledalo kad sam probao igru.