HCL.HR

Oznaka: Grafika u igrama

Predivna avantura The Pathless sljedeće godine stiže na Playstation i PC platforme

Hrvoje Smoljić prije 4 dana

Indie igre često nas iznenade mnogo više od razvikanih AAA igara. Jedna od takvih mogla bi biti i The Pathless, igra koja će nas odvesti na putovanje predivno realiziranim fantazijskim svijetom.

Ovu grafiku nisu napravili ljudi – pogledajte kako izgleda prvi hibridni grafički sustav

Zoran Žalac prije 1 tjedan

Istraživači iz Nvidije demonstrirali su novi korak u svijetu grafike spojivši sliku generiranu od strane umjetne inteligencije i tradicionalni pokretač igara.

Battlefield 5 postao je prva igra s raytracingom, performanse mu se prepolovile

Hrvoje Smoljić 15.11.2018.

Battlefield 5 je odmah po izlasku dobio ažuriranje koje svim vlasnicima GeForce RTX serije grafičkih kartica omogućuje da iskuse sve ljepote Raytracing tehnologije.

The Black Masses predstavio nam je do sad neviđenu razinu pokolja zombija

Hrvoje Smoljić 15.11.2018.

The Black Masses je igra otvorenog svijeta koja se ističe s mogućnošću prikaza velikog broja neprijatelja odjednom na ekranu, a demo prikazuje kako izgleda kada desetke tisuća zombija ubacite u srednjovjekovnu sjeckalicu.

Budućnost otvorenih svjetova u Unityju izgleda impresivno

Zoran Žalac 30.10.2018.

Unity u budućnosti planira prepraviti svoj popularni pokretač iz temelja, a jedna od ključnih novih tehnologija bit će Entity Component System iliti ECS.

Danas je počela nova era grafike u igrama na PC-u

Zoran Žalac 03.10.2018.

Novo ažuriranje za operativni sustav Windows 10 omogućilo je vlasnicima Nvidijinih RTX grafičkih kartica korištenje ray traycing opcije u stvarnom vremenu.

Square Enix ima odličan prototip za novog lika, nadamo se da će završiti u igri

Zoran Žalac 28.09.2018.

Square Enixov studio koji radi CGI filmove razvio je ideju za novi lik robotske cure koja bi mogla biti protagonistica u jednoj od budućih igara.

Ovaj video pokazuje kako će Ray Tracing utjecati ne samo na prezentaciju, već i na gameplay igara

Zoran Žalac 16.09.2018.

Tehnološki demo igre Atomic Hearts prikazuje nam kako će Ray Tracing pomoću odraza i sjenčanja potencijalno utjecati ne samo na prezentaciju igre, već i na gameplay. Zamislite samo da odraz neprijatelja možete vidjeti zahvaljujući izvoru svjetla!

HCL VideoHCL Live stream: Igramo Shadow of the Tomb Raider

Zoran Žalac 12.09.2018.

Pridružite nam se u ranom pogledu na Larinu sljedeću, a ujedno i posljednju avanturu. Istražujemo šume i tamnice Perua u PlayStation 4 verziji Shadow of the Tomb Raidera.

Doom Eternal vrtjet će se u 60 fps-a, a iz jednadžbe nisu isključeni ni modovi

Pero Mlinar 14.08.2018.

Doom Eternal, nadolazeći naslov Id Softwarea, trebao bi biti tehnološko remek-djelo na aktualnim konzolama, a nije isključena ni mogućnost kreiranja dodatnog sadržaja među igračima.

Gris nas vodi u svijet predivnog kolorita

Zoran Žalac 13.08.2018.

Debitantska igra ekipe Nomada Studios našla je izdavača u Develover Digitalu te će nas krajem godine ugrijati svojim šarenim bojama.

SpecijalLjepota je prolazna, no mogu li to današnje igre naučiti od nekadašnjeg Crysisa?

Pero Mlinar 05.08.2018.

Crysis je igra koja je bila daleko ispred svog vremena u tehničkom pogledu. No, ostaje li iza nje danas kvalitetna zabava u FPS žanru?

Suze u Devil May Cry 5 bit će ljepše od onih u stvarnosti

Pero Mlinar 19.07.2018.

Capcom je u časopisu Famitsu ugrubo ocrtao planove za novi nastavak igre Devil May Cry 5. Fotorealistična grafika pri 60 sličica u sekundi jedna je od glavnih ambicija razvojnog tima.

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?