Znate l’ priču o Jamesu Sunderlandu? I ja sam je tek onomad čuo. Jednom devet dana nije izlazio iz psihijatrije; kažu da je bio čudna sorta… Sad tu baladu imate u moderno prepričanoj verziji, a prerada ju je pošteno zacementirala kao jednu od najozbiljnijih i najdubljih priča u svijetu videoigara.
Početna cijena | Recenzirana verzija | Recenzentski primjerak |
70€ | PlayStation 5 | Nabavljen privatno za potrebe recenzije |
Originalni Silent Hill (2001.) nije savršena igra, htjeli mi to priznati ili ne. Iz današnjeg pogleda ima nespretne kontrole, ispodprosječnu glumu i površan sustav borbe. Upravo su to segmenti koje ova prerada dovodi na kvalitetniju razinu, bez da narušava priču i ugođaj na temelju kojih se original smatra klasikom. Barem ne najvećim dijelom.
Priča je u svojim osnovnim crtama jednaka onoj iz izvornika. Tip zvan James Sunderland dolazi u maglom obavijeni gradić Silent Hill kako bi ondje pronašao svoju suprugu koja mu je poslala pismo… iz zagrobnog života?! James je jedan od nekoliko likova koji su u misteriozni grad “pozvani” s određenom nakanom, a kroz radnju otkrivate zbog čega ti likovi nisu sasvim svoji.
Prerada tu priču minimalno proširuje, a novi dijelovi ne odskaču od postojeće cjeline nego su korisni u podcrtavanju i nagovještavanju glavnog motiva. Najviše je promjena dobila Maria, koja više ne šuti dok prati Jamesa, nego komentira razne situacije i puno je bolji vodič po Silent Hillu. Pomažu takvi detalji da odnos između nje i Jamesa bude uvjerljiviji i zanimljiviji, a pritom se nije izgubila ona enigmatičnost njezinog karaktera.
Izgled pojedinih likova u preradi već je izazvao polarizirajuće reakcije i moram priznati da ga ne vidim kao potpuno poboljšanje. Nisam među onima koji se žale jer im lik Angele nije dovoljno zgodan – ne radi se o tome. Osobno smatram kako je Maria u originalu imala malo zlobniju pojavu – djelovala je jezivo na način kako to prerada nije uspjela prenijeti drugačijim izgledom tog lika. Doduše, Maria je u originalu imala drastično drugačiji ingame model od onoga u CG scenama, dok je ovdje taj izgled barem ujednačen.
Izgled pojedinih likova u preradi već je izazvao polarizirajuće reakcije i moram priznati da ga ne vidim kao potpuno poboljšanje.
Ali, svejedno mislim da su promašili poantu s njezinim kostimom – u originalu je njezina razgolićenost bila opravdana u priči te nije bilo potrebe smanjivati naglasak njezinog seksipila. Pogotovo ne u ovo vrijeme kad je crop top ponovno aktualna moda.
Bez obzira na izgled likova, mišljenja sam da je gluma u ovoj preradi neusporedivo bolja. Emocije likova jasnije dolaze do izražaja kroz glumačku izvedbu, a dijalozi više ne zvuče kao da su pornić-produkcije. Najviše se to čuje kod protagonista Jamesa koji ne zvuči cendravo nego mu je ton glasa ozbiljniji. Razgovori su također kvalitetno nadopunjeni i preoblikovani tako da likovi manje djeluju kao da su pali s Marsa.
Razgovori su kvalitetno nadopunjeni i preoblikovani tako da likovi manje djeluju kao da su pali s Marsa.
Neverbalnoj glumi pomažu izvrsne animacije lica. Jako mi se svidio trenutak kad Laura smisli spačku za Jamesa – na licu joj doslovno vidite izraz dječje pakosti. To je nešto što u originalnoj igri ne postoji, a ovdje se jako dobro uklopilo. Doduše, ima i nekih promjena koje mi se u novoj izvedbi pojedinih scena nisu svidjele. Dok su mi se u originalu Marijini vapaji pred onim dizalom urezali u pamćenje, u prerađenoj su izvedbi iz nekog razloga izostali i ta mi ključna scena jednostavno nije imala jednako snažan emotivni učinak.
Na svu sreću, svi ostali dijelovi igre su me traumatizirali… i to kažem u pozitivnom smislu. Novi Silent Hill 2 je dosta strašniji od originala i dva su glavna razloga za to. Prvi razlog je što su neprijatelji ovdje sposobniji, agresivniji, brojniji pa samim time predstavljaju kudikamo veću prijetnju. Na primjer, one “lutke” s dva para nogu često se skrivaju u okolišu te vas vole zaskočiti. Medicinske sestre ponekad možete zaobići ako držite distancu, a zgodno mi je bilo kako se nekad ukoče usred napada.
Neprijatelji su u odnosu na original sposobniji, agresivniji, brojniji i samim time – opasniji.
Drugi razlog zašto je ovo strašnija igra od originala je nevjerojatan zvuk. Oduvijek je auditivni doživljaj Silent Hilla uzrokovao nelagodu kod igrača, ali ovaj remake je tu nelagodu odvrnuo do kraja i maksimalno iskoristio sve tehničke blagodati 3D zvuka i današnje tehnologije. Ako mi je išta u ovom Silent Hillu dizalo dlake na leđima, onda su to raznorazni zvukovi šaptanja, kucanja, koračanja, povraćanja, struganja, vrištanja, jaukanja, trubljenja, prelijevanja, gnjecanja i ne znam ni ja čega sve ne. Davno me već neka igra nije ovako terorizirala svojim zvukom, bit će još od The Sufferinga prije dva desetljeća…
Glazba je u dobila sličan tretman kao i sama priča. Sve su originalne skladbe prisutne, ali u remixanim verzijama koje zvuče obogaćeno. Mislim da se u tom segmentu ništa nije izgubilo te je čudnovatost ugođaja uspješno očuvana uz modernije note. I dalje igra zna kad će glazbom pobuditi intrigu kod igrača, a kad će ga ostaviti u tišini.
Gameplay je ovom preradom dobio najviše promjena i tu zapravo možemo reći kako se radi o znatno drugačijoj igri. Nema više fiksiranih kutova kamere već sve stalno gledate preko Jamesovog ramena, što je po meni izvedeno odlično. Preglednost je sjajna i nisam imao nikakvih problema u zapažanju predmeta koje treba pokupiti niti u nišanjenju protivnika koje treba riješiti. A kad sam zašao u duboki mrak, panično sam okretao kameru tražeći bilo kakvo svjetlo u daljini.
Preglednost je sjajna i nisam imao nikakvih problema u zapažanju predmeta koje treba pokupiti niti u nišanjenju protivnika koje treba riješiti.
Remake je tom drugačijom perspektivom donio napredak u općenitoj čitljivosti igre. Iako je ovo i dalje igra u kojoj ćete poljubiti stotine zaključanih vrata, lakše je sada primijetiti smjer kretanja koji vam igra sugerira. Nekad ćete tako vidjeti odškrinuta vrata i to će vam biti znak kamo trebate ići. Nekad ćete pratiti svjetlo ili zvuk, vidjet ćete bijelu tkaninu na prozorima kroz koje možete skočiti i prolazima kroz koje se možete provući.
Zbog svega ovoga novi Silent Hill 2 djeluje kao linearnije iskustvo od originala. I definitivno je usmjereniji prema jednom pravcu kretanja pa vas neće pustiti da odete na treći kat i onda tamo shvatite da prvo trebate ići u podrum. Znam da ovo zvuči stravično za fanove Silent Hilla, ali budite bez brige – to ne znači da nema potrebe za konzultiranjem mape. Baš naprotiv, lokacije su čak i veće nego u originalu i proučavanje mape je esencijalno, tim više jer jedino tamo vidite zabilježena mjesta od interesa.
Proučavanje mape je obavezno, tim više jer jedino tamo vidite zabilježena mjesta od interesa.
Iako je ovaj Silent Hill usmjereniji od prethodnika i ima manje lutanja, daleko od toga da će vas voditi za ruku. Zapravo je dizajn igre ostao iznenađujuće oldschool. Nigdje vam ni u kojem trenutku ne piše što točno trebate raditi, vidite samo zaokruženu lokaciju kad izvučete mapu. Usput rečeno, izvlačenje mape ovdje ne pauzira igru kao u originalu, što dodatno doprinosi strahu. Kod zagonetki ste isto tako prepušteni sami sebi, neće James ni u kojem trenutku komentirati kako bi nešto trebalo riješiti.
Jednako kao i u originalu, zagonetke ovdje imaju više postavki težine. Na srednjoj težini od vas traže malo dedukcije, poznavanje osnovnih matematičkih radnji, pažljivo čitanje i sl. Ništa strašno komplicirano, a opet su to prilično maštovite zagonetke u duhu Silent Hilla (čitaj: s čudnim ormarima, satovima, kutijama, itd.). Neke su zagonetke iz originala potpuno izbačene, ali su s druge strane dodane i neke nove koje se fino uklapaju.
Jednako kao i u originalu, zagonetke ovdje imaju više postavki težine.
Sadržajno je Silent Hill 2 remake dvostruko dugotrajnija igra naspram originala. Za prvi prelazak trebalo mi je otprilike 15 sati igranja i to je pristojna trajnost za ono što košta 70 eura. Doduše, postoje trenuci kad novi SH2 djeluje malo rastegnuto i nema dovoljno različitih protivnika, oružja i mehanika da bi to opravdao. Zato igrača se stavlja u razne situacije preživljavanja kakvih u originalu nije bilo.
Na primjer, događa se da vas igra zatvori u prostoriju s grupom protivnika koje trebate utući kako biste mogli nastaviti dalje. Ili vas baci u potjeru gdje morate izbjegavati hrpu protivnika dok trčite s jednog kraja grada na drugi. Napeti su to dijelovi, ali ujedno i moj najveći prigovor na ovu igru. Moderni Silent Hill 2 u više navrata zalazi u drugačiju vrstu horor igre – survival horora.
Moderni Silent Hill 2 u više navrata zalazi u domenu survival horora.
Silent Hill je bio poseban serijal iz razloga što je to bio psihološki horor koji igrača plaši uznemirujućim prizorima, neuglednim okolišem, čudnim zvukovima, itd. Radi to i ovaj remake, ali kako igra traje duplo duže od originala, imamo npr. dijelove igre gdje vidite hrpu protivnika na podu i jasno vam je da će se svi ustati kad pokupite predmet na kraju sobe.
Ide to do razine da igra zanemaruje temeljni motiv Silent Hilla – radio koji detektira prisutnost protivnika. U ovom slučaju radio često zakaže da vas igra može uplašiti time što protivnik iskoči pred vas. Ovo prije nije bio način zastrašivanja igrača u Silent Hillu i šteta što su u Bloober Teamu smatrali kako psihološki horor nije dovoljan sam po sebi pa su morali ubaciti pokoju foru nalik onima iz Resident Evila.
Naglasit ću još jednom, ne znači ovo da remake nije vjeran originalu. Iznenađujuće je duga lista stvari koje su developeri odlučili zadržati za modernu adaptaciju. Sumnjivo dugo silaženje niz stube do zatvora Toluca, kviz u bolničkom liftu pa čak i prokleti Creeper žohari… hrpa takvih stvari je sačuvana za preradu. Uostalom, akcijski dijelovi iz originala sad su neupitno kvalitetniji, pogotovo boss bitke u kojima je potrebno razraditi taktiku. Banalnu taktiku, ali u originalu ni toga nije bilo.
Iznenađujuće je duga lista stvari koje su developeri odlučili zadržati za modernu adaptaciju.
Remake je uveo mehaniku izmicanja napadima i to je osnova na kojoj se temelji čitava borba. Izvedeno je to slično kao u igri The Callisto Protocol – morate čitati napade protivnika, izmaknuti se te protunapadom uzvratiti. Kasnije u igri dobivate sve više streljiva za vatrena oružja, no nikad dovoljno da biste ih koristili za sve protivnike. Čak da nijednog ne promašite, ne biste imali dosta municije za sve, tako da stalno morate donositi odluke na koga pucati, a koga mlatarati letvom ili cijevi.
Premda je sve u Silent Hillu gadno, prljavo i trulo, sama igra je grafički vrlo napredna i lijepa. Grad je izgledom raznovrsniji nego prije, s puno više detalja i zanimljivih stvari za vidjeti. Jedino James više ne ostavlja nikakve komentare na okoliš, samo gunđa kad naleti na zaključana vrata. Posebno mi se svidjelo kako je padanje kiše i puhanje vjetra obogatilo atmosferu igre. I već sam pohvalio animacije likova, glumačku izvedbu i sl. Međutim, s neke tehničke strane ovaj Silent Hill nije nešto najnaprednije što smo vidjeli – u segmentu osvjetljenja, refleksija, fizike i destrukcije ipak je mrvicu iza razine jednog Alan Wakea 2.
Premda je sve u Silent Hillu gadno, prljavo i trulo, sama igra je grafički vrlo napredna i lijepa.
Igrao sam verziju za PlayStation 5 i s njom sam prilično zadovoljan. Počeo sam igrati u modu s boljom grafikom (30 fps) i moram priznati kako je bilo ugodno jer ovo nije igra u kojoj se kamera stalno pomiče. Međutim, kad sam došao do mračnijih dijelova igre prebacio sam se na Performance mod jer nije bilo smisla igrati u 30 fps-a kad se razlika u kvaliteti grafike ne vidi toliko u tamnim dijelovima. Na kraju sam ostao na Performance modu i ništa mi nije falilo, jedino sam primijetio da su famozne lokve na tlu lošije kvalitete. A nije da s Fidelity modom dobivate napredni raytracing – i dalje ne vidite svoj odraz u lokvama, a sva zrcala u igri su next-genovski prljava.
Upravo su ta zrcala zanimljiva anegdota s kojom mogu prenijeti završnu misao o Silent Hillu 2. Davne 2001. prvi je prizor Silent Hilla 2 sadržavao zrcalo u kojemu možete vidjeti Jamesov odraz prije nego izađete iz najprljavijeg WC-a ikada. U 2024. godini Jamesov odraz u zrcalu vidite jako rijetko, a kontrolu nad likom dobijete tek izvan tog WC-a. A svejedno ću reći kako vjerujem da je ova prerada Silent Hilla 2 najbolja verzija te igre. Zašto?
Jednostavno – ni novi Silent Hill 2 niti onaj stari nisu savršene igre, ali se ovom se preradom poboljšalo više stvari nego ih se pokvarilo. Gameplay nikad nije bio glavni adut Silent Hilla 2, a sada ima solidnu izvedbu s manje praznog hoda, premda nepotrebno zalazi u horor preživljavanja. Ovu igru je oduvijek nosila vrhunska priča o dubinama ljudske psihe, a ona je preradom dobila dodatnu ozbiljnost i uvjerljivost. Ovo je raskošni tretman u kojemu su likovi Silent Hilla 2 zaslužili ispričati svoje patnje. I zbog toga bez zadrške ovaj remake jednako preporučujem i starim fanovima i novim igračima koji još ne znaju u što se upuštaju.
djosic85
11.10.2024 - 14:20Iz psihološkog horora u horor preživljavanja, ne vidim zašto je to minus, pa jel nije SH oduvijek bio i survivor horor između ostalog
Zoran Žalac
@djosic85, 11.10.2024 - 14:32Navedeni su primjeri u tekstu zašto mislim da igra na trenutke više podsjeća na Resident Evil nego na Silent Hill.
darijoman
@Zoran Žalac, 11.10.2024 - 14:46Bespotreban minus ali ajde eto. Sillent Hill je upravo to i psiho i preživi i bez te dvije cjeline ne ide
Bubimir666
@Zoran Žalac, 19.10.2024 - 17:00Ne bih se složio. Igrao sam originalni SH2, apsolutno mi je jasna usporedba akcije / enemyja itd, na kraju krajeva, ovo je remake i logično je, ALI; Koncept je dosta drugačiji. Nismo više u 2001. ili kojoj već sa fiksnim kamerama, nišanimo okolo, ne znamo ni kaj gađamo… Ovo je moderna TP igra. Kamera je dinamična, akcije su brže, pucanje je brže, nišanimo dijelove tijela i “utječemo” na Damage output = normalno da ima više enemyja i akcije. Po meni je to očekivano i logično i apsolutno ne smatram nikakvim minusom. Dao si mi pušku, metke, shotgun, cijev; Dao si mi akcijsku kameru, dodge mehaniku, jasno da će biti više akcije, kaj mi daješ shotgun ako ga neću koristit 😅
Lovac
@djosic85, 11.10.2024 - 16:492 je bio psiho, 1 i 4 tako-tako. 3 je bio nešto više survival, a manje psiho. Ostali nisu vrijedni spomena. Minus je u kontekstu SH2 na mjestu. Ima par dijelova gdje su ga malčice pretjerali i kida se stvorena atmosfera.
djosic85
@Lovac, 11.10.2024 - 18:07Pa ako ćemo baš tako sad cijepat onda bi prije rekao da je jedinica sličnija dvojci nego četvorci po tom pitanju. Ja bi tu dodao i silent hill origins koji mi je bolji od četvorke, to je peti dio ako se ne varam.
Ena
@djosic85, 11.10.2024 - 23:46Origins meni odlican, ma da ga ljudi ne vole
Ravel
@Lovac, 20.10.2024 - 06:253 nije ništa manje psihološki.
Garl Vinland
11.10.2024 - 14:28nisam nikad igrao pa cu uzeti ovo…mozda ne u skorije vrijeme jer imam masu toga za odigrati ali def ce se uzeti…ocjene su posvuda oko 90 tak da je to to…
Pajo Paksu
11.10.2024 - 14:34Uf, sad sam malo skeptičan. Neke stvari koje su dodali u odnosu na originalnu igru nimalo mi se ne sviđaju.
Igru imam, ali prvo ću završiti Mikija Mausa pa onda valjda zaigrati. Ova me recenzija totalno odbila od igre.
Rick Sanchez
@Pajo Paksu, 11.10.2024 - 15:04Logično je da ocjena 9/10 demotivira.
Pajo Paksu
@Rick Sanchez, 11.10.2024 - 17:45Ha ha nije to. Igrao sam original pa mi se neke stvari nisu dopale u recenziji.
Garl Vinland
@Rick Sanchez, 11.10.2024 - 18:37A mikijeva 7ica ga je uvjerila da se radi o remek djelu 😂
Tomislav88
@Garl Vinland, 16.10.2024 - 22:34Hahahaha 🤣🤣🤣 legendo
Darcoolio
11.10.2024 - 14:38Na PC ima neretko padova fps, ali ništa dramatično.
Grafički izgleda lepo, ali pojedini objekti kao da su uzeti direktno sa PS3 verzije, kao da se nisu uopšte trudili oko toga.
Ali ono najbitnije, atmosfera, nju su perfektno preneli, plus zvuk koji mi konstantno diže tenziju, ne sećam se da je neka horor igra tako prenela atmosferu.
SanKa
11.10.2024 - 14:38odlicna recenzija. krenuo sam igrati, pol h dosad odradio, i moram se sloziti s napisanim oko atmosfere. setam po gradu, ta magla, muzika, toliko je jezivo, jako atmosfericno. sve pohvale
MAJSTOR RINGO
11.10.2024 - 14:39Krenuo sa igrom pre neki dan, za sada TOP Remake👌👌👌
mika76
@MAJSTOR RINGO, 11.10.2024 - 16:15ne da je top, nego je overtop. prelazim onu prokletu bolnicu, i vjeruj mi da sam poćeo urali ” hoću van,hoću van!!! izvucite me iz ove ludare!”
Cipelcug
11.10.2024 - 14:42Zoki, reži me al ima i odraza i možeš se vratiti u WC s početka igre, osim ako sam te nešto krivo shvatio. Nema ništa unutra interaktivnoga, ali možeš se vratiti.
Zoran Žalac
@Cipelcug, 11.10.2024 - 14:45E jbg, sad moram to provjeravat ponovo. Probao i vrata bila zaključana – možda to nisu bila ta… Ček.
Cipelcug
@Zoran Žalac, 11.10.2024 - 20:26Hvala ti što ti se dalo provjeriti, cijenim 🙂
MAJSTOR RINGO
@Cipelcug, 11.10.2024 - 14:45Samo kao neka silueta, inace se uopste jasno ne vidi gospodin Sunderland.
Zoran Žalac
@Cipelcug, 11.10.2024 - 14:47U pravu si – zaključan je ženski dio WC-a 😀
SanKa
@Zoran Žalac, 14.10.2024 - 09:52znali su da ti dolaziš pa su zaključali haha
mamojebac
11.10.2024 - 14:46Zokica, odlična recenzija ali evo jedno pitanje.. Zašto ocjena 90 dok je na grafu 84 cca?
_Someone_
@mamojebac, 11.10.2024 - 15:16“Konačna ocjena u recenziji HCL-a sastoji se od procjene igre u pet kategorija te osobnog dojma recenzenta. Oba dijela imaju jednak utjecaj na ocjenu (1-50 bodova).”
mamojebac
@_Someone_, 12.10.2024 - 02:54Okej, tom logikom bi onda prosječna ocjena bila 87..?
Lepoglava
11.10.2024 - 15:06Jedva čekam. U torbi mi je igra neraspakirani dvd i danas stižem doma (i vraćam se u Silent Hill) finally
Motor City Bengals
11.10.2024 - 15:10Nema ni od Konamija recenzentski primjerak. Evo bas prednarucio od Konamija Yu-Gi-Oh OCG Supreme darkness, izlazi 26.10. Konamijevi boxovi su puno povoljniji od Takara Tomyjevih.
SanKa
@Motor City Bengals, 14.10.2024 - 09:53nobody asked ali ok
Nemanjazzz
11.10.2024 - 15:11Svidja mi se ovo. Ispostovali su sve sto je cinio stari silent hill i na to dodali dobru grafiku, finese u gameplay-u i sitnice koje u to vreme nisu bile moguce.
Optimyst
11.10.2024 - 15:47Ne dozvolite si da vas u recenziji nabrojani minusi odbiju od ove igre, ovo je odličan remake koji svaki ljubitelj horrora, a posebno Silent Hilla mora odigrati.
Darcoolio
@Optimyst, 11.10.2024 - 16:17Pa nije da su mu zbog toga dali 50, pa da nekoga odbije.
nexus856
@Darcoolio, 11.10.2024 - 16:58Pa eno ti gore lika. Kaze ova recenzija ga je odbila od igre.
Darcoolio
@nexus856, 11.10.2024 - 18:09Njegov minus.
Svakako ne vidim recenziju koja bi mr odbila da makar probam nešto što sam svakako planirao da igram.
Stringer Bell
11.10.2024 - 16:12Pošto imam hrpu toga neinstaliranoga još, bude se pričekao crni petak ili tako nešto da se ugrabi ovo. Inače, najisčekivanija igra godine za mene. Jedan od rijetkih koji nisam sumnjao otpočetka da se ovo može upropastiti i bio sam u pravu. Što se tiče Silent Hilla, samo sam jedinicu uspio preći kao klinac, ovdje sam došao do otprilike polovice kao i u the roomu, tako da se veselim sada novom iskustvu i napokon prelasku kultne igre, jedna od najboljih priča u povijesti gaminga oduvijek bila, a rekao bih i ostala.
mika76
11.10.2024 - 16:19za one koji se spremaju igrati ovu igru! welcome to horror hell. hehehehe….
Lovac
11.10.2024 - 16:44Meni je to također bio minus. Drugi minus mi je što uglavnom funkcionira što su cutscene i story segmenti prošireni, no nekad ipak treba ostaviti malo misterije umjesto da pretpostave da smo svi tupani pa treba sve u detalje objasniti (Angela sporedna priča mi je bila baš bedasta ovako razjašnjena, primjerice). Ono ko u modernim filmovima. S ta dva (ipak ne toliko velika) minusa igra mi je 87/100. Uz uvjet da za New Game+ možete skinuti koji bod jer osim novih završetaka nema nikakvih novina koje bi vas tjerale istraživati što ima novoga. Propuštena prilika. Sve u svemu remake je ispao bolje od očekivanog.
312AE
@Lovac, 11.10.2024 - 18:03Meni je skoro sve odlično,jedino mi je pacing tu i tam malo spori isto tak i movement,pa često i puno koristim dodge za brže kretanje ,kaj nekad izgledalo dosta smiješno…dobro da je sound i ugođaj toliko dobar, da atmosfera ne pati.
mili1985
11.10.2024 - 17:13Bio sam skeptičan kada su ga najavljivali, tako da mi je sada još draže da su recenzije odlične.
slismis
11.10.2024 - 17:18Mislim se što uzeti, ovo ili metaphor. Znam da sa nijednom neću požaliti
312AE
@slismis, 11.10.2024 - 17:53Uzmeš obje ako možeš, tak sam ja i obje su super. 👍🏽
Blackbeard
11.10.2024 - 17:26Kupio i najvjerojatnije večeras nastavljam. Odigrao sam samo početak došao do drugog Save Pointa. Na početku se možeš vratiti u Toilette i kod mene je bio odraz(PC Epic postavke) za nekog ko je odigrao drugi dio na PS2,mogu reći da su dobro prenijeli atmosferu. Ostalo ćemo vidjet. Ipak je drugačiji osjećaj igrati ovo sada kad imam 34g i tada kada sam prvi put zaigrao i imao 14godina hahahaha nije isto niti će ikada biti i mislim da će zbog tog faktora,verzija s dvojke biti bolja 🤣🤣🤣 uživajte ljudi,ovo je fantastična igra.
Tomii
11.10.2024 - 20:18Ako se ne varam najbolje ocijenjeni remake do sada je Resident Evil 4
Iceman73
11.10.2024 - 23:07Odlično top!
Arcer
12.10.2024 - 01:14Nikad igrao SH, pa eto sad počeo sa jedinicom preko emulatora na mobitelu. Ima više nastavaka do dvojke koji se daju odigrati.
vragec25cro
12.10.2024 - 03:50Sad kad vas vidi Sony pa Rockstar i krenu jos vise štancati remastere i remakeove koji dobijau recenzije i visoke ocjene 🙂
walentkane69
12.10.2024 - 19:42Držite se orginala.
SanKa
@walentkane69, 14.10.2024 - 10:00zasto ?
Bubimir666
@walentkane69, 15.10.2024 - 20:02I mene zanima, zašto?
ilfenomeno11
14.10.2024 - 13:29igra je top, na PS5 izgleda prebolesno