HCL.HR

Buntovni Windows 10 nastavlja raditi neugodnosti

Zoran Žalac 25.05.2016.   •   60 komentara   •   Tehnologija


Proces ažuriranja operativnog sustava Windows 10 i dalje je problematičan te rezultira brojnim neugodnostima za korisnike.

windows-10

Windows 10 ima jednu vrlo čudnu naviku – tu da instalira ažuriranja baš onda kada to vama ne odgovara. Proces ažuriranja je automatski, barem pri preuzimanju i prvom dijelu instalacije ažuriranja, a sustav sam određuje kada će računalo biti restartirano kako bi se instalacija dovršila. Problem je što korisnik po defaultu o tome ne dobiva obavijest pa ga restartiranje i naknadno instaliranje znaju iznenaditi.

Takvo što dogodilo se tvorcu popularne mobilne igre Ridiculous Fishing, Ramiju Ismailu. Ismail je tako u zadnji trenutak bukirao let te se za isti spremao brzinski. No, kada se htio odjaviti iz hotela u kojemu je odsjeo, Windowsi 10 imali su pametnija posla. Hotelsko osoblje moralo ga je stoga zamoliti da pričeka dok se Windowsi apdejtaju, ali kako se to nije dogodilo ni nakon desetak minuta, Ismail je ipak otišao nakon što je hotelsko osoblje posao nastavilo raditi ručno – uz olovku i papir.

Ovakva priča samo je jedna u nizu neugodnosti s kakvima se korisnici Windowsa 10 susreću. Nedavno je tako ažuriranje Windowsa 10 prekinulo javni stream profesionalnog gamera Erika Floma, a slična stvar dogodila se i jednoj TV kući kojoj je usred vremenske prognoze iskočila obavijest o nadogradnji – upravo na Windowse 10.

Kako se bliži kraj mogućnosti besplatne nadogradnje sa starih OS-ova na Windows 10, tako ta „promocija“ postaje sve napadnija. Odnedavno tako Windowsi ne pitaju želite li nadograditi svoj sustav nego samo daju obavijest da su već zakazali nadogradnju. Istina, sve se nadogradnje i ažuriranja Windowsa 10 mogu spriječiti, ali to obično zahtjeva instalaciju nekog trećeg softvera i trikove na kakve obični korisnici računala nisu naviknuti.

Označeno sa:

Komentari (60)

  • Apocalypse4987

    25.05.2016 - 17:57

    Znam, malo su napadni sa tim updateom, al opet, instalira sam ga kad je prvi put izaša, i nakon par miseci updatea dobije se dosta dobar i stabilan sustav, al tek nakon čiste instalacije, ovi update ne radi toliku razliku u brzini

  • Vexido

    25.05.2016 - 18:10

    meni se neki dan iz cista mira na poslu restartirao kompjuter i zapoceo upgrade to win 10 bez da me ista pitao ,morao sam ugasiti komp da prekinem upgrade …

    • TypicalHog

      @Vexido, 26.05.2016 - 14:40

      To ti je zato jer nisi upgrade-ao odma kad je windows izasao.

  • Matej Klecina

    25.05.2016 - 18:14

    Mene moj WIN 10 pita … “Do you want restart for updates?” i tako neka pitanja sto se tice , pa kad idem leci … imam mogucnost da ga upgrade-am pod ovim : Desni klik na START (ikona WIN ) – iskljucivanje ili odjava – restart ( upgrade ) … Bas tim redosljedom mi ide 🙂
    Usput …. Imam mogucnost sve pokretat na neke cudne nacine … Cak mogu IGRAT IGRE ZA XBOX … hahahh Postujem ih … a cuo sam da ce dodat i sve aplikacije za android u win 10 košaricu 🙂

    • TypicalHog

      @Matej Klecina, 26.05.2016 - 14:41

      Da, ja sam jučer skinuo Forza 6: Apex besplatno na Win 10.

  • Filip 1

    25.05.2016 - 18:29

    Grozan Windows, ja sam ga imao, ali sam ga vrlo brzo obrisao i instalirao Win 8. Sta sve Bill Gates nece pokusati.

    • l)oolvl

      @Filip 1, 26.05.2016 - 16:16

      inače, Gates ti već godinama ne vodi Microsoft

    • Filip 1

      @l)oolvl, 26.05.2016 - 23:34

      Ne vodi, ali je on tehnoloski savetnik u Microsoftu,on im daje ideje kako bi to trebalo da izgleda.

    • l)oolvl

      @Filip 1, 27.05.2016 - 01:24

      ne znam baš, mislim da se ipak više bavi filantropijom i ostalim stvarima

  • drazensi

    25.05.2016 - 18:58

    “Proces ažuriranja je automatski, barem pri preuzimanju i prvom dijelu instalacije ažuriranja, a sustav sam određuje kada će računalo biti restartirano kako bi se instalacija dovršila.” Stvarno? Stvarno? I to ste vi u stanju napisati na ovom portalu? Normalno da sustav sam odlucuje kad ce se restartati ako su ti sve postavke stavljene na automatic..em se nadogradnje mogu odgoditi, em mozes odluciti tocno vrijeme kad zelis restartanje racunala..

    • Zoran Žalac

      @drazensi, 25.05.2016 - 20:18

      …I? To ne znači da ovo napisano ne stoji. Defaultna postavka je automatic, dok su te prijašnji Windowsi uvijek pitali kad-što-kako. Jasno kao dan.

    • drazensi

      @Zoran Žalac, 25.05.2016 - 21:03

      Pa normalno da ne stoji. Kad napises tako onda iskljucujes da postoji druga opcija. I na prijasnjim windowsima, 8. i 8.1 default postavka je bila automatic. Po pisanju izgleda da te Windows sili na nesto i da ti povodom toga ne mozes nista uciniti. A i jednostavno nije istina ni cinjenica da te ne pita prije nego se restarta. Lijepo se pojavi postavka koja upucuje na to da ce se restartati. I to onda ili odgodis ili restartas. Ili ti se pokaze kad gasis racunalo. Ako je korisnik toliko lijen i neuk da nije sposoban promijeniti u roku od 15 sekundi tu postavku onda mu racunalo ni ne treba.

    • Zoran Žalac

      @drazensi, 25.05.2016 - 21:19

      Očito se nismo razumjeli. Kad kažem proces ažuriranja pod time mislim i na prvi dio istoga – koji počinje s traženjem i preuzimanjem apdejta i taj dio nemaš u postavkama. Prema tome sili te da instaliraš i tu nemaš izbora ako ne prćkaš dalje izvan control panela. Automatski restart je po defaultu, a zna li korisnik za drugu opciju u to ne ulazim. Vijest je napisana u kontekstu onih koji su s time imali problema – a takvih je bilo. Jednu rečenicu sam upravo uredio da bude jasnije. I još jednom, napisao sam da je proces ažuriranja automatski barem pri prvom dijelu preuzimanja i instalacije.

    • drazensi

      @Zoran Žalac, 25.05.2016 - 21:07

      I onda procitati nesto ovakvo na portalu na kojem bi trebali raditi ljudi koji se barem malo razumiju u neke osnove OS-a je u krajnjem slucaju smijesno.

    • ZhatCRO96

      @drazensi, 26.05.2016 - 01:37

      Stari tebi treba crtat. Update sa win10 je ubačen na kompjutere bez dozvole korisnika, doslvno preko noći evo ti 3gb, htio ne htio sad ih imaš. Nakon toga konstatno se ubacuje tijekom rada, kao u priloženom videu, zahtjevajući update, zahtjevajući jer nema opcije da makneš te to iz taskbara. Koliko sam ja svatio Zoran ti želi ukazat da je update win10 loše odrađen jer nemaš mogućnost namještanja i biranja, osim tipke odgodi i instaliraj, što je jadno za neku komapaniju kao microsoft. Sama prezentacija win10 je očaj i ovako “besplatan” i prisilno ubačen mora bit neki trik. Možda nisi znao ali više od pola stanovnika RH (u ostale zemlje balkana nisam upućen) nije inforamtički pismeno, ali okrenemo li tu temu ponovit će se rasprava o Rimčevoj ponudi za posao čistaćice. Razmisli malo da nisu svi imali istu šansu i mogućnost naučit o računalima pa se sad ovdje mogu bahatit.

    • TypicalHog

      @ZhatCRO96, 26.05.2016 - 14:44

      MS je agresivan zato jer se boji da će Win 7 zavrsit kao XP, i nitko nece htjet upgradeat na novi Windows.

    • drazensi

      @ZhatCRO96, 27.05.2016 - 06:57

      ma nista nije nametnuto..to je ono sto ne shvacate..nista nije agresivno..sve se da iskljuciti u roku 2 minute….razumijem da citatelj nesto takvo napise, ali netko kome je posao da zna nesto vise nebi smio pisati ovakve stvari…

  • jukic4

    25.05.2016 - 19:19

    Mislim da sam upravo iz ovoga izvukao pouku, čim izađe novi windows odmah ga instaliraj 😀

    • TypicalHog

      @jukic4, 26.05.2016 - 14:44

      Pa normalo, ne želiš bit outdejtani peasant.

  • prc12

    25.05.2016 - 19:28

    Svi ovi koji pričaju da je win10 loš su obične budale. Isto tako su pričali svi za win 8 da je loš, a se sad kao svi odmah vraćaju na njega jer je win10 “smeće”. Ažururanje se da u potpunosti isključiti iznimno jednostavno bez ikakvih problema. Odmah se na google-u nađe način kako da se to sve sredi. Bolje je optimiziran i od 7-ice i od 8-ice. Ali neeee…. Win 10 je “smeće” i to je to, kraj priče. Sad imate priliku pokupiti nove windowse besplatno, a jednoga dana kad se ugasi support za 7 i 8, onda će biti “zašto su windowsi toliko skupi ????”… Budale…

    • ZhatCRO96

      @prc12, 25.05.2016 - 20:19

      Jedna od običnih budala (btw pazi na rječnik ubuduće jer za vrijeđadnje nije bilo potrebe) ti može poručt da se support za 7 i 8 sigurno neće gasit tako brzo, kao šta nije ni za winXP. Desetka je spremljena na cd i tamo će stat dok ne dođe stvarno optimizirana i bug-free verzija, a do tada mogu u miru bit na svojoj sedmici koja radi bez problema. Nema džabe ni u stare babe 😉

    • brlja

      @ZhatCRO96, 25.05.2016 - 20:32

      Ja kazem da su win 10 smece, jedino vece smece od njih su win 8. Svako ko zaradjuje kruh na kompu koristi sedmicu. Dobro mozda recenzenti igara ne 😛

    • Zoran Žalac

      @prc12, 25.05.2016 - 20:21

      Čim moraš googlati znači da nije predviđeno za isključivanje. Opcija manje tamo gdje je ranije postojala = lošije riješen sustav. Ne znači da je čitav os lošiji, ali u kontekstu ove vijesti ima lošiji sustav apdejtanja.

    • Sackboy

      @Zoran Žalac, 25.05.2016 - 20:35

      Pa sve šta ne znaš moraš ili googlati ili pročitati uputstva (tko čita winsows upustva?). Probaj poštelati Kodi prvi put bez uputstva (a to je samo malo napredniji player…)

    • Zoran Žalac

      @Sackboy, 25.05.2016 - 20:49

      Naravno da guglam, kao svaki normalni moderni čovjek. Ali uvijek su mi bolja rješenja koja su intuitivna i samim time podešena za što brži rad. Pod time mislim na OS, tako da baš ne bih to uspoređivao sa open-source softverom koji si naveo i čiji je skoro pa glavni feature taj što ga se može podešavati do besvjesti. Kruške i jabuke. Sad ću ti bubnuti neku blesavu rudimentarnu usporedbu – ovo s Windowsima je kao da u autu nemaš mogućnost da ga ručno ugasiš. Mislim, možeš ga ugasiti na više načina, ali zamisli da ti netko nije dao ključ poslije paljenja. Tako ja to vidim. Osobno nisam imao problema s restartom kod apdejta, ali živo me smeta što ne mogu namjestiti kada želim da mi skida apdejt jer mi zna krasti bandwith taman kad mi treba za nešto drugo. Istina, mogu to tweakati s nekim trećim programima, u registryju ili gdje već – ali jednostavno nije ok što su ukinuli opcije koje su ranije imali. Pogotovo zbog činjenice da se nije dogodilo jedan put da netko izbaci faličan driver pa ti onda automatski update digne živac kad se to moglo izbjeći.

    • trulex

      @prc12, 25.05.2016 - 21:26

      W7 je bolji, ali w10 nije za bacit, naštimo sam ga sebi kao w7 i sad sam zadovoljan, znači ugasio sam update i ostale budalavštine.

    • SemirTheChosen

      @trulex, 26.05.2016 - 08:01

      Ja mislim Zoki da je to automatsko restartovanje nakon updejta namjerno uštimano od strane Windowsa zbog spriječavanja piratskih verzija softwera,jel da?

    • djecak

      @prc12, 26.05.2016 - 13:34

      windows10 radi samo za penzice koji tu i tamo procitaju novinu na googlu i za takve levate ko ti sta koriste samo facebook i youtube i onda ti ljude nazivas budalama

  • Hazardous Material

    25.05.2016 - 19:37

    ja sam si postavio da ih automatski preuzima ali ne može se restartat sam od sebe.Čak me ni ne obaviještava da je potrebno ponovno pokretanje nego jednostavno instalira ažuriranja kad ja odlučim ugasit komp

  • Sackboy

    25.05.2016 - 20:21

    Ja sam sva računala (2 kući i 1 na poslu) nadogradio na win 10 1.8.2015 bez ikakvog problema. Redovito pratim bug i hcl gdje bi se trebali skupljati nekakvi računalni entuzijasti željni novosti a kad tamo sve samo hejteri svega novoga a trend hejtanja najnovijih windowsa je nešto nevjerojatno. Hejtalo se XP i hvalilo 98SE, nakon toga se hejtalo vistu i hvalilo XP, sedmica je nekako prošla ali zato hejtanje osmice je bilo nešto kao COD danas i to se nastavilo sa win 10. Tobože sve nekakvi IT stručnjaci nisu u stanju ugastiti update za win 10 ako im toliko smeta nego radije pišu eseje po portalima jer to eto uzima manje vremena. Win 10 su i daleko najpovoljniji windowsi do sada, kupio sam 2 licence za win 10 pro u zadnja 2 mjeseca za 17 eura komad… Jedini razlog za ne staviti desetku je ako imate neki softver koji ne podržava win 10 (za upravljanje nekim strojem, nekakav kjigovodstveni program ili tako nešto). Ovo žaljenje na win 10 update je kao da se žalite proizvođaču mobitela jer vam želi pustiti update na marshmallow… (tu se pak svi žale da nema update-a)

    • drazensi

      @Sackboy, 25.05.2016 - 21:09

      Nema tog softvera koji ne podrzava Win 10..ako ti je nesto radilo na 8., 8.1 ili 7., radit ce ti i na 10.

    • pesek32

      @drazensi, 26.05.2016 - 12:21

      Neke starije igre ne rade na Win 10.

    • baDarmageddoN

      @pesek32, 26.05.2016 - 12:27

      Istina.

    • drazensi

      @pesek32, 27.05.2016 - 07:01

      Koje to starije igre? Ako su ti radile na 8. i 8.1 radit ce i na 10..pa i zapravo i na 7..a i imas i compatibility modove..nema te igre koju nisam pokrenuo na 10…

  • Vjetar

    25.05.2016 - 20:25

    Zorane,
    Recenzije igara ti idu, ali ovakva gomila neistina i neznanja ti nije trebala u životopisu. Počevši od prve rečenice da Windows 10 ima naviku, pa na dalje. Nadam se da je ovaj tekst “resavska škola”, jer ako je tvojih ruku djelo, čuj, baš si pokazao svima koliko nemaš pojma.

    • croBilly394

      @Vjetar, 26.05.2016 - 00:02

      A ne moraš ni ti baš svaku riječ shvaćati doslovno, katkad u tekstu koriste metaforu, a tu i tamo je prisutna određena doza sarkazma, što je i jedan od razloga zašto volim tekstove HCL ekipe.. Nema potrebe za ovakvim neutemeljenim zaključcima..

  • Krumpirko

    25.05.2016 - 20:59

    Je e pa tak je i meni na kucnom kompu je mama stisnula da se updatea jer joj je bio pun kufer stalnih obavijesti i sad imam Windows 10 na kucnom

  • sgtbare

    25.05.2016 - 21:08

    jos od doba xp-a prva stvar sto napravim, kad instaliram frisku kopiju windowsa, je iskljuciti automatic update u potpunosti! nikad nije bio potreban, i win bolje radi bez updateova najozbiljnije.
    u obzir iskljucivo dolazi instalacija service packova i to jedino kad su nuzni za rad kojekakvih aplikacija…

    • RedClawz

      @sgtbare, 26.05.2016 - 20:54

      “win bolje radi bez updateova najozbiljnije.”
      Gluplju stvar u zivotu nisam cuo, tako sta bi samo cisti laik rekao. Ako zelis da ti sve radi kako treba, bez bugova i problema redovito skinuti i instalirati update cim izade. Godinama nisam imao problema s PCom jer to radim, a trebao bi i ti.

  • Whynot?

    25.05.2016 - 21:09

    Grozan! Meni je dosao s nekakvim bugom da kad udjem u postavke monitora da povecam rezoluciju automatski zabloka, tjerajuci me da restartujem. Isto tako i oko nekih drugih opcija. Win 7 ostaje broj 1, za mene.

    • CoBE10

      @Whynot?, 26.05.2016 - 15:45

      Meni takode posle nekoliko dana nisam imao taskbar.

  • baDarmageddoN

    25.05.2016 - 21:13

    Meni jw za igre ovo daleko najbolji OS. Da nije jedini koji podržava dx12 moguce da bih koristio sedmicu ali ovako brmam najmanju potrebu. Updatei me ne smetaju niti najmanje jer se oni instaliraju dok gasim komp ili eventualno koju sekundicu ako treba dok ga palim. Da, ima još mjesta napretka ali tko si nije od početka stavio ppstavke kako mu odgovaraju tko mu je kriv. Treba odmah i UAC pogasiti i mnoge stvari srediti da to radi kako ja želim. Za igre ne vidim koji OS bi bio bolji a osim najbržeg boota ima uređeno i da igre u njemu imaju bolje performanse. Još nisam imao problema sa njime što se u istom vremenu korištenja katastrofalnog, u ono vrijeme, XPa i najgoreg Windowsa ikad- 8ice da ne govorim. 7 je dobar ali za igre nije bolji. Meni u niti jednom segmentu nije bolji od 10. XP je prošlost koja je bila relativno lijepa dok je trajala a 8 je bio toliko loš da sam imao sreće stoe sam testnu verziju koristio jer bi se plakao da sam u verziju prozora kupio. Za 2160p60 i dx12 igre nema dvojbe. Sve ostalo su samo različite potrebe ili hardver korisnika 😀

    • Anomaly

      @baDarmageddoN, 25.05.2016 - 23:47

      Ne znam za Windows 8 ali Windows 8.1 je meni bio odličan.

  • trulex

    25.05.2016 - 21:25

    da ali već novije igre će biti dx12 only i tako nas natjerati na w10

    • TypicalHog

      @trulex, 26.05.2016 - 14:41

      Zasto nevolis Win 10? Meni je odlican.

  • Vasilije_1989

    25.05.2016 - 21:55

    Problem je to sto win 10 jos u podpunosti nije osamostaljen, na svakih mesec dana izbace neki update da ga poboljsaju.
    Govorim iz iskustva, kupio sam kopm pre 10 meseci i u njega mi je bio win 10, do sada nikakvih poteskoica nisam imao, ali mi se desi cesto da nesto ne mogu da nadjem ali svakim updejtom mu nesto poboljsaju, za igrice mi super radi, do sad mi nijedna igrica nije seckala, ima vise mogucnosti na win 10 nego na ostalim windowsima
    Nego to je moje misljenje, mozda kod nekog drugog je skroz obrnuta prica, aa i citao sam negde da na onim racunarima koji imaju losu kofiguraciju igirce hoce malo da seckaju.
    Poz za Hrvatsku!!!

  • Virty

    25.05.2016 - 22:53

    Meni osobno dosad najbolji OS.
    Neke sitnice mi nisu po guštu, ali radi sve brzo i stabilno.

  • Anomaly

    26.05.2016 - 00:02

    Ako je ovako kako čujem i kako mi se čini, ovo je zastrašujuće, da mi komp radi nešto bezveze dok sam ja negde izašao. Mislim da je ovo moguće ugasiti ako se ugasi servis Windows Update. Ja njega uključujem samo ponekada, kada želim a ne kada se prohte Microsoft-u.

  • croBilly394

    26.05.2016 - 00:06

    Sad sam više manje zadovoljan sa radom W10, ali ona prva 3-4 mjeseca nakon što je izašao sam maltene osijedio ispod pazuha zbog brojnih poteškoća i bugova.. Ali sad je stabilan i ne frustrira kao u početku, tak da je za moje potrebe ok.

  • vale_sk

    26.05.2016 - 12:28

    pssst.. “gwx control panel” pssst nemoj nikom rec 😉

  • djecak

    26.05.2016 - 13:31

    Ja sam sebi instalirao windows10 u vise navrata i na par laptopa (koristio ga par mjeseci) i uvijek sam imao milijune problema, jednostavno pregadljiv i nedovrsen OS. Ostajem na savrsenoj 7 jos par godina barem dok Micro$oft popravi tu kanu.

    • ashstash

      @djecak, 26.05.2016 - 14:35

      a šta je to loše na destki, da si napravio clean install nakon upgradea nebi imao problema.
      ja sam jednostavno nakon 2. velikog updatea iskljucio winupdate i miran sam. nikad me nista ne pita. nikad se nista ne rusi. nikad nista ne blokaje. nista. radi kao sat.
      sustav je nice. ne svida mi se jedino sta je pola postavki u CP pola u settings al to će uskoro se prominit.
      jbg, da forsiraju – forsiraju. al rjesenje je poprilicno jednostavno.

    • RedClawz

      @ashstash, 26.05.2016 - 20:57

      ja sam napravio upgrade sa win 7 na win 10 a ne clean install cim je izasao win 10, i jedine probleme koje sam imao su male pojedinosti koje se ocekuju kada izade novi OS. Sada sve radi bez bugova i radi bolje nego bilo koji OS do sada.

    • djecak

      @ashstash, 27.05.2016 - 02:13

      clean install nikakvo upgrejdanje…. prvo nisam mogao ugasit komp, ja ugasim on se samo restarta,drugo zvuk nije radio i sa driverima sa cd-a i novijim verzijama, na laptopu acerovom neradi touchpad, konstantno brisanje kreka iz foldera neda ti krekirat igricu, pa milijun problema sa compitabilty modom sa igricama, pa mi je sjebalo brightness u igricama, cak mi je i fps pao drasticno po 20-30 u pojedinim igrama, itd. nema sranja za koje nisam trazio fix jbt nemogu se sad ni sjetit svih sranja koje sam imao u samo 3 mjeseca koristenja…. definitivno nedovrsen OS

  • CoBE10

    26.05.2016 - 15:43

    Bio sam korisnik Windowsa oko 10 godina.Imao sam svaki od WinXp do Win10.Proslog mjeseca sam instalirao Linux Ubuntu 16.04 LTS.Ovaj OS mi se pokazao kao najstabilniji i najsigurniji.Mozda je Windows najpopularniji OS ali kada se neka greska nade u os-u treba da trazis nacin da je popravis na puno sajtova.Kada sam nasao prvu gresku na ubuntu iskocio mi je prozor i uputstvo kako da je popravim.Tako da ja vjerovatno vise necu instalirati windows , a ako ga budem instaloro instaliracu da na dual boot.

  • ahusic

    26.05.2016 - 16:13

    Slušajte debili jedni. Odkud vam pravo da vrijeđate Zorana. Čovjek je dio HCL tima i potrebno je da imate poštovanja ako ništa drugo. Da nema znanja ne bi bio tu gdje jeste, a zaista bih volio znati koliko ste vi stručni po pitanju OS-a. Windows 10 po izlasku je imao svojih mana, recimo lično meni je 90% vremena disk usage bio na 100%, koji god način je postojao da se to pokuša popravit nije uspjevalo što me primoralo da instaliram windows 8.1 koji je po pitanju perfomansi izuzetan, a njega sam počeo koristit jer na Win 7 nisam mogao uradit neke stvari što su mi bile potrebne. Nakon nekog vremena popravili su problem i sad radim na windowsu 10 i zaista sam zadovoljan. Ako mislite voditi raspravu prvo se edukujte i naučite poštovanju. A da ne bi rekli da pričam u prazno, Inženjer sam Elektrotehnike, tako da eto znam ponešto.

  • l)oolvl

    26.05.2016 - 16:32

    Meni je jedna od prvih stvari kad instaliram Win, isključiti automatski update (uz UAC i ostale gluposti). Prilično sam zadovoljan sa W 8.1 i koliko sam vidio da nema puno razlike od 10 osim Start buttona, tako da ostajem i dalje na 8.1 koji sam si skroz uštimao po volji. Tu i tamo mi iskoči ponekad poruka da možda postoje neki updateovi, ali to ignoriram, mislim da se isplati instaliravati samo Service packove, a ovi mali apdejtovi samo ometaju i oduzimaju vrijeme. Nego, mene više živcira što mi na Androidu voli apdejtat aplikacije baš kad to ne želim, i što stalno apdejta Googleove stvari koje ionako ne koristim, a to se nažalost tamo ne može ni isključiti.

    • drazensi

      @l)oolvl, 27.05.2016 - 07:06

      I na Androidu mozes iskljuciti update-ove. Postavke google play-a..

  • Jasterrr

    27.05.2016 - 10:03

    Korisitm Win10 praktički od izlaska i iako ima neke dobre stvari jako je iritantan s update-ima. Od skidnaja i “poluinstaliranja” dok igram neku online igru, do masivnog skupljanja podataka o korisnicima iako naplaćuju OS (doduše, ne Win7 i Win8 korisnicima). Imam Windows jedino zbog igranja, da je na Linuxu veći izbor igara i bolji driveri za grafičku nebi nikad ni bootao u Windows. Nadam se da će buduće igre više podržavati Vulkan API a ne DX12 (koji je po prvim testovima ionako podbacio) pa da igranje na Linuxu postane još bolje.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?