Sjeli smo za volan #DRIVE Rallyja i proklizali u early access verziju
Glavni sustavi vožnje u #DRIVE Rally spremni su za ulazak u testnu fazu unutar koje se nalaze četiri natjecanja za voziti s hrpom dostupnih staza.
#DRIVE Rally imao je prvu pokusnu vožnju ranije ove godine kad je izašao demo i upoznao nas s jednim od suvozača koji je pomalo naglaskom podsjećao na Terminatora. Nekoliko mjeseci kasnije, stigla nam je opsežnija testna vožnja u obliku early access verzije koja ima dobar komad sadržaja za odvoziti u arkadnom okruženju.
Iako su davno prošli dani arkadnih reli igara, ovaj naslov vozi u tom smjeru ne samo mehanikom, nego i retro grafičkim prikazom. To je dobro pogođena kombinacija na koju se još vežu i suvozači različitih naglasaka i temperamenata. Općenito gledajući, #DRIVE Rally ima kvalitetnu vizualnu prezentaciju što na stazama, što izvan njih.
Sama igra je podijeljena na dva dijela: natjecanja unutar kojih se otključavaju nove stvari te standardni Quick Race u kojemu se vozi ono što se želi. Natjecanja su podijeljena po spomenutim suvozačima. Njih je četvero i svaki je na svojoj strani svijeta. Tako nam primjerice George sa svojim kaubojskim naglaskom čini društvo po stazama koje su inspirirane Divljim Zapadom. Emma svoje komentare dijeli po snježnim skandinavskim predjelima, Jack nam je suvozač na azijskom kontinentu, a Hans nam govori što nas čeka od zavoja po njemačkim cestama.
Dobra stvar je što se započeto natjecanje ne mora i završiti nego se može prebacivati s jednog na drugo. Pogotovo jer svaki suvozač ima svoje automobile, odnosno ne može se birati s kojim će se vozilom upravljati u narednim vožnjama. Ono što se dobije, to se i vozi.
Prva stvar koja mi je uhvatila pozornost u vožnji je to što ručnom kočnicom nisam uspio zanijeti auto u zavoju pod 90 stupnjeva nego sam lijepo poljubio zaštitnu ogradu. Dobro, igra nije kompletna arkada, ali isto tako ni standardna kočnica neće brzo zaustaviti automobil pogotovo pri većim brzinama. Ima smisla, ipak je riječ o reli vožnji, a ne klasičnoj utrci pa se treba malo potruditi oko kontroliranja automobila kad se lovi najbrže vrijeme.
Druga stvar koju nisam očekivao tijekom vožnje odnosi se na dodavanje kaznenog vremena ako se kidaju trake i mreže koje označavaju rubove staze. Kad se vozi preko 150 na sat, a dio staze je tako ograđen, to ipak zahtjeva malo više koncentracije ako se ne želi samom sebi srušiti pozitivno vrijeme. Pravo veselje bude kad se prokliže na takvoj dionici, a onda se samo zbrajaju brojke u crvenom okviru.
To dosta ovisi i o samim automobilima kojih ima i više nego dovoljno. Dostupno je po 12 automobila koji se mogu voziti u tri klase, čime se ukupni broj vozila penje na 36. Neka od njih su stabilnija, neka više plešu po stazi, no na kraju krajeva bitno je da pružaju dobar osjećaj vožnje. Nisu niti sva dostupna odmah u Quick Race modu pa se tako trebaju otključati ili kupiti. Isto vrijedi i za vizualno sređivanje vozila koje je moguće samo van natjecanja – dijelovi se prvo trebaju osvojiti prije nego se mogu staviti na vozilo.
Kako je riječ o ranoj verziji igre, ne može se ni očekivati da sve bude savršeno. Jedan od problema je što suvozači nisu uvijek precizni kod davanja uputa. Više od nekoliko puta samo dobio informaciju za dva zavoja koja još nisam ni imao u vidokrugu pa nisam više bio siguran kakvo mi skretanje zapravo dolazi. Isto tako, bilo bi puno bolje kad bi davali i informacije koliko je duga ravna sekcija staze, kad bi trebalo usporavati i slično. Samim time bi i atmosfera bila još bolja, neovisno o njihovim glasovnim osobnostima koje imaju.
Još jedna od stvari koja bi mogla poboljšati iskustvo vožnje odnosi se na dostupne kamere. Trenutno su samo dvije: jedna izvan vozila te jedna unutar automobila. Kamera na poziciji poklopca motora bi bila svakako dobrodošla za one koji žele bliži pogled na podloge po kojima se vozi. No, to je element koji bi mogao biti proširen jer razvojni studio planira poboljšavati igru i prema povratnim informacijama koje dobije od testnih vozača.
#DRIVE Rally bi u punoj verziji trebali zaigrati u zadnjem kvartalu iduće godine, a tijekom razvoja planiraju se dodati još dva suvozača, što znači i dodatne dvije mape. Spominju se i novi modovi za vožnju, no za više detalja oko toga trebat ćemo malo sačekati. Iako early access verzija u današnje vrijeme može značiti sve i svašta, ovo je primjer kojeg bi trebalo slijediti više igara. Sređene osnovne mehanike i dobra količina staza za vožnju znači kako ovo nije tek prezentacija ideje, nego čvrsti temelji koji će se razvijati dalje. Samim time u žanru vožnji #DRIVE Rally je već sada zabavan naslov kojeg se isplati provozati.
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!