HCL.HR

Procurila je nevjerojatna priča o sporednim misijama iz prvog Assassin’s Creeda

Zoran Žalac prije 3 dana   •   34 komentara   •   Industrija videoigara


Jedan od developera koji je radio na prvoj Assassin’s Creed igri otkrio je jednu zanimljivu činjenicu. Pet dana prije lansiranja igra uopće nije imala sporedne misije.

Kad se danas sjećamo 13 godina starog Assassin’s Creeda, sjećamo se dobrih potjera, intrigantne priče te značajnog naglaska na parkour i skrivanje. Ono što smo potisnuli u sjećanju jesu sporedne misije koje su bile repetitivne i nemaštovite. Bilo je lako u to vrijeme osuditi igru zbog toga, no sada se pojavila priča koja baca malo drugačije svjetlo na cijelu situaciju.

Naime, Charles Randall koji je radio na prvoj Assassin’s Creed igri na Twitteru je otvorio dušu na temu horor priče u pet riječi. Njegova priča zvala se “The CEO’s kid played it”. Randall tako tvrdi da originalni Assassin’s Creed nije imao sporedne misije pet dana prije nego je igra poslana na umnažanje. I to se promijenilo nakon što je dijete Ubisoftovog predsjednika zaigralo igru.

Dijete je nakon igranja napravilo svoju “recenziju” rekavši kako je igra dosadna i da se u njoj nema što raditi“. Ubisoftov tim našao se tada u panici te je bilo odlučeno da će dodati hrpu sporednih aktivnosti. Tako je u konačnici i bilo, ali bez ikakve odgode, pa su sve sporedne aktivnosti u igru bile dodane u manje od tjedan dana.

U tadašnje vrijeme sporedne misije u Assassin’s Creedu nisu imale svoje priče ni specifične gameplay mehanike. Sve što se moglo vidjeti u tim sporednim misijama već je bilo prisutno u igri i prije nego su te misije bile u planu, ali je svejedno krajnje impresivno što je ekipa uspjela napraviti za svega pet dana – čak i objektivno tvrdimo da su misije bile dosadne i repetitivne. Bez njih bi prvi Assassin’s Creed zasigurno bio znatno kraća igra.

Komentari (34)

  • Sinek

    23.05.2020 - 18:07

    igra je definicija “style over substance”
    a to da je dijete uvidjelo manu igre koja je nekako zaobisla hrpu profesionalnih game dizajnera… ne znam, ja to ne bih bas podijelio sa ostatkom svijeta

    • vragec25cro

      @Sinek, 23.05.2020 - 18:26

      Kad nešto napraviš onda gledaš drugačije na to.Mozda se tvoje ideje ne bih svidjele nikome a mozda bih se obogatio na njima.Drugačije i mi gledamo na igre s 5-10 godina nego s 20-40 😉

    • funky0308

      @Sinek, 23.05.2020 - 19:35

      Lada ti djete kaze da je video igra dosadna, onda znas da si negdje pogrijesio. Ne znam koliko je taj malac imao godina, ako je imao 5,6 god onda OK, dosadno je jer ne kuzi glavnu pricu, a i nije AC za toliko malu djecu ali sklon sam povjerovati u ovo. Klinci su iskreni, a i znaju pronaci zabavu i u najmanjim sitnicama. Ako oni ne pronadju vmzabavu u video igri, ja bi im povjerovao da je dosadna.

    • OldNewCrqzyUser

      @funky0308, 23.05.2020 - 20:01

      Klinci nisu iskreni. Uopće. Jako, jako puno lažu. Samo nemaju srama ko odrasli pa kažu što misle i to se smatra pod iskrenost 🤣😂🤣😂🤣😂

    • Jokerhere

      @OldNewCrqzyUser, 24.05.2020 - 00:42

      Interesantno glediste.

    • funky0308

      @OldNewCrqzyUser, 24.05.2020 - 11:02

      A zavisi kako su odgojeni i o cemu pricamo. Naravno da ce neka stvari pokusati zamaskirati, to nam je svima u genima ali oko ovakvih i slicnih stvari su apsolutno iskreni i znaju procjeniti. Imam sina koji je trenutno sedam godina i najbolji mi je recenzent. Ako je nesto dosadno, vrlo brzo on to prepozna i kaze. Da ce okriviti psa za razbijenu vazu – hoce ali oko igara je brutalno iskren 🙂

    • OldNewCrqzyUser

      @funky0308, 24.05.2020 - 11:20

      Ako ti tako kažeš onda je tako. Pitaj ga za TLOU2, da vidim koliko je iskren 😛 (zezam se, nije to igra za klince i nemoj ga pitati)

    • funky0308

      @OldNewCrqzyUser, 24.05.2020 - 11:37

      Haha…a to nije jos za njega ali 100% sam siguran da bi mu se svidjelo. Zombiji koje gadjas kamenjem – gdje ces bolje. Sala, naravno. Zato i kazem, pitanje je koliko je zaj malac imao godina u to vrijeme i da li je mogao shvatiti pricu. Svi smo to prosli, ne kuzis eng, klinjo si i pojma nemas sto se od tebe ocekuje pa krenes raditi ono sto bi ti htio i igra brzo dosadi….danas to mozes u RDR2 ili GTA V (i puno drugih igara) ali prije 15ak godina to nije bio slucaj.

    • OldNewCrqzyUser

      @funky0308, 24.05.2020 - 12:06

      Pitanje je dal su to izmislili samo zato jer kul zvuči u današnje vrijeme. Ako misle da je to pametno neka umjesto odraslih gamera u alfama i betama imaju klince pa će onda uz veći broj klinaca još preciznije znati dal im je igra kvalitetna. Ha, koja ideja? Idemo do Ubija sa time. Treba pokrenuti peticiju, kao ovi što su htjeli moj FarmingSim19 izbaciti iz PSNa a ja sam preko100kn uštedio jer sam dan prije izlaska sa vijesti da dolazi razmišljao o kupnji. Sada neka stave Snowrunner da njega ne moram kupovati i svi sretni 🙂

    • moordrak

      @Sinek, 25.05.2020 - 11:10

      Ono što mi malo stariji cijenimo je kontinuitet. Često “zažmirimo” na očite nedostatke jer smo proživjeli iskustvo igranja igara od nekoliko piksela sa jednostavnim mehanikama do igranja modernih, gotovo realističnih simulacija. Kod djece i mlađih generacija općenito, manjak iskustva ključ je drugačije percepcije na svijet oko sebe. Djeca ocjenjuju ono što im se nudi sada, ovaj trenutak. Nisu opterećena prošlošću i obično su brutalno iskrena. Klincima se danas servira nekoliko desetljeća razvoja igara kao gotova stvar na srebrnom pladnju. Ako se radi o novoj, modernoj igri, ne znači nužno da je igra zabavna. Samo ljepše izgleda. Ipak, poanta svake igre je zabava. Valjda 🙂 Nažalost, vrlo često brojimo piksele, frejmove, gledamo svjetlo, broj poligona, bavimo se glupostima dok nam je zabava tamo negdje na začelju liste…

  • Premelo172

    23.05.2020 - 18:29

    Meni se čini ko da su sve ubisoftove igre nastavile na taj način radit sporedne misije do dana današnjeg. Far cry još i više nego bilo koja druga

    • Arthur

      @Premelo172, 23.05.2020 - 19:04

      Baš to nekako svaki put kad igram sporedne misije od far cry, assassin’s creed, watch dogs serijala sve su nekako iste(zauzimanje baze, uništavanje zaliha, traženje creatova, ubijanje nekog alpha mužjaka određene baze ili dijela mape…) Nekako mi nedostaje ta kreativost koju uspiju dočarati u ostatku igre, a ovdje je stalno monotono. Naravno da i te misije budu zanimljive za rješavati, ali stvarno postane dosadno kada svaki dio nekog serijala ima skoro pa identičan tip tih sporednih misija i to brzo postane monotono.
      Ali opet to je moje mišljenje i uvijek će biti onih što će to obožavati, sqmo bi bilo lijepo da malo to čisto da ne bude copy/paste.

    • Dahaka

      @Arthur, 23.05.2020 - 20:33

      Upravo tako. Primera radi Witcher 3 ima najbolju strukturu sporednih misija, koje su zabavne, zanimljive, isprepletane, odluke u određenim misijama imaju uticaj na neka buduća dešavanja etc. Od svih igara što sam do sada igrao, Witcher 3 ima najbolji pristup sporednim misijama.

    • funky0308

      @Premelo172, 23.05.2020 - 19:40

      Istina, side questovi su katastrofalni u vecini njihovih igara. Ne znam zasto ne pokusaju s drugacijim pristupom. Da odrade nesto krace, fokusiraju se na glavnu pricu i odrade igru od 5,6 sati gameplay. Bas me zanima kako bi to izgledalo. Odrade oni dobar settings, lijepo sve izgleda, lijepe su animacije, u shooterima oruzje ima dobar zvuk i taj kick ali zaje u samom finishu, jednostavno ne znaju ozivjeti taj svijet i napraviti ga zanimljivim, a rade igre koje te tjeraju da radis side questove kako bi levelirao lika. Meni bas to i smeta, tjera me se da prolazim lose dijelove igre kako bi dosao do dobrih…steta

    • Premelo172

      @funky0308, 23.05.2020 - 21:20

      Čak i misije koje naprave drugačije na kraju budu tlaka za prelazit jer su toliko glupe da ne znam ko je trošio svoje radne sate na to i još bio plaćen. Evo najbolji primjer onaj festival bikovih muda u far cry 5ici pa mislim daj me nemoj jebat. Nekad imam osjećaj ko da svi u ubisoftu misle da ak igraš plejku automatski imaš 13 godina. Watch dogs 2 i FC5 imaju ozbiljnu i aktualnu tematiku koja je obrađena očima 13 godišnjeg djeteta s problemima u razvoju, a potencijala je bilo i za jednu i za drugu da budu kultne.

    • Arthur

      @Premelo172, 24.05.2020 - 12:10

      Baš to. Još sam i odigrao watch dogs 2 i far cry 5. Obe imaju snažan početak i dobru tematiku samo nisu uspjeli održati konstantnost ktoz cijelu igru. Kao da naprave odličan početak i pomisle da neće biti nešto pa samo zbućkaju ostatak igre i priče da se barem ta priča poklopi. Ukratko odličan početak, a ostatak onako meh.

    • Premelo172

      @Arthur, 24.05.2020 - 13:39

      Pogotovo far cry, iskreno nisam dugo vidio bolji početak, pa sprdnje na američki način života,trumpa,nuklearnu opasnost iz koreje, pa onaj boss sa vukovima koji ima ptsp iz iraka ili di već, sve super teme koje su samo bačene ko kosti čak ismijane što više igraš. Kao da su u pola projekta odlučili da su to ipak preozbiljne teme pa ajmo udrit brigu na veselje i dat igraču što više teškog naoružanja da ne razmišlja o ničemu. I općenito ton igrice je debilan, kult pljačka, ruši i siluje, al čim očistiš outpost hillbilly parti se organizira. Tu ne pomaže očajan ragdoll, glupi ai, glupi dizajn kultista i najviše od svega glupi perk sistem di nakon prvog bossa više ne kupuješ ništa jer ti ne treba. Na kraju sam igrao samo zbog outposta koji su oduvijek najbolji dio far crya, od jedinice do danas, al opet i to postane dosadno kad imam odma na početku 20 strijela i mogu stavit prugušivač na bilo koje oružje.

  • BoneDigger

    23.05.2020 - 19:14

    Neka dovedu to dijete (sada odraslu osobu) da im recenzira ostale open world igre. Opet ce im reci da je dosadno, valjda postanu kreativniji nakon toga.

    • Arthur

      @BoneDigger, 24.05.2020 - 13:01

      Dok god pare zarađuju na repetetivnim i nekreativnim igricama s isto tako identičnim misijama neće oni ništa promijeniti. A zašto i bi, svaki put kad izbace igru sporedne misije su čisti copy/paste star 10+ godina. Momemo mi govoriti što su igre iste, spamati da promjenu i dovedu bar neku dozu kreativnosti u svoje sporedne misije za koje se čine da tome nema naznake. Pare govore više od riječi i komentara i dok im je god toga igre će im biti repetetivne i stalno ćemo igrati sporedne misije u stilu zauzimanja baze, uništavanja, uzimanje velikih lootova i mapa koje će nam pokazivati još više ikona za rješavanje istih misija.

  • siblyx

    23.05.2020 - 19:25

    Pa isto je i sada. Misije u svim Ubisoftovim igrama su dosadne i ponavljanje jednog te istog.

  • Petar Marjolovic

    23.05.2020 - 19:30

    Ne vidim gdje je dio u priči gdje su poslušali savjet dijeteta.

    • funky0308

      @Petar Marjolovic, 24.05.2020 - 11:16

      Ili – kako je tek igra izgledala prije intervencije..hahaha. Ovaj tekst je jako dobar kick in the ass svima onima koji zazivaju i izazivaju Ubosoft da vrati AC tamo gdje je bio. Godine koje su prosle u nama izazovu nostalgiju i neke druge emocije koje nam zamagle vid i sjecanje i dobijemo dojam da je igra iz 96 (neka igra, nebitno koja) bila puno bolja nego sto zaista i bila. Znam po sebi, pamtim neke igre sa Nintenda u grafici boljoj nego je danasnja grafa (uvijek spomenem Donkey Konga), sjecam se fantasticnog gameplaya i zanimljivih misija i onda pokrenem ponovno igru ili odem na YT i vidim da smo koristili tri tipke, tamanili cetiri razlocita protivnika koji su se kretali pretvidivim putanjama i sl. Naravno, ne stoji to za sve igre i naravno, znam sto ekipa trazi kada trazi AC koji je nekada bio (stealth i drugaciju atmosferu ljudi zele, to je svima jasno) ali evo koliko se brzo razbiju iluzije kada se cuju ovakve stvari. Ubisoft je mani i dalje drag developer i i dalje vjerujem u njih ali da su im igre sve losije – jesu. Zlatno dobar Ubisofta je proslo, pali su u neki ponor iz kojega ne znaju izaci godinama. Mozda je bas 2020/2021 godina kada ce se usjeti nekako iskobeljati iz blata u koje su upali i pokazati da znaju napraviti dobru igru. Cak i u ovim losim vremenima za njih (pa i za nas) bilo je dobrih igara, samo sve ovisi o ukusima. Ja se stvarno nadam da je Valhalla ili prekretnica na bolje ili zadnji cavao kojega cemo zabiti i nakon toga nastaviti nekim novim smjerom jer ovako tesko da ce moci nastaviti dalje.

    • Petar Marjolovic

      @funky0308, 24.05.2020 - 12:48

      Istina da, a malo sam se i nasmijao kada sam pročitao naslov jer sam se sjetio da su u komentarima za trailer novog ACa govorili da žele da bude kao stari. A za ove novije igre imam isti osjećaj kao da su sporedne misije radili u tih 5 dana kao u prvom AC-u.

    • funky0308

      @Petar Marjolovic, 24.05.2020 - 14:49

      Bas zato se i referiram na to..pamtimo igre potpuno drugacije nego su zaista i bile i to je potpuno normalno, bitan je taj feeling kojega igra da i koji te dugo godina nakon igranja drzi, sve ostalo se zaboravi i to jako brzo. Danas igre imaju puno, puno, puno vise sadrzaja nego prije 10, 15 i vise godina i samim time postali smo i mi zahtjevniji i stvari koje su nekada bile skroz normalne danas su nezamislive. Bas Mafiu II prelazim (po treci puta) i stvari na koje prije uopce nisam paznju obracao danas mi bas smetaju. U prijasnjim razgovorima uvijek sam tvrdio da je Mafia II odlicno izgledala sto i je i da je pucanje kao i reakcija lika na metak (pogodak u nekoga) izgledao super realno… ali nije.. nema sepanja kada se nekoga pogodi, nema onih stvari za koje bi se kladio da su postojale i siguran sam da puno nas tako pamti igre iako nisu imale te elemente. Ne kazem da ljudi nisu u pravu kada kazu da je AC otisao od onog izvornog, da se danas moze odigrazi u Rambo / Igor stilu ali to je taj napredak, nekima se svidja, nekima ne. Jednostavno nije moguce odrzati jedan serijal kao sto je AC drzeci se one prve ideje i onog prvog nacrta za igru. Evolucija je neizbjezna, pitanje je samo koliko je dobro odradjena i da li se nama svidja..

  • Demon90

    23.05.2020 - 19:38

    Volim ja AC al budimo realni i danas su te sporedne misije uglavnom zapravo samo dobile par rečenica texta (wolf’s killed my husband, go gut them all) i eto moras pronaci koga tocno ubiti ili koji cvijet ubrati. Nisam neki fan witcher igara al su sporedne misije u istome određene kao misije

  • OldNewCrqzyUser

    23.05.2020 - 19:59

    Klinac je rekao da je igra dosadna? 🤣😂🤣😂 Ovo me je baš nasmijalo. Čisto jer znam klince koji makar ne smiju igraju GTA, rade sranja u njemu pa za njega kažu da je dosadan. Zamisli, klinac je to rekao. 🤣😂🤣😂 Dobra fora, dobra.

    • funky0308

      @OldNewCrqzyUser, 24.05.2020 - 11:19

      Bas zato i jesam rekao, mozda je iskren i stvarno je primjetio da to tako nece biti dobro, a mozda je i premlad bio i jednostavno nije mogao razumiti i shvatiti glavnu pricu pa je, kao sto smo svi to u jednom trenutku nasih gejmerskih zivota radili – bauljao bezveze po mapi, ne shvacajuci sto treba raditi, poceo i pokusavao raditi gluposti i ubrzo shvatio da se nema sto drugo raditi. U to vrijeme, kada je nastajao prvi AC i nije bas bilo moguce u igrama raditi sto zelis, ignorirati glavni quest i otici loviti zeceve, brati cvijece ili raditi nesto trece.

  • Dinko1203

    23.05.2020 - 22:01

    Inace ne razumijem svrhu otvorenog svijeta u igrici ako bas nemas sta raditi..

    • funky0308

      @Dinko1203, 24.05.2020 - 11:23

      To su bila neka druga vremena, igre su bile (ne sve, naravno) poluotvorenog svijeta ali nisi imao ovakvu slobodu kakvu imamo danas. Vise je sve skupa sluzilo da napravi atmosferu i osjecaj slobode nego sto je sluzilo kao otvoreno igraliste gdje radis sto hoces i kada hoces. Nesto slicno kao Mafia II. Svijet je otvoren ali radnja je linearna i bez obzira sto ce ti igra dozvoliti da pricas s likom koji prodaje hamburgere, nista se promjeniti nece nakon tih radnji

  • Smike

    23.05.2020 - 22:32

    Čitam komenatre i nešto kontam jesmo postali teški i sitničavi u vezi video igara. Ja neki dan igram AC odssy i kontam koliko je lud i ogroman svijet u kojem se radnja dešava. Raznih aktivnosti od ubijanja ljudi životinja zatim borbi brodovima borbe u arenama ubijanje mitskih stvorenja, razna oružja, likovi i tako hiljade stvari i onda naletim na komentar AC odssy loša igra dosadne sporedne misije ..wtf ja sam ljudi uživao u igri contra 6 i kleo se u bombermana 😀..

    • funky0308

      @Smike, 24.05.2020 - 11:28

      Nije to losa igra ali ako si fan ACa i ako si odigrao sve igre, a pogotovo zadnje tri, cetiri koje su dosta brzo izlazile jedna za drugom, onda si morao osjetiti taj zamor i tu repetitivnost. Nije to losa igra ali sve je vec vidjeno i jednostavno svake godine se ponavlja isto. Da je nakon AC BFa izasao Origins ili Odyssey i nista drugo nakon toga, ja vjerujem da bi vecina ljudi drugacije gledala na tu igru. Ovako smo imali fijasko sa Unityem pa je stigao Syndicate pa ove dvije igre koje su otisle u RPG zanr ali bile previse slicne. Po meni bi bolje sve skupa proslo da smo dobili Origins pa Vallhalu pa neki Japan ili nesto slicno, Kinu mozda i tek onda Odyssey. Po gameplayu postoji razlika u Originsu i Odysseyu ali vizualno su igre jako slicne i nekako imas feeling da igras istu igru, samo si otisao u neki drugi level. Meni je bio takav osjecaj, ne mora biti da je tako svima ali bez obzira sto mi je puno drazi Egipat od Grcke, Odyssey mi je ipak bolja igra

  • chocobo_047

    23.05.2020 - 23:47

    Nisam imao pojma. Svašta se ovdje može naučiti o video igrama.

  • IvanDado

    24.05.2020 - 00:36

    Ovo je definicija koja je trademarkana od strane Ubisoftovih igara. Iako volim mnoge njihove igre, pogtovo ove prve Assassin’s Creedove, FC2 i 3, ne moze se negirati da su im igre repetitivne.

  • SanKa

    25.05.2020 - 09:13

    to je definitivno bila boljka AC 1…u AC II su to ispravili

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?