HCL.HR

AMD Radeon RX 480 obećava odlične performanse za nisku cijenu

Igor Belan 01.06.2016.   •   90 komentara   •   Tehnologija


AMD Radeon RX 480 grafička kartica bazirana na novoj Polaris arhitekturi upravo je predstavljena, a za cijenu od svega 199 dolara obećava mnogo bolje performanse od bilo čega u tom cjenovnom rangu.

amd-radeon-rx-480-1

AMD je na konferenciji za novinare na Computex sajmu svijetu predstavio prvu grafičku karticu baziranu na njihovoj novoj Polaris arhitekturi – AMD Radeon RX 480. Dok je Nvidija svoju novu arhitekturu odlučila predstaviti najsnažnijim i najskupljim flagship modelima, GTX 1070 i GTX 1080, AMD se odlučio na drugačiji pristup predstavivši RX 480 kao karticu koja cilja na viši srednji segment, obećavajući pritom odlične performanse za cijenu od svega 200 američkih dolara.

Ključna riječ ovdje je zapravo VR jer AMD s Radeon RX 480 modelom cilja sniziti cjenovni prag za ulazak u Premium VR vode. Minimalni PC zahtjevi za Premium VR uređaje, odnosno Oculus Rift i HTC Vive headsete, obično su spominjali Radeon R9 290 ili Geforce GTX 970 kartice, a novi Radeon RX 480 trebao bi biti barem podjednako brz kao navedene, ako ne i malo brži, ali za oko 100 dolara nižu cijenu. Pritom se valja podsjetiti da 100 američkih dolara najčešće možemo prevesti na oko 1000 kn kada pričamo o odnosu cijena grafičkih kartica (ili hardvera općenito) u SAD-u i Hrvatskoj.

Radeon RX 480 dolazit će u varijantama s 4 ili 8 GB GDDR 5 video memorije na 8000 MT/s (2000MHz baza, četiri bita po ciklusu), baš poput Nvidia GTX 1070 kartice koja je inače dvostruko skuplja (ali i razumno snažnija, naravno). Memorijsko sučelje nove AMD-ove kartice bit će 256-bitno, što je veliki korak unazad u odnosu na 512-bitno sučelje nešto skupljeg, ali starijeg R9 390 modela, a nije jasno je li AMD možda našao neki način da kompenzira tu razliku kroz neku vrstu kompresije memorije.


Cijena od 200 američkih dolara najvjerojatnije se odnosi na model s 4GB video memorije, a za očekivati je 20 do 50 USD višu cijenu za 8GB model. Iako nisu direktni konkurenti u cjenovnom razredu, obje kartice su nedavno najavljene pa da malo nastavimo usporedbu s GTX 1070 spomenimo i da ta Nvidijina kartica višeg ranga obećava oko 6 teraflopsa računalne snage, dok RX 480 za otprilike dvostruko nižu cijenu obećava “više od 5 teraflopsa”. Sve to uz TDP od 150W, što je 40W niže od TDP-a R9 380 modela, od kojeg bi RX 480 trebao biti vidljivo sposobniji.

Činjenica da prilikom prvog predstavljanja kartice nisu precizirali točnu računalnu snagu već su u javnost odlučili izaći s informacijom “više od 5 teraflopsa” sugerira da AMD još nije finalizirao radni takt GPU-a, no po nekim procjenama isti bi se morao kretati između 1085 MHz i 1280 MHz. Ono što znamo za sigurno je da će Rx 480 sadržavati 36 Compute Unita te podržavati novije tehnolgije poput DisplayPort 1.3/1.4 HDR, što je svakako korak unaprijed u odnosu na DP 1.2 u trenutnim proizvodima.

Podrazumijeva se naravno i podrška za FreeSync, a AMD je svakako posebno istaknuo upravo ono spomenuto na početku članka – kako je ovo “VR ready” kartica, odnosno moderan proizvod koji čini ulazak u high-end VR vode nekih 100 dolara jeftinijim nego do sada.

amd-radeon-rx-480-direct-x-12

Po pitanju performansi, još čekamo nešto konkretnije benchmarke u širem rasponu igara, no AMD je iskoristio svoju već dobro poznatu prednost u Directx 12 naslovima za jednu zanimljivu usporedbu. Spojili su dvije Radeon RX 480 kartice u Crossfire i pokazali da je takva konfiguracija snažnija od Geforce GTX 1080 modela u Directx 12 naslovu Ashes of Singularity. Tu dakle govorimo o sukobu dvije kartice koje zajedno koštaju oko 400 dolara i jedne kartice koja sama po sebi košta više od 600 dolara. Kažu da su dvije RX480 kartice u tom slučaju zabilježile 62.5 fps-a, dok je GTX 1080 bila na 58.7 fps-a.

Datum izlaska nije tajna, od 29.06. očekujte vidjeti AMD Radeon RX 480 na policama trgovina.

Je li vam ova najava iz AMD-a pomrsila planove oko kupnje nove grafičke kartice?

Komentari (90)

  • KhorneFlake

    01.06.2016 - 13:44

    Pomrsili su me i te kako po pitanju planova. Kad je ova cijena planula i prije zvanične najave masa je odmah vrisnula “DAJ ODMA’ TRI!” Iako nisam planirao da još prodajem svoju karticu jer će me lako izgurati dok ne izađe Vega, ono što me gura prodaji jeste sumja koliko ću moći izvući iz svoje kartice kad se ovo čudo pojavi na tržištu. Samo kad pogledam domaće tržište, ima likova koji svoje prastare polovne 760-ke nude za 150-160€, sad mogu da ih bace u smeće. Mislim da ću se lupati nogom u zadnjicu od sreće ako za svoju 390-ku izvučem toliko ako se za prodaju odlučim za koji mjesec kasnije, uzimajući u obzir da je ova kartica minimum tolliko jaka sa polovinom potrošnje i novim tehnologijama.
    Ovim potezom AMD je definitivno ubio dobar dio tržišta polovnih kartica, kao i trenutno dostupan invertar. Meni lično ovo nije isplativa zamjena, ali zato ljudima kojima je budžet 200€, koji su do juče za te novce uzimali kartice sa polovinom ove snage, ovo je kao Bogom dano.

    • departed1983

      @KhorneFlake, 01.06.2016 - 14:01

      Ova karta bi mogla bas da izdominira trzistem naredne 2 godine. Po onom sto sam do sad cuo performanse su joj negdje izmedju 970 i 980 i sa cijenom od 200 dolara dolazi kao nesto sto je nemoguce izbjeci kao kupovinu osim ako neko ne cilja bas na high end budget karte koje su 500+ dolara. Ne znam koliko ce tacno biti ove sve informacije koje smo dobili i koliko ce kostati verzija sa 8 GB rama, uz ovako nisku potrosnju upariti ove 2 karte u CF bi znacilo 4k sa budzetom do 500 dolara.

    • KhorneFlake

      @departed1983, 01.06.2016 - 14:06

      To je nešto o čemu i sam razmišljam. Mogao bih sad uzeti jednu, a potom i drugu kad jednom pređem na DDR4 platformu i PCI-E3. Jer mi sa trenutnim FX-om u kućištu gdje bi dvije kartice radile samo sa polovinom svoje propusne moći ne isplati sad uzimati dvije.
      S obzirom da glat tjeram sve sa trenutnom karticom i sa ovom jednom bih bio presretan, a drugu bih rezervisao u drajver profilima od onih igara gdje mi treba više snage da se pogura 4k. Ali sam ipak oduvijek bio fan jedne jače kartice nego dvije sa istom snagom. Čovjek sa multi-GPU konfiguracijom mora da se oslanja na developere da podržavaju tako nešto u igri za početak, a potom i na drajvere. Takve stvari su i dan danas vrlo mušičave.

    • Slim1992

      @KhorneFlake, 01.06.2016 - 19:12

      Hm, lol. Muka te uhvatila a i mene bi na tvom mjestu….Al srecom prije ce otici 760-tka nego 390-tka, ljudi nekako i izdvoje 150e za kartu al tesko vise od toga, osim ako neces tu talnuti za navedenu sumu :). A i cijene ne spadaju kao sto mislis, pogotovo ne kartica srednje klase dok karte iz visoke brzo padaju….kao npr. auta, sto bi rekao tvoj dobavljac…Audi iz 2016 godine kosta 40-50 000 eura, do godine je cijena vec otisla za 10 milja…Na kraju moram pohvaliti ovu kartu, brza od r9 390x a jeftinija duplo hahahaa

  • Andrash

    01.06.2016 - 13:46

    Strava. Možda bude najbolja gpu ikada u omjeru cijena perfomanse

  • alen1990

    01.06.2016 - 13:55

    Zanimljivo.

  • Marac77

    01.06.2016 - 13:56

    Izgleda zanimljivo,Ja si naručio msi 1080 X 8G(prodo bubreg :D) ima da meljem sve haha

    • Gigant

      @Marac77, 01.06.2016 - 13:58

      sto bi rekli pisaj po sirotinji haha 😀 sa srecom brt

    • Marac77

      @Gigant, 01.06.2016 - 14:02

      Radim vani pa je lakse skupit pare,ma ko ga hebe bit ce para nece bit nas kak bi rekli haha

    • Budza

      @Marac77, 01.06.2016 - 15:53

      Sa koje stranice si naručio?

    • Budza

      @Marac77, 01.06.2016 - 15:56

      Hvala!

    • lucho-CRO

      @Marac77, 01.06.2016 - 16:11

      Pa sto ne kazes da radis vani, evo i mene..ajde idem spremit stvari u torbe..podignem malo minusa sa racuna i cujemo se..pripremi mi nesto za papati i dvije tri pive pa se vidimo sutra..i bilo bi lijepo da mi nades posao neki za pocetak..mozes mi i stan uzet na mjesec dva pa ti ja sve platim kad zaradim..znam da ces pristati jel tako? Haha salu na stranu to si u pravu…nase place i tehnologija ne ide nikako..3000 kn grafa..toliko i nekima placa..vani grafa 4000 kn ili manje a placa preko 10 000 kn..ovdje ti ne ostaje za nista a tamo nekako platis barem stanarinu i pojedes svaki drugi dan sendvic..kazem onak laicki iz sprdnje al to je istina..koliko god vani trosili na tehnologiju opet nam nesto ostane..u hrv nam ostaje jedino posta u sanducicima koju ne smijemo otvoriti zbog ovrha i minusa od strane FINE i odredene banke xD

    • Marac77

      @lucho-CRO, 01.06.2016 - 16:15

      Haha stari moj da je sve tako jednostavno svi bi isli i ostali,ali iskreno stvarnost je malo drugacija bar sto se tice pocetka zivota ovdje…Je istina meni je puno lakse kupit neku komponentu nego frendovima u Hr,moj komp vrijedi 2500e ali bome treba vremena da se i taj iznos zaradi jer trebas placat stan i druge stvari,u svakom slucaju lakse je definitivno nego dole kod nas…

    • lucho-CRO

      @Marac77, 01.06.2016 - 16:27

      U svakom slucaju je bolje..zapravo vani se odreknes jedan mjesec javne kuce i eto nove grafe haha 200 eura dati na “macu” ili na grafu? Bolje na grafu jer nju mozes pregrijaviti vise puta dok ovu na sat ili dva pregrijes i daj opet pare za drugu 😛 ajd sad priznaj jesi se odrekao “mace” zbog gtx 1080 haha 😛 zezam se nemoj sta zamjerit haha

    • Marac77

      @lucho-CRO, 01.06.2016 - 19:21

      Hahaa ma stari ima i za mace i za grafu,sve 5 😉

  • Tarik0003

    01.06.2016 - 14:15

    Super taman da je zamjenim sa AMD RADEON R7 370 2 GB

    • Dom3gaming

      @Tarik0003, 07.06.2016 - 12:53

      Daš tu Randeonku meni?
      (Vjerojatno je bila sprdnja,zar ne?)

  • RapthorPechina

    01.06.2016 - 14:22

    Cilja amd na mainstream. Očito su tu veče pare nego kod high end

    • Andrash

      @RapthorPechina, 01.06.2016 - 14:31

      Jesu.
      “Interestingly, JPR found that only 15% of all GPUs sold are priced at $349 or higher. And of that 15% only 3% are priced at $449 or higher.”

    • tryon

      @RapthorPechina, 01.06.2016 - 15:40

      Pa sto je i logicno. Ti sa karticom od od 2k kuna gonis igre na max 4 godine. (Bar sam tako ja sa svojom 4870 davne 2008 sve do 2012). Tojest nadam se da je to jos uvijek tako.

  • Igorige97

    01.06.2016 - 14:39

    Kada bi trebalo da se ove graficke puste u prodaji?

    • Andrash

      @Igorige97, 01.06.2016 - 14:44

      Piše ti. 29.6.2016. Računaj da dok dođe do nas može proći nekoliko tjedana. Ugl. računaj 7 mjesec najranije

    • JohnSence

      @Andrash, 01.06.2016 - 14:55

      haha 29.6 moj rodzendan!

    • KhorneFlake

      @JohnSence, 01.06.2016 - 15:01

      Dan posle mog.

    • tito_4323

      @KhorneFlake, 02.06.2016 - 08:12

      37dana posle mog

  • baDarmageddoN

    01.06.2016 - 15:01

    Draža mi je 1080 razina. Sory AMD ali opet si fulao skroz ono što ja trebam. Umjesto da predstave suparnika 1080 ili barem 1070 oni se tu bave 970tkom. Baš su me “usrećili”

    • tryon

      @baDarmageddoN, 01.06.2016 - 15:40

      Strpljiv budi.

    • Budza

      @tryon, 01.06.2016 - 15:55

      Bit ce jos kartica ove godine?

    • HighCro

      @Budza, 01.06.2016 - 16:27

      Pa nece jednu graficku izbacit, bit ces ih jos barem 2

    • Budza

      @HighCro, 01.06.2016 - 16:31

      ok, tnx.

    • DiabolicxX

      @baDarmageddoN, 01.06.2016 - 16:55

      Otpočetka se govorilo kako će AMD ciljati na zastupljenije mainstream tržište sa svojom Polaris serijom ako si pozorno pratio vijesti, tek sa Vegom dolazi flagship iz high-end klase, strpi se do 10. mj ako možeš – u suprotnom, odgovor već imaš iz Nvidije

    • LoLcRoKN

      @baDarmageddoN, 01.06.2016 - 17:04

      Nisam baš siguran da oni mogu predstavljat konkurenciju protiv nVidia-e. Ako stave na tržište nešto što ima jednake performanse poput GTX 1080 trebat ce pojacat cijenu kako im sve ostale grafičke kartice ne bi pale na 0 kn.
      A kad bi bile iste cijene normalno da će svi kupit 1080 pa se zato AMD više fokusira na niže tržište tj. na bolji omjer cijene i kvalitete.

    • pesek32

      @baDarmageddoN, 01.06.2016 - 18:02

      Vjerujem da će izbacit jače kartice isto.

    • Slim1992

      @baDarmageddoN, 01.06.2016 - 20:24

      I ja mislim da su fejlali, sad odjednom predstavljaju karte ove klase a nvidia predstavila karte koje su duplo jace (Ocito ih kao intel izbacuju sa high end trzista)….a jos nvidia ima fore da uradi sta hoce sa gtx 1060-tkom…amd ocito ne zna sta ce…nvidija ih je itekako iznenadila sa svojom najavom 🙂

    • Saren

      @Slim1992, 04.06.2016 - 15:49

      Kao sto je receno ovaj RX 480 nije namijenjen borbi vs 1080 i 1070. Niti je high end kartica. To ce bit flagship kad dodjde krajem godine. A zasto bi fejlali ? Rijetko tko u danasnje vrijeme ovdje na nasem podrucju ima love za 1080-tku il 1070-tku koja je 6000 kn il tak nest (osim ako nisi ministar xD il radis vani). Ciljanjem na mid range je ionako gdje vecina ljudi kupuje PC komponente tako da je ovo itekako dobar potez.

    • Slim1992

      @baDarmageddoN, 01.06.2016 - 20:26

      Ma ako si u mogucnosti uzimaj 1080-tku ili slabijeg brata….Ili cekaj 3 godine da amd izbaci kartu koju ce porediti sa 980-tkom lol

    • Cro007

      @baDarmageddoN, 03.06.2016 - 10:06

      AMD ne želi konkurirati High-end grafama nego pristupit dobru grafičku za manje novaca. Više ljudi kupuje low/medium end grafe nego high end kao 1080 i 1070 jer u nekim zemljama su preskupe.

    • crosolider

      @baDarmageddoN, 03.06.2016 - 17:19

      nisu jos izbacili graficku koja se suprostavlja 1080..pricekajmo sta nam vrijeme donosi

    • Saren

      @baDarmageddoN, 04.06.2016 - 15:45

      Ovo nije AMD-ova kartica namijenjena borbi protiv 1080 i 1070, AMD je rekao da ce izbacit flagship krajem godine koji ce se nositi sa gore navedenim Nvidijinim karticama. Ovaj RX 480 je mid range – higher mid range kartica u varijantama u kojima ce dolazit. Za sad znamo da je po rijecima AMD-a R9 390X jaca od RX 480 tj. trenutni flagship.

  • Silvio_7Tech

    01.06.2016 - 15:02

    Da sažmemo, u koji tabor će biti veća isplativost? Zeleni ili Crveni?

    • KhorneFlake

      @Silvio_7Tech, 01.06.2016 - 15:07

      Zavisi od tvog budžeta i potreba. Meni lično je AMD uvijek više nudio za uloženo, jedan od razloga što i dan danas koristim njihove kartice. Pored toga, kartice im i bolje stare, pogledaj gdje je 7000 serija bila nekad u odnosu na tadašnju konkurenciju, a gdje je danas.

    • baDarmageddoN

      @KhorneFlake, 01.06.2016 - 15:13

      low-end> crveni; mid-end> crveni; high-end> zeleni.

    • Slim1992

      @baDarmageddoN, 01.06.2016 - 20:28

      Posta jasno kao sto je situcaija sa intelom….amd izgubi high end trziste…ccc

    • LoLcRoKN

      @KhorneFlake, 01.06.2016 - 17:06

      Istina.. ja trenutno imam 7870 AMD graficku karticu no jos uvijek mogu svaku igru pokrenit bez pola muke na 1080p. No sad sa ovom novom grafičkom od AMD dvoumim se da li da uzmem GTX 970 ili ovu novu AMD …

    • KhorneFlake

      @LoLcRoKN, 01.06.2016 - 17:20

      Ako imaš 200€, prosto ne vidim nikakvog razloga za uzimati bilo koju od trenutno dostupnih kartica, ponajmanje 970-ku koja nema čak ni potpunih 4GB, tj. poslednji 512MB segment radi na 1/8 brzine od ostatka sistema. Tu je i manjak Async šejdera. Ali valja sačekati benčove i recenzije jednom kad istekne NDA 29-og.

    • delight353

      @KhorneFlake, 01.06.2016 - 19:28

      Opet se slažem s KhorneFlaekom. Bolje pričekati još koji mjesec.

    • delight353

      @KhorneFlake, 01.06.2016 - 19:26

      Slažem se. Ja sam također za AMD iako su imali probelma sa optimizacijama i driverima proteklih 2 godine barem, za manje novaca dobiješ bolje performanse. Mislim, optimističan sam ako ništa, da će AMDu krenuti na bolje u nadolazećem vremenu.

    • Slim1992

      @delight353, 01.06.2016 - 20:29

      Od postojanja muce muku sa driverima, ne vidim da ce sad ista popraviti….

    • Anomaly

      @delight353, 02.06.2016 - 01:41

      Kako za manje novaca, R9 390 me izašla malo više no što bi bio slučaj sa GTX 970, a potonja može bolje da se overklokuje te manje troši u proseku, dakle 970 je isplatljivija. Ja je nisam uzeo zbog problema sa VRAMom a kako vidim nema ni DirectX 12 podrške pa je možda i bolje da je nisam uzeo ali svakako ne bih rekao da AMD nudi isplatljiviji hardver.

    • Teknokyo

      @delight353, 02.06.2016 - 14:52

      Ja sam vlasnik R9 290 od kad je izašla. Od kraja 2013 do danas je više poteškoća sa driverima imama nvidia nego amd! Informacije kojima vi baratate su starije od 3 godine….

    • Silvio_7Tech

      @KhorneFlake, 01.06.2016 - 21:07

      Budžet nemam. Planiram ga stvoriti kada odlučim šta ću uzeti. Ciljam na što bolje performanse za razumnu cijenu.

    • Saren

      @Silvio_7Tech, 04.06.2016 - 15:51

      u AMD taboru – ovo je ciljano za mid range trziste prema tome veca isplativost. Dodje mi da se pojedem – ja sam za svoju R9 270X platio cirka 1.5k kn, a ovo cudo kad dodje kostat ce oko 1300 kn xD + nova arhitektura i manufacturing proces je nov. Neznam – vjerojatno ide stednja i sezonski posao za novu grafu xD

  • franZberg

    01.06.2016 - 15:14

    gtx 970 se moze naci na Amazonu za 250$, a ovi tvrde da 480 bude 200$ i uz to malcice snaznjia… bit ce zanimljivo 🙂

  • Zoran Žalac

    01.06.2016 - 15:14

    Još da ekšli ima zanimljivih VR igara trenutno…

    • lucho-CRO

      @Zoran Žalac, 01.06.2016 - 15:37

      Netko se “napalio” na VR ha? Hehe jel kupujes Sony VR pa da slozis jednu kvalitetnu recenziju ili ces ga dobit tj hcl za recenzije? Skupo malo sta ne, mozda se treba strpit..gamestop ce ga prodavat za nesto ispod 3000 kn jer moj kolega je vec stavio na njuskalo oglas za 3500 kn..ne dam tu lovu dok ne padne na 2000 kn..sta ti mislis? Ps. komentar za grafu: ulozeno dobiveno na strani amd-a, sveukupan dojam za 2016 god je na strani Nvidia 🙂

    • Andrash

      @Zoran Žalac, 01.06.2016 - 17:55

      Mislim da će buduće vlasnike ove gpu boliti kuki za VR, ali hvala toj tehnologiji na pojeftinjenju mainstream grafi. I drugi put 😀

    • Saren

      @Andrash, 04.06.2016 - 15:53

      Slazem se – ja cu je kupit iz razloga sta je dosta jaca od moje trenutne a opet ne kosta tacke novaca xD Sta se tice VR-a nije me briga za to

  • Black op

    01.06.2016 - 15:46

    Sta je sa Polaris 11 (pretpostavljam da je ovo Polaris 10, a gdje su uopste Polaris 1-9?) i Vega arhitekturama?

    • RapthorPechina

      @Black op, 01.06.2016 - 16:28

      Vega će navodono kasnije ove godine biti predstavljena

    • Andrash

      @Black op, 01.06.2016 - 17:52

      Polaris 11 je mala gpu, maximum nešto tipa od R7 370 do max R9 270X. Očekivalo se da će se predstaviti danas, ali izgleda da su laptopi prioriteti za taj chip, eventualno kasnije. Flaghsip nije polaris čip, zovu ga vega 10 i vjerojatno tokom 2017. dolazi

  • Adele

    01.06.2016 - 16:46

    svako hvali svoj proizvod

  • Apocalypse4987

    01.06.2016 - 17:50

    Evo i ovo doživim, prvo u članku o najavi nVidie 1070 i 1080, i sad nova AMD kartica, a u komentarima civilizirani razgovori, bez djetinjastih gluposti. Sve ide na bolje kad sa portala nestanu neke ososbe 🙂

  • pesek32

    01.06.2016 - 18:05

    Ovo se možda i uzme. Al prvo procesor i RAM 😛

    • Dom3gaming

      @pesek32, 07.06.2016 - 12:57

      Da ne bude bottlenecka.
      Better safe than sorry.

  • Sackboy

    01.06.2016 - 18:33

    Na sreću već sam nekoliko godina u zelenom taboru jer me AMD otjerao očajnim driverima i podrškom za igre. I dan danas često čitam članke kako se neka igra loše vrti na AMDu… Da li se situacija popravila sa driverima ili ne? Prije izlaska svake malo poznatije igre nvidia izbaci nove drivere sa optimizacijama, da li i amd izbacuje drivere skoro svaki mjesec (ili po potrebi neke veće igre)? Isplativost AMD-a je do sada bila samo na papiru jer kada ti u praksi igra šteka zbog drivera uzalud da je moja grafička u teoriji isto jaka kao konkurencija.

    • Andrash

      @Sackboy, 01.06.2016 - 19:21

      Izbacuju sada često, međutim ako si beta ili day one gamer nvidia je još uvijek u prednosti. AMD-u često treba nekoliko dana za poseban driver za neku igru, ali nekad imaju isto dan prije igre ili prvi dan

    • KhorneFlake

      @Sackboy, 01.06.2016 - 19:28

      Otkako su formirali posebnu grafičku diviziju opet, sada toliko učestalo ažuriraju drajvere da mi je prosto lijeno da ih redovno instaliram. Ne da izlaze mjesečno neko čak i nekoliko puta u mjesecu. Poslednje što su zeznuli sa drajverima u poslednje vrijeme bili su oni za Doom nedavno (izašli su prije same igre), performans je bio malo lošiji na 390 seriji, ali su to zakrpili za dva dana iako igra na Radeonima koristi stariju OGL 4.3 verziju. Stvarno se vidljivo trude više oko njih sada.

    • tryon

      @Sackboy, 01.06.2016 - 20:02

      nisam fanboy niti jednih, ali eto meni je recimo AMD kartica uvijek bolje radila od nvidie. znaci sve je kako se kome potrefi. ali s obzirom da je novac velik problem, malo naginjem na amd

    • ashstash

      @Sackboy, 02.06.2016 - 15:01

      driveri su sada odlicni.
      uostalom ni nvidia nije bas da uvik ima savrsene drivere, nedavno su im driveri pržili grafe…
      oce li igra dobit na day one driver ovisi o developerima jer neki imaju exkluzivni ugovor sa nvidiom (npr doom).
      mislin da nije problem u rijetkim slucajevima pricekat dan ili dva da izbace driver za neku igru

  • Slim1992

    01.06.2016 - 19:14

    Cinjenica je da Nvidia ima asa u rukavu a to je 1060-tka…oni ocito cekaju da amd pokaze svoje i da ih poklope

    • pesek32

      @Slim1992, 01.06.2016 - 20:44

      Je ti živiš za propast AMD-a?

    • Sackboy

      @pesek32, 01.06.2016 - 21:03

      To za 1060 je i meni palo na pamet pa ne želim propast amd-a iako sam na nvidiji svjestan sam da bi bez amd-a nvidia popustila u svim segmentima. Živjela konkurencija!

    • pesek32

      @Sackboy, 02.06.2016 - 16:13

      Pa naravno da nije dobro da AMD propadne. Onda bi Nvidia nabila cijene.

    • Slim1992

      @pesek32, 01.06.2016 - 23:06

      Ma jok….al mi se ne svidja ova njihova politika, msm da je to potez iz slabosti….Glavne karte koje pokazuju snagu zaobilaze a prestavljaju slabije modele…Nekako je realno vidjenje da konkurenciji samo olaksavaju

    • BoneDigger

      @Slim1992, 02.06.2016 - 07:49

      Potez slabosti? Misli sto hoces ali je cinjenica da vecina ljudi cilja na takav budet, a ne na 700$ . Iako je 1080 jaca puno i dalje se ne isplati velikoj vecini igraca. Ne znam kako se to zove na hr, ali na engleskom je to “diminishing return” gdje omjer cijene i kvalitete prelazi u vodoravnu liniju i gdje vise ne vrijedi bacati vise para na nesto. Rx 480 se cini kao sweet spot bez obzira sto nije najjaca u svemiru i dalje ce biti odlicna bas zbog toga.

    • ashstash

      @BoneDigger, 02.06.2016 - 15:02

      oce li vega čip biti na RX 490? ili ce 490 također bit polaris?

    • pesek32

      @Slim1992, 02.06.2016 - 16:12

      Nije to baš potez slabosti. Sa ovom karticom žele uzet low-end tržište di će ljudi moć platit 200€ za kartu i igrat nove igre.

    • Slim1992

      @pesek32, 02.06.2016 - 19:29

      Ocito ne znas sta pricas, ova karta cini sve samo ne low end trziste…:)

  • FocaBezOca

    01.06.2016 - 21:40

    Ja si planiram uzet novu grafu e sad: geforce gtx 960 ili ovu novu amd radeon rx 480?

    • KhorneFlake

      @FocaBezOca, 01.06.2016 - 21:51

      Ova kartica treba da je u rangu 390/980-ke, koje su duplo jače od 960-ke…

  • FocaBezOca

    01.06.2016 - 22:06

    Aha, znači rx480

  • Slim1992

    01.06.2016 - 23:09

    To i mene zanima?

  • Andrash

    01.06.2016 - 23:38

    Još je prije nekoliko mjeseci rečeno da vega dolazi najvjerojatnije u 2017. jer je hbm2 manje više nedostupan do kraja godine.

  • Anomaly

    02.06.2016 - 01:26

    Neće ovo biti 200 dolara kod nas, koštaće kao 960/380, imati performanse 970/390 i trošiće kao 970, sve to se očekuje od nove generacije. Nvidia ima 1060, 1050 i možda poneki Ti model, treba i to videti.

    • ashstash

      @Anomaly, 02.06.2016 - 15:03

      bit ce 2000kn, šta je ok s obzirom na omjer uloženog dobivenog.

  • Vailent

    02.06.2016 - 01:58

    Ovo će mi bit iduća karta ali baš ova 🙂

  • Slim1992

    29.06.2016 - 15:46

    Hhahah, sto nas zaje*ase, kukuruz od grafike. Omg razocarenja https://www.youtube.com/watch?v=5CJBaZ9V2Eo

  • Milix Videos

    01.07.2016 - 23:47

    Nečini se loše za ljude koji žele da odigraju pod svaku cijenu ove novije igrice.

  • Jokerhere

    08.12.2016 - 09:24

    Prodao moju gtx 770 i danas cekam asusovu rx 480. Nadam se da će to biti dobar upgrade. Odavno nisam koristio AMD hardver.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?